Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

ESC 2008 -arkisto.
Lukittu
TOTUUDENPUHUJA

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »



Arja Havakassa on sen verran itua, että voitaisiin kokeilla valssia. Viimeksi sitä on ollut 2002 Itävallan toimesta huonolla menestyksellä. Mutta kunnon Leonard Cohen -viritelmää ;)


Sitten letkajenkka, miten olisi teknoletkajenkka.


Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti: |
|
Tää keskustelu menee taas päin honkia, kun keskustellaan "sopivasta artistista". Viisuissa nimittäin se on sinänsä toisarvoista sen rinnalla, että laulu, tyyli ja melodia ovat oikein valitut.
|
Back to basics!
|
|
Sori, mutta sinä olet jo menettänyt uskottavuutesi, kun TOTUUTESI eivät pidä paikkaansa...  :heh:
ks. Evridiki-ketju  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Voisimme lukea myös Portugali-ketjua...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JukkaV kirjoitti: Voisimme lukea myös Portugali-ketjua...
|
|
|
Kiitos muistutuksesta, Jukka  :hali:
|
|
|
Mä en muistanut, että se veikkas sitäkin varmaksi finalistiksi...  :repeilee:
|
|
|
Kaksi hienoa kappaletta, joiden semifinaaliin jymähtäminen oli meille muille päivänselvä asia...  :heh:
|
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Juu, me voimme miettiä, mikä se totuus oikein on... Hyvähän aina on uskoa. :hali: Tonywernerille!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tokihan itsekin veikkaan ja toivon kaikenlaista mahdotonta, mutta pyrin esittämään asiat niin, että siitä käy todellakin ilmi että kyseessä "veikkaus" tai "toivomus" - en siten, että PUHUISIN asiat TOTUUTENA.  :joojoo:
Toisinaan uskon johonkin veikkaukseen niin vahvasti, että saatan jopa esittää asian omasta mielestäni 100-prosenttisen varmana - mutta erehdyksen sattuessa palaan tunnustamaan, että olin väärässä.  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Oih! Taas saa pohtia tulevaa. :heh:
Kovasti toivon jotain popimpaa ja tanssittavampaa seuraavilta karsinnoilta. Kunhan vaan  artisti ja biisi valinnat ei olisi samaa höynää, kuin tänä vuonna.
Olihan valmiiksi tiedossa, että rokkiviisut olivat niiiiin last seasonia, kuin olla osaa.

Sanomattakin selvää, että mielellään yhä näkisin Annika Eklundin Suomen edustajana. Toivotaan että Kerkko ja kumppanit ovat säästäneet viikon päästä ilmestyvältä Annikan levyltä tykeimmän homohumpan viisuja varten. :joojoo:
Jenni Vartiainen ja Antti Tuisku olisivat kans erittäin tervetulleita viisuilemaan.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Nyt voidaan toivoa, ettei ihan kaikkea tavallista tungeta. Antti Tuisku saattaisi olla juuri tuota turhan tavanomaista. Kaikki muovinen pois. Suomenkielinen etnahtava mahtiballadi olisi nyt se paras vaihtoehto.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Eli tapamme mukaan apinoisimme edellisvuoden trendejä. :eiei:

Kutsuartistien julkaisun jälkeen voisi olla vaikka parisen viikkoa aikaa lähettää kipaleita artisteille. Eihän niitä ole pakko käyttää, jos levy-yhtiöillä on parempia biisejä viisuihin tarjota. Jos siinä on muka liikaa työtä, niin mie voin kyllä ilmottautua esikuuntelijaksi/raatijaksi ;).
Viimeksi muokannut JUHKIS, 07 Kesä 2007, 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JUHKIS kirjoitti: Jos siinä on muka liika työtä, niin mie voin kyllä ilmottautua esikuuntelijaksi/raatijaksi ;).
Mä ilmoittaudun myös vapaaehtoiseksi raatilaiseksi  :heh:

Voisin toteuttaa kääntäen Jorma Hietamäen vuoden 2005 kommenttia: "Kaikki kappaleet joissa diskokomppi hyllytetään saman tien"...  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33323
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kohtahan säännöt julkaistaan, joten ei tarvitse enää kauaa odottaa. Ennen juhannusta saamme tietää. :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

JUHKIS kirjoitti: Eli tapamme mukaan apinoisimme edellisvuoden trendejä. :eiei:
Emme ainakaan mitään funktiotonta kliseistä takamuksenheilutuspoppia emmekä mitään muutakaan sekavaa lähetä, jos tahdotaan edustaa. Balladit ovat nyt vasta nousussa.

