Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.

Suosikkini on...

Anna Abreu
40
58%
Ari Koivunen
29
42%
 
Ääniä yhteensä: 69

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Sopivasti kuitenkin jätit artikkelin lopun julkaisematta täällä  :ylppis: :heh:

Mä ymmärrän, että Ari ei ole mikään rock-tähti, heavy-tähti, ihan mikä tahansa tähti vaan, vielä! Mutta siltikin, kauhee, jumalaton mekkala noista sen "sutjautuksista" täällä! Hyi kauheeta, mikä pahuuden ruumillistuma tuo ihminen onkaan :heh:

Onko tähden ja tähdeksi pyrkivän ero todellakin siinä, että tähti saa sanoa IHAN MITÄ VAAN, mutta tähdeksi pyrkivän on oltava nöyrimmistä nöyrin!! :miettii:

Ja ei, en ole sitä mieltä, että Arin letkautuksen ois jotenkin järkeviä. Kyllä mölyt pitää oppia pitämään sisällään. Mutta eihän Ari medialle olekaan sanonut tuota viimeisintä!  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Juu jos, Ari voittaa niin kansa saa huonoiman idollin kautta aikojen mutta, mitäköhän se Ari seuraavaksi haukkuu :hiips:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Viisufaneja  :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Sopivasti kuitenkin jätit artikkelin lopun julkaisematta täällä  :ylppis: :heh:

Mä ymmärrän, että Ari ei ole mikään rock-tähti, heavy-tähti, ihan mikä tahansa tähti vaan, vielä! Mutta siltikin, kauhee, jumalaton mekkala noista sen "sutjautuksista" täällä! Hyi kauheeta, mikä pahuuden ruumillistuma tuo ihminen onkaan :heh:

Onko tähden ja tähdeksi pyrkivän ero todellakin siinä, että tähti saa sanoa IHAN MITÄ VAAN, mutta tähdeksi pyrkivän on oltava nöyrimmistä nöyrin!! :miettii:

Ja ei, en ole sitä mieltä, että Arin letkautuksen ois jotenkin järkeviä. Kyllä mölyt pitää oppia pitämään sisällään. Mutta eihän Ari medialle olekaan sanonut tuota viimeisintä!  :heh:
Mikä jumalaton mekkala? Eihän kukaan ole korvia lotkauttanut tuolle viimeisimmällekään...  :roll: Kaipa ihmisten mielestä on sitten ihan o.k. että huonoja laulajia vedellään turpaan? Mun moraalikäsityksiä vastaan se vain sotii niin rajusti, etten hyväksy edes leikinlaskua moisesta! :ylppis:

Artikkelin lopun jälkeenpäin kaunistelu ei vähennä yhtään lausahduksen painavuutta minun silmissäni. Siksi jätin sen tarkoituksella pois... Siinähän siis Ari sanoi vain "laskeneensa leikkiä uhkauksellaan" tms.  :niinpa:

