Euroviisut 2007 blogit

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Aiku nää on varmaan samassa tilassa nytkin, mutta tää on NIIN ISO paikka ettei löydy!  :draamaa:

Mie kokeilen seuraavan kerran tuota temppua
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

kais(t)a kirjoitti: Te ootte samalla käytävällä...  :heh:
No hei, välimatkojen pituus on hyvin suhteellista. Toisille ne pienetkin välimatkat voi olla isoja, toisille taas ei.  :joojoo:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Albatrossi

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

gentedimare kirjoitti: Lukeeks näit blogeja kukaan? :raaps:

No enivei, siellä on taas aikujen blogissa vähän tunnelmapaloja eiliseltä
Aina luetaan kun ehditään.  Nämä ovat kaikille blogin kirjoittajille:  Kuva

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Re: Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja Kollega »

gentedimare kirjoitti:
Finnish kirjoitti: Ne Aikukuvat on vaan niin hurjan isoja  :shock: Vilkaisin "Ominaisuudet"-tiedoista, että 2304x3072 kuvapistettä...
mut eihän ne sellasina jättiläisinä siihen ruudulle rävähdä :surrur:
No ei ainakaan täällä pressikeskuksessa, eikä lataus kestä tuhatta vuotta  :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa:
Kyllä mulla vaan lävähtää just tuossa mainitussa koossa. Silmämääräisesti laskettuna yhteen kuvaan menee pituussuunnassa pari-kolme täysnäytöllistä... ennenkuin tulee seuraava kuva ja taas sama juttu. Mä voisin laskea nenäkarvat noista joistakin kuvista  :heh:

Mutta, hei Gente! Ei mitään paniikkia, ainakaan mun tahola. Noihin kuviin kerkee tutustua myöhemminkin, enemmän mua kiinnostaa teän Aikujen kommentit. Toi nykyinen kuvakoko hidastuttaa, muttei estä seuraamasta, mitä raportoitte  :peukku:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Kertoisiko joku kiltti sielu, mistä täältä löytyy tuollainen "blogit ja kolumnit" osio? :puna:
Kun en onnistunut mistään löytämään... (Viisukuppilassakin voi näköjään eksyä... ;))
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Tämän ja muidenkin sivujen yläosassa. Viisukuppila logon alla kulkevassa hempeän vihreässä valikossa.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Sivuston kieli tosin pitää olla suomi, jotta se menuosuus näkyy. Se muuttuu tuosta kalenterin yltä. Rosettan brittikone varmaan automaattisesti on laittanut Kuppilan englanniksi.
Hello Hi!

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja Kollega »

ESCnation-sivulla kuvia, joista välittyy, että hyvin on bileissä viihdytty.

:miettii: Siellä on Heikkikin työssään, lieneeköhän haastatellut myös valkohampaista "inhokkiaan" .

http://escnation.com/index.html?section=16 Jonas

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Kiitos, JuhaUK & UsvaAuer! Johan alkoi löytyä kun vaihdoin tuon kielen kalenterin alta, sitä ennen menu oli aivan toinen... ;) (Olisinhan sen muuten löytänyt tuosta menusta, jos se siellä olisi ollut, en sentään ihan bimbo ole... ;))

(Luulin että profiilin kielivalinta suomeksi riittäisi, mutta tämä olikin toinen juju! ;))
Viimeksi muokannut rosetta, 08 Touko 2007, 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

JuhaUK kirjoitti: Sivuston kieli tosin pitää olla suomi, jotta se menuosuus näkyy. Se muuttuu tuosta kalenterin yltä.
No niin, mä kanssa oln ihmetellyt, missä se Blogit ja kolumnit -osio on. Yritin kissojen ja koirien kanssa etsiä moista osiota, mutta ei. Sivujen englanninkielisyyskään kun ei ollut haitannut, vaikka toki profiilista olin ajat sitten vaihtanut kieleksi suomen. On tää taas ollut niin tätä. Ei sillä, Aikujen blogiinkin löysin suoran urlin kautta. :)

Niin ja minä kun ehdin jo epäilemään, että foorumin englanninkielisyys johtui siitä, että Firefox enkkuversio, vaikka toki edellisessä foorumiversiossa suomeksi olikin. No joo, näilä mennään! :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Onko näitä kuppilan blogeja enemmänkin ku nää kaks?  :eeek:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja minnie »

:sorivaan: Ei kai ole, ainakaan tuossa yläpalkissa ilmoitettuna.

Aikut ei oo kirjoittanut blogia sitten 7.5 jälkeen, kui sillai? :(
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Aikut ja kaikki muutkin bloggaajat tekevät hommaa vapaaehtoisesti ja ilmaiseksi. Ei siksi pidä vaatia mahdottomia, annetaan heidän pitää välillä hauskaakin.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Onneks kaista ja colby päivittää kuppilan blogia koko ajan.  :hali:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

ZetZet kirjoitti: Aikut ja kaikki muutkin bloggaajat tekevät hommaa vapaaehtoisesti ja ilmaiseksi. Ei siksi pidä vaatia mahdottomia, annetaan heidän pitää välillä hauskaakin.
Toki hauskaa saa pitää, ja se heille sallittakoon, mutta kyllähän Aikujenkin juttuja kiva ois lueskella lisääkin ;) . Kaistalle tiedoksi, että ainakin tämä satakuntalainen on ollut Harjoitusblogiin ihan tyytyväinen, mutta siitä huolimatta: Hyvä kuitti! :hihi:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mä tunnen monta mukavaa satakuntalaista.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja minnie »

The_Sipi kirjoitti: Toki hauskaa saa pitää, ja se heille sallittakoon, mutta kyllähän Aikujenkin juttuja kiva ois lueskella lisääkin ;)
Niin on, mutta antaa heidän nyt viettää vapaata. :) Kyllä sitä kerkee sitten vielä lukemaan Aikujen blogia, tai keiden blogia kukin lukeekaan.
:peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Gente tuossa on jotain uutta juuri blokannutkin. Ma koitan kereta huomenna kokoomaan itteani ja tapahtumia luettavaksi. Talla koneella ei nakojaan ole pilkkuja kirjainten paalle pistaa..  :draamaa:  Kaiketi tulin kuitenkin ymmarretyksi.  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Juu, ei aina kerkee :surrur:
Voi myöskin olla, että nyt kun tietää, että on niin monta muutakin blogin kirjoittajaa niin motivaation on ehkä hieman alhaisempi, emmekä stressaa siitä niin paljon. Tiedetään teidän armaiden saavan kaiken tarvittavan informaation KOKO AJAN!!

Mutta tosiaan nyt laitoin jotain uutta!!
Jostain syystä toi blogi ei nyt anna mun laittaa näitä kuvia. HYVÄNEN AIKA!! Jotain väsynyttä vaan koko ajan herjaa  :draamaa:
Viimeksi muokannut gentedimare, 09 Touko 2007, 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Juu, tuo Ylen blogi on kanssa vallan mainio. Tunnistaako kukaan tota Paula N:nää? Hiukset näyttää erehdyttävästi mafialaiselta ja muistaakseni Mafialla olikin joku Paula Njotain.

Tsekkasin Mafian sivut. Ei ollutkaan tuon nimistä ainakaan enää lopettamisvaiheessa. Nyt tämäkin jäi vaivaamaan.
Viimeksi muokannut The_Sipi, 10 Touko 2007, 02:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Luulisin, että on Paula Noronen, joka on myös ihana Räkkärimarketin Tarja Kulho!
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Sehän se. Mä kanssa aattelin, että tutulta vaikutti hiukset. Enää vain pitäisi tietää, miten minä moisen radioihmisen tunnistin. Kai mä oon nähnyt sen sitten jossain muuallakin. Kiitos tästä.  :peukku:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Myös Hufvudstadsbladetilla on oma Euroviisu-bloginsa:

http://www.hbl.fi/eurovision
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja Pete »

The_Sipi kirjoitti: Sehän se. Mä kanssa aattelin, että tutulta vaikutti hiukset. Enää vain pitäisi tietää, miten minä moisen radioihmisen tunnistin. Kai mä oon nähnyt sen sitten jossain muuallakin. Kiitos tästä.  :peukku:
Paulahan on myös TV2:n nuorten ohjelmien Sartsa ja Timppa -välikevennyksien Sartsa. :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Nyt olis iltapäivän harkat kommentoituna...
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Muutin sitten sen blogin nimenkin, kun ei se mitään harjoittelua ollut, kuten jotkut olivat ymmärtäneet.

Oletteko muuten huomanneet uudemman Kipakat viisupiiat -blogin? Niille valittajille ei käy sitten mikään, kommentoikaa nyt toki takaisin! Sana on vapaa!
Hello Hi!

Avatar
Tarja
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 16 Huhti 2007, 22:10
Paikkakunta: Kokkola

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja Tarja »

Lainaus Ylen Paula N:n blogista:
"Muistelen tässä vielä ennen nukahtamistani Hannan lehdistötilaisuutta. Lehdet kirkuvat Hannan huonoa englanninkielentaitoa. Paskanmarjat. Hyvin se sujuu. Sitäpaitsi, vastatkaa itse tähän hollantilaistoimittajan kysymykseen: "What do you you expect when you performe, is that you like to performe you or is it like you dont need to say i am here if you want to or can you do this if you performe by your self if you like to be?"  :repeilee:  :rofl:
Asioilla on tapana järjestyä.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Tuollaista nyt tuskin kukaan on oikeasti kysynyt, on tainnut blogittaja panna omiaan... ;)

Enkä kielitaidosta tiedä, mutta kumma kun muualla Hanna on saanut "epäsosiaalisen" ja negatiivisen leiman, jostain syystä, noista pressiesiintymisistään kai. Eilenkin BBC:n viisuforumilla yritin oikaista joidenkin käsityksiä, muutama oli saanut mediasta kuva että Hanna on tosi "unsociable", ja yksi on itse kisoissa paikalla ja nähnyt Hannan pistäytyvän jossain viisufanitilaisuudessa, eikä kuulemma Hanna vaikuttanut yhtään innostuneelta koko viisutouhusta... Että en tiedä mitä Suomen lehdet ovat kirkuneet (kun en siellä ole), mutta ei tuo negatiivinen kuva toisaan ole mitään vain suomalaisten lehtien paisuttelua tai suomalaisten heikko itsetuntoa jne.

No, tämä nyt taisi mennä vähän off topiciksi...
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Ogae Finland-blogin kirjoituksessa kuulostaa olevan ihan aiheellista palautetta. Ainakin muistan tuon ruokapuolen aiheuttaneen kommentointia esim. eurovisiondiary-sivuilla.
Euroviisuklubi.fi

Olen sinänsä tavisosaston viisuvieras eli ei kokemusta eikä kantaa Akkretointiin tms. , mutta toi iski silmääni, ettei Areenalla olisi myyty muiden maiden lippuja ?
kukaan EI ollut myymässä eri maiden lippuja, kuten jokaisessa kilpailussa tätä aikaisemmin on ollut ja samoin fanipaikoilla istuville oli yllättäen kielletty banderollien ja lippujen käyttäminen eli näkyyhän se tunnelmassa himpun verran.

Kyllä minä ainakin ostin oman isohkokokoisen Suomi-lippuni perjantain iltanäytöksessä ja tarjolla olisi ollut muitakin kuin Suomen lippuja (ei tosin tainnut olla joka maan lippuja)...
Miksei fanikatsomossa sitten saanut lippuja tms. tuulettaa ? Siis, oliko jokin muu syy kuin se spiderkamera ?
Viimeksi muokannut JuhaUK, 17 Touko 2007, 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Euroviisut 2007 blogit

Viesti Kirjoittaja Violette »

No kyllä meidän fanipaikoilla ainakin liput liehui. lol
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Lukittu