Vs: Lovex

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Lovexin kappaleista

Anyone anymore
108
87%
Wild and violent
16
13%
 
Ääniä yhteensä: 124

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Hyvä analyysi, BTVS! ;) Ei voi kuin toivoa, että olet oikeassa...  :pliis:

JuhaUK kirjoitti: Nyt White Rose esittäytymään tuonne Pulinan esittäytymisketjuun
Ai täällä on sellainenkin :puna: Rekisteröidyin itse viikko sitten, ja olen tainnut pulista täällä jo sen verran että vähän myöhäistä (ja turha) enää virallisesti esittäytyä... ;)
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hihihihi, asun näinkin pienessä kaupungissa kuin KEMI ja Lovex on täällä keikalla heti ensi viikon perjantaina, 23.helmikuuta!  :D

Täällä ei yleensä ole mitään bändejä, mutta pitääkin mennä tsiigaan livemeininki jos ja kun Anymone, Anymore valitaan Helsinkiin :rok:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
BTVS
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 214
Liittynyt: 13 Tammi 2006, 18:11
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja BTVS »

Wadde kirjoitti: Hihihihi, asun näinkin pienessä kaupungissa kuin KEMI ja Lovex on täällä keikalla heti ensi viikon perjantaina, 23.helmikuuta!  :D

Täällä ei yleensä ole mitään bändejä, mutta pitääkin mennä tsiigaan livemeininki jos ja kun Anymone, Anymore valitaan Helsinkiin :rok:
Siis ei "jos" vaan pelkästään "KUN".  :stara:
"If the apocalypse comes, beep me." -- Buffy ;)

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

ZetZet kirjoitti: Lovex johtaa Suomi24:n viisugalluppia.
Tämä lupaa ihan hyvää lauantaita ajatellen, sillä Suomi24 keskusteluissa/äänestyksissä tunnetusti on kaikenikäisiä ihmisiä, eikä vain yhtä ikäryhmää. Kuin taas vaikka tässä maikkarin viihdeuutisten äänestyksessä jossa äänestäjät ovat pääasiassa nuoria.
Viimeksi muokannut JackFrost, 12 Helmi 2007, 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja xoda »

Täällä omiani pohdiskelen..

Levyllä tuo Theonin ääni ei muuten häiritse ollenkaan. Kyllä hän minusta laulaa tunteella, ja biisin tunnelmaan sopii pieni äänen kireys/epätoivokin.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33319
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Pete »

rosetta kirjoitti: Ai täällä on sellainenkin :puna: Rekisteröidyin itse viikko sitten, ja olen tainnut pulista täällä jo sen verran että vähän myöhäistä (ja turha) enää virallisesti esittäytyä... ;)
Eikä mitään! Sinne vaan esittäytymään! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja melodia »

Pete kirjoitti:
rosetta kirjoitti: Ai täällä on sellainenkin :puna: Rekisteröidyin itse viikko sitten, ja olen tainnut pulista täällä jo sen verran että vähän myöhäistä (ja turha) enää virallisesti esittäytyä... ;)
Eikä mitään! Sinne vaan esittäytymään! :peukku:
:hiips: :hiips: :hiips: :hiips: esittäytymään rohkeasti, että tiedämme kuka on Rosetta :megafoni: :megafoni: :megafoni:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Niin, onko Rosetta joku tuttukin, kun kerran samassa maassa ilmeisesti asutaan?  :miettii:
Hello Hi!

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja tomato »

Lovex Helsinkiin-lista
1. AtE
2. MuzaMaza
3. gentedimare
4. WandA
5. Wilson
6. Jamit
7. Robby
8. Eepu86
9. BruiseViolet
10. JackFrost
11. GMW
12. minnie
13. Horvath
14. Hazel
15. Aamu
16. rosetta
17. korvaboosti
18. Liz
19. Blackburn
20. BTVS
21. Latwis
22. Subculture
23. daa
24. Xoda
25. Leo
26. Colby
27. Syndicated
28. WhiteRose
29. Merita
30. tomato
Was tomi...

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Älkääs nyt... tässähän ihan :puna:... Eiköhän minut opi parhaiten tuntemaan viestejäni lukemalla, ja tuossa profiilissa on nyt sen verran tietoa mitä olisin esittelyssäkin antanut... ;)

JuhaUK, ei taideta tuntea, vaikka samassa maassa asutaankin... ;) Mutta kiva että täällä on muitakin "maanmiehiä"!