En hyväksy moisia väkivallalla uhkauksia sen kummemmin tähdiltä, tähdenlennoilta tahi tähdeksi pyrkiviltä. Mutta se on vain minun mielipiteeni. Sinä saat puolustella Aria ihan niin paljon kuin tahdot. Minä en voi sietää kyseistä henkilöä ja nämä julkilausumat vain vähentävät entisestään hänen arvoaan minun silmissäni. Mikä on niiden motiivi? Miksi otti Remun hampaisiinsa ja miksi nyt Ilkka Jääskeläisen? Kumpikaan ei edes ole tehnyt Arille mitään pahaa...  :eiei:
Ajattelin vain, että mitä kaikkea sieltä vielä tulee, kun jo tässä vaiheessa käyttäytyy noin... Siirtyykö sanoista tekoihin? Alkoholikin maistuu ja fanit ovat juorunneet jo useille lehdille diivan elkeistä, yms. yms.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Mikä jumalaton mekkala? Eihän kukaan ole korvia lotkauttanut tuolle viimeisimmällekään...  :roll:
Ne ei ole vielä huomanneet tätä viimeisintä. Ja lähinnä tarkotin KAIKKEA mitä Ari tekee tai jättää tekemättä! En vain tätä Ilkka-juttua  :roll:
Veikkaanpa myös, että eräät Ilkan vastustajat ovat hiljaa just sen takia, kun eivät voi sietää Ilkkaa.  :hiips: :draamaa:
Toinen ääni ois kellossa jos Ari ois sanonut vetelevänsä turpaan vaikka Ylanderia tai Tuiskua  :heh:
Joten pointsit sulle, että edes tässä riennät Ilkan puolelle  :peukku: (tää ei sitten ollutpeukutuksineen mikään provo, eli ei tartte tulla sanomaan, että et sä Ilkastakaan tykkää  :rofl:)
En hyväksy moisia väkivallalla uhkauksia sen kummemmin tähdiltä, tähdenlennoilta tahi tähdeksi pyrkiviltä. Mutta se on vain minun mielipiteeni.
Sinä saat puolustella Aria ihan niin paljon kuin tahdot.
Ja minähän tietty hyväksyn....  :heh: Ei, et niin väittänytkään.
Minä en voi sietää kyseistä henkilöä ja nämä julkilausumat vain vähentävät entisestään hänen arvoaan minun silmissäni. Mikä on niiden motiivi? Miksi otti Remun hampaisiinsa ja miksi nyt Ilkka Jääskeläisen? Kumpikaan ei edes ole tehnyt Arille mitään pahaa...  :eiei:
En ole missään vaiheessa sanonut, että jotenkin ymmärtäisin Arin uhoilut tai ettenkö olisi vähän yllättynyt ja pettynyt Arin tietyistä kommenteista. Mutta sen verran jos saan kuitenkin sanoa on se, että tuo Remu kommentti meni musta kyllä median suhteen ihan överiksi. Tuskin Ari on ainoa joka on tuota mieltä Remusta. Ja kyllä, olisi voinut pitää tässäkin suhteessa suunsa kiinni ja noudattaa sääntöä "jos et keksi mitään hyvää sanottavaa, niin...." mutta en usko Arin ottaneen Remua hampaisiinsa tahallaan. Eli siis Remun haukkuminen ei ollut hänen tarkoituksensa, kunhan vaan päästi suustaan sen mitä ekana mieleen tuli. Onhan se jo aikaisemminkin huomattu, että Ari sanoo mitä sylki suuhun tuo. Mitä taas tulee Ilkkaan, niin tässä uskon Arin todellakin pitävän Ilkkaa pellenä ja naurettava tai whatever....  :roll:
Ja Ari ei muuten sanonut tota Ilkka-kommentia medialle vaan yksityisesti Ilkan siskolle. Ja ei, se ei todellakaan poista Arin kommentin ilkeyttä  :roll:

Joka tapauksessa, Ari on edelleen suosikkini tässä kisassa ja miljoonabiljoona kertaa parempi kuin pissisAnna tai herttainenKristiina.  :joojoo:
Viimeksi muokannut gentedimare, 26 Maalis 2007, 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja daa »

Nooh. Tuo juttu on voinut olla heitto siskolle, mutta kyllä Arska maikkarin viihde-uutisten haastattelussakin sanoi suoraan, että jos kaikki tän vuoden finalistit olisivat olleet mukana viime vuonna, ei jollain Ilkka Jääskeläisellä olisi ollut mitään asiaa edes semeihin.
Osais nyt poikaparka jo tukkia sen suunsa  :/
Life Looks Better in Spring

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä en ole kommentoinut tuota Arin uhkausta vielä siksi, että olen niin kurkkuani myöten täynnä koko uuvattia  :niinpa:. Olen wernerin kanssa ihan samaa mieltä, pikkunilkki on niin olevinaan, ettei edes ymmärrä, mistä voi laskea leikkiä ja mistä ei.

