Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

claracairo kirjoitti: Yöunet jäi vähiin finaalin jälkeisenä yönä. Aamuaurinko oli jo korkeella, kun hotelli Kostissa paneuduttiin yöpuulle.....Liekö johtunut tästä oudosta nukkumaanmenoajasta miun uneni, jossa pussailin antaumuksellisesti Andorran poikien kanssa.
Aiku ihana uni! :cool:

Itse näin pari yötä sitten unen, jossa minä, Vompsu, Magnum, Klodde ja Margot palloiltiin jotain Pasilan asemalla. Se oli sellaista perushäröilyä. En muista lähdettiinkö me siitä mihinkään, mutta viisuista toki puhuttiin.

Viime yönä sitten näin unta siitä, kuinka olin Areenalla ja siellä narikassa oli aikamoista sekoilua. Jostain syystä mulla oli kaksi takkia ja narikkatyttö otti ne takit yksitellen ja heitti ne sitten ihan eri paikkoihin ja yritti saada multa neljää euroa sen kahden sijaan. Mitä huijausta!  :twisted:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Onnittelut Anna_M:lle, joka on juuri valmistumassa ensimmäisten joukossa suomalaiseksi euroviisutohtoriksi. Näin kertoi viime yönä tv-uutiset unessani... ja uutisethan ei koskaan valehtele, eihän ;) ? Annaa siinä haastateltiin asian tiimoilta sitten. :)

Toki tiedän, että Suomessa jo ainakin yksi moinen tohtori on, mutta mitenköhän tuo titteli lyhennetään?  :miettii: ESCT? D E S C? Ainakin D E. Sc. on jo varattu.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

aksim kirjoitti: nimimerkki Marjukka tuli mua vastaan kun olin ilmoittautumassa ja ensitöikseen riisti multa kädestä juotava lasin, jossa olikin yllättäen BacardiColaa ja hörppäs sen ite.

Tän jälkeen vei mua yläkertaan jonkun ihmeen vanhan röttelö talon yläkertaan, jossa oli paljon pöytiä ja yhdessä niistä istui nimimerkki JuhaUK, joka veti röökiä ja sanoi olleensa jo kolme viikkoa juomaputkessa  :/
:hiips:
Juopomppoo Marjukkoo ja JuhaUK:llakin putki päällä...En kestä  :repeilee: :rofl:
Uni tietysti voisi periaatteessa toteutuakin, mutta en mä sulta sentään kädestä juomia veisi  :rofl:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Maarushka kirjoitti: Tähän mennessä mun uniin on tullut vain Eirikur, oli ilmeisesti sen verran vaikuttava tuo tapaaminen  :mrgreen:. Jätän yksityiskohdat kertomatta  :heh:.
Ihan epistä, tää ei oo vielä(kään) nähnyt unia Eikasta vaikka kuinka haluaisi!  :'(

Tahtoo nähdä Eikan tiikerikuvioisisissa stringeissään :kups: Tai alastikin, ihan miten vaan.

:hiips:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Aintsu kirjoitti: Ihan epistä, tää ei oo vielä(kään) nähnyt unia Eikasta vaikka kuinka haluaisi!  :'(

Tahtoo nähdä Eikan tiikerikuvioisisissa stringeissään :kups: Tai alastikin, ihan miten vaan.

:hiips:
:yrjo:

Painajaisia luvassa, karmiva mielikuva, yök.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Maaliman IHANIN mielikuva!  :surrur: :kuolaus:

Sä et vaan ymmärrä hyvän päälle  :eiei:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja WandA »

Näin viimeyönä tällaista unta viisujen tiimoilta!: Oltiin messukeskuksessa ilmeisesti finaalin jälkeisenä päivänä ja nähtiin siellä takanamme istunut ruotsalaismies (jota siskoni jostain syystä kutsui Emmaksi). Mies kutsuikin meidät innoissaan jonnekin pimeään takahuoneeseen jossa oli eräs toinenkin lähellämme istunut ruotsalaismies. He kertoivat meille kaupittelevansa areenan seinissä olevista valoista tehtyjä euroviisulamppuja joita näytti olevan juuri sopivasti yksi pöydällä. Lamppu oli musta neliömäinen laatikko josta pisti led-valoilla rajattuja mustia laatikkoulokkeita. Ihastuimme lamppuun oitis ja ostimme sen 300 euron hintaan muistoksi viisuista. :heh: (Vaikka muistan kyllä ihan selvästi miettineeni, ettei koko talosta varmasti löytyisi yhden yhtä paikkaa jonne sen olisi voinut sijoittaa...)
Eräälle toiselle viisuturistille jälkeemme kaupattiin taasen areenan tähtitaivaasta tehty pöytävalaisin.  :rofl:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nata »

