Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Tilasin H&M:ltä vaatteita, jotka lopulta saapuivat eilen. Aion pitää yhdet housut ja paidan. Takki ja toiset housut lähtevät takaisin.

Harmittaa sen takin takia, koska olisin oikeasti tarvinnut sellaisen. Mutta minkäs teet kun kaikki vaatteet tehdään hartiattomille muumeille.  :niinpa: Se oli aivan törkeän näköinen, kun hartiaosa loppui jo puolivälissä harteitani. Lisäksi hihat olivat liian lyhyet, vyötärö liian korkealla ja kaikkialta muualta kuin hartioista koko takki oli jumalaton teltta.

Rakastan vartaloani, mutta on helvetin hankalaa, kun on leveät hartiat, pitkät kädet ja kapea vyötärö.  :(

Pidin mustat "urheiluhousut", sellaiset kankaiset lökäpöksyt, joissa voi hengailla kotona (nytkin päällä) ja mustan peruspaidan.

Palauttamani housut olivat teoriassa kivat, mutta näyttivät päällä vaarin pyjamahousuilta. Tarkoitus oli näyttää niissä androgyynisen seksikkäältä, mutta ei se oikein onnistunut. :heh:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Minulla oli perjantaina palkkapäivä, joten sen kunniaksi kävin pe-aamuna syömässä Café Engelissä Senaatintorilla aamiaisen, joka maksoi 9.70€. Lauantaina shoppailin Espoossa Tapiolan Sokoksella sellaisen villapaidan ja Andiamossa kengät. Sellossa Leppävaarassa söin Raxissa ja ostin alusvaateliikkeestä sexikkäät mustat stringit ja tein varauksen rintsikoista, jotka käyn hakemassa 3 viikon päästä.
Viimeksi muokannut blackburn, 27 Elo 2007, 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mustat stringit?  :eeek: Mutta eikai se palkka jo heti pe-aamusta tilillä ole vai onko. Melkoinen shoppailuvimma sulla ollut. Mulle tuli vastaava myös kerran ja laitoin tuulemaan sen verran että elinkin sitten lähestulkoon viikon vedellä ja leivällä. Siitä tuli tosin kevyt olo. Leiväksi valitsin Stockan kiviarinaoliivileivän, jossa on tarpeeksi suolaa ja kuitua joten kylläinen olo säilyy pidempään. Nykyisin shoppailen harvoin isoja asioita, tosin eilen ja lauantaina kävin kaupoissa mutta ostin vaan tärkeitä hyödykkeitä kuten roskapusseja, luuttuja ja mopin  :)
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja blackburn »

GiveMeWings kirjoitti: M Leiväksi valitsin Stockan kiviarinaoliivileivän, jossa on tarpeeksi suolaa ja kuitua joten kylläinen olo säilyy pidempään.
'
Minun mielestäni tämä GMW:n viesti on ihan miljoonastibiljoonasti hauska!!!!!!!!!!  :repeilee: Voi Vitt*u miten meitsiä naurattaa!
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Ostin vihdoinkin shotti- ja viinilasit. Neljä kappaletta kumpaakin. Ei tarvitse enää tyylittömästi juoda suoraa pullosta. :heh:

Koska laseja pitää tietysti testata, ostin myös kolme litraa viiniä. Se oli tosi hyvä idea vielä Alkossa, mutta nyt vähän huvittaa, mitä minun kokoiseni ihminen muka tekee tuollaisella viinimäärällä. Onneksi (käsittääkseni) hanapakkauksessa olevat viinit kuitenkin säilyvät aika pitkään vielä avaamisen jälkeenkin. Vai olenko ihan väärässä?  :mitvit:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Olet, jos tämä vastaukseni saa sinut tarjoamaan osan viinistä minun juotavakseni. Mutta oikeasti et ole väärässä. Kyllä se siinä hanapakkauksessa huomattavasti pidempään säilyy kuin pullossa. Tosin johtunee vain siitä, että pullon saa nopeammin juotua tyhjäksi. Ja kaiken lisäksi hanapakkauksessa viini ei edes pilaannu avattuna niin nopeasti kuin pullossa.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Jep, koska hanapakkaus ei päästä viiniä ilman kanssa kosketuksiin ennen kuin se lasketaan hanasta. Toisaalta taas viinin pitäisi antaa hengittää hetki ennen tarjoilua... tosin ei se ole niin tarkkaa, jos tarkoitus on vain päästä humalaan. :heh:
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Hyvä että se säilyy. Pelkäsin, että minulle vastataan "v*itun pönö, se pilaantuu yhdessä illassa". :heh:

Jos en saa kolmea litraa viikonlopun aikana tuhottua, voi Magnum saadakin osansa, jos se pyytää nätisti ja lähtee sitten mun kanssa viisubaariin.  :joojoo:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Pitäis mennä shoppailemaan uusia vaatteita, mut ei oikein huvita lähteä tonne ulos kastumaan...  :niinpa:

Mä kävin maanantaina pyörimässä kaupungilla ja katselin vaatteita, mut melkein mikään ei näyttänyt hyvältä. Oonko mä sit liian nirso vai onko muoti nykyään niin omituista, ettei mikään näytä hyvältä... ja taas huomaan kulkevani samoissa vaatteissa kuin ennenkin.  :niinpa:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Weewa kirjoitti: Oonko mä sit liian nirso vai onko muoti nykyään niin omituista, ettei mikään näytä hyvältä... ja taas huomaan kulkevani samoissa vaatteissa kuin ennenkin.  :niinpa:
Kuin suoraan mun näppäimistöstä.  :shock:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Tällä hetkellä tuntuu kaupoissa olevan vaan kaiken maailman tunikoita, mie en tykkää niistä yhtään. Onneksi ei ole akuuttia tarvetta ostaa vaatteita eikä tule tehtyä heräteostoksiakaan, kun ei nuo syksyn väritkään tunnu omilta.
Mutta vettä pitävät ulkoilukengät pitäisi kait ostaa, en jaksa kulkea märissä kengissä kun koko ajan tuntuu lahjakkaasti satavan. Jospa sitä tuonne sateeseen menisi ja kävisi katsomassa, millaisia kenkiä löytyy.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Musta myös se on ihan älytöntä, että kesällä ei löytynyt kaupoista millään sellasta kevyttä baareiluun sopivaa takkia. Tyyliin sellaista, jonka kanssa vois istua terasseilla. Ajattelin sitten, että ehkä ne tulee myyntii syksyllä. No, nyt sit kaupoissa myydäänkin yllätys yllätys jo toppatakkeja! Ihan älytöntä.  :termari:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Weewa kirjoitti: Musta myös se on ihan älytöntä, että kesällä ei löytynyt kaupoista millään sellasta kevyttä baareiluun sopivaa takkia. Tyyliin sellaista, jonka kanssa vois istua terasseilla. Ajattelin sitten, että ehkä ne tulee myyntii syksyllä. No, nyt sit kaupoissa myydäänkin yllätys yllätys jo toppatakkeja! Ihan älytöntä.   :termari:
Miulla on ollut keväästä asti etsinnässä semmonen ohut takki, joka ei heti päästä vettä läpi. Ja pituus yli takapuolen kiitos ja malli semmonen ei-teltta. Olen todennut, ettei tuommosia todellakaan ole. Enkä tahdo mitään vyöllistä takkia. No, ehkä ensi keväänä. Nyt tosiaan on kaupoissa ainoastaan talvitakkeja, vaikkei niitä tarvii vielä pariin kuukauteen. Tai enhän mie tiiä miksi tää sää tästä muuttuu.