Jos Ari vielä seuraavasta pudotuksesta selviää, niin toivottavasti sen levy aikanaan floppaa oikein kunnolla. Kait levytuottajien on pakko sen kanssa se yksi levy tehdä, mutta kuka tollasen itsekeskeisen öykkärin kanssa vapaaehtoisesti haluaa työskennellä?

Jos Ari Idolsin voittaa, niin se kertonee paljon äänestäjien älynlahjoista kyllä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti: Jos Ari Idolsin voittaa, niin se kertonee paljon äänestäjien älynlahjoista kyllä.
No ilmeisesti mä olen sitten täys torvi ja mulla ei ole älynlahjoja hivusen vertaa :ylppis:
En ole äänestänyt tällä kaudella vielä kertaakaan kuten en edellisilläkään kausilla tässä vaiheessa, mutta finaalissa aion äänestää Aria, jos hän kahden joukkoon pääsee!

t. älynlahjoja vailla
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hazel »

:rofl:. Mä taas en aio äänestää finaalissa ketään, kun ei noista kukaan mun mielestä ansaitse oikeasti voittaa. En mä voi äänestää kaveria, joka on mun mielestä tosi vastenmielinen käytökseltään, olkoonkin että se on noista paras laulaja.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

mä fanitin ihan kybällä Aria tähän asti ..

mutta ylimielinen öykkäröinti on musta vastenmielistä tekeepä sen sitten kuka tahansa laulaja/laulajanalku.

musta siinä että uhkailee vetää jotakuta turpaan ei ole mitään vitsikästä

mulla on erilainen huumorintaju  :hiips:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Joten pointsit sulle, että edes tässä riennät Ilkan puolelle  :peukku: (tää ei sitten ollutpeukutuksineen mikään provo, eli ei tartte tulla sanomaan, että et sä Ilkastakaan tykkää  :rofl:)
Hih. Kyllä Ilkka sentään on kunnon ihminen isolla I:llä tuohon pikku-niljakkeeseen verrattuna, vaikka en laulustaan ja huumoristaan pidäkään!  :peukku:
Ei kenestäkään saa sanoa noin, että "vedän turpiin"  :eiei:

Mutta täähän tuli jo selväksi, enkä tosiaankaan missään vaiheessa luullut, että gente puolusteli Arin sanomisia ja tekemisiä - vaan ymmärrän kyllä että (jostain syystä) arvostat häntä vain laulajana?  :joojoo:

Esiintyjänä Ari on huono (kuten ihq Daniel sanoi, että "kuin ujo koulupoika" tms.), mutta myönnän että laulajana loppukolmikon paras. En ole missään vaiheessa väittänytkään, että hän ei OSAISI laulaa. Minä vain en pidä liikaa revittelevästä (aka "rääkyvästä") fraseeraustavasta. Se pitäisi edelleenkin pitää kurissa ja ottaa esim. käyttöön vasta kertosäkeissä (riippuen tietty biisistä). Mutta muu persoona on ällöä ja nämä lohkaisut vain pahentavat asiaa - että en pelkästään jo sen vuoksi missään nimessä toivo hänelle voittoa!
Kai se kuitenkin voittaa, kun joidenkin junttien mielestä nämä sutkauksetkin ovat varmaan jotenkin hienoja tahi hauskoja.  :niinpa:
Annan tyylistä en ole pitänyt paljoakaan koko aikana, vaikka tyttö on söpö. Kristiina on taas niin huono laulaja, ettei ansaitse voittoa - vaikka onkin oikein herttainen lavalla.

Idols on lässähtänyt!  :(
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Leena »

Idols tai sitten minä on täysin lässähtänyt. Ei mitään väliä kuka voittaa. Voi miten kaipaan sitä ihanaa tunnekuohua kun Jani Wickholm ja Hanna Pakarinen olivat finaalissa :tapu:
Bra vibrationer!

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Leena kirjoitti: Idols tai sitten minä on täysin lässähtänyt. Ei mitään väliä kuka voittaa.
Tätä samaa olen minäkin miettiny, kun jotenkin tänä vuonna toi on vaan niin... liian teinitohellusta tai jotakin vrt. aiempiin kausiin.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tämä on kummallista sikäli, että tuomarit hehkuttivat etukäteen miten korkeatasoinen Idols tänä vuonna on. Kävikö sitten niin, että semeissä karsiutuivat jo  väärät laulajat?

