Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

ESC 2007 -arkisto.

The Ark - The worrying kind

*****
29
22%
****
31
23%
***
28
21%
**
22
17%
*
22
17%
 
Ääniä yhteensä: 132

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kyl me se tiijetään, höh. ;)

ONNITTELUT THE ARK:LLE TOP-3:N JOHDOSTA! Jee! Hyvä pojat! :tapu:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Re: Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

UsvaAuer kirjoitti:
sziget kirjoitti: Täälläkin epäillään, että glamrock ja arkhumppa eivät ole tarpeeksi suosittuja Suomen ulkopuolisessa Itä-Euroopassa. Ihan hyvä, mutta ei välttämättä voita.
Järkyttävän huonoja pisteitä ovat antaneet myös Etelä-Euroopan fanigallupit.
Fanigalluppeja en enää juurikaan noteeraa. Fanit haluavat kuulla viisuissa lähinnä homohumppaa ja mahtiballadeja. Monelle HC-viisufanille rockin rantautuminen kisoihin on ilmeisen kova pala pureskeltavaksi.  :heh:
Mullepa ei!  :ylppis:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

On se vaan kummaa miten niin monet todellakin purnaavat rockista ja vaativat sitä pelkkää homohumppaa viisuihin! Eikös Euroviisujen pitänyt olla suvaitsevaisuuden kehto, mutta sitten jotkut ei suvaitse muunlaista musiikkia kuin vain sitä yhtä ja samaa viisuglitteriä!  :draamaa:

Ja turha tulla kenenkään urputtamaan, että Arkhan se vasta glitteriä onkin  :draamaa:
You got my point? Good!  :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Kollega »

:megafoni: The Ark:n video:
http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/29_normal.html Webb-tv:ssä !

Vaikka en biisistä itsestään erityisemmin pidä ( ihan kiva, mutta...), niin kyllä video on  :peukku:

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Miten mulla on sellainen kutina et Ruottissa on ens vuonna viisut, vaikka fanit ei tykkää niin tavikset tykkää :)

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Wadde kirjoitti: Mä en edes muistanut että This Sad Bouquet on näin mahtava ja upea ja fantastinen kappale  :shock: Kuuntelin pitkästä aikaa ja voi helvetti näitä kylmiä väreitä...Kaikki äkkiä kuuntelemaan!  :ihana:
Olin jossain vaiheessa sitä mieltä, että se olisi ykköslevyn paras biisi, mutta sitten jostain syystä kohta se ei enää ollutkaan vaan putosi kympistä 8½:een. Ja minulle tällaiset mielenmuutokset eivät todellakaan ole tyypillisiä. Ehkä se oli sellainen kausi?

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Wadde »

UFOPOLI kirjoitti: Olin jossain vaiheessa sitä mieltä, että se olisi ykköslevyn paras biisi, mutta sitten jostain syystä kohta se ei enää ollutkaan vaan putosi kympistä 8½:een. Ja minulle tällaiset mielenmuutokset eivät todellakaan ole tyypillisiä. Ehkä se oli sellainen kausi?
Siihen biisiin tarvitsee tietyn mielentilan  :joojoo: Silloin kun kuulin ton biisin ekan kerran niin mulla oli sellainen elämäntilanne, et Sad Bouquet sopi siihen kuin nakutettu. Eilen kun kuuntelin tuota taas niin tuli ne hetket mieleen.

No End on myös oikein kaunis kappale.
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja minnie »

:) Kiva The Ark-juttu on tuolla Kuppilan etusivulla, kiitos tekijälle! :tapu: ken lieneekään..
Vai tykkää Martin mm. M.A Nummisen tuotannosta. lol

Suora linkki uuteen The Worrying kind- videoon. :riemu:
Muhun on tarttunu jo tuo Olan tanssityyli! Huomasin viimeks eilen Musiikki-tv:stä katsoessani+kuunnellessani The Arkin viisubiisiä jammaavani samalla tavalla, kun leikkasin jäätelökakusta palaa ja kaadoin kuppiin kahvia. lol

-harmi kun mulla ei ollut, eikä oo vieläkään, varaa tulla itse paikanpäälle ESC-finaaliin kannustamaan Ruotsia ruotsinlippuineni ja lameevaatteineni, sekä Ola-tanssityyleineni. :(
(Aina mä jään kaikesta kivasta paitsi... :parku:)
Noh, riehun sitten kahta kauheammin ihan kotiyleisön keskuudessa. Ruotsikannustamisessa ja viisuhengessä mukana ollaan 110% :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja minnie »

Täytyy pistää se Ankkarock vakavaan harkintaan jo nyt. :miettii: (Vaikka se ei oo sama asia kun euroviisut: kannustamisineen...saisin vielä hullumman maineen jos menisin Ankkaan heilumaan Ruotsi-lippu kädessä) :heh:

Vaikka mä inhoon festareita ja en oo käyny rock-festareilla sitte `97 kesän jälkeen, jolloin sain tarpeekseni ja tunsin itseni liian vanhaksi. Now I`m bored and old, kuten Kurt-vainaa aikoinaan totesi yhdessä biisissään.
:heh:

Enköhän mä kestä siellä. :draamaa:..kestän kestän...The Ark on sen arvoista! :joojoo:

Lisäys:
Ruotsin riikinkukot Uusin City-lehti 8/2007

Kuva
- - -
Salo, oikealta nimeltään Rolf Ola Anders Svensson
- - -
"Meidät buukattiin keikalle Tanskaan. Luulimme soittavamme Carlsbergin järjestämissä bileissä, todellisuudessa ne olivat futisfanien ottelun jälkeiset jatkot. He todella vihasivat meitä. Se oli kauheaa, vaikka joskus pidänkin siitä, että minua päin räkäistään. Kesken soittoamme joku pisti tv:n päälle ja kaikki kääntyivät katsomaan päivän ottelun maalikimaraa."
:(

Harmittaa tääkin, että Poriin tulee vain kerran kuussa City-lehti, ja tämä numero ei ilmesty. Kiva kun netistä saa ainakin lukea tämän jutun.
Viimeksi muokannut minnie, 20 Huhti 2007, 02:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

minnie kirjoitti: :) Kiva The Ark-juttu on tuolla Kuppilan etusivulla, kiitos tekijälle! :tapu: ken lieneekään..
Vai tykkää Martin mm. M.A Nummisen tuotannosta. lol
Kiitän.  :mrgreen:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja minnie »

:hali: Taas teit hyvän jutun. :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Hekaterina kirjoitti:

Mäkin vielä eilen päivällä kadehdin niitä kaikkia onnellisia jotka pääsevät keikalle ja erityisesti Studio B -kisan voittajia joita pääsi kourallinen akustista privakeikkaa katsomaan! :draamaa: Itsekin osallistuin tuohon kisaan jossa pääsy akustiseen sessioon oli palkintona ja oikean vastauksenkin keksin mutta liian myöhään, vain viisi ensimmäistä voitti pääsyn sinne itselleen ja yhdelle kaverilleen.
Tosta sessiosta kuvattu video on nähtävillä YleX nettisivuilla. En ole itse vielä käynyt katsomassa, mutta sieltä pitäisi löytyä.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja WandA »

Oikein hilpeä on Arkin uusi video!  :tapu:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja daa »

Hieno on viiideo!
Ola vissiin pitää saman lookin loppuun asti..
Life Looks Better in Spring

Avatar
Hartza
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 676
Liittynyt: 15 Heinä 2006, 18:52
Paikkakunta: Karhula

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hartza »

Taas joudutaan kynimään monta lintua sen puvun takia  :rofl:
Eva flies aways. Dreams the world far away...

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Toivottavasti Ola bändeineen voittaa, aivan ihana mies ja ihana biisi. Jos risoo, niin tämä laulu ja varsinkin video ja Olan pirteä esiintyminen saa hymyn huulille. Tällä hetkellä ehdoton suosikkini.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Mä en vaan voi sietää tollasta 70-luvun ränttä tänttä rytmiä.
Bändi joka on tehnyt esim. niin loistavan biisin kuin It Takes a Fool to Remain Same pistää euroviisuihin tälläsen ränttä tänttä biisin. Ei jaksa että vielä 2007 70-luvun alun Abba-perinteet jyllää just kun oltiin pääsemässä euroviisuissakin toisenlaisiin saundeihin. (Pakko oli tänään palauttaa mieliin Abban So Long)
Harmittaa kun tietää että The Ark osaa tehdä loistavaa 2000-luvun rock-musiikkia. Jos esim edes edellinen sinkku Absolutely No Decorum olisi ehdokkaana olisin aivan pähkinöinä The Ark ehdokkuudesta.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Subculture kirjoitti: Bändi joka on tehnyt esim. niin loistavan biisin kuin It Takes a Fool to Remain Same pistää euroviisuihin tälläsen ränttä tänttä biisin.
Samaa mieltä siinä mielessä, että huomaan pisteyttäväni bändiä enkä kappaletta.  Bändille viisi, biisille kolme, keskiarvoksi siis neljä.
Biisi on ihan hyvä, muttei The Arkin tasoa millään lailla. Viisuvoittoon on kyllä siltikin  mahiksia.

