Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Eikös siitä räikeästä juurikasvusta pääse ihan sillä vaan eroon, että alkaa värjätä sitä juurikasvua jollain kevytsävytteellä, joka lähtee asteittain pois. Kun edellinen on lähtenyt niin uutta vaan tilalle. Tosin onhan siinä se riski, että väri jämähtääkin pysyvästi jos laittaa uuden kevytsävytteen tai -värin vaikka edellinen ei olekaan vielä kokonaan poistunut.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Horvath »

AnnFredi kirjoitti: Tukka on uusiutuva luonnonvara - ainahan sitä kasvaa saa lisää!  :peukku:
Kellä kasvaa, kellä ei...  :mrgreen: Pitkät hiukset on hitaasti uusiutuva luonnonvara.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Horvath kirjoitti: Pitkät hiukset on hitaasti uusiutuva luonnonvara.
Niinpä.  :niinpa:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Mää kasvatan pitkään tukkaan juurikasvua  :mrgreen: On jo kymmenen senttiä blondia juurta punertavassa kuontalossa... Onhan se noloa, mutta eipä oo kukaan tullut antamaan palautetta! Ajattelin hennata tukan uudestaan juuri ennen kuin lähden taas etelään. Laitan hennaa vain suojan takia, mutta on tää värikin ihan kiva. En tosin jaksa hennata pelkästään värin takia.
Kymmenen sientä.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Itse asiassa juurikasvu on kai tällä hetkellä jopa muotia. Eikös Margotti ole huomannut, että siellä toisella palstalla yksi malli kertoi värjänneensä itselleen vaalean juurikasvun  :mrgreen:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Hazel kirjoitti: Itse asiassa juurikasvu on kai tällä hetkellä jopa muotia. Eikös Margotti ole huomannut, että siellä toisella palstalla yksi malli kertoi värjänneensä itselleen vaalean juurikasvun  :mrgreen:.
TÄH?! Mää oon aina vaan luonnostaan tämmönen trenditietoinen... :rofl2:
Kymmenen sientä.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Joo, kyllä se muakin vähän ihmetytti. Mutta sitten huomasin jonkun julkkiksen kuvassa kanssa kunnon juurikasvun, että voi se kai sitten muotia olla. Kaikenlaista  :rofl:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Kyllä noilla teineillä näyttäisi se juurikasvu olevan muotia. Tai sitten vaihtoehtoisesti niin, että värjätään se juurikasvu täysin eriväriseksi kuin muu tukka, esim. punaiseksi kun on muuten mustat hiukset. Nimim. Tarkkailija
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Hazel kirjoitti: Itse asiassa juurikasvu on kai tällä hetkellä jopa muotia. Eikös Margotti ole huomannut, että siellä toisella palstalla yksi malli kertoi värjänneensä itselleen vaalean juurikasvun  :mrgreen:.
En oo huomannut. :eeek: Käyn siellä selvästi liian vähän, kun tämmöiset trendivinkit jää lukematta.
What color is your life?

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Ihanaa olla trendissä mukana, jos juurikasvu on muotia. Tuskallisen hidas prosessi tämä oman värin kasvattaminen, mutta mukavaa palata luomuksi  :joojoo: Tosi ei miusta blondia taida tulla, mutta katsellaan, marraskuulta kasvattanut omaa väriä tähän pitkään takaisin ja vaikea sanoa, mikä tuo oma väri on.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kävin ihan vaan kuolaamassa hiusvärejä. Mutta hupsista, mukaan tarttuikin kaksi pakettia L'Oréal Crème Gloss -kevytväriä sävyä Ruskea - 400. Toivottavasti toi ei nyt ole a) liian tumma (tumman haluankin, mut en sentään mustaa) tai b) yhtään punertava (ei kyllä pitäis olla). Oon kyllä ehkä hullu, mutta täytyyhän tämmösen nössönkin joskus vähän repästä. :heh:

Nyt täytyy vaan ootella, et tää sävyte lähtee päästä. Ja pitää saada äiti leikkaamaan noi kamalat kuolleet latvat pois, koska turha niitä on lähteä värjäämään. Ja sit pitää räpytellä oikein kauniisti, et äiti suostuis taas värjäämään mun hiukset. :kaunis:
What color is your life?

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Näin Ranskassa:
Garnier & Adecco 
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tässähän on merkillinen ristiriita:

Tuomion mukaan Garnier antoi henkilöstöpalvelulle ohjeet palkata esittelijöiksi ainoastaan valkoihoisia ranskalaisia naisia.


Syyttäjän mukaan lyhennettä käytettiin rasistisena koodina, joka sulki pois muuta kuin ranskalaista syntyperää olevat henkilöt.


Voihan tummaihoinenkin olla ranskalaista syntyperää.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä en tiedä, mitä mä tekisin seuraavaksi mun tukalle. :draamaa: Sen tiedän, että omaan tylsään väriini en halua palata, mut muuta en sit tiedäkään. Mullahan on nyt astetta 4 oleva ruskea väri päässä. Tähän jäi pari vaaleampaa kohtaa, jotka vituttaa mua, joten pitäisi varmaan ihan ensiksi pistää äiti iskemään tähän se toinenkin paketti, joka jäi käyttämättä.