Finaaleissa nyt ainakin on karsiutunut kaikki mun suosikit, Johanna, Miia ja Kristian  :'(. Ei jaksa enää kiinnostaa muakaan, toivoon vaan, ettei Ari voita.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Mun mielestä tämän vuoden finalistit on tähtitieteellisen luvun verran parempia kuin edellisvuoden finalistit.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Tärkeintä on kuitenkin, että Kristiina tervehtyy torstai-illaksi.  :puna:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti: Minä tykkään Annasta, fiksukin se on, ei auo päätä tuomareille, vaan kuuntelee negatiivisenkin kritiikin nöyrästi.
Tämä kommentti jäi mieleni syövereihin  :heh:
Ja katsoinpä äsken uudelleen tuon Arin saaman tuomarikommentoinnin. Ja kyllä se Ari kuuntelee aivan rauhallisesti Ninan kommentit. Koko tän ajan yleisö äänetelehtii hiljaa  :heh: Sen jälkeen Jani antaa puheenvuoron Arille joka aivan rauhallisesti yrittää sanoa, että tässä oli kaksi erilaista biisiä, eri vuosikymmeniltä ja blaa blaa blaa... tässä vaiheessa NINA keskeyttää Arin ja kun yleisö rupeaa äänekkäästi protestoimaan niin molemmat korottavat äänensä ja rupeavat niin sanotusti huutamaan. Tuo "huuto" johtui varmasti yleisön todella kovasta älämölöstä, kummatkaan ei kuulleet mitään!

Juuh, tärkeää ei tässä ole se onko jonkun mielestä Arin biisit samanlaisia vai erilaisia  :heh: eikä YKSIKÄÄN kuppilalainen tule muuttamaan mieltään Arista tämän perusteella, mutta mä sain itselleni mielenrauhan siitä tiedosta, että Ari ei todellakaan ruvennut öykkäröimään ja uhittelemaan tässä Ninalle, vaan hän vain halusi sanoa oman puheenvuoronsa rauhassa loppuun. Kuten oli antanut Ninankin tehdä!  :draamaa: Phiuh, sainpas rauhan.

Mutta olen huomannut ennenkin, että Nina keskeyttää muitakin tuomareita ja yrittää ennen aikojaa päästä ääneen!  :heh:

Jep jep, ja tällä ei ole sitten mitään tekemistä Arin Remu-Ilkka whatever kommenteilla, vaan tolla tuomarijupakalla, missä lähes jokainen täällä pisti syyt Arin niskoille tuosta jutusta!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Nenäkeiju johtaa vedonlyöntitilastoa  :niinpa: :stupido:

Kristiina 1.2
Anna 6.00
Ari 10.00

Ja osoite on http://www.ladbrokes.com/lbr_portal

Sehän ton sitten tietty voittaa, yleisön pikku lemmikki, suloinen naapurintyttö honottavine äänineen.
Viimeksi muokannut Hazel, 27 Maalis 2007, 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16722
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Hazel kirjoitti: Sehän ton sitten tietty voittaa, yleisön pikku lemmikki, suloinen naapurintyttö honottavine äänineen.
Olisko vähän hyvä, jos voittaisikin. Kyllä taitaa Annalle mennä kuitenkin. Arin kannatus riittää loppukaksikkoon mutta voittoon hänellä on liikaa vastustajia.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Mä voitin liput tonne finaaliin, mutta jostain syystä en ole kamalan innostunut menemään..... Tää tän vuoden skaba ob jotenkin lässähtänyt käsiin  :/.

Ari on ehdottomasti paras laulaja kolmikosta, mutta kieltämättä sen sanomiset pikkaisen mietityttävät.... :niinpa:. Suloisuus karisee juttujen mukana, sääli  :miettii:. Esiintyjänä melko tasapaksu ja biisivalinnat vähän toistelevat toisiaan. Yrittäis edes jotain muuta, kyllä me jo uskotaan, että se on hevAri  lol.