Itkuvirttä tosin ei koskaan ole lähetetty... ;)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8358
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja hra47 »

kashmir kirjoitti: Juu, miun mielestä kisaan kannattaa lähteä mukaan vuonna 2008 ehdottomasti ELÄKELÄISET-bändillä. Olis ihan huippua, 4 harmonia lavalla ja humppafiilis ihan katossa! Jo kisoihin 2007 ajattelin joko apocalypticaa tai eläkeläisiä, mutta nyt seuraavana vuonna apocalyptica ei kuitenkaan enää yllättäisi. Ehdottomasti selkeästi huumorimeiningillä tai sitten -kuten joku jo ehdotti- tornero bailumeiningillä. Ei mitään välimaastokamaa. mun mieelstä ei tarvis ees olla yleistä karsintaa suomen kansan kesken, tunnetusti enemmistöllä on huono maku.  Vieläkin uskon, että voitto olisi tullut jo 2005 Elena madyn kappaleella. AIVAN UPEA. Myös kentala oli aivan huippu tänä vuonna.
Humppafiilis oli ihan katossa jo tänä vuonna ja Eläkeläiset yhdistettäisiin varmaan tämän vuoden Ukrainaan.

Apocalypticasta on muutenkin turha uneksia, sillä tekivät selväksi, että jo osallistuminen viisujen väliaikashow:hun oli tiukoilla mm. yhtyeen amerikkalaisen edustajan taholta. Muutenkin alkaisin unohtamaan jo koko Apon näistä avajaisjutuista. Tuntuu, että heitä seuraa jokin kirous. Jo kahdet avajaiset ja kummallakin kerralla on mennyt jotain vikaan heidän ollessa läsnä. Ensin vuoden 2005 yleisurheilun mm-kisojen avajaiset (vesisade) ja nyt viisufinaalissa tv-ohjaus kusi niiden trapetsitaiteilijoiden kanssa kun yhtä ja samaa keinujaa näytettiin yhä uudelleen ja uudelleen ja vielä varmuuden vuoksi vielä hidastettuna uudelleen. Alan pikku hiljaa uskomaan yliluonnollisiin asioihin tämän porukan kohdalla...

ps. miksei Elena Madyn piisiä ollu "Suomen karsintaklassikot"-kokoelmalla?  ??? Onks tota julkaistu jossain muualla? Viisukarsintojan jälkeen ainakin sinkulla, mutta sitä tuskin kai löytyy enää mistään...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8358
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Horvath kirjoitti: Joo mutta tässähän nyt on aikaa säveltää Arjalle täydellinen ja sopiva viisu!  :peukku:
Esittäjästä en tiedä, mutta säveltäjiksi pitäisi valita sama porukka joka teki Sillanpään kanssa "Party 4 Loven". Sääli että sitä ei voi lähettää.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja kwak »

JukkaV kirjoitti: Itkuvirttä tosin ei koskaan ole lähetetty... ;)
Ollaanhan me lähetetty jo Why... :hiips:
Keep your head high above the water

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

kwak kirjoitti:
JukkaV kirjoitti: Itkuvirttä tosin ei koskaan ole lähetetty... ;)
Ollaanhan me lähetetty jo Why... :hiips:
Itkuvirsi on oikeaa vuodatusta. Why on kysymysballadi.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja minnie »

Jos ei Lovex kelpaa, niin sitten joku Hyttisen Kain laulun kaltainen Tirlantirlan taa -ralli. Miten olis? :D Muttei Kai Hyttistä, mielellään.
taa-tirlan-tirlan-taa :sertab:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

