Eiríkur

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Aintsu kirjoitti:
Saamasi pitää!  :peukku: Oli se Eikka vaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana... Se kirjoitti nimmariinkin "With love" :kups:
Jaahas, mullakin "Love from Eiríkur" -nimmari, onneksi Eikalta riittää rakkautta meille kaikille  <3
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:eeek: :aivanmaassa:

Mulle se antaa vain "rakkaudella", mutta sulle koko "rakkauden". Kohta tää ei ala enää mitään  :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Taina
Siemailija
Siemailija
Viestit: 158
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 23:47

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Taina »

Aintsu kirjoitti: Mutta sillä siis ON vaimo!  :nyyh: :vollotus:

Tää nainen oli oikeasti ihan kamala, valitti siinä tyyliin "Eirikur, mennään jo", kun Eikka pysähtyi meidän kanssa yhteiskuvaan ja kirjoittamaan nimmareita  :/ Ei kai Eikalla voisi olla noin huono naismaku, eihän?!?
IceLand Review:n mukaan Eirikurin vaimon nimi on Helga eikä hän ilmeisesti pitänyt Eirikurin saamasta suosiosta:

“All this attention must be positive, of course, but it can also be a bit tiresome,” commented Helga Steimgrímsdóttir, Hauksson’s wife who accompanied her husband to Helsinki.

http://www.icelandreview.com/icelandrev ... _id=281215

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Sikuriina kirjoitti: IceLand Review:n mukaan Eirikurin vaimon nimi on Helga eikä hän ilmeisesti pitänyt Eirikurin saamasta suosiosta:
“All this attention must be positive, of course, but it can also be a bit tiresome,” commented Helga Steimgrímsdóttir, Hauksson’s wife who accompanied her husband to Helsinki.
No rouva ois voinu sit kehitellä itselleen muuta ohjelmaa, jos niin kovin se miehensä saama huomio häiritsi  :ylppis:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Finnish kirjoitti:
Sikuriina kirjoitti: IceLand Review:n mukaan Eirikurin vaimon nimi on Helga eikä hän ilmeisesti pitänyt Eirikurin saamasta suosiosta:
“All this attention must be positive, of course, but it can also be a bit tiresome,” commented Helga Steimgrímsdóttir, Hauksson’s wife who accompanied her husband to Helsinki.
No rouva ois voinu sit kehitellä itselleen muuta ohjelmaa, jos niin kovin se miehensä saama huomio häiritsi  :ylppis:
AIVAN!  :stupido:

Saisi olla vaan ylpeä, että on saalistanut noin upean miehen. Mutta jos se ei osaa arvostaa Eikkaa, niin pitäisikö Eikka korjata parempaan talteen...  ;)
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Hae ihmeessä hyvä tavara turvaan  :heh:.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:kuolaus:

Mieli niin tekisikin!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja WandA »

Sikuriina kirjoitti: IceLand Review:n mukaan Eirikurin vaimon nimi on Helga eikä hän ilmeisesti pitänyt Eirikurin saamasta suosiosta:
“All this attention must be positive, of course, but it can also be a bit tiresome,” commented Helga Steimgrímsdóttir, Hauksson’s wife who accompanied her husband to Helsinki.
Helga-noita! :heh: EIRIKUR ONKIN SELVÄSTI NOIDUTTU!!! Mutta luulen kyllä, että viimeistään Aintsun charmi herättää hänet horrostilastaan. Katsokaa nyt kuinka eloon heränneeltä se näyttää jo tuossa hänen avassaankin! Ja onhan se "With love"kin jo selvä merkki!  ;) ;)
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja zomg. »

No niinpä.  Hyvinkin on tiukka ote ja muikea ilme :vonkaus:.
Kyllä se kohta herää horroksesta kun huomaa mikä ois vienti viehkojen brunettien ja varmaan muidenkin osalta.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kiitos kannustavista sanoistanne  :heh: :hali:

Mä kanssa luotan siihen, että jonain päivänä Eikka tajuaa mitä mussa menetti ja etsii mut vaikka maaliman ääristä!  :draamaa: Oon lisäksi melkoisen varma, että se "jokin päivä" koittaa pian. Saataisiinkohan tässä peräti kesähäät?!? Kaikki Kuppilan Eikka-fanit on luonnollisesti tervetulleita  :mrgreen:

(ja sitähän ei tarvitse mainita, että Eikka kirjoitti kaverinikin nimmariin "with love"  :hiips: Säälistä varmaan, kun ei ottanut edes kainaloonsa.)
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Ei kestä, on se tosi rakkaus aina niin ihanaa  :hali:.

Mutta ihan varmasti siinä sun "With Love"ssa Love on paljon isommalla ja painokkaammin tai jotain  :heh:.

Jongunjoellehan te saisitte hyvät häät. En tiedä oletko sinne tosin menossa, mutta varmaan moisen takia menisit.  :mrgreen:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

En oo menossa Jongunjoelle, mutta mikäli Eikka kosii ennen sitä, meidät varmasti otetaan ilomielin vastaan  :joojoo: Löytyisikö meille vallan morsiussviittikin?

Tosin mä olin jo kaavaillut häitä Norjan vuonojen äärellä.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Norjan vuonot kuulostaa hyvältä, jättäkää vaan se jonkundóttir sinne Islantiin :draamaa: 
No ei nyt ilkeeks sentään ruveta  :hiips:

Onkohan tämä Offtopicia? Tämä kumminkin liittyy Islanti '07:aan ja sen esittäjään, eli luultavasti ei.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Aintsu kirjoitti: (ja sitähän ei tarvitse mainita, että Eikka kirjoitti kaverinikin nimmariin "with love"  :hiips: Säälistä varmaan, kun ei ottanut edes kainaloonsa.)
Hei kirjoitti se mullekin :heh:

"With love to you, Eirikur Hauksson"
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Vompeli kirjoitti: Hei kirjoitti se mullekin :heh:

"With love to you, Eirikur Hauksson"
:eeek:

Mitä, pitäiskö tässä nyt ruveta mustasukkaiseksi?  :shock:

Ja zomg:

Mun mielestä se Helga nobodyntytärmikälieneekään saisi vaan naida jonkun Harald Hirmuisen ja jättää Eikan parempiin käsiin, sekä suihin  :heh:

Mä oon tässä ketjussa harrastanut niin paljon Eikka-hehkutusta, että tuskin ketään enää haittaa  :heh: Ja jos jotakuta häiritsee, ei tarvi lukea.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Selvä, voinemme siis hyvin mielin jatkaa aiheesta.  :mrgreen:

Eikkahan jakaa tuota rakkauttaan sitten oikein kunnolla.  Ei ihmekään että Helgan oli pakko olla kaulimen kanssa vahtimassa. Mutta eipä tuo Eikka kovin tossun alla olevalta vaikuta kun tv:ssäkin heittää Hannasta ja Alenkasta ulkonäkökommenttia.  :miettii:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Hyvä luoja, jos olet olemassa: anna tämän edellämainitun seikan tarkoittaa sitä, että Eikka ei välitä tippaakaan nalkuttavasta vaimostaan ja on ottamassa siitä eroa tuota pikaa  :pliis:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Jos se sanoo lähes suoraan ohjelmassa, jonka sen vaimo voi nähdä (FST:n viisuraati), että ei pistäisi pahakseen jos sattuisi vähän peuhaamaan Alenkan kanssa, niin tuskin sitä kovin paljoa vaimo kiinnostaa.  :shock:

Parempi sulle tietenkin  :peukku:.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Jee, se haluaa mut, jee!  :jihuujippii:

Sillä jos se meidän tapaama horatsu oli tosiaan Eikan vaimo, ei todellakaan ollut mikään huumorintajuinen  :roll: Joten niillä tuskin on mitään omia vitsejäkään siis, tai enää mitään muutakaan yhteistä.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Taina
Siemailija
Siemailija
Viestit: 158
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 23:47

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Taina »

En osaa islantia, mutta sain ao. artikkelista sellaisen vaikutelman, että Helga Steingrímsdóttir kertoo olleensa Eirikurin kanssa jo 32 vuotta... Eirikur on kai syntynyt vuonna 1959.

„Við erum nú búin að vera saman í 32 ár þannig að ég nenni nú varla að vera afbrýðisöm núna," sagði Helga Steingrímsdóttir, kona Eiríks, þegar Hanna, sem keppir fyrir hönd Finnlands, rak Eiríki rembingskoss á vangann.

http://www.visir.is/article/20070509/FR ... /105090128

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

32 vuotta?  :eeek:

Siinä on jo aika monta liikaa  :heh: Voisivat siis jo erota, koska tuossa vaiheessa liittoa kumpikaan tuskin pystyy enää tarjoamaan mitään uutta.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja WandA »

Sikuriina kirjoitti: En osaa islantia, mutta sain ao. artikkelista sellaisen vaikutelman, että Helga Steingrímsdóttir kertoo olleensa Eirikurin kanssa jo 32 vuotta... Eirikur on kai syntynyt vuonna 1959.
Montakohan kaulinta ois Helgalla pelissä jos saisi tietää, että eräs Aintsu haaveilee tämän miehestä leopardistringit jalassa..  :hiips:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ne oli TIIKERIstringit!  :heh: GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

Helgan olisi parasta totutella siihen, että sillä nyt vaan sattuu olemaan maaliman seksikkäin aviomies  :draamaa: Tai, en mä halua sen tottuvan, vaan jättävän Eikan jotta Eikka saisi ansaitsemansa vaimon.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja daa »

Tääkin pääs Eican syleilyyn. Aiku hää tul niin lähelle että värisytti  :heh:
Ja oli niin ystävällinen kaikille. Minullekin kirjoitti nimmarin eteen "Love from me!"
Narinkkatorilla kun esiintyi niin vaihtelin myös pitkiä iloisia katseita söpiksen kitaristinsa kanssa  :kaunis: oli muutenkin tosi kiva tilaisuus kun yleisö niin mukana ja tavisnaisetkin ihan lääpällään, ja lupailivat äänestää ja levittää sanaa Eirikurista tuttavillekin. Yle Extran Ivan Puopolon hupaisaa kannatusprojektia unohtamatta!
Ihanaa kyllä että annettiin Islannille se 12! Vaan oli se kyllä suuri pettymys viikko sitten...
Meidän Eirikur-lakana näkyin kuitee lähetyksessä esityksen jälkeen  :cool:

Lehdistötilaisuudessa kyllä mainittiin Kurjen "lovely norwegian wife"... Jotain Kurki taisi selittää futishuulludestaan kysyttäessä, että vaimo ei oikeen tykkää. Tai no en nyt ole varma että menikö se noin, mutta ainakin uskottelen itselleni niin..  :heh:
Life Looks Better in Spring

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

"LOVELY"?!? No sitten ei voinut olla kyse samasta ihmisestä  :heh:

Ja miten sillä sitten oli islantilainen sukunimi, jos kerran on kotoisin Norjasta?  :miettii: Miten Islannissa menee nuo nimet ylipäätään kun avioidutaan? Puhukaa minulle!  :megafoni:



EDIT: Aivan ihana ava kyllä sullakin, daa! :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja daa »

No tuota nimiasiaa minäkin vähän jäin miettimään  :miettii:
Mutta mielestäni vaimosta maininnut taho nimenomaan kysyi jotain Eikan Norja-Islanti suhteesta, ja oisko ollu kyse siitä, mikä pitää Eirikuria Norjassa IHASTUTTAVAN norjalaisen vaimon lisäksi..  :D :raaps:
Eipä Eikka sitä ainakaan korjannut. Tiedä sitte, mutta oispa ollu interessanttia nähdä tuo mukana kulkenut noita-akka. Olisitko vielä halukas täsmentämään olemusta? :D
Enkä nyt jostain syystä sitten kehdannut mistään urkkia sitäkään tietoa, onko Eicalla ja noitavaimolla mahdollisesti ihastuttavia punatukkaisia (poika)lapsia :p

Ps. Sunkin ihastuttavassa avassa Eikka oikeen likellä  ;) mutta oliko tuo siis jossain hämyisessä baarissa otettu, ja mitäs liversit Eikan korvaan?
Life Looks Better in Spring

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

No niin, luvassa pitkä(veteinen) sepustus  :heh:

Me siis tavattiin Eikka kadulla, oltiin nimiErkki Vompelin ja taviskaverini kanssa matkalla Euro Clubille viisufinaaliyönä. Siinä Eikka sitten seisoi kuin tarjottimella keskellä katua faniensa piirittämänä  :draamaa: Me tietysti jäätiin siihen ja Eikka antoi meille kaikille nimmarinsa (Vompsulle siihen viralliseen viisukirjaan). Mä en muista edes, mitä sanoin; olin niin shokissa ja paniikissa. Ainakin luettelin nimeni kirjaimet yksi kerrallaan, että se osasi kirjoittaa sen oikein :ihana:

Se nainen pyöri siinä ympärillä ja kutsui Eikkaa Eikiksi  :mrgreen: Mä olin ymmärtävinäni, että se oli halukas lähtemään, ainakin se mankui sellaisella vaativalla äänensävyllä tyyliin "Eiki, mennään jo!" Eikka kuitenkin herrasmiehenä poseerasi meidän kanssa ja otti siis mut IHANAAN kainaloonsa :kups: Nyt jälkikäteen ajateltuna ne varmaankin puhui norjaa, kun mä kerran ymmärsin niinkin hyvin mitä ne sanoi. Eli Helgan henkilöllisyys jäänee toistaiseksi mysteeriksi  lol

Ulkonäöltään se oli oikeasti ihan kauhean näköinen, siis ikään kuin mulla olisi kauheasti varaa haukkua  :puna: Laiha, polkkatukkainen, hiukset taisi olla punertavat tai ruskeat. Jostain syystä tää nainen ei mua hirveästi jaksanut siinä tilanteessa kiinnostaa, vasta myöhemmin alettiin pohtia kuka se oli. Mä nyt oletan, että kyseessä oli Eikan vaimo.

Ja damn; olisit nyt vaan kysynyt Eikalta onko sillä lapsia! Nää on tärkeitä juttuja  :rofl:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja daa »

Niiiiiihä ne on, vaan kun olin jo sen yhen päivän seurannut Kurkea kaikkialle, ja kysellyt kaikenlaista sen menoista, niin se ois varmaan luullu että oon joku pahemman luokan vainooja jos oisin vielä henkilökohtaisempia kysellyt  :shock: :mrgreen:

Oli muuten jotkut niistä Eikan mukana kulkeneista nahkakenkäisistä klopeista vähän snobin oloisia tyyppejä. Ihan erilaisia kuin isäntänsä. Kattelivat nenänvarttaan pitkin..
Life Looks Better in Spring

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Miten sulla oli mahdollisuus olla Eikan seurassa koko päivä, jos saa kysyä?  :D Varmasti te tutustuitte siinä ajassa sen verran hyvin, että olisit voinut rennosti kysäistä "tuleeko sun poikakin tänne?"  :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Eiríkur

Viesti Kirjoittaja daa »

No en nyt ihan koko päivää, mutta kun olin eka katsomassa harjoituksiaan, sitten lehdistötilaisuutta, jonka jälkeen piti vainota pitkä tovi ennen kuin pääsi siinä tungoksessa vihdoin samaan kuvaan tän pohjolan supertähden kanssa. Ja sitten pitikin jo kiiruhtaa kaupunkiin Eurovillageen katsomaan Eikan akustista settiä eturiviin. Siellä jaettiin Islannin lippuja ja siinäpä sitten heilutin ihan intona. Sen jälkeen piti vielä mennä vainoomaan lisää ja pyytämään nimmari ja kysellä että missä aikoo viettää iltaa (että voisin vainota vielä vähän lisää jos oisin kehdannut :heh: :puna:)
Aika iso kuva- ja videogalleria Eicasta tuolta päivältä  :puna:
Islantilainen valokuvaajakin noteerasi tän seuraajan, ja tuli jutskaamaan.
Vaan kaipa mää aattelin että tuon lapsitiedon sais kuitee joskus jostain ongittua..
Life Looks Better in Spring

Vastaa Viestiin