Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Irkissä tätä jo naureskelinkin, mutta aivan loistava uni Magnumilla. :repeilee:
Margot kirjoitti:
Magnum kirjoitti:Minulla oli allani erittäin tehokkaalta tuntunut Honda Monkey -mopo, jota ajoin ilman kypärää tukka hulmuten ja Klodvig seurasi polkupyörällä.
Epäreilumppoo. :repeilee: Muutenkin aivan ihana uni, erityisesti sikiöasento-AntSa. :repeilee:
Ei kauheen epäreilua jos kuitenkin pysyin mopon perässä sotkemalla pyörällä.  :heh:
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

eurofisu
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 23 Huhti 2007, 03:21

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja eurofisu »

Näin viime yönä unta että katselin euroviisuja joidenkin kanssa. Hanna Pakarisen esiintyminen oli jotain todella yllättävää. Aluksi hän tuli lavalle vaatimattoman maalaistytön näkoisenä, niinkuin olisi juuri ollut ulkona traktorin kanssa hommissa, päällä joku tummanvihreä toppatakki. Ennen kappaleen alkamista hän otti hihittäen valokuvan yleisösta, kotiin muistoksi. Yleisö naurahti hieman nolostuneena.  ”Leave me alone” alkoi Hannan laulaessa varovaisesti ja ujosti niinkuin joku tyypillinen Karaoke laulaja ruotsinlaivalla. Kaikki ajatteli että voi ei mitä tää on?! Suomi saa taas hävetä silmät päästään… :shock:

Yhtäkkiä Hannan ilme alkaa muuttua kappaleen edetessä, lauluääänen voimistuessa. Taskusta löytyy mustat auronkolasit ja seuraavaksi ylimmäinen vaatekerros lentää pois päältä. :eeek: Niiden alta paljastuukin upea Dolce&Gabbana ,tai joku semmoinen, mekko… Muutaen ilmeen maalaistytöstä rohkeaksi kansaiväliseksi supertähdeksi! Yleisö meinaa puodota penkiltä, jotkut jopa nousevat seisomaan taputtamaan! Loput kappaleesta Hanna vetään täysillä, suurella dramatiikalla ja ”täältä pesee!” asenteella. Esiintymisen jälkeen yleisö on aivan ekstaasissa.  :tapu: Ei olisi uskonut Hannasta.  Nyt jäädään odottamaan pisteidenjakoa. Voiitakohan Suomi uudestaan? Heräsin unesta ennekuin sain selville 

Elikä Suomen kappaleesta on ilmeisesti tullut suuri mielenkiinnon kohde mulle...
Viimeksi muokannut Roope, 23 Huhti 2007, 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

IUhana uni, eurofisu.  :peukku: Tuolla on jollain alueella (yleistä, jos muistan oikein) ihan oma euroviisu-unia-ketju. Käy sieltä lukasemassa, mitä muut ovat uneksineet.  :heh:

Yhdistetty puntarikommenteista /bm
Viimeksi muokannut Roope, 23 Huhti 2007, 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Pete »

eurofisu kirjoitti: päällä joku tummanvihreä toppatakki.
:repeilee: APUA! :repeilee:
Viimeksi muokannut Roope, 23 Huhti 2007, 17:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Viisut lähestyy ja sen kyllä huomaa: uneksin viime yönä olevani semifinaalin harjoituksissa (joihin on enää kaksi viikkoa  :shock:)

Jälleen kerran areenana toimi entisen kouluni liikuntasali. Sisälle mennessä pari opettajaa tarkisti pääsyliput, mutta sen tiukempaa turvatarkastusta ei ollut  :mrgreen: Mä kehuskelinkin kavereilleni, että "nyt saankin otettua niitä valokuvia". Meidän paikat sijaitsi samassa kohdassa kuin oikeastikin, mutta jostain syystä salin järjestys olikin käänteinen, ja eturivi olikin salin takaosassa  :heh: Liikuntasalin lava oli tietysti meidän takana ja artistit esiintyi ihan lattiatasossa  :draamaa:

Kaikki semifinalistit meni multa taitavasti ohi, taisin olla niin täpinöissäni. Siihen uni taisikin loppua, muistikuvat on aika hataria  :heh: 
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja WandA »

