Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Mikkelsson kirjoitti: Harvemmin muistan unia, mutta viime yönä oltiin yhdessä siipan kanssa seuraamassa viisufinaalia. Väliaikaohjelmanumerona lavalle nousi kehitysvammaisten lasten kuoro, joka ilmeisen itseaskarreltujen lippujen kanssa lauloi kuudenikäistä. Mukana oli sujuvasti myös Life goes on -sarjan (en muista mikä se oli suomeksi) Corky, eli Chris Burke. Kovasti haltioissaan yleisö oli.
:offtopic: Oliks Life Goes On-sarja se, missä oli se down-poika ja se kertoi sen perheen elämästä. Siinä näytteli se yks tyttö, joka myöhemmin näyttelin nimiosaa sarjassa Christy? Tunnusmelodia tuossa LGO:ssa oli vielä Beatlesien Obla-dii-Obla-daa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Katten-Gustaf kirjoitti:
Mikkelsson kirjoitti: Harvemmin muistan unia, mutta viime yönä oltiin yhdessä siipan kanssa seuraamassa viisufinaalia. Väliaikaohjelmanumerona lavalle nousi kehitysvammaisten lasten kuoro, joka ilmeisen itseaskarreltujen lippujen kanssa lauloi kuudenikäistä. Mukana oli sujuvasti myös Life goes on -sarjan (en muista mikä se oli suomeksi) Corky, eli Chris Burke. Kovasti haltioissaan yleisö oli.
:offtopic: Oliks Life Goes On-sarja se, missä oli se down-poika ja se kertoi sen perheen elämästä. Siinä näytteli se yks tyttö, joka myöhemmin näyttelin nimiosaa sarjassa Christy? Tunnusmelodia tuossa LGO:ssa oli vielä Beatlesien Obla-dii-Obla-daa.
Joo just tuo sarja ja suomeksi se oli Elämä voittaa! Ihana sarja!  :ihana:
Hur svårt kan de va?

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11626
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Som en dröm... viimeisimmässä ESC-unessani olin kamuni kanssa seuraamssa omia (-08?) karsintojamme, kaikki käytävien seinustat olivat täynnä seisomaan joutuneita katsojia... lopun ajan seurasin kisoja jalat kaverini hartioiden päällä (!?) Voittaneen kappaleen esittäjä vaihtui uusintaesityksen ajaksi Nina Tapioon.... !? :/ :shock: :draamaa:
"Nyt ihmeitä on elämässä, rakkaus ja musiikki" Sing-sang-song -76

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Mä mietinkin tota viestiä kirjoittaessani, että oliko se Elämä voittaa suomeksi, mutta en ollut varma.

Ihana sarja. :ihana: Oli ehdoton MUST aina, kun se tuli...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Aintsu kirjoitti: Mäkin näin viime yönä viisu-unta! Slovenian biisi hylättiin ja tilalle otettiin viime vuoden Moldova, eli Loca
:peukku: Tuo olisikin mitä loistavin vaihtoehto!
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Näin unta sellaisesta teinielokuvasta (joka kertoi ratsastajatyttöjen välisistä hevos- ja ihmissuhdeprobleemista  :roll:), jossa soi lopussa Venäjän tän vuoden viisu. Siinä kohdassa tapahtumat sijoittuivat asuntovaunuun.  :shock:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Horvath kirjoitti: Näin unta sellaisesta teinielokuvasta (joka kertoi ratsastajatyttöjen välisistä hevos- ja ihmissuhdeprobleemista  :roll:), jossa soi lopussa Venäjän tän vuoden viisu. Siinä kohdassa tapahtumat sijoittuivat asuntovaunuun.  :shock:
Lisää yksityiskohtia!

Olitko itse jompikumpi ratsastajatytöistä? Aiku tää utelee...
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Horvath »

En ollut itse siinä elokuvassa mukana vaan ainoastaan katsoin sitä jostain vastaanottimesta. Siinä oli pari tyttöä, jotka taistelivat kumpi saa osallistua jollain hevosella joihinkin esteratsastuskilpailuihin. Ja sitten siinä asuntovaunukohtauksessa oli Kim Heroldin näköinen mies...  :heh:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mä näin unta, et Malta voittaa tän vuoden viisut  :miettii:

Sitten näin unta et kirjoittelin tänne että "antakaa anteeksi, mutta olen alkanut tykkäämään Hanna Pakarisen viisusta"  :heh:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Wadde kirjoitti: Mä näin unta, et Malta voittaa tän vuoden viisut  :miettii:
IHANAA!!!  :joojoo: :peukku:    Itse en kyllä usko suosikkini voittoon - tänäkään vuonna.  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nata »

Heräsin aamuyöstä omaan nauruuni. Olin nähnyt unta siitä, että Kreikan Sarbelia puettiin mustaan pakkopaitaan ja hän lauloi "O ou, psycho Maria!"