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Niin monta parempaa viisua olisi ollut Ruotsissa tarjolla, mutta puolivälin hieman huonommalle puolen mulla tämä nyt sitten sijoitetaan. Toivon, että ei menestystä tälle heru.

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Leena »

Ruotsi ja Arkki menestyy toki viisuissa Suomen Hesassa ja taatusti pääsee kärkikolmikkoon :tapu:
Bra vibrationer!

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Mutta osaakohan joku hyräillä tätä biisiä ensi kuuntelun jälkeen  :heh: Olen kuunnellut biisin nyt jotain kymmenen kertaa ja ilmeisesti se säkeistö jolla biisi alkaa on se kertsi kun muuta en ole löytänyt  :heh:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Käväsinpä viime viikolla Tukholmassa ja eka ostos oli The Arkin levy, joka on kerrassaan mainio. Mutta mutta mutta: The Worrying Kind -kipale enemmänkin ärsyttää kuin viehättää... se on niin klisheinen.

Tuttavapiirissäni on niin parkkiintuneita Arkkifaneja, että heille ei uskalla kommentoida mitään negatiivista. Arkki on hysteerisen fanituksen kohteena ja ihmiset, jotka yleensä nauravat Euroviisuille, menevät paikan päälle katsomaan ainoastaan The Arkin kolmeminuuttista... eli lienee maailman tosi kun Laura ilmoittaa Senaatintorilta Suomen pisteet...niin... and finally, 12 points: SWEDEN
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja minnie »

Tämmönen ohjelma tullut lauantaina päivällä! :eeek: Tässä ohjelman uusinta-aika:

TORSTAIN JA PERJANTAIN VÄLISENÄ YÖNÄ:
Pop-ikoni: The Ark ja Next-elokuva

Nelonen  01:00 - 01:30

Pop-ikonin vieraana Ruotsin euroviisuedustaja The Ark. Elokuvaesittelyssä Nicolas Cagen tähdittämä trilleri Next. Lisäksi nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa ennakkoa leffasta Ocean's 13. Kotimainen viihdeohjelma. Uusinta lauantailta.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Re: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja jamit »

Mizu kirjoitti: Niin monta parempaa viisua olisi ollut Ruotsissa tarjolla, mutta puolivälin hieman huonommalle puolen mulla tämä nyt sitten sijoitetaan. Toivon, että ei menestystä tälle heru.
  Hyvin sanottu Mizu!! :hali:
Hello this is Serbia callink...............

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Enligt uppgift kommer The Ark att framföra ”The worrying kind” stående på en fyra kvadratmeter stor roterande hypnosskiva av det slag som figurerar i deras video.
:roll: Eikös tää meinaa, että aikovat tehdä Theresat a`la MF-07... Toi vois olla ihan jees`, ellei se muistuttais siitä pettymyksestä, kun "The Arrival" ei päässyt jatkoon.

Lisää The Ark:n LIVE-suunnitelmista:
http://expressen.se/noje/1.660318

Avatar
HkiMiikku
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 649
Liittynyt: 04 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja HkiMiikku »

Olen nyt kuunnellut tätä biisiä useasti mutta ei aiheuta mussa mitään tunnekuohua suuntaan tai toiseen. :eiei: Vaikka useat tahot veikkavatkin Arkia voittajaksi niin en usko siihen. Ark osaa esiintyä mutta se ei riitä jos kappale on näin tylsä ja keskinkertainen. Ei tule pärjäämää, sanon mä. :cool:

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

jamit kirjoitti:
Mizu kirjoitti: Niin monta parempaa viisua olisi ollut Ruotsissa tarjolla, mutta puolivälin hieman huonommalle puolen mulla tämä nyt sitten sijoitetaan. Toivon, että ei menestystä tälle heru.
  Hyvin sanottu Mizu!! :hali:
Hitsi, nämä ne ei sitten taida lämmetä tälle ikinä... :raaps:

***

Arkin keikka Tavastialla oli aivan mahtava! Kallis reissuhan se oli mutta joka ikisen euron arvoinen ja enemmänkin! <3 The Worrying Kind livenä oli tosi hauska! Eturivissä keskellä oli puolisenkymmentä tyttöä jotka alkoivat heiluttamaan sinikeltaisia vappuviuhkoja kun TWK alkoi. Yks vappuviuhka päätyi sitten lavalle ja Olan käteen ja kitarasoolon aikana se hakkas sillä pyllylle eka Jepsonia ja sitten Martinia niin että vappuviuhkansuikaleet vain lentelivät! :D

Valokuvia ei valitettavasti mulla ole keikalta kun valokuvaaminen oli kielletty ja en viitsinyt rikkoa sääntöä. "Virallisia" valokuvaajia siellä kyllä oli jotka luvalla kuvasivat lavan ja mellakka-aidan välistä, täytyykin etsiskellä näitä kuvia netistä. Toisaalta se oli kyllä jotenkin vapauttavaakin kun ei tarvinnut miettiä mitkä biisit uhraisin valokuvaamiselle. Sain nauttia joka ikisestä biisistä sataprosenttisesti kun ei tarvinnut keskittyä mihinkään muuhun.

Jotkut rohkeat rikkoivat kuvauskieltoa ja kiitokseni heille, YouTube:sta löytyy useita videopätkiä keikalta ja niiden parissa on ollut ihanaa vaikkakin välillä vähän haikeaakin fiilistellä tuota ikimuistoista iltaa.

Tässä The Worrying Kind ja vappuviuhkat:
http://www.youtube.com/watch?v=Eo_SGoFups8 :huiskut:

Ja tässä keikan aloitusbiisi Absolutely No Decorum:
http://www.youtube.com/watch?v=4Dhm9FxOCDI :tapu:

Oli se jännää kun intro alkoi soimaan ja vaan jatkui ja jatkui ja yleisö taputti käsiään. Bändiläiset tulivat lavalle yks kerrallaan ja yleisö huusi. Toisiksi viimeisinä tulivat paljettipaitaiset kitaristit ja alkoivat soittamaan. Sitten alkoi soittamaan koko bändi ja viimeisenä lavalle asteli se kaikkein odotetuin: ihana ihana ihana Ola! :rakkaus: Voi kun tuo keikka ei ois päättynyt koskaan, fiilis oli niiiiin mahtava! :kiitos:

No, Ruisrockissa sitten uudestaan. ;)
"Я чего-то и не вспомню через годы, через годы
А вот это прикипело и зовёт издалека
И плывут ко мне из детства пароходы, пароходы
Пароходы белоснежные плывут как облака."

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja minnie »

:hali: Kiitos fiilistelystä ja linkeistä...menenkin heti katsomaan... :hiips:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja minnie »

minnie kirjoitti: Pop-ikoni: The Ark ja Next-elokuva

Nelonen  01:00 - 01:30

Pop-ikonin vieraana Ruotsin euroviisuedustaja The Ark. Kotimainen viihdeohjelma. Uusinta lauantailta.
Alkaa n. 45 minsan päästä! :tapu:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

minnie kirjoitti:
minnie kirjoitti: Pop-ikoni: The Ark ja Next-elokuva

Nelonen  01:00 - 01:30

Pop-ikonin vieraana Ruotsin euroviisuedustaja The Ark. Kotimainen viihdeohjelma. Uusinta lauantailta.
Alkaa n. 45 minsan päästä! :tapu:
Mulla on tää jo nauhalla. Kiva haastis! :) Ola vain ei ikävä kyllä ole mukana vaan pari muuta bändiläistä, Leari ainakin ja toinen tais olla Jepson. Mukavia miehiä ovat hekin kyllä! :)

Onkos tästä vielä ollut tiedotetta täällä:

5.5. lauantaina YLE Extra:lla 21:15 - 22:00 Extra LIVE: The Ark
"Live-taltiointi kesäkuun 2006 Provinssirockista. Keikan lisäksi ohjelmassa laulaja Ola Salon haastattelu."

Tulee siis digikanavalta ja yks ihana kaverini nauhoittaa tämän mulle suoraan dvd:lle! :tapu:

Ja täällä on uusia ihkuja promokuvia:
http://www.hmc.fi/artistit.php?artisti=the_ark :rakas:

Mitäs Minnie tykkäsit niistä kahdesta keikkavideosta? :)
"Я чего-то и не вспомню через годы, через годы
А вот это прикипело и зовёт издалека
И плывут ко мне из детства пароходы, пароходы
Пароходы белоснежные плывут как облака."

Lukittu