Vs: Re: Mitä saa viedä katsomoon?

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Violette »

Sehän on sitten selvä. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Ruut »

GiveMeWings kirjoitti: Mutta niiden (ainakin kohtuuhintaisten) valovoima taitaa olla aika heikko pimeässä ilman salamaa kuvattaessa  :raaps:
Kameroista jotain tietävänä voin sanoa,että kamerakännyköiden laatu on hyvissä ja hinnakkaissakin kamerapuhelimissa aikailailla huonoa. Megapikseleitä niissä saattaa olla melko hyvin uusimmissa(eli takaa sen miten suureksi kuvan saa suurennettua että se säilyy hyvälaatuisena) mutta salamoiden ja tarkennuksen puuttuessa kuvat ovat usein epäselviä.
  Kun tavallisella digikamerallakaan ei tahdo suurista konserteista saada hyvin onnistuneita ja tarkennettuja kuvia, kamerapuhelimien taso on vielä paljon paljon heikompi. Järjestelmäkameroilla ja puolijärkkäreillä kuvaaminen onnistuu kunhan osaa vain käyttää,mutta usein ja tässäkin tapauksessa vain toimittajat saavat viedä järkkärit mukanaan.

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Minkähän takia näiden järkkäreiden vienti konsertteihin näin yleisesti ja viisuihinkin on kiellettyä? Onko kyse siitä,että katsojien pelätään saavan "liian hyviä kuvia" Naurettavaa,jos asia on näin mutten keksi muuta syytä..
Itse en kyllä edes uskaltaisi järjestelmäkameraa lähteä noin suureen paikkaan viemään mukanani,onnistusisin särkemään kuitenkin tai hävittämään. :D

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Pyydän anteeksi jos olen väärässä ja kaikkien laukut tutkitaan ja kamerat heitetään jokeen ja rikotaan vasaralla pirstaleiksi, mutta mua jotenkin naurattaa tää ketju

Oiskohan suuremmalla osalla kuitenkin lievää ylireagointia nyt jo menossa tän hysteerisyyden kanssa!  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Ehkä  :heh: Kaikki ovat kuitenkin odottaneet tätä kohta jo vuoden ja ei ole enää montaa viikkoa,niin vähän aikaa h-hetkeen jota olen ainakin itse odottanut kymmenisen vuotta! Niin vähän aikaa jäljellä että oikein hirvittää ja jännittää ja ihastuttaa yhtä aikaa. Ei tiedä miten päin olla,mitä sanoa tai ajatella! Kasa pikkumörköjä mahanpohjassa, tai ehkä tähän yhteyteen pitäisi todeta,että "kasa pikkumonstereita"  :mrgreen:

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Leena »

Ymmärrän toki kaikki säännöt mitkä liittyvät viisujen turvallisuuteen :joojoo: Minä kohdallani meinaan pikkusen riskeerata kuitenkin: litran pullon kivennäisvettä ja pienen,siis tosipienen taskumatin yritän ainaskin sisään kuljettaa :puna:
Bra vibrationer!

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Niii-iiin. Mietin tosiaankin tuota vesijuttua,että jopas on kummallista jos ei ede vettä saa viedä. Jo tunnin keikalla tahtoo tulla jano varsinkin jos innostuu hyppimään ja laulamaan mukana,entä kolmentuntisessa sitten? Ei tietenkään koko ajan jaksa täysillä fiilistellä mutta kuitenkin. Mahtaa siellä sitten olla isot hinnat jostain vedestä jos sisälle ei saa mitään juomista tuoda.
Mutta tuon kameran kanssa en kyllä taida uskaltaa lähteä liikenteeseen jos jää sille tielleen..

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Mitenköhän kauan nuo turvatarkastukset vie eli miten paljon aikaisemmin sinne pitäisi saapua ? Pitänee varmaan eväsjuomat heittää roskikseen ennen Areenalle saapumista, olen tulossa semin ennakkoon keskiviikkona ja pitkä päivä luvassa, pitää yrittää saada tavarat tosi minimiin mutta ilman laukkua en taida pärjätä. Bussi-juna-yhdistelmän itselleni kait räätälöin, Savonlinnasta lähtee juna, jolla tuonne ehtisi 5.35 eli aivan liian aikasin. Mutta bussista varmaan pakko vaihtaa Lahdessa junaan, että ehtii varmasti paikalle. Helsingin keskustassa kun voi olla aika härdelli ja vaikea ehtiä klo 12.50 tulevasta bussista klo 14 Areenalle ilman, että tulee itkupotkuraivari (tiedän, että Pasila on ihan hetken päässä, mutta epäilen tuolloin olevan jo ruuhkaista) Anteeksi, että meni jo hieman asian vierestä.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tuskinpa niihin ekoihin semin kenraaleihin on yleisöryntäystä. Epäilen.  :eiei:

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Maii* »

MuzaMaza kirjoitti: Tuskinpa niihin ekoihin semin kenraaleihin on yleisöryntäystä. Epäilen.  :eiei:
Eiiiiiiii, ei saa tappaa lapsen innostusta... Nooh, epäilen itsekin olevani yksin siellä jossain ylhäällä mutta lupaan laulaa kovaa, koko katsomon mitalta. Panikoituttaa vaan, että jos tulee kiire kun meni tässä vähän opiskelujuttujen takia suunnitelmat tuon matkustamisen kannalta uusiksi.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja phale »

MuzaMaza kirjoitti: Tuskinpa niihin ekoihin semin kenraaleihin on yleisöryntäystä. Epäilen.  :eiei:
Kyllä minä ainakin olen ymmärtänyt että sekin olisi, jos ei täysin, niin ainakin lähes täysin loppuunmyyty. Tietysti jos ihmiset eivät käytä lippujaan, niin sitten...

Ja lipussahan kerrotaan että Areenan ovet suljetaan jo puoli tuntia ennen tilaisuuden alkua, eli ajoissa kannattaa olla paikalla. Onneksi ovat järjestäneet tuoksi ajaksi hieman ohjelmaa Ylen sivujan mukaan:

"Ennakkonäytöksissä nähdään areenan screeneiltä videokooste Suomen viisuhistorian parhaista ja ikimuistettavimmista hetkistä. Videokoosteet nähdään noin puoli tuntia ennen show’ta."

Ja varsinaisissa tilaisuuksissa puolestaan esiintyy Club for Five noin tuntia ennen virallista alkua.
”We’re coming to let’s go!” –Pertti Kurikan Nimipäivät

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Täällä oli puhetta että lipuissa on selvät kiellot kameroiden ja äänittämisen osalta. Jopas on kun en omasta ennakkolipusta mitään löytänyt, luki vaan noista ovien aukeamisista mutta takapuolellakaan ei olut mitään mainintaa koko asiasta..

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mari H kirjoitti:Helsingin keskustassa kun voi olla aika härdelli ja vaikea ehtiä klo 12.50 tulevasta bussista klo 14 Areenalle ilman, että tulee itkupotkuraivari (tiedän, että Pasila on ihan hetken päässä, mutta epäilen tuolloin olevan jo ruuhkaista) Anteeksi, että meni jo hieman asian vierestä.
No höpö höpö, tunnissa ehtii kyllä keskustasta Areenalle vaikka kävellen. Toki varminta on saapua junalla, jolloin ei tarvitse mennä koko keskustan kautta.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Mari H kirjoitti: Mitenköhän kauan nuo turvatarkastukset vie eli miten paljon aikaisemmin sinne pitäisi saapua ? olen tulossa semin ennakkoon keskiviikkona ja pitkä päivä luvassa. Savonlinnasta lähtee juna, jolla tuonne ehtisi 5.35 eli aivan liian aikasin. Mutta bussista varmaan pakko vaihtaa Lahdessa junaan, että ehtii varmasti paikalle. Helsingin keskustassa kun voi olla aika härdelli ja vaikea ehtiä klo 12.50 tulevasta bussista klo 14
Itse olen suunnitellut sellaista aikataulua, että olen puolitoista tuntia ennen lippuun merkiityä aikaa Pasilan asemalla, jotta olen sisällä Areenassa oikeassa katsomossa oikealla paikalla puolisen tuntia ennen kuin homma alkaa.

Suurin haloo on varmaan semifinaalin ensimmäisessä ennakossa, kun ei ole kokemusperäistä tietoa, miten kankeasti homma etenee.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Sorta
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Huhti 2007, 10:44

Liipputanko

Viesti Kirjoittaja Sorta »

Help me!  :)

Olen menossa Euroviisujen finaalin 3.ennakkonäytökseen. Minun paikat ovat permannolla, sen takia haluan ottaa mukaan lipun. Minulla on kysymys, minkälainen lipputanko pitää olla, että minä pääsen turvatarkastuksen läpi ongelmitta. Ovatko jonkinlaiset rajat (sen pituus, materiaali, mistä se on tehty jne.)? Minkälaiset ne ovat? :raaps:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kannattaa varmaan kysyä YLEltä. :)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Sorta
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Huhti 2007, 10:44

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Sorta »

Olen jo kysynyt kaksi kertaa mutta vastausta ei tuu :eiei: Varma pitää soittaa tonne...

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ei niistä ikinä ennen ole julkistettu mitään mittoja... ei nyt kannata mitään sen kokoista ottaa, että sillä pystyisi jonkun hujauttamaan hengiltä  :eeek: Lippu itsessään varmaan saa olla vaikka kuin iso. Ei kai se varsi mikään pakollinen ole?
Hello Hi!

Sorta
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Huhti 2007, 10:44

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Sorta »

Ei se varsi on pakollista, mutta haluan että se on. En mie halua, että lippu on vain kädeissani, vaan näin :rauhaa:  :)

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Vertailun vuoksi yksi tapaus elävästä elämästä.

Tää ei tapahtunut Areenalla vaan (Helsingin) Kulttuuritalolla:
Kulttuuritalolla oli maanantaina yks konserrti ja siellä oli tietenkin kamerakielto, joka mainittiin jo ulko-ovella, mutta salin ovella ei valvottu mitä vei katsomoon.

Eihän se varmaan haittaa, jos ottaa  pari kuvaa kännykällä konsertin aikana ja pitää ne albumissaan. mutta jos kuvaa kameralla koko konsertin ajan ja ottaa useita kuvia yhden kappaleen aikana, niin siihen kyllä puututaan.

Järjestysmies kävi sanomassa liian innokkaalle kuvaajalle, että kuvaaminen on kielletty ja yritti ottaa kameran pois. Meni melkein käsirysyksi, ennen kuin se muija laittoi kameran vastahakoisesti käsilaukkuunsa.
Vähän ajan kuluttua sitä ämmää alkoi v*tuttaa niin pahasti, että lähti kokonaan pois ja jätti loput konsertista katsomatta. Se oli about puolet konsertista, se parempi puoli. Kannattiko?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11673
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

muistilehtiön ja itsensä saa ainakin viejä sinne...
"Nyt ihmeitä on elämässä, rakkaus ja musiikki" Sing-sang-song -76

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Tuossa mitä saa ottaa mukaan ja mitä ei on mielenkiitoisia poikkeamia:
kännykän saa ottaa mukaan, ihan katsomoon asti, mukaan lukien kamerakännykkä.
Olen miettinyt miksi näin, kun kameraa ei saane ottaa mukaan ollenkaan?

Nyt selkis: yksi Euroviisujen pääsponsoreista on TeliaSonera, joten tietenkin:
Lähettäkää kaikki mahdollisimman monta multimedia-viestiä kaikille kavereille, jotta Sonera saa rahansa takaisin...
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Cyrano kirjoitti: Tuossa mitä saa ottaa mukaan ja mitä ei on mielenkiitoisia poikkeamia:
kännykän saa ottaa mukaan, ihan katsomoon asti, mukaan lukien kamerakännykkä.
Olen miettinyt miksi näin, kun kameraa ei saane ottaa mukaan ollenkaan?
Mulla on tästä aiheesta nousemassa aikamoinen v.tutusaihe, joten yritän välttää koko aihetta.  Just joo, kansalta kielletään kamerat, ku nehän vois ottaa ja laittaa nettin levitykseen nauhoittamaansa... mutta mitäs sitten ne nää, joilla kameroihin on erityislupa, tekee, kysyn vaan ! Tuollahan ne on netissä löydettävissä... mutta se ei sit vissiin ole sitä tekijäoikeuksien rikkomista...

En kritisoi sinänsä kamerakieltoa, vaan sitä, että kansaan kohdistetulla kamerakiellolla ei todellakaan aikaansaada yhtään mitään, koska joka tapauksessa moni kameraluvallinen toimittaa nauhoitteensa nettiin. Jos todella halutaan pitää kiinni tekijäoikeuksista, niin pitäisi olla järjestelmä, jossa se myös toimii  :hiips:

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

Ilmeisesti kännykän nyt voi ottaa mukaan, mutta voiko siellä millään ilmeellä äänestää omaa suosikkiaan? Vai pitääkö luovuttaa oma äänioikeus? Tahtoo äänestää...

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja minnie »

gentedimare kirjoitti: Pyydän anteeksi jos olen väärässä ja kaikkien laukut tutkitaan ja kamerat heitetään jokeen ja rikotaan vasaralla pirstaleiksi, mutta mua jotenkin naurattaa tää ketju

Oiskohan suuremmalla osalla kuitenkin lievää ylireagointia nyt jo menossa tän hysteerisyyden kanssa!  :heh:
Mä kysyin tuolla toisessa paikassa tästä pokkarikamerasta eli EI tarkennusta, niin siellä vastattiin et ei saa minkäänlaista kameraa viedä. Mutta täällä taas toiset sanoo että saa muttei järjestelmäkameraa. Ja kuten Ruut kirjoittikin, niin sen ymmärtää miksei järjestelmäkameralla saa ottaa kuvia Areenalla tavallinen tallaaja pukuharkoissa. Mutta en ymmärrä sitä että pukuharkassa (esim. katsomopaikka 312) pokkari"cocacola"-kameralla ei saisi ottaa muistoksi muutamaa kuvaa..???

Sisko ei ota kameraa, kun ei halua lentää sen takia Areenalta ulos. Oisin tykänny saada ittelleni muistoksi pari valokuvaa semiharkasta kun en itse pääse viisuja paikanpäälle lainkaan kokemaan.
:raaps:
Mutta jos kielto kerran koskee kaikkia kameroita, niin sitten on parempi olla ottamatta minkäänlaista kameraa mukaan, ettei sitä takavarikoida, filmiä poisteta kamerasta ja/tai lennä itsekin ulos ja kamera perässä...
:valokuva: Soulseek :banskunyyh:
lol
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

http://www.yle.fi/eurovision/main.php?id=3548

no kyllähän tuolla lukee ihan selvästi että

"Myös kameroiden tuonti areenaan on kielletty. Kamerakännykät ovat kuitenkin sallittuja. Kamerakielto perustuu tekijänoikeuksiin. Näin ollen ammattilaisten laitteita ei saa areenaan tuoda kuin kisoihin akkreditoituneet kuvaajat, joille YLE on varannut rajatun alueen. Kamerakielto koskee sekä valokuvaus- että videointilaitteita."

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja male »

Wilbertti kirjoitti: Ilmeisesti kännykän nyt voi ottaa mukaan, mutta voiko siellä millään ilmeellä äänestää omaa suosikkiaan? Vai pitääkö luovuttaa oma äänioikeus? Tahtoo äänestää...
Ihan Suomessahan me ollaan, joten jos otat kännykän mukaan ja otat etukäteen muistiin suomalaiset äänestysnumerot (löytyvät osoitteesta yle.fi/eurovision) niin eiköhän äänestäminen pitäisi ihan noin hoitua. :miettii:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

petri71
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Touko 2007, 21:38
Viesti:

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja petri71 »

Tänään tuli käytyä iltapäivän harjoituksissa ja kyllä siellä kameroita näkyi, ja kuvia otettiin.....harmittaa kun itse jätin digikameran Pasilan aseman lokeroon...tiedä sitten jos ovat tarkempia itse semifinaalissa ja finaalissa

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kuulemma joo. Oli ollut tavallista kameraa, videokameraa ja digikameraa...ja kuvia sekä videointeja tehty. :joojoo:

Mitenköhän nuo on sen laitteensa onnistunut viemään sinne salinpuolelle eli katsomoon? Eikö ne turvatarkastusta tee kaikille läpivalaisuineen?
:raaps:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Finaalissa ja Semifinaalissa ei kuvaa kuin viralliset kuvaajat.
Ennakkonäytöksissä akkreditoidut saavat kuvata tavallisilla kameroilla.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Lukittu