Paras "Leave me alone-LIVE" ?

ESC 2007 -arkisto.

Helsingin finaalia ennakoiden, paras "Leave me alone":n LIVE-esitys?

Äänestys on voimassa 16 Huhti 2044, 00:42 asti

Karsintalähetys 20.1.2007
6
40%
Finaali 17.2.2007
2
13%
Superfinaali 17.2.2007
7
47%
 
Ääniä yhteensä: 15

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Paras "Leave me alone-LIVE" ?

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Hannan kommenteista päätellen, mikään jo nähdyistä ei liene ihan sellaisenaan päätymässä kansainväliseen euroviisufinaaliin, mutta koska nuo tähänastiset LIVE-versiot ovat kukin omansalaisia, mikä näistä tähän asti nähdyistä LIVE-esityksistä olisi sopivin Helsingin kansainväliseen finaaliin ?

Mielellään myös perusteluja, jos vaikka joku Hannan taustajoukoista tai Hanna itse sattuisi näitä lueskelemaan... mikäli heitä yleensäkään kiinnostaa, mikä vaikuttaa ja mikä ei vaikuta toimivan Hannan/kipaleen eduksi tv-eetterissä  :hiips:

Esitykset on katsottavissa YLE:n sivulla: 
http://www.yle.fi/eurovision/main.php?id=2074

Sitä voiton jälkeistä esitystä ei voi äänestää.

Ääntään ei saa muuttaa, joten sen yhden äänensä kanssa on syytä olla tarkkana... ;)

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Paras "Leave me alone-LIVE" ?

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Finnish ei pitänyt yhtään valkoasuisesta tulkinnasta. Alta paljastuva asu oli huonosti piilotettu ja ei todellakaan ollut Hannan eduksi se ikäänkuin joutsenen perä ! (tämän tosin olisi voinut estää tiettyjä kuvakulmia välttäen) Tuulikoneita olisi saanut olla siinä lattialla rivinä (vaikkei kaikki olisikaan olleet toiminnassa), niin se tuulikoneiden näkyminen ei olisi näyttänyt niin kornilta... tää tuulikoneiden näkyminen ei tosin ole mitenkään Hannan syy, vaan syyttävä katseeni kohdistuu kuvauksesta vastanneeseen tirehtööriin  :eiei: . Puhumattakaan tuulikoneen asetuksista, kun vaikutti, että Hanna joutui työntämään käsillään hiuksia pois silmiltään...  :miettii:

Superfinaaliasu on väriltään  :peukku: . Laulun teeman mukaisesti tuskan (mustan) täytteisestä rakkaudestahan (punainen) kipale kertoo... Se Hannan jonkinlainen lievä hymyily siinä esittäessään ei oikein sopinut kappaleen tulkinnalle, minun mielestä.

... ja näin ollen pidän itse parhaimpana LIVE-suorituksena karsintaesitystä, koska siinä oli koko homma parhaiten koossa (asu, väri, kipaleelle eduksi oleva tulkinta jne. ) Minua ei se käsivarsien vilahtaminen kasvojen edessä oikeastaan häirinnyt.
Viimeksi muokannut Kollega, 19 Helmi 2007, 13:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Paras "Leave me alone-LIVE" ?

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Superfinaalissa esitys oli minusta ehdottomasti paras! Puku oli paljon parempi kuin se finaalin ensimmäinen, jossa Hanna näytti vähintäänkin raskaana olevalta. Muutenkin siinä toisessa esityksessä oli enemmän energiaa.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Lukittu