Näin unta, jossa pisteenantojärjestys oli arvottu vielä entistäkin perusteellisemmin: jokaisen maan jokainen pisterypäs ilmoitettiin erikseen arvotussa järjestyksessä! Tyyliin "nyt Armenia antaa kuusi pistettä Georgialle... sitten Alankomaiden yksi piste menee Espanjalle... seuraavaksi ovat vuorossa Venäjän kolme pistettä, jotka lähtevät Liettualle..." Joku irlantilainen mimmi selosti pisteenlaskun niin kiireettömästi, että huudahdin jo kärsimättömyyttäni, mutta hän ei vähääkään häiriintynyt huudostani vaan jatkoi entiseen verkkaiseen tyyliinsä...
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42762
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Elämäni eka viisu-uni viime yönä varmaan, vaikka olen viisuja seuraillut jo reilut 30 vuotta... No, kuuntelin sitä Makedonian biisiä ja olin lopultakin hiffaavinani, miten sen tahtilaji oikeasti on 5/8 (unessa se oli tuo), vaikka se on onnistuttu sovittamaan niin tasatahtisen kuuloiseksi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Clara »

Kaiket yöt menee nykyään joko Areenalla tai muuten bailatessa  :draamaa:

Taisi olla vaikuttavin kokemukseni tähän mennessä toi viisuviikko, kun näin edelleen uniini pukkaa. Mokomakin  :tapu: :tapu:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33323
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä näin unta, että finaalissa Marijan kanssa lavalle nousi JukkaV, ja sitten Serbia jäi viimeiseksi, vaikka olikin voittanut semin. Portugali voitti, ja kaikki hurrasivat, että jee lämpimään maahan jee! Minä olin ihan ihmeissäni ja mietin vielä, että kuinkakohan ihmeissään Timoteus on, kun semin voittanut maa jäi finaalissa viimeiseksi. :rofl:

Outo uni, mutta pitkästä aikaa viisu sellainen! :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja celestes »

Näin viime yönä euroviisuihin liittyvän ns.painajaisunen  :eeek:.

Unessa olin lavalla Tanskan DQ:n taustatanssijana  :kaunis: (oli pinkit höyhenet ja kaikki  :rofl:).
Tanskan esityksen jälkeen vuoroon saapui Romania, mutta romanian laulaja oli joku
tuntematon nuori nainen jolla oli pitkät tummat laineilevat hiukset ja hän kärsi isosta esiintymiskammosta .
Noh tietysti minut pistettiin puhumaan hänet lavalle  :doh:
Kun tuli hänen vuoronsa laulaa, hän ei tietysti saanut suutaan auki ja
pakeni lavalta pois green roomiin, jonne juoksin hänen perässään .

Loppujen lopuksi hänet kuitenkin saatiin takaisin lavalle  :draamaa:.
Hänen esityksensä aikana green roomin valtasi kaikkien kauhistukseksi iso lauma motoristeja joilla oli elvis tukat ja nahkatakit  :repeilee:.
Yhtäkkiä motoristit muuttuivat jonkunlaisiksi zombieiksi  ja uneni päättyi
suurinpiirtein siihen siihen kun yksi motoristizombieista tuli nenäni eteen
ja yritti kaapata minut  :huihui: .

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Mä näin unta, että kaikki Suomen ensi vuoden karsinnat (alkukarsinnat + finaali) ilmoitettiin pidettävän Turussa.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Mie näin sellaista unta, että olin katsomassa finaalia Maltalla ja jouduin katsomaan finaalia ihan yksin siinä lavan edessä, kun kaikki muut viisukuppilan ihmiset olivat vaan kaljalla, eikä ketään kiinnostanut koko finaali.  :heh:
Hur svårt kan de va?