JukkaV kirjoitti: Itkuvirsi on oikeaa vuodatusta. Why on kysymysballadi.
Kyllä tuo Why oli minulle itkuvirsi. Sen verran meinasin tuon valinnan jälkeen itkeä kiukusta.  Onko kysymysballadi sama asia kuin kantaaottava balladi? Minulle ainoa kysymys on tuossa kappaleen nimessä, muuten se vaikutti lähinnä tragedialla pisteiden kalastamiselta.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Saiskohan jostain oikeesti sellasen vanhan itkijäeukon viisuedustajaksi? Ne on ihan mahtavia!
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Mä oon jo monta vuotta halunnut Eläkeläiset viisuihin. Olen edelleen samaa mieltä, etenkin kun humoristiset Liettua 06 ja Ukraina 07 pärjäsivät hyvin. Nopeatempoinen humppa missä on niin tarttuva mukana laulettava kertosäe että halolla päähän! :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Eläkeläiset kelpaisivat minullekin.  :joojoo:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

kais(t)a kirjoitti:
JukkaV kirjoitti: Itkuvirsi on oikeaa vuodatusta. Why on kysymysballadi.
Kyllä tuo Why oli minulle itkuvirsi. Sen verran meinasin tuon valinnan jälkeen itkeä kiukusta.
Samixii. Itkuvirsi koska itketti että Suomen finaalin huonoin voitti.  :niinpa: Tyypillistä.

Mutta asiaa: itse toivoisin parin roccivuoden jälkee popimpaa ja discompaa, eli Antti Tuisku, PMMP kävis hyvin. Hienolla tanssishowlla tietty. Ja miksei joku näistä tän vuoden Idols-likoista: Anna tai Mia. Tai vaikka Kristiina. Tai ehkei. :miettii:

TOTUUDENPUHUJA

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »


tonywerner kirjoitti: Kaksi hienoa kappaletta, joiden semifinaaliin jymähtäminen oli meille muille päivänselvä asia...  :heh:

Ai kuten myös Shanghain valot, Toarie ja Olet uneni kaunein?  :hihi:


Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja Violette »

Olen oikeastaan aina ollut sitä mieltä, että ihan sama, kuka/ketkä kappaleen esittää ja mitä tyyliä se on, kunhan se on hyvä.

En ole koskaan ymmärtänyt näitä "lähetetään se ja se sellasella ja sellasella biisillä niin voitetaan taas!!1" -juttuja. Se on mun mielestä kyllä se kokonaisuus mikä ratkaisee, tyylistä ja esittäjästä riippumatta. Joten menenpä tästä... :hiips:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti: |
|
tonywerner kirjoitti: Kaksi hienoa kappaletta, joiden semifinaaliin jymähtäminen oli meille muille päivänselvä asia...  :heh:
|
|
Ai kuten myös Shanghain valot, Toarie ja Olet uneni kaunein?  :hihi:
|
|
Nyt meni ohi? :mitvit:

Shanghain valot oli yksi suosikeistani Suomen karsinnassa 2006, mutta en uskonut voittoon - enkä edes toivonut sitä, koska tiesin Lordilla olevan paremmat menestymismahdollisuudet.

Suomen karsinnan 2004 Toarie kappaletta olen aina inhonnut sydämeni pohjasta, kuten useampia muitakin etno-jollotuksia. Hyvä sijoitus Suomen karsinnassa oli yllätys.

Tämän vuoden Suomen karsinnasta ihanan Johannan ihana Olet uneni kaunein (vain Johannan toinen kappale oli minusta parempi Suomen karsinnoissa tänä vuonna) oli suosikkini sekä musiikillisesti että henkilökohtaisissa kansainvälisissä menestymisoletuksissani.

