Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: ulkoskriini

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Senaatintorille, mutta niitä skriinejä on jo nyt ihan kaikkialla kaupungissa, siis vähän pienempiä ja niissä pyörii esikatseluvideoita ja haastatteluja  :peukku:
Hello Hi!

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja My Star »

Kaiken säätämisen jälkeen kuitenkin katson viisut kotona.  :draamaa:
Kuvitteiln itseni jo Helsingin huumaan, mutta eiköhän me saada ihan
kunnon kisatunnelma kotikirjastoonkin  :peukku:

Tykillä kuva seinälle ja kunnon viisujuomingit ja -syömingit pystyyn! :violette:


:mahtava:
Viimeksi muokannut My Star, 08 Touko 2007, 08:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

jorhe
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 06 Touko 2007, 23:53

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja jorhe »

Kotosalla kaveriporukalla pidetään kisakatsomoa. Toivottavasti Suomi ei tällä kertaa menesty ettei naapuri saa samanlaista patterinhakkauskohtausta aiheuttamamme metelin takia kuin viime vuonna.  ;)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: ulkoskriini

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kaikki kommenttini tietysti tulkitaan häikäilemättömäksi Bio Rexin mainostukseksi, mutta sanonpa silti, että itse en ehkä viisuja haluaisi seisoskella torilla. Tuntikausia jaloillaan ties missä säässä, oma pullo taskussa ja ehkä välillä bajamajaan. Lisäksi varmaan jonkin verran hälyisää ja parhaassa tapauksessa ties mitä örveltäjää viisurauhaa häiritsemässä...Ei!  :eiei: No kiva tietysti, jos sattuu hyvä ilma ja Suomi vaikka saisi pisteitäkin, mutta tyypillisen skenaarion mukaan siellä sitten seisoisi sateessa ja viimassa  jalat ristissä ja katselisi apeana, kun jämäpisteitä tippuu tilille.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Semifinaalin ja finaalin kenraalit sekä semifinaali Areenalla, finaalia seuraan Bio Rexin katsomosta  :jihuujippii:. Happy happy joy joy!
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja celestes »

Torstain semareita seuraan näillä näkymin kotona poikaystäväni kanssa.
Finaalin kuitenkin aiomme katsoa porukalla sukulaisten ja ystäviemme kanssa
rakenteilla olevasta  mahtavasta kisastudiostamme  :raaps:  :rofl:.

Ja tietysti viisusyötävien ja juotavien kera  :poks:.
Viimeksi muokannut celestes, 07 Touko 2007, 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kaappimörkö
Siemailija
Siemailija
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Touko 2006, 14:42

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja kaappimörkö »

Tullaan kahden kaverin kanssa Senaationtorille finaalia katsomaan.:joojoo: Semit katselen kaverin kanssa Lahdessa (minne matkaan torstaina iltapäivällä.) Pitänee silloin lauantaina tulla tarpeeksi aikasin torille, ettei jouduta sinne ihan taakse edellä mainittujen humalaisten häirittäväksi. Hrmph. Eturivi kuulostaisi hyvältä.  :mrgreen: Toivon mukaan sieltä löytyy kuitenkin muitakin Viisufaneja, jotka eivät syystä tai toisesta ole päässeet Areenalle katsomaan.

Tosin nyt alkoi vähän tuo Bio Rex kiinnostaa. Pitääkin alkaa selvitellä asiaa. Voihan sitä täälläkin kysyä, eli paljon liput maksaa ja mistä niitä voi ostaa, mahtuuko varmasti sisälle kaikki, onko ikärajaa (eheh.:D nämä edellämainitut kaverini ovat alaikäisiä), missä on Bio Rex (kyllä, olen "maalta", lue: Joensuusta) jah jah...

Toivottavasti tuonne Senaatintorille jää sitten porukkaa juhlimaan finaalin jälkeen, koska edelleenkin, en pääse minnekään klubille näiden alaikäisten ystävieni kanssa... :miettii:

Ja tietenkin, auringonpaiste ja lämmin ilma on tervetullut! :aurinko:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

mää kävin eilen ostaa liput Bio Rexin kisakatsomoon jossa aion katsoa sekä semin että finaalin seuralaiseni (ja ehkä muutaman muun) kanssa .. sanoivat Lasipalatsin infossa, että lippuja on jäljellä vielä runsaasti..

alko vähän arvelluttamaan se Senaatintori kun nyt on ollut aika kylmät säät.. olen tyytyväinen ratkaisuuni  :peukku:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Sitähän minä olen kaikille yrittänyt sanoa. Bio Rex on kyllä paras paikka jos ei pääse itse Areenalle viisuja seuraamaan.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

kaappimörkö
Siemailija
Siemailija
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Touko 2006, 14:42

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja kaappimörkö »

Pitäisköhän sitä minunkin sitten oikeasti alkaa suostutella kavereitani siirtymään sieltä Senaatintorilta Bio Rexiin... :raaps:

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Itse olen menossa Areenalle, mutta infopisteessä työskentelevänä joudun saan vastata ihmisten kysymyksiin siitä, missä finaalia kannattaisi seurata. Tässä siis jonkinlainen listaus, saa täydentää ja korjailla, sillä en takaa, että tieto olisi täysin oikeaa...

Mitä tehdä, jos ei ole menossa katsomaan semifinaalia tai finaalia Helsinki Areenalle:

* BioRexin kisakatsomo: Viisukuppilan järjestämä kisakatsomo elokuvateatterin tiloissa. Ohjelma alkaa klo 20, luvassa jotain kivaa :D. Lippuja infopisteestä, liput 20 euroa kipale, ainakin vielä hyvin jäljellä.
+ Saa keskittyä esityksiin hyvässä seurassa ja pehmeillä penkeillä
- Hinta (suhteessa muihin)

* Senaatintori: Katseluelämys JÄTTIscreeniltä. Finaalissa Suomen pisteet ilmoitetaan Senaatintorilta. Ilmainen.
+ The Virallinen Valkokangas, Suomen pisteitä jaettaessa voi päästä vaikka telkkariin :D
- Säävaraus, mahdolliset häiriköt

* Vanha eli EuroClub: Ilmeisesti perus baarikatselmus, toki väki varmasti euroviisupainotteista. Hyvä vaihtoehto BioRexille, jos haluaa olla vapaammassa baarimaisessa tunnelmassa elokuvateatterin sijaan. Liput 7 euroa, saatavilla infopisteestä, vanhan kuppilasta tai ovelta.
+ The EuroClub, mukana varmaan akkreja, joilla ei lippuja näytöksiin (vois ehkä päästä lehteen? :D)
- Baareissa saman voi nähdä myös ilmaiseksi (kts. alemmas)

* Baarit mm. Virgin Oil, DTM: Baaritunnelmaa, jos sellaista etsii. Varmaan yhä enemmän "tavis"-väkeä kuin edellisissä. Ainakin Virgin Oil ilmeisesti ilmainen, muihin kai tavallinen sisäänpääsymaksu, en sano mitään varmaksi.
+ "Voinks mä tarjota jotain juotavaa" -kapakkatunnelmaa?
- öö... sama kuin yllä :D

Ja sitten tietysti koti/kaverisohvat. Elikkäs, kehottaisin kaikkia pohtivia miettimään, millaisen katseluelämyksen haluaa. Jos pitää esityksiä vähintään yhtä tärkeänä kuin hyvää seuraa, kehottaisin hankkimaan liput BioRexiin. Jos taas tärkeämpää on hengata kavereiden kanssa, baarit ovat varmasti ihan hyvä vaihtoehto. Jokaiselle siis löytyy jotakin :)
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

RutZi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 18 Maalis 2006, 16:53

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja RutZi »

Voi te kaikki onnekkaat, jotka olette paikanpäällä :)! Itse olen 1. alaikäinen, joten baareihin ei ole asiaa 2. näen vain torstain semifinaalin todennäköisesti, koska minulle tuli peruuttamaton este lauantai-illalle 3. nökötän leirillä viikonlopun ja jännitän kuumeisesti.
Kun/jos Viisut vielä Suomeen tulee (tee se, Hanna!) niin sitten olen ihan varmasti paikanpäällä.

Vapaa
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 22 Heinä 2006, 23:02

Vs: ulkoskriini

Viesti Kirjoittaja Vapaa »

Jaahas. Vieläkö saa lippua?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Senaatintori (ja jääkiekko)

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Onko Senaatintorilla mahdollisuus seurata ennen semifinaalilähetyksen alkua Suomi-USA -jääkiekkomatsia?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Bio Rexissä on aika ikävät penkit (ei jalkatilaa). Lisäksi leffateatterin ahtaus vähän arveluttaa kun porukka taatusti liikkuu lähetyksen aikana yhtenään sisään ja ulos, jolloin saa olla itse jumppaamassa mukana ja päästämässä sakkia ohi ahtaalta penkkiriviltä.

Senaatintori on harkinnassa tämän kirjoitushetkellä, mutta tekis mieli yhdistää semiä edeltävä Suomen ja USA:n jääkiekkomatsi. Mahtaneeko Senaatintorilla olla mahdollisuutta tuon seuraamiseen? Tietty vois jäädä kotiin semiä katsomaa ja kokeilla finaali-iltana Senaatintoria, siellä kun on se pisteidenlukutilaisuuskin silloin. Toisaalta jos Senaatintori on kehno valinta, ikävä pilata finaali siellä, minkä vuoksi olisi ehkä parempi jos testaisi paikkaa ensin semi-iltana... äh.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Re: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

hra47 kirjoitti: Bio Rexissä on aika ikävät penkit (ei jalkatilaa). Lisäksi leffateatterin ahtaus vähän arveluttaa kun porukka taatusti liikkuu lähetyksen aikana yhtenään sisään ja ulos, jolloin saa olla itse jumppaamassa mukana ja päästämässä sakkia ohi ahtaalta penkkiriviltä.

Senaatintori on harkinnassa tämän kirjoitushetkellä, mutta tekis mieli yhdistää semiä edeltävä Suomen ja USA:n jääkiekkomatsi.
Mutta mitäs sitten, kun oot siellä keskellä ihmismerta Senaatintorilla ja yhtäkkiä iskeekin hillitön vessahätä? Yritä siinä sitten päästä sen ihmismeren läpi. :eiei:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Re: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

The_Sipi kirjoitti:
hra47 kirjoitti: Bio Rexissä on aika ikävät penkit (ei jalkatilaa). Lisäksi leffateatterin ahtaus vähän arveluttaa kun porukka taatusti liikkuu lähetyksen aikana yhtenään sisään ja ulos, jolloin saa olla itse jumppaamassa mukana ja päästämässä sakkia ohi ahtaalta penkkiriviltä.

Senaatintori on harkinnassa tämän kirjoitushetkellä, mutta tekis mieli yhdistää semiä edeltävä Suomen ja USA:n jääkiekkomatsi.
Mutta mitäs sitten, kun oot siellä keskellä ihmismerta Senaatintorilla ja yhtäkkiä iskeekin hillitön vessahätä? Yritä siinä sitten päästä sen ihmismeren läpi. :eiei:
No mulla ei normaalisti tule vessahätää, joten tuo ei ole ongelma. Onnistuin katsomaan semifinaalin ekat harkatkin läpi keskiviikkona areenalla yhdeltä istumalta (nelisen tuntia) ja pidemmätkin sessiot ovat onnistuneet. Jos pitää juoda jotain alkoholipitoista, kannattaa suosia olutta ja siideriä väkevämpää, niin ei tarvi juoda niin suuria määriä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Undantag
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 11 Touko 2006, 10:10
Paikkakunta: Turku (Oulu)

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Undantag »

Tänään ajateltiin katsella viisuja ihan baarista käsin, isolta screeniltä. Hyvää fiilikseen päästään jo iltapäivästä alkaen, kun aurajokilaivoilla on opiskelijatapahtuman kokoiset juomakisat. Pitää vaan vähän hillitä itseään, sillä pahin mahdollinen skenaario on sellainen, että olis ennen kymmentä niin tööt, että semifinaali jäis kokonaan katsomatta.  :niinpa:

Lauantaina sitten kaverin kämpällä syöpötellään ja juopotellaan. Vieläkin on menyyssä pieniä aukkoja, mutta ehtiihän tässä vielä...
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja My Star »

Kodin kisastudio kasattu ja testattu. Ruutu 2 m x 1,3 m... kyllä näkyy ja kuuluu  :tapu:
Vatsa on jo ihan sekaisin ja ilta jännittää... pääseehän omat suosikit finaaliin jne.
Harmi, kun ei voi vettä ja teetä väkevämpää tänä iltana nauttia, kun pitää aamuyöstä lähteä työreissullen päiväksi. Mutta huomenillalla sitten biletetään kaikkien viisuilijoiden kanssa piäkaupungissa  :jihuujippii: ja lauantaina voi kotistudiossakin jo nauttia vahvempiakin virvokkeita. Tosin äitienpäivänä pitää olla pirteänä ottamassa lasten onnitteluja vastaan ... arviolta klo 7 aamulla  :surrur: Äitienpäivälahjaksi tulee tietysti Serbian voitto  :peukku:
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