Seuraavaksi voisin vallan hyvin laittaa vaikka kestovärin, mut ongelma on se, etten tiedä, pitäiskö kuitenkin laittaa yhtä astetta vaaleampi. Kun en tiiä, oisko tää nyt kuitenkin vähän liian tumma vai hyvä. Mut sit pitäis odottaa, et tää haalistuu pois ja se nyt on ihan pepusta eikä sitä tiedä, lähteekö tää ees koskaan. Kääk. Suuria elämän ongelmia. :heh:
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mun mielestä se väri sopi sulle tosi hyvin, en välttämättä lähtis yhtään vaalentamaan. Mutta vaikehan se on sanoa, jos susta itsestä tuntuu, että on liian ruskea.

Miks sun tarvis laittaa siihen kestoväri, värjää edelleen tuolla samalla. Haalistuuhan se, muttei sitten tule juurikasvuakaan. Ja sävyte tai kevytväri on kumminkin halvempi, vaikka joutuukin vähän useammin värjäämään.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kiitos kommenteista, Hazel. :hali: Mietinkin tota, että voisin jatkossakin värjätä vaan tolla kevytvärillä, jos se pysyy yhtään hyvänä. Netistä oon lukenut kommenttia, että joillain tää pysyy jopa paremmin kuin kestovärit. Ja mun oma tukka on niin paljon vaaleampi, että täytyy joka tapauksessa värjätä heti, jos jotain juurikasvua alkaa tulla, niin ei tän tartte niin kamalasti kestääkään.

Ehkä tää sävykin on ihan sopiva, kun niin moni on kommentoinut, että tää sopii mulle, vaikka on niin paljon omaa väriä tummempi. :)
What color is your life?

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Musta tuntuu, et mun oma väri alkaa kuultaa tän kevytvärin alta jo nyt. :niinpa: Taidan suuttua ja vetästä tähän jonkun kestovärin. Sit kun vaan osais tehdä jotain eroa miljoonien eri merkkien välille. Sävyn sentään tiedän, koska haluan tätä samaa neutraalia nelosasteen ruskeaa, koska tää nyt kerran tuntuu sopivan.
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä oon käyttänyt vaikka minkämerkkisiä värejä, niin kampaajan kuin markettienkin ja eniten tykkään kyllä Garnierin Nutrisse sarjasta (se mitä Satu Ruotsalainen mainostaa siinä ärsyttävässä mainoksessa  :heh:). Tämä on tosi helppo laittaa pitkäänkin tukkaan ja pysyy hyvin. Garnierilla on kyllä toinenkin kestoväri ja sekin on kai ihan hyvä, sitä en oo kokeillut.
Ja mitä oon katsellut kaupassa, niin ruskeitakin sävyjä on monenlaisia  :).
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Minä käytän Garnierin shampoita.  :)
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mäkin oon käyttänyt niitä aika usein, hyviä ovat nekin. Nyt aattelin suunnistaa kyllä Body Shopiin shampoo-ostoksille seuraavaksi. Mutta tuosta väristä en luovu, kerta sitä Hennaa ei sitten kai voi tähän valmiiksivärjättyyn laittaa  :niinpa:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Aluksi käytin valkoista Fructista, sitten siirryin vihreään ja nyt käytän punaista. :) Kun tämä väri kasvaa pois, niin siirryn varmaan takaisin vihreään. Jossain vaiheessa käytin myös Head and shouldersia, mutta valkoinen Fructis toimi paremmin hilsettä vastaan.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Minä käytän pääsääntöisesti kampaamoshampoita. Maksaa ehkä vähän enemmän mutta on sen arvoisia. Lisäks säästän hisuväreissä kun ostan (ja ostatutan) ne Tallinnasta.  :heh:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

kais(t)a kirjoitti: hisuväreissä
:heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mikä ettei.  :mrgreen: Olen mä ostanut Moskovasta Brain Adamsin levyn. Ja Modern Talkingin levyn, jossa oli kappale "You're My Hurt, You're My Soul". Niin.  :draamaa:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja minnie »

26)  Hallituksen esitys kosmeettisista valmisteista annettavaksi laiksi
-Miten tuossa 2004 vuoden käsittelyssä kävi? ???

Nyt olisi varmaan paikallaan laittaa listat, niille jotka eivät halua käyttää eläimillä testattua kosmetiikkaa. Listoja päivitetään muutaman vuoden välein ja aina uusimmassa listassa ei ole viimeisimpiä tietoja, jos tulee omistusmuutos jne.

Lista eläimillä testaamattomasta kosmetiikasta (maailmanlaajuinen) -pdf-muodossa.
Listan lopussa on myös mm. eläinten ruokatuotteet

Lista eläimillä testatusta kosmetiikasta -tämä myös pdf-muodossa.