Avatar
RaeSini
Maistelija
Maistelija
Viestit: 25
Liittynyt: 19 Touko 2007, 14:06
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja RaeSini »

Minä näin sellaista unta viime yönä, että finaalien jälkeen olisi heti kolmen päivän päästä alkanut seuraava finaali Belgradissa. Sain kutsun mennä sinne erään ryhmän kanssa, ja vaikka olen yleensä niin varovainen ja en mene tuntemattomien mukaan, niin hyppäsin heti mukaan ryhmään.

Ihmetyksekseni matkalla oli mukana yksi minun tuntema tyyppi, mutten vain keksinyt mikä hänen nimensä on. [Nyt jälkikäteen tajusin, että se oli Turkin laulaja finaaleista lol] Ryhmän "johtaja", kuka äijä sitten olikaan, sanoi että on hankkinut meille oppaan Belgradista ja kun pääsimme sinne lentokoneella, niin meitä odotti siellä Marija.  :shock: Se vain näytti meille paikkoja ja kenestäkään muusta ei näyttänyt olevan outoa, että viimeisimmän finaalin voittaja ohjaili meitä Belgradin läpi. Se oli todellakin kiintoisa uni, ja päättyi siihen, että jäimme ihmettelemään jotain tyyppiä, joka aikoi hypätä jonkun kirkon katolta. Se kirkko näytti muuten samalta kuin Nodre dam.  :mitvit: Unet ovat outoja..

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33323
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tervetuloa RaeSini Kuppilaan! :peukku: Kannattaa käydä esittelemässä itsensä täällä. ;)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
RaeSini
Maistelija
Maistelija
Viestit: 25
Liittynyt: 19 Touko 2007, 14:06
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja RaeSini »

Aa juu joo sori, en huomannut. En ole vielä katsonut oikein kaikkea läpi täällä  :hiips:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30866
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Pete kirjoitti:Minä olin ihan ihmeissäni ja mietin vielä, että kuinkakohan ihmeissään Timoteus on, kun semin voittanut maa jäi finaalissa viimeiseksi. :rofl:
:shock:

Kyllä mä kieltämättä aika ihmeissäni olisin, jos niin kävisi. Vielä enemmän olisin ihmeissäni, jos nimenomaisesti Serbia onnistuisi viisujen nykysäännöillä viimeiseksi jäämään. Kaikkein eniten olen kuitenkin ihmeissäni siitä, että joku unessa ihmettelee ihmeissäolojani.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tää näki viimeyönä unta, että istuimme Claran kanssa Lieksan Vaskiviikon olut-teltassa ja meikäläinen oli lentää persiilleen kun meidän pöytää lähestyi Herra Jón Jósep Snæbjörnsson!!  :draamaa:

Jamppa oli kaveriporukan kanssa moottoripyöräreissulla Suomessa ja eksyivät susirajalle. Kauheen miellyttävä jälleennäkeminen. Jönskän punttisalikamu tarjosi kierroksen ja hoilasimme pöytäseurueen kanssa Valentine Lostia, Heavenia ja Segđu Mér kurkku suorana. Paikallinen väki katsoi paheksuen iloista meininkiämme. :mrgreen:

Yritin unessani saada AntSaa ja Genteä puhelimella kiinni, mutta painelin aina vääriä numeroita.
Sit AntSalta tuli vaan tyly tekstari: "En vastaa nyt puhelimeen, otan itse yhteyttä kun jaksan jutella kanssasi".  :heh:

Ja Genten kommentti oli vaan, että "Vissiin on Jonsi siellä teidän kanssa".

Kauhee ahdistushan siitä tuli kun eivät uskoneet minua.  :rofl:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ihana uni; aiku Jonsi oli ihan kruisailemassa!  :rofl:

Mutta missä oli Eikka?  :draamaa: Jos se jäi matkan varrella Kotkaan. Niin siinä varmasti tapahtui!

(NimiErkki: En ole vieläkään nähnyt unta Eiríkurista)
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Mie oon siis nähnyt  euroviisu-unia joka yö viisujen jälkeen.  :mrgreen: Viime yönä MrMemory edusti Suomea tai Islantia, en nyt muista ihan tarkkaa kumpaa.  :heh: Ja sit se biisi oli joku ihan karmivan hirveä. Myö yritettiin Zein kanssa kuitenkin Memorya hurrata, vaikka sitten selän takana haukuttiinkin biisi ihan totaalisesti.  :heh:
Hur svårt kan de va?