Avatar
miukuli
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Maalis 2007, 13:58

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja miukuli »

Ite asun sen verran pohjoisessa että meitä "samanhenkisiä" viisuilijoita kerääntyy tuonne sodankylään...ystäväpiiriin töllön ääreen mekastamaan.. Mutta olemma hengessä mukana... Nauttikaa te jotka pääsette sinne paikanpäälle oikein kunnolla!!!  ;)

jansku
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 76
Liittynyt: 23 Elo 2005, 15:57
Paikkakunta: helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja jansku »

kullaanko senaatintorilla ja bio rexissa suomenkielinen selostus?

Hannes84
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 07 Touko 2007, 18:00

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Hannes84 »

Pah, täällä ei ole mitään tarjolla Euroviisuillaksi, vaikkei mikään tuppukylä olekaan. Eli olohuoneen sohvalla töllään :)

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kotonani, telkusta.
Kohta laitan videokassun pyörimään ja yrttipatonkia paistumaan. Vajaa tunti, ni lähetys alkaa!!!
:telkku: :jihuujippii:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Metsis kirjoitti: liput 20 euroa kipale, ainakin vielä hyvin jäljellä.
Miksiköhän? Tiedän, että tilanvuokraus ei ole ilmaista, mutta kaksikymppiä on aika kova hinta. Jos olisi jotain muutakin ohjelmaa, niin sitten lippu olisi hintansa väärtti. Tai syötävää/juotavaa (sponsorilta?).

Avatar
BTVS
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 214
Liittynyt: 13 Tammi 2006, 18:11
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja BTVS »

Kotona telkun ääressä, 30 min aikaa... Mutta tuo jäkispeli on jatkoajalla, ei kai se mene päälle?? siis jos rankkareiksi menee..??? :draamaa:
"If the apocalypse comes, beep me." -- Buffy ;)

ViisuLiisu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 28 Maalis 2007, 22:09

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja ViisuLiisu »

Kotona  :niinpa: kenties vieläpä nauhoituksena  :plaah:
"Rakas Jumala, jos et voi tehdä minusta laihaa, tee ystävistäni lihavia."

Ailime
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Maalis 2007, 16:17

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Ailime »

Bio Rex olisi houkutellut, mutta 20 euron liput valitettavasti tiputtivat sen pois vaihtoehdoista. Ei minulla mitään hintaa vastaan, mutta opiskelijabudjetti ei vaan kestä, kun siellä on kuitenkin lisäksi juotava ja syötävä jotain.  :p Nyt varmaan menossa porukalla Senaatintorille, toivottavasti sieltä löytyy juhlatunnelmaa. :D Kunnon eväät ja vaatteet mukaan, eiköhän se siitä! (paitsi jos sataa...mutta eipä nyt ainakaan vielä näytä siltä  :cool:) Joka tapauksessa kaupungille on päästävä! Enkä mä huolis känniläisistä, niitä on niin vaikea välttää muutenkin, ja luultavasti tonne torille kuitenkin lähtee enimmäkseen sellasia, jotka on niin kiinnostuneita Viisuista että haluavat istua ulkona tuntikausia sen vuoksi. :)

Mitenkähän on, lätkää ei varmaan näytetä (?!) kun ainakin kaupungin sivujen mukaan siellä on la ohjelmaa klo 13 lähtien aina finaaliin asti, mm. 19.45 Värttinä ja 21.00 Jari Sillanpää, Laura Voutilainen ja Gebardi.

http://www.hel2.fi/tapahtumat/stadinohjelma105.pdf
Viimeksi muokannut Ailime, 10 Touko 2007, 23:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Bio Rexissä oli oikein mukavaa.. hyvää fiilistä ei pilannut edes Latvian jatkopaikka  :tapu:
kiitoksia Darhenille mukavasta seurasta  :)
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Viulu_ukko kirjoitti: Bio Rexissä oli oikein mukavaa.. hyvää fiilistä ei pilannut edes Latvian jatkopaikka  :tapu:
kiitoksia Darhenille mukavasta seurasta  :)
Samat sanat! :hali:

Saapi nähdä olisiko populaa enemmän finaali-iltana...
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Onko sinne Senaatintorille tulossa ketään?  :p Onko siellä muuten vessoja, mulle kyllä tulee aina hirvee vessahätä jo parinkin siiderin jälkeen  :miettii:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Lukittu