Listalta löytyy kuten arvata saattaa L`Oreal. Mietin vaan tuota Body Shop:a, joka meni viime vuonna L`Orealin omistukseen. :miettii:
Listat löytyy sivustosta: http://www.caringconsumer.com

Lisäys: Tuossa vielä Animalian lista, josta ei käy ilmi milloin viimisin päivitys on tehty...
Viimeksi muokannut minnie, 24 Heinä 2007, 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

tuolta kannattaa käydä katsomassa ajantasalla oleva ja Suomen oloihin päivitetty lista eläinkokeettomista tuotesarjoista. Siellä on erikseen merkitty myös täysin vegaanit vaihtoehdot.

Mitä tulee Body Shopin tilanteeseen, niin se kyllä selvitettiin tarkoin myynnin yhteydessä.
Aika harva yritys enää testaa valmiin kosmetiikan eläinkokein, sen sijaan raaka-aineita kyllä vielä testataan. L'Orealkaan ei testaa valmista kosmetiikkaa enää, mutta Body Shop on aivan eläinkoevapaa kuten aiemminkin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja minnie »

L`Orealin nimi löytyy kansainväliseltä listalta, joka tekee kosmetiikkaan liittyviä eläinkokeita edelleen. Ikävä kyllä. :/

Mitä tulee Body Shopiin, niin Animalian sivulla eläimillä testaamattomien kosmetiikkatuotteiden listalla on Body Shop*

*Yritys on sellaisen kosmetiikkayrityksen tytäryhtiö, joka ei ole sitoutunut standardiin.

Oli miten oli mutta en käytä Body shopin tuotteita. :hiips:

Edit. Laitoin muuten Animaliaan palautteessa tuon Caring Consumer -sivun, josta löytyy nuo maailmanlaajuiset listat. :peukku:
Viimeksi muokannut minnie, 24 Heinä 2007, 18:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

:rofl: No sehän on sitten selvä, en ajatellutkaan sinun uskovan mitään, mitä muut tarjoavat. Lista on lähinnä muille kiinnostuneille.

Kannattaisi kumminkin miettiä, ettei kaikki jenkeistä tuleva tieto ole yhtä kuin jumalalta...
Viimeksi muokannut Hazel, 24 Heinä 2007, 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kyllä mä luotan ihan viralliseen tietoon, jota Animalia julkistaa. Laitoin Animaliaan palautteena tuon webbi-sivuston juuri siitä syystä, että tarkastavat tuon ulkomaalaisen virallisen listauksen. Muuten Animalian sivulla on kohta, jonne voi laittaa muunmuassa tuollaista palautetta, joka kohdistuu nimenomaan kosmetiikkalistoihin.

Ja lisäksi Animalian sivulta on tuo tieto Body Shopista, jonka lainasin viimeiseen kirjoitukseeni. :joojoo:
minnie kirjoitti: L`Orealin nimi löytyy kansainväliseltä listalta, joka tekee kosmetiikkaan liittyviä eläinkokeita edelleen. Ikävä kyllä. :/

Mitä tulee Body Shopiin, niin Animalian sivulla eläimillä testaamattomien kosmetiikkatuotteiden listalla on Body Shop*

*Yritys on sellaisen kosmetiikkayrityksen tytäryhtiö, joka ei ole sitoutunut standardiin.
:roll:

Sun laittama lista oli keskustelufoorumilaisen ilmoittama ja kävin ko. foorumin sivulla, jonka pääsivu oli päivitetty viime vuonna ja eläimillätestattu- kosmetiikkalista ei ole heidän pääsivullaan enää avattavissa, sekä siellä oleva linkki Body Shop -uutisointiin, johti Body Shopin v. 2005 pitämään sivuun.

Joten se mihin on varmasti uskominen on Animalia. :peukku: Mutta kukin tavallaan... :hiips:

Jälkikirjoitus: Muuten mites Lumene? Aikoinaan se oli testaamattomien listalla (Animalian lista vuosien takaa). Ja miten se lakiesitys, mihin päädyttiin? Se minkä laitoin tuonne edell. sivulle. ???
Viimeksi muokannut minnie, 24 Heinä 2007, 19:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja minnie »

Hazel kirjoitti: :rofl: No sehän on sitten selvä, en ajatellutkaan sinun uskovan mitään, mitä muut tarjoavat. Lista on lähinnä muille kiinnostuneille.

Kannattaisi kumminkin miettiä, ettei kaikki jenkeistä tuleva tieto ole yhtä kuin jumalalta...
:heihaloo:
Nuo laittamani listat ovat Animalian lista, sekä PETA:n julkistamat listat. Jos et satu tietämään niin Peta on maailmanlaajuinen eläinsuojelujärjestö, jäseniä pitkälti yli miljoona.

Laitoin linkit (listat) kaikille aiheesta kiinnostuneelle. :joojoo: Johon myös itse lukeudun.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Vastaa Viestiin