Anna jostain syystä ärsyttää mua kerta kerralta enemmän. Sööttihän se on kuin mikä ja kuuntelee tarkasti tuomareita, mutta päästelee kyllä suustaan välillä aikasmoisia sammakoita. Kyllähän niitä unelmia saapi olla, ettei sillä .... :draamaa:. Esiintyjänä ei ole kummoinen ja muuntautumiskyvyttömyys paistaa aina vain enemmän läpi. Juanesin biisistä pidin, mutta saisi uskaltaa esiintyä enemmän....

Kristiina on nostanut osakkeitaan mun silmissä. Se tuntuu jotenkin kaikkein järkevimmältä ja tasaisimmalta noista finalisteista. Aluksi en pitänyt yhtään sen äänestä. Nyt siinä on jotain maagista, mikä saa jopa minut ajoittain sekaisin niin, etten edes huomaa kaikkia epävireyksiä  :puna:. Esiintyjänä jotankin sympaattinen ja tällä hetkellä mun suosikki, vaikkei mikään huippu olekaan.

MIAA ON KYLLÄ AIVAN HIRMU IKÄVÄ!!!!!

Mun mielestä lehditön pitäisi olla kokonaan puuttumatta näihin skaboihin. Ihan liikaa on sillä valtaa muokatessaan ihmisten mielipiteitä  :evil:. Olen yrittänyt perustaa omat mielipiteeni vain television kautta tulleeseen infoon.

Enkä kuitenkin lähden nuuhkimaan jäähallin tunnelmaa, jospa se oma lopullinen suosikkikin siitä vielä vahvistuisi!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kunhan Ari ei voita, niin kaikki on hyvin  :heh: Kristiina ja Anna passaavat minulle!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Iltasanomassa tänään Ari haukkui Pikku G  :heh: :hiips:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16722
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Viulu_ukko kirjoitti: mutta ylimielinen öykkäröinti on musta vastenmielistä tekeepä sen sitten kuka tahansa laulaja/laulajanalku.
Suomalaisten mielestä moinen käytös on ilmeisesti toivottavaa, koska ainakaan menestykseen ei näytä vaikuttavan. Tulee mieleen So You Think You Can Dancen ykköskausi, jossa ylivoimainen ja -mielinen Blakeputosi heti kun kansa pääsi ilmaisemaan mielipiteensä.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Findancen varjoäänestyksessä on yllättävän tasaista:

Anna Abreu 35 %
Kristiina Brask 33 %
Ari Koivunen 32 %

Netti-Seiskan äänestyksessä kysytään putoajaa:

Kuka tippuu seuraavaksi?
Ari Koivunen 30 %
Kristiina Brask 49 %
Anna Abreu 21 %

Seiskan sivuilta löytyi lisäksi tällainen uutinen:
Idols-Ari haukkui Pikku G:n!

Idolsin suosikki Ari Koivunen kirjoittaa aktiivisesti netin Medihevi-keskustelufoorumille. Helmikuussa hän totesi räp-artisti Pikku G:stä että: ”Se on joku kusinen lökäpöksyhomo. Heviä sen olla pitää eikä mitää vitun jumpjump lässynlässyn skebeliä!"

Huolimatta kovista sanoistaan, Ari toteaa Ilta-sanomille, että kyseessä oli yksinkertaisesti vitsi eikä toteamusta ollut tarkoitettu loukkaukseksi.
–Minulla ei ole mitään Pikku G:tä tai hiphop-kulttuuria vastaan.

Ari muistuttaa, että Medihevi-sivuston keskustelufoorumilla harrastatetaan rajua huumoria.

Heviä laulava 22-vuotias nuorimies on jo aiemminkin ehtinyt sanoa kielteisen mielipiteensä muun muassa Hurriganes-rumpali Remu Aaltosesta ja viime vuoden Idols-voittajasta Ilkka Jääskeläisestä.


Genten mieliksi laitoin KOKO jutun. Tuo lopun huumoriviittaushan lähes kumoaa koko superhauskan vitsin! NOT!  :evil: :niinpa:

Mitä pahaa PIKKU G on tehnyt ARILLE! ???
Viimeksi muokannut tonywerner, 27 Maalis 2007, 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Juu on Arilla menny mopo käsistä, huumoriako tämäkin juttu, entä kuka seuraavaaksi
saa haukut suuren tähden suusta :draamaa:, sen varmaan luemme piakkoin, ei Aria idolliksi kiitos!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Huvittava toi Ari, kaikki mitä se on sanonut tai kirjoittanut onkin nyt vaan vitsi. Ihan vitsi koko jätkä  :stupido:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Kollega »

:shock: Tätä mä jo vähän odotinkin, että ihan oikeesti tuotantoryhmä änkee nää wannabe-Idolssit näiden varsinaisten Idols-artistien kanssa samalle lavalle...
Mä voisin ihan helposti jättää nää tämän vuotiset lepäilemään vaikka sinne katsomon puolelle  :heh: kun nää maestrot näyttää mallia.

Telkku.com 5.4.2007:
Idols-huipennuksen aattona palkitaan tavalla tai toisella mieleenjääneitä hahmoja kauden Idols-taipaleelta. Ohjelmassa lavalla niin vuoden 2007 Idols-kilpailijoita kuin aikaisempienkin kausien tähtiä, muun muassa Hanna Pakarinen, Katri Ylander, Jani Wickholm. Juontajina Ellen Jokikunnas, Jani Toivola ja Janne Kataja.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mä taidan kuulua vähemmistöön, koska mun mielestä tän vuoden viimeisestä finaalista tulee todella jännä, JOS leuhka-Ari putoaa.. Oisi niin ihanaa nähdä Kristiina ja Anna viimeisessä finaalissa!  :joojoo:

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Finnish kirjoitti: Telkku.com 5.4.2007:
Idols-huipennuksen aattona palkitaan tavalla tai toisella mieleenjääneitä hahmoja kauden Idols-taipaleelta. Ohjelmassa lavalla niin vuoden 2007 Idols-kilpailijoita kuin aikaisempienkin kausien tähtiä, muun muassa Hanna Pakarinen, Katri Ylander, Jani Wickholm. Juontajina Ellen Jokikunnas, Jani Toivola ja Janne Kataja.
Onkohan Ilkka mukana? Ei varmaankaan, kun jos Ari on siellä myös, niin sehän vois vetästä Ilkkaa turpaan. :eeek:

Kyseessä on siis Idols Awards niminen ohjelma, joka esitetään päivää ennen finaalia. :miettii: Ihan mielenkiintoiselta kuulostaa tuo ohjelma, mutta en ymmärrä miksei tuota osuutta olisi voitu yhdistää viimeiseen tuloslähetykseen. Viimeinen varsinainen jakso olisi voinut olla tuolloin torstaina, ja sillä perjantain ohjelmapaikalla, jolla nyt tuo jakso näytetään, olisi voinut olla pidennetty tuloslähetys. Tuo 20 minuuttinen tuloslähetys on vaan aika köyhä viimeiseksi tuloslähetykseksi. :hiips: Ihan kateeksi käy aina, kun katselee esimerkiksi Australian Idolin viimeistä tuloslähetystä, joka on vuosittain yli kaksi tuntinen huikea spektaakkeli. :draamaa: Siellä muun muassa esiintyy aikaisempien kausien menestyjiä, kaikki finalistit esiintyvät yhdessä ja erikseen sekä paljon paljon muuta. Täällä ei viitsitä edes yrittää. :niinpa:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Kristiina olisi aivan yhtä hyvä voittaja kuin Ari tai Anna  :joojoo:. On väärin luulla, että Anna olisi KAIKKIEN pikkutyttöjen suosikki :eiei:.
Kristiina on veljeni tyttären 9 v ja tämän kavereiden ehdoton suosikki  :aurinko:.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Lukittu