Kävin tuhlaamassa järkevästi eli ostin gore tex kengät, semmoset sporttiset. Ton laatikon mukaan sauvakävelykengät, pitää varmaan seuraavaksi ostaa sauvat.  Ihanat kengät, joissa iskunvaimennus koko pohjassa. Nyt ei jalat kastu, kun pyöräilen paikasta toiseen. Ja ihanaa kun sai palvelua, Intersportissa sai ihan itsekseen pällistellä. Tuolla tultiin heti palvelemaan ja ekat kengät oli heti ne omat.

Tuhlasin myös vähemmän järkevästi. Löysin laukkukaupasta ihanan valkoisen käsilaukun, kesäpoistoja, 7€, tuollaista olin etsinyt koko kesän. Savonlinnan Nahkatavaraan voi aina luottaa :)

Avatar
HkiMiikku
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 649
Liittynyt: 04 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja HkiMiikku »

Rintsikoiden ostaminen on ehkä kaikkein tylsintä hommaa... :grr: Mut mun oli eilen ihan pakko ostaa kasa uusia kun vanhat natisivat kävelessä ja liikkuessa. :heh:

:hiips:

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Nehaka kirjoitti: Onneksi (käsittääkseni) hanapakkauksessa olevat viinit kuitenkin säilyvät aika pitkään vielä avaamisen jälkeenkin. Vai olenko ihan väärässä?  :mitvit:
Et varmastikaan ole väärässä. Silti rohkenen väittää että kuukauden päästä et juo kyseistä viiniä hanasta enää yhtä mielelläsi. Tai siis vähän enemmän irvistämättä. En mää tierä mitä hanaviinejä pojat ovat testanneet säilytyksen jälkeen, mutta kyllä niistä mun säilytyksessä ainaskin kitkeriä tulee ajan myötä. Viikon vanhaa pötikkää vielä maistelee. Sitten alkaa hapottua ja maistua muovipussille. ...Mutta sinulla onneksi ei ole tätä ongelmaa, sillä oletettavasti joku avulias aatu/alma auttaa neitoa pulassa lol

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Joo, kauheen pulassa tää neito viininsä kanssa.  :kups:

Tässä varmaan mitataan, kuinka alkoholisoitunut pintaliitäjä olen. Kykenenkö tuhoamaan kolme litraa viiniä viikossa? Jännityksellä seuraamme tätäkin elämän suurta hetkeä.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Nehaka kirjoitti: Onneksi (käsittääkseni) hanapakkauksessa olevat viinit kuitenkin säilyvät aika pitkään vielä avaamisen jälkeenkin. Vai olenko ihan väärässä?  :mitvit:
Olet väärässä, hanipöö  :hali:
Meillä ainakaan hanapakkauksessa olevat viinit eivät juurikaan säily pitkään
avaamisen jälkeen - vaan pakkaus tyhjentyy yleensä hyvin nopeasti.  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Miks mää aina shoppailen, vaikkei mulla ole rahaa enkä ansaitse mitään uutta, kun olen niin laiska pönö? :stupido: Toisaalta shoppailu tekee onnelliseksi. <3

Ostin Jim & Jillistä teinipaidan, jossa näytän Klodden mielestä emolta. Kokeilin sitä ihan vitsinä, mut se olikin päällä kiva. Siinä on punaisia ja valkoisia vaakaraitoja (näytän läzgiltä!!11), yläosa on semmoinen, et siinä on mukamas alla punainen toppi ja edessä lukee "Follow your heart". Olen 23, joo. Sit ostin korvarenkaat. Anttilassa päätin panostaa hieman hiuksiini. Ostin sampoota, hoitosuihketta ja hiusnaamion. Ja kun Erisanin tuotteista oli tarjous, että kolmesta halvimman saa ilmaiseksi, niin toki piti ostaa kaksi deodoranttia varastoon, jolloin sain ilmaiseksi puhdistusgeelin, jota nimiErkki Nehaka on kehunut.