Niin ne viisut vaan lähestyy!  :rofl:
Mun pahimmat pelot taitaisivat ollakin siinä kasassa. Huonot järjestelyt, köyhän näköistä, en näkisi mitään ja että kaikki menisi kuin hujauksessa ohi ennen kuin kerkiäisi edes huomata!  :shock: Enkä vielä muistaisikaan mistään mitään.  :shock:
Sun unessas liput ei sentään juosseet kädestä viemäriin..
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Eihän tuo niin kamalaa ollut, kun kerran sain kuvattua esityksiä  :heh: Ja ehkä se tunnelma oli niin huikaiseva, että en voinut muistaa siitä mitään  :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Jos se oli Lankkarin sali, niin unihan on ollut ihan mahtava.  :rofl:
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Juuri se  :heh: Oon viisuillut siellä kerran aikaisemminkin.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Viime yönä näin pitkästä aikaa unta euroviisuista. Semifinaalin harjoitukset alkoivat ja ensimmäinen esiintyjä oli Bulgaria, niinkuin oikeastikin on. No, he alkoivat harjoitella ja mikrofonien kanssa oli jotain ongelmaa heti alkuun. Valoihin ei maan delegaatio ollut ollenkaan tyytyväinen ja haukkuivat Mikki Kuntun pystyyn. :eeek: Sitten ykskaks olin jossain viisukahvilassa. Tuli kova tuulenpuuska ja tempaisi kumoon kaikki viisulogoilla varustetut päivänvarjot ulkoterassilta. :shock:

Taitaa meikäläisellä olla hiukan paineita järjestelyjen onnistumisesta, kun pieleen menemistä alkaa unissakin näyttää. Toivottavasti oikeassa elämässä kaikki menee hyvin!
Belgrad 2008!!

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Näitä unia tipahtelee lähestulkoon viikottain, mutta en ole jaksanut käydä raportoimassa. Nyt pientä korjausta: Eli Vappuna näin unta että The Ark oli voittanut Viisut ja voittajan esiintyminen ei tapahtunut lavalla vain jollakin kadulla(?). Pompin Olan kanssa (ja kolme muuta poitsua, joita en tunnistanut) Kuplan katolla (vuorotellen, kun katolla ei tilaa juuri ollut) ja Ola laskeutui koelautaa pitkin ja ohjeisti allekirjoittanutta tekemään samoin. Koitin onnitella Olaa, mutta en muistanut miten sanotaan onnittelut ruotsiksi, joten totesin hänelle "lycka till", jolle Ola hörötteli. :rofl:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja celestes »

Näin ensimmäisen euroviisu-uneni viime yönä  :tapu:.

Uni alkoi siitä, kun Serbian edustaja kuulutettiin lavalle.
Serbian esitettyä kappaleensa, (oli muuten hieno esitys  ;)),
kuva kääntyi yhtäkkiä Hartwall Areenan ulkopuolelle.
Kamera zoomasi Hartwall areenan kattoon josta nousi rutkasti savua  :eeek:.
Tietysti siitä seurasi väenryntäys areenan ulkopuolelle ja uneni tietysti loppui myös tähän  :grr:.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mäkin sitten viimeyönä korkkasin tämän vuoden viisu-uniarkiston. :heh: Tosin mun unessani mä olin vasta menossa katsomaan finaalia ja yritin kovasti saada kyytiä Areenalle Eirikurin managerilta (onko sillä edes sellaista? :heh: ). Syynä oli kuulemman se, että mä olin onnistunut tuhlaamaan kaikki rahani jossain Loviisassa (ikinä siellä käynytkään :heh: ), enkä olisi muuten päässyt lauantaiksi Helsinkiin.

Mä itseasiassa sain sen managerin lupaamaan kyydin, mutta uni loppui ennen kuin matkaan päästiin. :heh: Mutta ilmeisesti Eirikur pääsee finaaliin, kun me kumpikin oltiin sinne niin kovasti menossa. :joojoo:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Näin kamalaa unta: oltiin menossa viisuihin ja paikan päällä huomattiinkin, että liput oli jääny kotiin! (Meille on useamman tunnin ajomatka...)

Kirjoitin heti herättyäni muistilapun jääkaapin oveen.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

TV-ruutu, jonkinlainen keskusteluohjelmatyylinen. Studiossa muutama nojatuoli ja ilmeisesti keskustelija ja tausta oli kyllä vähän Ruben & Joonas -ohjelman värinen. Sitten lävähti teksti ruutuun, jossa oli ohjelman nimi ja alaotsake ohjelmalle. Ohjelman nimi oli "Ohjelma ja savi"  :rofl: ja alaotsake suurin piirtein "Tälleen lupaamme teille, ettei TV2:n viisuohjelmat tunnu muovisilta ja savisilta".  :rofl:

Tämähän oli suuri lupaus kyllä, mutta minkälainen mahtaa olla savinen ohjelma? Eikä tuo alaotsake ehkä ihan sanasta sanaan välttämättä ole, mutta ainakin se alkoi sanalla "Tälleen". Pistin sen tönkköyden jo unessa merkille. Ehkä se olikin vain viisumainos ja se taustakuva oli kuvaamassa sitä, että suomalaiset talk show -ohjelmat tuntuvat vähän keinotekoisilta usein. Mene ja tiedä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Taina
Siemailija
Siemailija
Viestit: 158
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 23:47

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Taina »

Ai on täällä tällainenkin osasto.... kopioinpa tähän osan Portugalin kohdalle kirjoittamastani vastauksesta, jossa kerroin euroviisupainajaisestani.

Näin ... jokin vuosi sitten painajaisunen, jossa osallistuin Suomen euroviisukarsintoihin. Katsellessani televisiota sain yllätyksekseni nähdä, että esitykseni olikin voittanut karsinnat! Minulla oli ylläni aivan liian lyhyt minihame, olin hermostunut ja vääntelin punaiselta näyttävää naamaani karmean näköisesti laulaessani kappaletta, josta en muista muuta kuin että sanat menivät 'hai-laa laa-laa' (eikä tämä ollut kertosäe). Unessani silmäilin hermostuneesti muita huoneessa olevia järkyttyneen näköisiä ihmisiä ja totesin, pelastaakseni edes itsekunnioitukseni rippeet, että olenpa minä hyvän näköinen tuolla televisiossa.... Sitten onneksi heräsin. Muistan vielä miettineeni jossain unen ja heräämisen rajamailla mitä tekosyytä käyttäisin, että voisin vetäytyä kisoista.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nata »

Minä sain viime yönä selville, että Helsingin Euroviisujen juontajapariksi oli valittu - kaksi- ja puolivuotiaat kaksoseni! Puheliaita ja sanavalmiita he kieltämättä ovat, mutta minuun iski paniikki: entä jos he alkavat ujostella valtavaa yleisöä? Eikö minun ja miehenikin ole siis mentävä mukaan lavalle juontamaan? MITÄ ME PUETAAN PÄÄLLEMME?
:eeek:
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Olipas kiva uni, mutta mites heidän ranskankielentaidon kanssa oikein on? Että ihanko hyvinkö heiltä se sujuu? :mrgreen:

Mitäköhän lapsisuojavaltuutettu sanoisi moisesta lapsityövoiman käytöstä  :miettii: ?
Mieleen kyllä tulee se Liberon catwalk-mainos, on se mainos niin herttanen.  lol
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja My Star »

Mulla tuli lippujenmetsästyspaineet uniin viime yönä:
Piti jättää perhe puoleksi vuodeksi ja kiipeillä jotain pystysuoria kallioseiniä Helsingin lähiöissä ja sitten pujotella jossain labyrinttimaisien kartanoiden lukemattomissa kerroksissa ja pakoilla jotain etsiviä, että pääsisin viisuihin. En sitten kuitenkaan saanut selville, että pääsinkö Areenalle asti vai en . :roll: Alkaa kai pää pehmetä jännityksestä... :heh:
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Tähän mennessä mun uniin on tullut vain Eirikur, oli ilmeisesti sen verran vaikuttava tuo tapaaminen  :mrgreen:. Jätän yksityiskohdat kertomatta  :heh:.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja My Star »

Taas pukkasi viisut uniin viime yönä. Kovasti olin pääkaupunkiin lähdössä (huomenna ihan totta) ja jotain kamalia ryysyjä olin onnistunut kokoon kursimaan... kaiken lisäksi huomasin jonnekin klubille jonottaessani, että mulla oli yksi oma (punainen lenkkari) ja yksi tyttäreni kenkä (vaaleanpunainen ballerinatossu) jalassa. Aah, tätä jännityksen tuomaa tuskaa  :eeek:
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä näin viime yönä kanssa viisu-unia. Areenaan asti en päässyt, enkä muista näinkö viisuartistejakaan, mutta kuppilalaisia unet ainakin sisälsi, kuten myös jotain viisuhäppeninkejä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Näin unta tämänvuotisista viisuista. Niistä tuli lopulta Todomondon keikka, kun soittivat biisistään yli puoli tuntia pitkän version, joka ei tuntunut loppuvan ikinä. Kaikki muut pitivät asiaa ihan luonnollisena, itse olin ainoa, jota kummastutti. Aika köyhä uni sinänsä, mutta kuitenkin viisuaiheinen :hiips:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Miik »

Mulla on ollut muutama yö nk. "liskodiskoja" unissani viisujen jälkimainingeissa. Viime yönä säpsähdin taas hereille jossain pelko-/ahdistustilassani. Kummallista on se, että painajaiseeni osallistuivat jotenkin vahvasti Venäjän Serebron tytöt (ei muista enää miten). Pelottavampia kissoja! :shock:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Miik kirjoitti: pelko-/ahdistustilassani
Sitä se pari viikkoa euroviisuissa teettää  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Miik »

tonywerner kirjoitti:
Miik kirjoitti: pelko-/ahdistustilassani
Sitä se pari viikkoa euroviisuissa teettää  :heh:
Niinpä.. kyllähän se odotettavissa oli tuon putken jälkeen :mrgreen:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Mä näin painajaista siitä areenan ihmispaljoudesta... Sellainen järkyttää maalaisihmisen psyykeä.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja aksim »

Just, mulla viimeöinen uni, että jossain ihme saaressa mettän keskellä oli joku hämärä leiri, no tietty olin menossa sinne ja se paljastui Euroviisukouluksi ?, jossa nimimerkki Marjukka tuli mua vastaan kun olin ilmoittautumassa ja ensitöikseen riisti multa kädestä juotava lasin, jossa olikin yllättäen BacardiColaa ja hörppäs sen ite.

Tän jälkeen vei mua yläkertaan jonkun ihmeen vanhan röttelö talon yläkertaan, jossa oli paljon pöytiä ja yhdessä niistä istui nimimerkki JuhaUK, joka veti röökiä ja sanoi olleensa jo kolme viikkoa juomaputkessa  :/, heräsin siihen kun Dima Koldun teki jotain liikkeitä vanhan liikuntasalin nojapuilla...

:hiips:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

:rofl: :repeilee: Aksim!

Mie näin ennen semiä unen, jossa DJ BOBO oli pudonnut finaalista. Harmi, että tuo uni osoittautui sitten todeksi.  :niinpa:

Muuten olen ollut enemmän tai vähemmän unessa Helsingin jälkeen. Mulla taisi jäädä euroviisut niinku päälle. ARKI HAISEE!!!  :twisted:

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Clara »

Yöunet jäi vähiin finaalin jälkeisenä yönä. Aamuaurinko oli jo korkeella, kun hotelli Kostissa paneuduttiin yöpuulle.....Liekö johtunut tästä oudosta nukkumaanmenoajasta miun uneni, jossa pussailin antaumuksellisesti Andorran poikien kanssa. Etenkin se surffitukkainen oli hirviän kiva  :puna: :puna: :puna:

Jälleen kerran siis nuoremppoo  :tapu: :draamaa: :repeilee:


Vielä tänäkin aamuna oli herätessä (huom! kolmen tunnin yöunien jälkeen töihin, rytmi hieman sekaisin  :stupido:) sellainen olo, että Areenalla on oltu ja Dimaa kuunneltu ja katseltu  :mrgreen:

Vastaa Viestiin