Miten nämä kolme teosta liittyvät toisiinsa, saatikka minuun? :mitvit:
Viimeksi muokannut tonywerner, 08 Kesä 2007, 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30867
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

...saati sitten semifinaaliin jymähtämiseen, mikä ei ollut niistä yhdenkään kohtalo. Suomen semeistä menivät läpi heittämällä ja kansainvälisesti jätettiin testaamatta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja Liz »

Veevee kirjoitti: [Eihän tuo Slovenia pärjännyt, niin tuskin Nightwish. 
Slovenian tänvuotisella pärjäämisellä ei ole mitään tekemistä mahdollisen Nightwishin menestyksen kanssa. Alenkan diskoooppera on musiikillisesti hyvin kaukana Nightwishista, varsinkin nyt kun NW:n uusi laulaja ei ole mikään sortin oopperalaulaja.

Ai juu, sanoit että Slovenia ei pärjännyt, mutta pääsihän se finaaliin, minun mielestäni se on pärjäämistä!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8358
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Esityksen menestys riippuu paitsi siitä itsestään, myös kyseisen vuoden viisukattauksesta, minkä vuoksi menestysresepti, jos sellaista edes on, paljastuu vasta kun kaikki osallistujat ovat lyöneet korttinsa pöytään. Musiikin paremmuusjärjestykseen paneminen on pohjimmiltaan aika järjetön ajatus ja ihmisten kilpailuvietti on tehnyt viisujen alunperin leikkimielisestä äänestys- ja kilpailuosiosta painoarvoltaan liian tärkeän asian. Viisujen ensisijainen tarkoitus lienee edelleenkin vain kirjavan musiikkishow:n tarjoaminen yleisölle ja siinä sivussa vaivihkaa yhdistää kansoja yhteisen monikansallisen viihdetapahtuman ajaksi. Viisuissa, niin kuin muissakin viihdeasioissa (elokuvissa, ym) nousevat muiden yläpuolelle ne, jotka ns. varastavat show:n. Tuohon ei pelkkä joukosta erottuminen riitä, vaan pitää olla kykyä viedä tapahtuma näkemyksellisesti omaan suuntaansa, tarjoten samalla yleisölle hyvä kyyti.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Onpa ollut hauska lukea näitä artistiehdotuksia. Ihanko minua varten olette kaikki inhokkini kaivaneet esiin?


Timo Rautiainen. Muusikko, jolle melodia on tuntematon käsite.
Lauri Tähkä yms. Toinen muusikko, jolle melodia on tuntematon käsite.
Leningrad Cowboys. Miten ihmiset voi muistaa näin vanhan vitsin?
Yö. *mykistyy* Jollotus-bändi.


Mulle on edelleen yksi hailea, kuka siellä esiintyy, kunhan on hyvä biisi. Jos genre-toivomuksia saisi esittää, niin ehkä jotain homohumpahtavaa. Tyyliin Rakastaa ja tulla rakastetuksi (Aleksi Ojala.) Kolme synkisteltyä ja/tai rankisteltua vuotta peräjälkeen alkaa olla jo liikaa.

Ehkä toivoisin, että ensi vuonna olisi jätetty Idols-esiintyjät pois. Jos niille ei olla saatu aiemminkaan hyviä biisejä, niin miten sitten viisukarsintoihin?

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30867
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: 2008 Suomen karsinta-artistit ja tyylit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

UsvaAuer kirjoitti:Mulle on edelleen yksi hailea, kuka siellä esiintyy, kunhan on hyvä biisi. Jos genre-toivomuksia saisi esittää, niin ehkä jotain homohumpahtavaa. Tyyliin Rakastaa ja tulla rakastetuksi (Aleksi Ojala.) Kolme synkisteltyä ja/tai rankisteltua vuotta peräjälkeen alkaa olla jo liikaa.
Ei minusta lainkaan. Jos ajatuksena on, että Suomen edustuskappaleiden pitäisi edustaa suomalaista musiikkityyliä ja -makua, ei joukkoon paljon muuta mahtuisi. Riippuu tietenkin synkistelyn ja rankistelun määritelmästä. Ei RJTR:kään mikään riemumielinen rallatus ole, minusta sekin on synkistelyä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Lukittu