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

MuzaMaza kirjoitti:
Yritin unessani saada AntSaa ja Genteä puhelimella kiinni, mutta painelin aina vääriä numeroita.
Sit AntSalta tuli vaan tyly tekstari: "En vastaa nyt puhelimeen, otan itse yhteyttä kun jaksan jutella kanssasi".  :heh:

Ja Genten kommentti oli vaan, että "Vissiin on Jonsi siellä teidän kanssa".
Tylymppöö AntSsoo  :repeilee: Ihana! kummatkin sentään vastasivat.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Kitty kirjoitti: Mie oon siis nähnyt  euroviisu-unia joka yö viisujen jälkeen.  :mrgreen: Viime yönä MrMemory edusti Suomea tai Islantia, en nyt muista ihan tarkkaa kumpaa.  :heh: Ja sit se biisi oli joku ihan karmivan hirveä. Myö yritettiin Zein kanssa kuitenkin Memorya hurrata, vaikka sitten selän takana haukuttiinkin biisi ihan totaalisesti.  :heh:
Noo luoja! :eeek: Mun biisi oli kuitenkin lähes yhtä hyvä ku Eiríkurin! :draamaa: Memska mustissa nahkahousuissa...  :heh:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Viisuista on jo toista viikkoa, mutta viime yönä ne taas tulivat uniini.

Finaalin jälkeen oli Hartwall-areenalla vielä viisujen "jäähyväisnäytös", jossa siis esiintyivät kaikki artistit. Kun näytös oli päättynyt, ihmiset alkoivat valua areenalta kohti Pasilan satamaa (kyllä, siellä tosiaan oli vettä ja laivojakin), jossa junat odottivat. Hukkasin tuttuni johonkin, mutta löysin heidät uudestaan, kun näin Nehakan ja Margotin kiiruhtavan Georgian lipun kanssa kohti laituria. Lähdin heidän peräänsä, ja siellä olikin Naali, joka oli löytänyt Sophon ihmisjoukon keskeltä. Hän pyysi Sophon nimikirjoituksen Margotin hänelle antamaansa Georgian lippuun.

Menin itsekin tervehtimään Sophoa. Hän puhui hyvää englantia kauniilla äänellään. Nehaka ehdotti yhteiskuvaa Sophon kanssa, joten poseerasimme yhdessä, minä, Sopho ja Naali. Sopho valitti kylmyyttä, hänellä oli päällään esiintymisasunsa ja sen päällä vain ohut takki. Itse asiassa silloin huomasin, että ilma oli kylmä, selvästi pakkasen puolella, vaikka oli edelleen toukokuu, ja oli kulunut vain pari päivää viisufinaalista. Tähän uni sitten päättyikin.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Viisuista on tosiaan pari viikkoa, mutta uudet haasteet odottavat, sillä viisukarsinnat ovat jo nurkan takana, mistä kielii seuraavakin uni. Sitä, miten johdanto liittyy edes koko asiaan, en tiedä, mutta olen edelleen varma, että se kuului tähän viisu-uneen tavalla, jota en käsitä, mutta koska näin tämänkin pätkän uneni alussa, heitän sen tänne, vaikka se tuntuukin tosi irralliselta.

Tämä seuraava vaatii mustavalkoista ajattelua:
Olipa joskus 1930-luvulla kolme tyttöä, jotka kävivät sisäoppilaitosta. Heillä oli erinomainen kyky tuottaa ihan minkälaisia ääniä tahansa kulostaen todella aidoilta. Usein he riensivätkin koulunsa tyttöjen vessaan vain tuottaakseen noita ääniä rauhassa ja pitääkseen hauskaa keskenään. Kerran tiukkapipoinen opettaja sattui yllättämään tytöt edellä kuvatussa tilanteessa ja tiuskaisi tytöiltä, että mitä helvattua he tekevät siellä vessassa. Tytöt demonstroivat taitojaan opettajalle, joka hämmästyi ja kohta koko koulu tiesi tyttöjen hämmästyttävästä taidosta.