Ihan itse ketjun aiheesta sitten ;), tietääkö kukaan kellä artistilla on tällä erää pisin lista? Tämä näyttää minusta pisimmältä (30 nimeä), mutta ehkä se vain toiveajatteluani...
Viimeksi muokannut rosetta, 13 Helmi 2007, 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja WandA »

Yltäisipä Jonsiketjukin samaan..  :pliis: Sais Jonsillekin vähän kehuskeltavaa..  :heh:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Lovexin edustus ei ole kyllä ihan minun mieleeni. No, max. 60 p. olisi tulossa tällä. :hiips:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

slam dunk da funk
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 22:11

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja slam dunk da funk »

Lovex Helsinkiin-lista
1. AtE
2. MuzaMaza
3. gentedimare
4. WandA
5. Wilson
6. Jamit
7. Robby
8. Eepu86
9. BruiseViolet
10. JackFrost
11. GMW
12. minnie
13. Horvath
14. Hazel
15. Aamu
16. rosetta
17. korvaboosti
18. Liz
19. Blackburn
20. BTVS
21. Latwis
22. Subculture
23. daa
24. Xoda
25. Leo
26. Colby
27. Syndicated
28. WhiteRose
29. Merita
30. tomato
31. slam dunk da funk

meaning
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 23:54

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja meaning »

Minä yhdyn ilman muuta tälle listalle! Tanskassa arvioidaan olevan ainoa Suomen kappaleista jolla katsotaan olevan mahiksia, niin itse asiassa paikalliset viisuhullut arvelee Lovexin jopa ottavan toisen voiton Suomeen=) Ja samansuuntaista palautetta olen lukenut myös norjalaisilta forumeilta.

Joten kaikki ne jotka eivät tajua miksi Lovexin biisin katsotaan olevan paras: menkääpä nyt kiltisti tsekkaamaan AA vielä muutamaan kertaan Ylen sivuilta ja pohtikaa samalla miksi kaikki sitä niin hehkuttavat - ja toivon mukaan tulette itsekin järkiinne!

Sitä paitsi olisi hyvä että saataisiin myös nuoruuden intoa mukaan Hesan finaaliin että ohjelma vetäisi kaiken ikäisiä. Muun muassa Norjahan valitsi aivan katastrofaalisesti --SENSUURI-- heiluttelemaan lavalle sääriään, joka on lähinnä yököttävää; --SENSUURI SENSUURI... ---
(oli pakko tulla jälkeenpäin sensuroimaan koska tuli laitettua tosi törkeästi alkuperäiseen tekstiin! Sorry jos jotkut ehtivät pahoittaa mielensä! Pakko ottaa vähän takaisin ja myöntää että Norjan artistilla on kuitenki hyvä lauluääni! Joten tsemppiä myös Norjalle Helsinkiin, ne kun on olleet pohjilla niin usein)

Jos Lovex ei tule valituksi niin haukun jokaikisen niin pystyyn ku ihminen voi! Mutta luotan suomalaisiin - osasivathan he valita myös Lordin! Itse en harmi vaan voi vaikuttaa ku olen Tanskassa nyt=(


Lovex Helsinkiin-lista:
1. AtE
2. MuzaMaza
3. gentedimare
4. WandA
5. Wilson
6. Jamit
7. Robby
8. Eepu86
9. BruiseViolet
10. JackFrost
11. GMW
12. minnie
13. Horvath
14. Hazel
15. Aamu
16. rosetta
17. korvaboosti
18. Liz
19. Blackburn
20. BTVS
21. Latwis
22. Subculture
23. daa
24. Xoda
25. Leo
26. Colby
27. Syndicated
28. WhiteRose
29. Merita
30. tomato
31. slam dunk da funk
32. Kristian Stenfors
Viimeksi muokannut meaning, 12 Helmi 2007, 23:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Liz »

Luittehan Viisukuppilan etusivulta Gekon mielipiteet Suomen finalisteista:

" Lovex: Anyone anymore
– Lovexin pojilla on ehdottomasti kaikista esiintyjistä parhaat asusteet. Punaisen ja mustan yhdistelmä toimii loistavasti ja kyllähän bändin pojat muutenkin näyttävät hyvältä. Esityksen väri- ja valomaailma sekä discopallo toimivat hyvin yhteen kappaleen kanssa.
– Bändi vetää hyvin ja energisesti. Syntetisaattori pehmentää kappaletta sopivasti eikä kappaleesta muodostu liian raskasta rock-kukkoilua.. Hieno biisi vaikka en normaalisti tämän genren musiikista innostukaan. Mahtavaa että Lovex lähti kisoihin mukaan. "

Tosin Gekon kärkikolmikkoon Lovex ei yllä, vaan Katra, Humane ja Jossu. Pyh.

Sitten toinen asia:

Pohdin tässä, kenen taakse viimevuotiset äänestäjät mahtavat mennä. Pelkään Lordin kannattajien jakautuvan tasaisesti Hannan ja Lovexin kesken, ja Jossu perii varmaan Metsäkedon Tompan kannattajat. Se jo riittäisi voittoon, jos Lovex ja Hanna syövät toistensa ääniä. Ja jos joku epäilee, että Jossun tuntemattomuuden takia hänellä ei ole menestysmahdollisuuksia, niin onhan se viime vuosina huomattu, että täysi nobodykin voi päästä ihan kärkisijoille, kuten Kentala ja Jennie aikoinaan.... Jänskättää   :eeek: 

Kristian kirjoitti asiaa. Uskon että Lovex saisi pisteet ainakin pohjoismaista ja Virosta, sekä Keski-Euroopasta. Sillä pääsisi jo pitkälle  :peukku:

 

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Olen muuten aivan samaa mieltä kanssasi, Kristian, mutta tuo oli aika ilkeästi sanottu Norjan edustajasta - ei kai säärien heiluttelulle ole ikärajaa, & sitäpaitsi paremmat sääret tuolla naisella on kuin monella nuoremmalla... Ja aika nuoriahan kaikki muut tähän asti valitut edustajat ovat kyllä olleet. (Ja ei se ikä, vaan edustavuus, taidot & into! ;))

En itsekään asu Suomessa joten toivon & rukoilen, että oikea tulee valituksi... (Niin, ja sain kyllä ylipuhuttua yhden kaverin lähettämään äänen minunkin puolestani... :tapu::))
Viimeksi muokannut rosetta, 12 Helmi 2007, 23:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

miika88
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 14:04

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja miika88 »

theonin laulusta ei saa selvää! hän ei vain yksinkertaisesti osaa lausua englantia!! esim. kertosäkeestä ei saa muuta selvää kuin hokeman AA.. :megafoni:

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Tässä näitä finaalikappaleita pyöritellyt toinen toisensa jälkeen.. ja kyllä sen nyt on niin että Lovex on Helsinkiin lähetettävä. Ellei sitten haluta ens vuonna räpiköidä semifinaalissa.

Latwis
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:10

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Latwis »

No niin kommentoidaan nyt lopultakin... Kyllä olen sitä mieltä, että jos Lovex pääsee Helsinkiin, ja laulu sujuu suurinpiirtein samalla tavalla kuin tuossa studioversiossa AA:sta niin ollaan lähellä top 5:sta.

Nyt vain pitäisi biisi saada jollain tavalla sinne Helsinkiin. Oikeastaan voisin veikata, että AA on tällähetkellä viisukuppilan ennakko suosikki, mutta tilastot vain valitettavasti puhuvat ennakkosuosikin asemaa vastaan itse suomen finaalissa, vai mitä. Joku vanhempi kuppilan jäsen voisi varmaan todentaa tämän?

Mutta itse olen vielä optimistinen... Kyllä Lovex nähdään Helsingissä, näin on pakko olla  :peukku: :tapu: :peukku:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja minnie »

daa kirjoitti: Lovex vs The Ark  :shock: Jostain vaan tunki päähän tämmöinen mielikuva. Ei hyvä.
Lovex :stara: vs :stara: The Ark
:joojoo: HYVÄ HYVÄ! Mä uskon et jos/kun Lovex valitaan edustamaan Suomea sekä The Ark Ruotsia niin euroviisu-skaba voitosta käydään näiden kahden välillä. Kattellaan.
:tapu:
Voiton suon jommalle kummalle ilomielin!
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Latwis
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:10

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Latwis »

minnie kirjoitti:
daa kirjoitti: Lovex vs The Ark  :shock: Jostain vaan tunki päähän tämmöinen mielikuva. Ei hyvä.
Lovex :stara: vs :stara: The Ark
:joojoo: HYVÄ HYVÄ! Mä uskon et jos/kun Lovex valitaan edustamaan Suomea sekä The Ark Ruotsia niin euroviisu-skaba voitosta käydään näiden kahden välillä. Kattellaan.
:tapu:
Voiton suon jommalle kummalle ilomielin!
Miksi mun mielestä Ark ja Lovex ei taistele ollenkaan samoista äänistä. Jos Jann Wilde & Rose Avenue valitaan suomen edustajaksi niin sitten näin kyllä käy, mutta siinä tapauksessa Ruotsi jyrää aika reilusti.

Sinänsä Ruotsi Suomi vastakkainasettelu on aina herkullinen sitä ei sovi kiistäminen. Viimevuonna se varsinkin oli sitä.  ;)

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1074
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja manic »

Lovex Helsinkiin-lista:
1. AtE
2. MuzaMaza
3. gentedimare
4. WandA
5. Wilson
6. Jamit
7. Robby
8. Eepu86
9. BruiseViolet
10. JackFrost
11. GMW
12. minnie
13. Horvath
14. Hazel
15. Aamu
16. rosetta
17. korvaboosti
18. Liz
19. Blackburn
20. BTVS
21. Latwis
22. Subculture
23. daa
24. Xoda
25. Leo
26. Colby
27. Syndicated
28. WhiteRose
29. Merita
30. tomato
31. slam dunk da funk
32. Kristian Stenfors
33. manic

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Violette »

Liz kirjoitti:Kristian kirjoitti asiaa. Uskon että Lovex saisi pisteet ainakin pohjoismaista ja Virosta, sekä Keski-Euroopasta. Sillä pääsisi jo pitkälle  :peukku: 
Pisteitä tulee Ruotsista ja Virosta ja todennäköisesti Norjastakin, oli kappaleemme sitten mikä hyvänsä. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Satua »

Latwis kirjoitti: Nyt vain pitäisi biisi saada jollain tavalla sinne Helsinkiin. Oikeastaan voisin veikata, että AA on tällähetkellä viisukuppilan ennakko suosikki, mutta tilastot vain valitettavasti puhuvat ennakkosuosikin asemaa vastaan itse suomen finaalissa, vai mitä. Joku vanhempi kuppilan jäsen voisi varmaan todentaa tämän?
Olisi kyllä kiva, jos joku voisi tämän tehdä... Tosin Lovexin kannalta näyttää siinä mielessä hyvältä, että se on saanut kannatusta mm. tuolla Suomi24-gallupissa. Ja itse en kuitenkaan pidä perinteisestä Viisu-musiikista (tosin kyllä Lovexista jo valmiiksi, joten en ehkä pysty olemaan täysin puolueellinen), joten edustan siinä mielessä toisen ryhmän mielipidettä.
Mitä noihin muiden maiden ääniin tulee, niin Lovexilla alkaa olla aika vankkaa kannattajakuntaa myös esim. Englannissa ja Espanjassa. Ja nyt Saksan reissujen ja levityksen myötä ihmiset mm. Romaniassa, Serbiassa ja Sloveniassa ovat kiinnostuneet yhtyeestä.
Lordin äänet varmasti jakaantuvat, mutta kesäisen työni puolesta (myin toreilla, markkinoilla ja tapahtumissa kaikenlaista sälää) voin sanoa, että Lovex oli jo kesällä fani-kamaa ostaneiden keskuudessa heti Lordin perään suosituin.  :cool:

Syndicated
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 19:19

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Syndicated »

Liz kirjoitti: Luittehan Viisukuppilan etusivulta Gekon mielipiteet Suomen finalisteista:

" Lovex: Anyone anymore
– Lovexin pojilla on ehdottomasti kaikista esiintyjistä parhaat asusteet. Punaisen ja mustan yhdistelmä toimii loistavasti ja kyllähän bändin pojat muutenkin näyttävät hyvältä. Esityksen väri- ja valomaailma sekä discopallo toimivat hyvin yhteen kappaleen kanssa.
– Bändi vetää hyvin ja energisesti. Syntetisaattori pehmentää kappaletta sopivasti eikä kappaleesta muodostu liian raskasta rock-kukkoilua.. Hieno biisi vaikka en normaalisti tämän genren musiikista innostukaan. Mahtavaa että Lovex lähti kisoihin mukaan. "

Tosin Gekon kärkikolmikkoon Lovex ei yllä, vaan Katra, Humane ja Jossu. Pyh.

Sitten toinen asia:

Pohdin tässä, kenen taakse viimevuotiset äänestäjät mahtavat mennä. Pelkään Lordin kannattajien jakautuvan tasaisesti Hannan ja Lovexin kesken, ja Jossu perii varmaan Metsäkedon Tompan kannattajat. Se jo riittäisi voittoon, jos Lovex ja Hanna syövät toistensa ääniä. Ja jos joku epäilee, että Jossun tuntemattomuuden takia hänellä ei ole menestysmahdollisuuksia, niin onhan se viime vuosina huomattu, että täysi nobodykin voi päästä ihan kärkisijoille, kuten Kentala ja Jennie aikoinaan.... Jänskättää  :eeek: 

Kristian kirjoitti asiaa. Uskon että Lovex saisi pisteet ainakin pohjoismaista ja Virosta, sekä Keski-Euroopasta. Sillä pääsisi jo pitkälle  :peukku:

 
OT: Gekon nähny ainakin 3lla Katran keikalla bailaamas ihan täysillä ja ylistämässä Katraa keikan jälkeen ;)


Lovexilla tosiaan on keskieuroopassa ja kovanluokan kannatusta. He ovat kovasti promonneet Saksassa, Itävallassa ja siellä hypetys kasvaa. Valitettavin juttu mihin olen törmännyt Lovexin foorumilla, on se et suuri osa faneista ei halua äänestää Lovexia viisuihin... Syynä se et "sit ne ei ikinä soita enää suomes kun ne saa maailmalla mainetta." Kitaristi Vivian sinne olikin sitten kirjoittanut et maailmalle mennää, oli viisufinaalissa tai ei ja että tuollainen omahyväinen käytös faneilta on todella ilkeän tuntuista.

Ja viel noista maista senverta et Google Analyticsin mukaan suurinosa live-kuvasivuillani vierailevista ihmisistä on keskieuroopasta ja yllätyksekseni mm. Britanniasta todella paljon vierailuita varsinkin näin viisujen alla.

Kuvia voitte käydä katselemassa jos haluatte, osoitteessa http://www.albaani.org/~syndicated/kuvia/kuvia/

(omat leNpparini ovat Klubi 2006, Club Kharma ja Toijala)
Viimeksi muokannut Syndicated, 13 Helmi 2007, 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
WhiteRose
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 11 Helmi 2007, 22:04

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja WhiteRose »

^ Anteeksi pilkun viilaus, mutta eikös se ole Club Karma :raaps:

Ja kyllähän tällä bändillä on kysyntää paljon myös Italiassa sekä Espanjassa, ei ehkä niin paljon kuin Saksassa, mutta silti. Joten ääniä saattaa ehkä tipahdella myös sieltä sitten viisuissa ;)

Annetaan virheen näkyä, mutta anteeksi ZetZet, eipäs muuten olekaan italiaanot messissä mukana :repeilee:
Viimeksi muokannut WhiteRose, 13 Helmi 2007, 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

Syndicated kirjoitti: Lovexilla tosiaan on keskieuroopassa ja kovanluokan kannatusta. He ovat kovasti promonneet Saksassa, Itävallassa ja siellä hypetys kasvaa. Valitettavin juttu mihin olen törmännyt Lovexin foorumilla, on se et suuri osa faneista ei halua äänestää Lovexia viisuihin... Syynä se et "sit ne ei ikinä soita enää suomes kun ne saa maailmalla mainetta." Kitaristi Vivian sinne olikin sitten kirjoittanut et maailmalle mennää, oli viisufinaalissa tai ei ja että tuollainen omahyväinen käytös faneilta on todella ilkeän tuntuista.
No onpa siinä bändin tukeminen keikahtanut päälaelleen  :shock:
Hyvä että kitaristi on käynyt näpäyttämässä vähän omahyväisiä faneja noin.
:stara: Anyone, Anymore voittoon!  :stara:
Life Looks Better in Spring

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Italialaisfaneista ei kyllä ole suuresti hyötyä, maa kun ei ole mukana viisuissa.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Hmm miten mulla on sellainen pelko, et tää voittaa :eeek: vai tulisko ylläri et kävis toisin, no katellaan...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Olisi aivan mahtavaa jos AA voittaa Caribiassa. Siinä on kipale, millä voi taas menestyä! Menoa, ulkonäköä, tunnetta mukana  :tapu:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Lukittu