Musta tuntuu, et mun kaikki rahat menee nykyään ulkonäköön ja musiikkiin. No, onneks ne onkin elämän tärkeimmät asiat. Ai niin, ja rakkaus tietty kans. Joo, en ole kännissä. :hiips:
What color is your life?

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Voisi sitä rahansa huonomminkin käyttää. <3

Minä puolestani ostin Jack&Jonesin farkut. Löydän niin harvoin sopivia farkkuja, että sitten kun niin käy, niin on vaan pakko ostaa, vaikkei olisi rahaakaan.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mie haluaisin Joensuuhun shoppailemaan, mutta en saa houkuteltua ketään kaverikseni.  :(
Täältä kun ei saa mitään.  :niinpa:
Sotkassa ois kiva pinkki vuodesohva tarjouksessa. Sellaisen haluaisin!  :joojoo:

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Aika kivan näköinen sohva täytynee myöntää. Tosin vuodekoko ei ole kovin suuri jos meinaan Maza aiot pitää orgioita.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja melodia »

Mä tarttisin paaaaaaaaaaaaaaaaljoooooooooon uusia kuteita, kun jotkut vanhat kuteet alkaa hajoamaan.
Viimeksi muokannut melodia, 01 Syys 2007, 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Löysin Prismasta kivan syystakin! :uujee: Se on violetinsininen ja maksoi 34,90 euroa. Mulla oli ennestään vain talvitakkeja ja kesätakkeja, nyt on kevyt toppatakki syyssäätä ja Brysselin talvea varten. :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Prisma on kyllä kunnon aarreaitta! Löysin kaksi uutta oikein hyvännäköistä paitaa!  :lashatumbai:

Luin jostain, että suomalaiset ostavat eniten eurooppalaisista vaatteita marketeista...  :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Kosti-71 kirjoitti: Aika kivan näköinen sohva täytynee myöntää. Tosin vuodekoko ei ole kovin suuri jos meinaan Maza aiot pitää orgioita.
:shock: :eeek: Mitä! Mitä! Minäkö?!?!  :eeek: :hiips:

Löysin itselleni käytetyn, kaksi vuotta vanhan, kolmen hengen istuttavan sohvan.
Sellainen ruosteenvärinen ja mukavan pehmeä. Todella hyväkuntoinen ja vähän käytetty.
150 euroa mie siitä maksoin. Tuoksuukin ihan uudelta. IHANA!!!  :tapu:

Hauskinta tässä on se, että Joensuun sijaan se löytyi tuolta
200 metrin päässä kotiani sijaitsevasta Asko-myymälästä!  :draamaa:

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Ei tullut takin ostamisesta sitten yhtään mitään.  :niinpa: Kaikkialla oli vaan rumia toppatakkeja tai valtavia mummotelttoja. Löysin yhden takin, jota olisin periaatteessa voinut sovittaa, mutta se oli niin jumalattoman kallis, etten uskaltanut edes hengittää sitä päin.

Lohduttaakseni itseäni ostin sitten Apocalyptican levyn. Vihdoinkin muistin myös ostaa uuden ripsivärin.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Ostin Sokoksen alerekistä semmosen puuvillatopin (kuitin mukaan juhlapaita), alkuperänen hinta 49,90, kympin tuosta maksoin. Nyt vaan kesää odotellen...

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Löysin ihanan punaisen vyön, jonka ostin, vaikken olisi saanut. Silloin kun mulla oli enemmän rahaa ja olisin halunnut punaisen vyön, sopivia ei tietenkään tullut vastaan. :niinpa: Lisäksi ostin piilarinestettä, mutta se nyt ei ole kovin jännää.
What color is your life?

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mä ostin hiusvahaa ja nyt mun hiukset näyttää ihan mustilta. :shock:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ostin hiusvärin ja laitoin sen päähän.  :shock:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Vastaa Viestiin