No niin, palataanpas sitten värikylläisempään maailmaan:
Olen Helsingissä. En tunnista paikkoja, mutta Helsinki kuin Helsinki. Kiertelen siellä täällä asfalttiviidakossa, kunnes saavun pientä kujaa (saattoi olla pihatiekin) pitkin huvilatontin pihalle. Huvila muistutti vähän Uuno Turhapuro muuttaa maalle -elokuvan maalaishuvilaa. Pihaa reunustivat pensasaidat ja pihasta oli kaksi tietä ulos. Kulkemaani reittiä pitkin ja sitten vähän edessä. No, saloissa liehui Suomen liput ja tähän mä en kiinnittänyt mitään huomiota, pohdin vain itsekseni, josko tämä olisi se huvila, jossa viisudelegaatiot yöpyivät. No, jatkoin matkaani kohti toista poistumistietä ja tulin takaisin asfalttiviidakkoon. Käännyin oikealle ja olin kävelytiellä. Vasemmalla oli sellainen puolentoistametrin koroke ennen pientä nurmiplänttiä ja oikealla puolella oli talo. Talo oli sellainen kuusikulmaisen suorakulmion muotoinen (päädyssä oli sellainen uloke/syvennys). Talo oli myöskin pirun leveä, ainakin 50 metriä. Korkeudesta en osaa sanoa, sillä minulla ei ollut mitään syytä katsoa ylöspäin ja nähdä sen korkeutta. Veikkaisin sen olevan korkea. Olin menossa tähän taloon sisään, kuten kymmenet muutkin.

Samaan aikaan toisaalla, joku mässää rahalla... ei ku siis: samaan aikaan huvilan edustalla on tv-toimittaja työssä:
"Viisut ja MM-kisat ottivat ja menivät. Seison nyt tässä tämän huvilan edessä, jossa viisudelegaatiot ja MM-joukkueet yöpyivät vievät viimen viikolla, mutta nyt on huvila tyhjentynyt vieraista. Huvilan omistaja ei ole kuitenkaan huolissaan, sillä uutta tilausta on..."

Takaisin minuun. En nähnyt telkkaria, enkä kuullut toimittajan ääntä lähelläni, mutta silti varmistuin toimittajan jutun jälkeen, että olin ollut oikeassa, viisuilijat olivat yöpyneet siellä. No, minä menin tämän ison talon ovesta sisään ja astuin hyvin avaraan aulaan. Se olisi voinut olla jonkin koulun aula sillä erotuksella, että tässä aulassa ei ollut minkäänlaisia narikoita. Aulan oikeassa laidassa oli lava, jonka vierestä lähti käytävä. Näin vanhempani keskustelevan äänekkäästi ja poistuvan käytävää pitkin johonkin, mutten kiinnittänyt siihen niin huomiota, minä olin kiinnostunut lavan tapahtumista, kuten ne kymmenet muutkin. Katselin ympärilleni ja havaitsin, että meitä taisi notkua aulan eri osissa noin kolmisenkymmentä henkilöä, mikä oli ihan liian vähän. Lavalla oli kaksi esirippua, ihan edessä ja muutaman metrin päässä.

Sitten näin Naalin ja Magnumin siellä jossain aulan keskivaiheilla ja menin heidän läheisyyteen noin metrin päähän. He juttelivat istuen lattialle ja minä kävin niiden eteen makaamaan leputtaakseni jalkojani. Siinä sitten juteltiin niitä näitä, kunnes seuraan tuli joku keltaliivinen vartija, jota en tuntenut, joten vaikenin lähes kokonaan ja siinä lähinnä kuuntelin muiden kolmen jutustelua. Pian aulan poikki juoksi joku "poliisipukuinen" vartija ja tämä toinen tarttui kännykkäänsä ja kysyi, pitääkö tulla jeesiin ja kyllähän se siitä sitten lähti.

TV-kameroita en nähnyt missään, mutta siitä huolimatta kohta tuli joku juontaja lavalle ja kertoi, että on aika aloittaa taas Suomen viisukarsinnat. Ehdin jo aulassa saada tietooni, että "Jaahas, Dervish yrittää taas viisuihin. Tämäpä yllätys." Dervishiä lukuun ottamatta juuri kukaan ei tiennyt näistä tyrkkyehdokkaista mitään. No, oli ensimmäisen laulajan vuoro. Laulajaa en tunnistanut, enkä siitä laulustakaan juuri mitään muista. Kauheata liikehdintää lavan eteen ei myöskään muodostunut.