Lisäksi muistan uneksineeni vuoden 1991 pisteenlaskusta, joka eteni jostain syystä niin  tylsästi, hitaasti ja jähmeästi että haukottelin unessani (oikeassa elämässähän seuraan pisteenlaskua joka lihas jännityksessä, hypähdellen ja kiljahdellen...) Kärjessä eivät todellakaan keikkuneet Amina ja Carola, vaan Portugalin Lusitania piti kakkossijaa ja tämä sija hohti tulosruudulla, koska Portugalilla meni niin ennätyksellisen hyvin, että ykkössijan haltija jäi ihan pimentoon.

Lopulta tylsistyin paikallaan polkevaan pisteenlaskuun niin, että päätin pyyhkäistä sen pois hihallani (!) vaikka olin paikan päällä yleisönä. Kun näin tein, kävikin ilmi, että koko pisteenlasku tapahtui autossani ja tulosruutu olikin autoradioni  :shock:
Viimeksi muokannut Nata, 14 Huhti 2007, 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Ihanaa kun unessa voi vain päättää pyyhkäistä hihalla pisteenlaskut pois...  :repeilee:

Minä näin unta, että Georgian Visionary Dream laulettiinkin Olet uneni kaunein -sävelellä.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mä näin viime yönä unta, että viisukuppilalaisilla oli oma aitio Areenalla siinä ihan lavan edessä. Niin paitsi tietysti mulla jolla on ihan oikeastikin lippu piippuhyllylle  :mrgreen: Mut anyways teillä permantolaisilla oli siinä aitiossa nojatuolit ja sohvat ja oma baari  :draamaa:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nata kirjoitti: Heräsin aamuyöstä omaan nauruuni. Olin nähnyt unta siitä, että Kreikan Sarbelia puettiin mustaan pakkopaitaan ja hän lauloi "O ou, psycho Maria!"
Tämän version haluaisin nähdä :peukku:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Minut oli laitetttu juontamaan euroviisuja, ja ilmeisesti hoidin asian oikein hyvin, kun yleisö hihitteli koko ajan mun kuiville jutuille. Ainoastaan yhden järkytyksen huomasin, että suomalaisfanit oli kaikki poissa, eli keskellä salia oli iso tyhjä penkkirivistö.  :shock: Kappaleitakin siinä taidettiin ehtiä kuuntelemaan: ainakin Ruotsi esitti jonkun kivan schlagerin, jota heti menin kysymään Magnumilta, mikä toi kappale on. Ei M tuntenut sitä edes.  :eeek:

Ohjelman loppua kohden sitten sali kutistui koko ajan. Lopulta oltiin koulun juhlasalissa viisuilemassa. (olen muuten ennekin nähnyt unessa koulun juhlasalin viisuareenana  :raaps: ) Ohjelma päättyi siihen, että juhlallisesti allekirjoitettiin seuraavan vuoden sopimukset eri maiden osallistumisesta viisuihin.
Raipatirai

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä näin jotain sekavaa unta, jossa oli ihan kauheasti kuppilalaisia... tuttuja ja tuntemattomia... jossain Turun torin laitamilla hengailtiin ja istuskeltiin siellä ihan katujen reunoilla. Parhaiten jäi mieleen nimimerkki UsvaAuer, jonka näin unessani ensimmäistä kertaa, mutta yllätyksekseni hän olikin mies...  :raaps: :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Vompeli kirjoitti: Minut oli laitetttu juontamaan euroviisuja, ja ilmeisesti hoidin asian oikein hyvin, kun yleisö hihitteli koko ajan mun kuiville jutuille.
No olisit ainakin takuulla miljoona kertaa hauskempi juontaja kuin joku kökkö-Leppilampi  :D
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Viime yön uneni lyhennettynä:

Olin armeijassa Haminassa ja ihastelin valtion uusia alusvaatteita. Lomille lähtiessäni hain vandaalien tärvelemän autoni kävellen Kotkan torilta ja ajoin Hietsuun Helsinkiin noin puolessatoista minuutissa. Hietsussa uneeni ilmestyi nimiErkki Klodvig, jonka kanssa jatkoimme matkaa erehdyttävästi Tukholman vanhaa kaupunkia muistuttaneelle alueelle. Minulla oli allani erittäin tehokkaalta tuntunut Honda Monkey -mopo, jota ajoin ilman kypärää tukka hulmuten ja Klodvig seurasi polkupyörällä. Oikaisimme jostain tunnelista, joka kapeni ja madaltui koko ajan. Lopulta tunnelissa mahtui vain ryömimään ja jouduin työntämään kyljellään makaavaa mopoa edelläni. Tunneli päättyi pahviseinään, josta menimme tyylikkäästi läpi. Seinässä oleva reikä johti meidät baariin, jossa oli viisutapaaminen meneillään. Reikä oli aivan katonrajassa ja minua pelotti pudottaa mopo niin korkealta. Tervehdimme kaikki lukuisat paikalla olleet kuppilalaiset paitsi nimiErkki AntSan, joka nukkui pöydän alla sikiöasennossa eikä häntä saatu hereille kovasta yrityksestä huolimatta. Joku nojasi pahviseinään tehden siihen reiän ja ravintolan omistaja oli vihoissaan. Baari oli valoisa eikä kukaan juonut tai polttanut. Kaikki istuskelivat pitkillä seinustaa kiertäneillä puupenkeillä.
Viimeksi muokannut Magnum, 20 Huhti 2007, 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Magnum kirjoitti: Lomille lähtiessäni hain vandaalien tärvelemän autoni kävellen Kotkan torilta
:repeilee:

Ihanaa, kun kaikki on nyt nähneet viisu-unia  :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Magnum kirjoitti: Tervehdimme kaikki lukuisat paikalla olleet kuppilalaiset paitsi nimiErkki AntSan, joka nukkui pöydän alla sikiöasennossa eikä häntä saatu hereille kovasta yrityksestä huolimatta.
Se on kova poika nukkumaan tuo meitin AntSa. Stkeempiunisemppoo Antsoo, TOKI!  :repeilee:

Voi näitä teidän unia. Hauskoja olette.  :rofl:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Minun mielestäni oli erikoista, että tämä Ylä-Kymin mies tunkeutui uneeni näinkin keskeiseen rooliin. Etenkin, kun ei olla tavattu kuin kerran ja silloinkin minä olin erittäin päihtyneenä eikä AntSa osoittanut tuolloin minkäänlaisia merkkejä tarpeesta käpertyä pöydän alle.

Sen verran hauska uni oli kuitenkin, että toivotan AntSan ja kaikki muutkin viisukuppilalaiset tervetulleeksi uniini toistekin.

EDIT: Toinen ihmettelyni liittyy Vompeliin ja hänen uneensa, jossa minua pidettiin asiantuntijana, jolta kysyttiin neuvoa.  :repeilee:
Viimeksi muokannut Magnum, 20 Huhti 2007, 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Magnum kirjoitti: Baari oli valoisa eikä kukaan juonut tai polttanut.
:eeek: En tainnut olla paikalla...  :heh:

Minunkin unessa oli taas joitain kuppilalaisia, mutta en kyllä muista olivatko selvinpäin...
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Margot »

Magnum kirjoitti:Minulla oli allani erittäin tehokkaalta tuntunut Honda Monkey -mopo, jota ajoin ilman kypärää tukka hulmuten ja Klodvig seurasi polkupyörällä.
Epäreilumppoo. :repeilee: Muutenkin aivan ihana uni, erityisesti sikiöasento-AntSa. :repeilee:
What color is your life?

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Ai niin, en oo muistanukkaan kertoa!  :draamaa:

Yksi yö olin menossa parturiin hakemaan viisukampausta. Aikani siellä odotin omaa parturiani ja vihdoin ja viimein hän otti minut käsittelyyn. Mutta hän ei yhtään kysynyt miten haluaisin että leikattaisiin, rupesi vaan kauheella kiireellä saksimaan. Samaan aikaan tippui naapuri talon katolta auto joka vyöryi kohti parturiani ja pysähtyi juuri ennenkuin iskeytyi päin häntä....

Mitä tästä opimme? Sen että viisukampausten tekemiseen pitää todella keskittyä eikä vaan ruveta saksimaan noin vain!  :repeilee:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Magnum kirjoitti: EDIT: Toinen ihmettelyni liittyy Vompeliin ja hänen uneensa, jossa minua pidettiin asiantuntijana, jolta kysyttiin neuvoa.  :repeilee:
Asiantuntijaisempoo Magnumii... Kyllä mä Magnumin asiantuntevia neuvoja asiassa kuin asiassa kuuntelen mielellänikin.  :joojoo:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Jee, mäkin näin viisu-unia, jee!  :tapu:

Tosin ensimmäisessä unessa esiintyi kuppilalaisista Jonsi, Margot ja Vompeli. Mä en muista, mitä Jonsi siinä teki, mutta Margot sovitteli innoissaan jotain haalareita  :mrgreen: Vompelille mä taas selitin, kuinka tätini (?) oli sanonut Sandra Kimin olleen "tuoretta lihaa" voittaessaan  :heh:

Toisessa unessa olin risteilyllä luokkani kanssa (jonne olemme oikeastikin menossa heti viisujen jälkeen.) Siinä mun luokkalaiset kuunteli ihan innoissaan Danca comigoa ja lauloi mukana  :shock: SURE!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Aintsu kirjoitti: Vompelille mä taas selitin, kuinka tätini (?) oli sanonut Sandra Kimin olleen "tuoretta lihaa" voittaessaan  :heh:
Tää taitaa olla teillä ihan suvussa.  :rofl:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Päinvastoin, kukaan mun sukulainen ei OIKEASTI sanoisi noin  :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Niivvarmaa  :heh:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tule vaikka katsomaan, jos et usko!  :ylppis:

Hulluja ne on, mutta ei kyllä käytä yhtä hirveää kieltä kuin mä  :twisted: Jollen olisi niin paljon iskän näköinen, veikkaisin ilman muuta olevani adoptoitu  :rofl:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vastaa Viestiin