No sitten tuli tämä toinen esiintyjä. Esiintyjä muistutti vähän tätä sillä erotuksella, että parta ja hiukset olivat hyvin vaaleat. Huomasin, että tällä esiintyjällä oli lavalla prompteri, josta se kuikuili vähän väliä sanoja... vähän karaoken tapaan. Sitten tajusin, että sävelmähän on tuttu ja melkein jo ajattelin plagiaatiksi, kunnes tajusin, ettei se olekaan plagiaatti vaan se on jo ennen kuultu laulu (taisi olla jotain tangoa). Tässä vaiheessa rupesin olemaan varma, että kyseessä on väliaikaesiintyjä - kyllä, yhden esiintyjän jälkeen. Miehen laulasessa toisen säkeen jälkeistä kertosäettä lavan taaimmaisen esiripun takaa tuli esiin äitini, joka huomattuaan missä oli, pinkoi aika nopeasti karkuun lavalta ja katosi jonnekin. Ei tässä vielä mitään, seuraavaksi sieltä esiripun takaa tuli isäni, joka tajusi heti, missä oli ja otti tilanteen haltuun ja rupesi laulamaan kolmatta säkeistöä duettona tämän toisen miehen kanssa. Samalla koko aula repesi hervottomaan nauruun ja totta puhuen minuakin nauratti, isäni kun ei ole laulajatyyppiä, eikä varmaan juuri karaokeakaan harrasta.

Sen pituinen se.


-----------

Ja kyllä, edelleen varma, että tuo mustavalkoinen osuus oli samaa unta, sillä toinen uni alkoi heti tuon pätkän jälkeen eikä tullut minkäänlaista viivettä, kuten nukkuessani yleensä tulee parin unen välillä.
Viimeksi muokannut The_Sipi, 24 Touko 2007, 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16722
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Näinpä sitten vuoden ensimmäisen viisu-unen. Unessa heräsin sängystäni joskus puolenpäivän maissa ja havaitsin, että kodistamme oli tehty fanikeskus. Faneja paikalla ei juurikaan ollut, ilmeisesti kaikki jo päivän riennoissa, ainoastaan GMW keittiössä laittamassa ruokaa. Menin tietokoneelle ja koetin kirjautua sisään, mutta en vasta heränneenä meinannut millään osua omaan kuvakkeeseeni, sillä kaikille faneille oli luotu koneellemme omat tunnukset ja kirjautumisikkuna oli ihan täynnä. Jouduttuani kolmesti peräkkäin Peten käyttäjätiliin tuskastuin ja heräsin.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Olin päässyt juuri intistä ja löysin Anna_M:n irlantilaisesta kapakasta odottamassa haastattelua Jaanalta ja Mikolta. Ne ei koskaan tulleet vaan paikalle ilmestyi jotain ihme pahiksia jahtaamaan meitä. Sitten heräsin, joten lopputulos ei selvinnyt.  :miettii:
Raipatirai

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Eilinen vierailu viisukrääsän myyntipaikalla sekä nimiErkki Tonin tapaaminen siellä on vaikuttanut uniini. Unessani Toni osti viisuaiheisia puutarhatonttuja. Itse olin sitä mieltä, että ne olivat erittäin mauttomia, mutta Toni kehui erityisesti sitä, kuinka hienolta Evridiki-puutarhatonttu näyttää. Tonia harmitti todella paljon se, että Verka-puutarhatontut oli myyty loppuun.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä voisin ostaa tuollaisen verka-puutarhatontun.  :tapu:
Raipatirai

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Onko kuinka moni nähnyt unta Viisukuppilalaisesta ? Siis sellaisesta, jota ei ole tavannut ?

Itse näin viime yönä unta Antsasta ! Katsoin tv:stä jotakin voittajapotin haastattelua, niin tunnistin, että eikös toi ole kuppilan Antsa. Ruudun alalaidassa oli nimi "I..." ja mietin, että mistäköhän se nimimerkki "Antsa" on tullut ( vrt. I...-nimeen) ja että miksihän hän oli sanonut reportterille oman nimensä... ja sit mä heräsin.

I... -> siltä varalta, että sattuu olemaan hänen oikea nimensä ( en halua tietämättäni kenenkään oikeaa nimeä tuoda esiin)
Viimeksi muokannut Kollega, 31 Touko 2007, 07:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin