Kaija Koo

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Paras Kaijan sinkku:

Äänestys on voimassa 21 Marras 2039, 00:30 asti

 
Ääniä yhteensä: 0

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: Kiitokset sinulle, päätän tämän vänkäämisen omalta osaltani
:peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Minä kuuntelin eilen PIIIIITKÄSTÄ AIKAA  Kaija Koon kokoelmaa TUULEEN PIIRRETYT VUODET ja pidin siitä kovastikin.  :draamaa:  Ne on ne tarinat, joista Kaijan lauloissa pidän.  :joojoo:  Kaijan paras levy on minun mielestäni TUULIKELLO; sen kaikista lauluista voin sanoa pitäväni ainakin rahtusen verran. Ehdoton suosikkini tuolta levyltä on SEURAAVASSA ELÄMÄSSÄ.  :joojoo:  Minä sain Kouvolan Rubinin keikalla 1995 Teresa De Rita-Cavlekin heittämän ruusun rintaani tuon laulun aikana.  :draamaa:

Jotkut Kaija Koon laulut saivat minut itkemäänkin. Teksteissä löytyy.  :joojoo:  Mikään maailman suurin laulaja tämä nainen ei kyllä ole - eikä taida sellaiseksi muodostuakaan. Tuo ohut ääni kuitenkin sopii näihin tarinoihin hyvin.  :tapu:  Hauras kuin elämä itse.  :draamaa:

Uuden levyn lauluista en ole vielä kuullut ainuttakaan, mutta josko jossain vaiheessa syksyäni saisin levyn lautaselleni?  :peukku:  Jotenkin mä lyön KAIJA KOON musiikkeineen nimenomaan syksyyn. Syksyä rakastan yli kaiken, sillä olen positiivisen luonteeni vastapainoksi myös melankoliaan taipuvainen.

KIVAA SYKSYÄ KAIKILLE KAIJA KOON IHAILIJOILLE!  :lashatumbai:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti: Mikään maailman suurin laulaja tämä nainen ei kyllä ole - eikä taida sellaiseksi muodostuakaan. Tuo ohut ääni kuitenkin sopii näihin tarinoihin hyvin.  :tapu:  Hauras kuin elämä itse.  :draamaa:
Eikä sellainen pidä ollakkaan. Kaija on maailman paras Kaija juuri sellaisena kuin on.
Mutta olen NIIN MONESTI Kaijan livenä nähnyt, että voin kertoa että kyllä sitä voimaakin äänessä löytyy ja en sen takia ääntä ihan heti ohueksi kutsuisi. Kovin korkeella Kaija ei pääse, mutta ei pidä päästäkkään. Voimaa voi löytyä matalaltakin. Itse en pidä kun Kaija muutamissa biiseissä joutuu vähän korkeemmalta laulamaan....  :draamaa: Kaijan voima on juuri tuo matala, tumma, ihana ääni :ihana:
Kun ton ikänen nainen pomppii lavalla puolitoistatuntia yhteen menoon ja silti pystyy laulamaan loistokkaasti niin HALLELUJAA vaan

Jumalatar MARI VESALAN sanoin "Kaijalla on siis niin nätti äänenväri, ettei kellään"  :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

Se livelaulanta on todellakin käsittämätöntä. Olin ennemmin nähnyt Kaijan vaan konsertissa livenä, mutta nyt viime perjantaina ja keskiviikkona vihdoinkin keikoilla. Ja se laulaa ihan virheettömästi kovasta menosta huolimatta.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Olen minäkin pari kertaa KAIJAN livenä kokenut ja ihan viihtynytkin!  :draamaa:  Jännä huomata, että vaikka kuinka kehuukin Kaijaa, niin ainoa mihin tartutaan täällä ovat nuo kritiikit sitten..  :hiips:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

Mä aion ignoorata noi kritiikit, kun ne on samat jutut mistä aina väännetään. Eri asia jos joku keksii jotain uutta kritisoitavaa  :cool:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jospa minäkin jotain positiivista sanoisin.... Olen nimittäin aina pitänyt Kaijaa hyvänä laulajana. Ei sitä huonot laulajat 1980-luvulla päässeet YLE:n palkkalistoilla maailmalle  :draamaa:

Hyvä laulutaito oli varmasti taustakuorolaiselle tärkein ominaisuus  :joojoo:
Ja kyllä Kaija Reetunkin taustakuorossa Suomen karsinnassa 1981 ketkuttaa reippaimpaan tahtiin lanteitaan siitä kvartetista.  :joojoo:

Kovin ihmeellisenä tulkitsijana en kuitenkaan Kaijaa pidä, vaan kovin yksioikoisesti läpilaulaa 1990-tuotantonsa läpi. Olen omistanut seuraavat Kaija Koo -albumit:
Kun Savukkeet On Loppuneet
Tuulten Viemää
Tuulikello
Unihiekkamyrsky
Operaatio Jalokivimeri
Tinakenkätyttö
...aikana jolloin minulla oli pakkomielteenä kerätä lähes kaikki listahistoriallisesti merkittävä materiaali levykokoelmiini. Mutta en kuitenkaan kokenut tarvetta kuunnella noita albumeja enempää kuin maksimissaan pari-kolme kertaa per levy.

"Tinakenkätyttö"-kappaleesta pidin kovasti ja sitä tulikin aikoinaan jauhettua. Sen sijaan "Kuka keksi rakkauden"-biisistä en ole pitänyt koskaan ja suhteeni Kaijaan alkoikin vähän vihamielisissä merkeissä. Huomasin kuitenkin 1990-luvun alussa dj:nä työskennellessäni, että menestyksekäs albumi sisältää muutamia kivojakin kappaleita, kuten "Hanat aukeaa" ja "Tule lähemmäs beibi" joita oli kiva soittaa baareissa.

Myöhemmin vein kaikki nuo divariin tarpeettomina... kokoelman olen kyllä ajatellut usein hankkia...  :miettii:

Kukaan ei kuitenkaan juurikaan (genteä ja aksimia lukuunottamatta) ota kantaa, pitääkö Kaijan kohdalla enemmän lauluista vai laulajasta. Minusta se oli uusi kriittinen näkökulma... Miksei kukaan puhu "varhais-Kaijasta", jos kerran kaikki mitä Kaija tulkitsee on hyvää?
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti: Olen minäkin pari kertaa KAIJAN livenä kokenut ja ihan viihtynytkin!  :draamaa:  Jännä huomata, että vaikka kuinka kehuukin Kaijaa, niin ainoa mihin tartutaan täällä ovat nuo kritiikit sitten..  :hiips:
En minä tarttunut kiinni sinun kritiikkiisi,
vaan sanoin vain oman mielipiteeni Kaijan äänen vahvuudesta  :draamaa:
Hyvänen aika

Minä tiedän kyllä, että sinäkin pidät Kaijan musiikista, vaikka tykkäätkin "kiusata" aina mua kyseisestä Kaija Koosta.  :heh: Totuus kuitenkin paistaa läpi..... :heh:
Tokihan maailman paras Antsa nyt MAALIMAN PARHAIMMAIMMASTA KAIJAsta tykkää. Sehän on ihan selviö  :joojoo: :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mä rakastan ennenkaikkea niitä TARINOITA. Ja sitä ettei niitä tekstejä ole pureskeltu millään tavalla valmiiksi. Jokainen voi heijastaa sanoitukset omaan elämäänsä.  :draamaa:  Ainakin niissä vanhemmissa siis. Uudemmat ovat vielä kuulemati.  :draamaa:

Ihanaa Syksyä Kaikille Kaija Koon Ihailijoille!  :hali:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Miksei kukaan puhu "varhais-Kaijasta", jos kerran kaikki mitä Kaija tulkitsee on hyvää?
Minä en ole koskaan näin väittänyt
Esimerkiksi en pidä Kaijan ekasta levystä juuri ollenkaan. Ainoastaan "Kaikki vanhat filmit" on hyvä. Mulle KAIJA KOO on yhtä kuin musiikki mikä on tehty yhdessä Markku Impiön kanssa. Steel Cityn tuotoksia en edes omista, eikä mulla ole kauheata hinkua edes niitä saada. "Seis" kappale naurattaa mua joka kerta.... Kaija kuulostaa ihan Kikka Laitiselta  :rofl:

Mutta Kaija on mulle elämää suurempi artisti ja sen takia olenkin ja katson, että minulla on oikeus olla eri mieltä, tosta tulkinnasta. Kaija EI TODELLAKAAN läpilaula tuotantoaan. Vaan jokainen laulu on oma tarinansa, oma matkansa ja Kaija tulkitsee ne vain tavalla johon Kaija pystyy. "Viimeinen lento" esim. Tuulten Viemää levyllä, että sattuneista syistä hyvin koskettava ja Kaija nimenomaan tulkitsee sen UPEASTI. Mua rupeaa aina itkettämään....  :'( Lähes jokainen Kaijan biisi on niin syvällä sielussani ja niin monet keikat olen nähnyt, etten edes voi käsittää tuota "ei osaa tulkita" kommettia, mutta sinulla on siihen oikeus, jos sitä mieltä olet.

Ja edes Markku Impiön kanssa tehdyt biisit ei ole kaikki hyviä..... :ylppis:
En esimerkiksi pidä yhtään "Tulisit edes käymään" biisistä Tuulikello levyllä
Ja "Suurempi muita" Unihiekkamyrksy levyltä on korkeintaan ** tähden arvoinen.  :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Hei werneri, ei se sun Dieteriskään mikään maailman paras tulkitsija ole  :roll: ei ainakaan mun mielestä, joten eiköhän tässäkin ole kysymys ihan vaan makuasioista..Sinä saatat sitäkin ukkoa pitää loistavana tulkitsijana...
Viimeksi muokannut JeSSSe, 27 Loka 2007, 09:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Minulla on pyörinyt päässäni tänä aamuna KAIJA KOON laulu VIISI VUODENAIKAA.  :joojoo:  Ihana biisi. Toivottavasti uudelta levyltäkin löytyy vastaavia "pikku sinfonioita"?
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JeSSSe kirjoitti: Hei werneri, ei se sun Dieteriskään mikään maailman paras tulkitsija ole  :roll: ei ainakaan mun mielestä, joten eiköhän tässäkin ole kysymys ihan vaan makuasioista..Sinä saatat sitäkin ukkoa pitää loistavana tulkitsijana...
:repeilee:

Dieter Bohlen on varmasti maailman surkein laulaja, joka koskaan on levylle laulanut  :rofl:
Hyvänen aika! Hänen ei olisi koskaan pitänyt avata mikrofonin edessä suutaan!  :draamaa:
Dieter on loistava biisintekijä, mutta tekee sen tyyppistä musaa jota ei tarvitsekaan tulkita - eikä pysty tulkitsemaan! Sanoituksissa ei ole päätä eikä häntää!  :rofl:
Ja silti kuuntelen Dieterin sävelmiä melkein kenen tahansa muun "tulkitsemina"  :joojoo:
Makuasioita makuasioita! Ainoa vetoat niihin! Kaikki musiikkijutut ovat makuasioita! En minä yritä muuta väittääkään! Minä vain haluan keskustella asiasta ja gente on ainoa joka rakentavasti keskustelee ja perustelee juttunsa! :ylppis:  :hali:
Kaikki muut vain sättivät, kun esitän toisenlaisia näkökantoja Kaijan kehumisen sijaan.  :/
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Uskaltaakohan tänne kommentoida... mutta mä tykkään kovasti Kaijan uusimmasta. Ja minusta se jopa kuulostaa hieman erilaiselta kuin aiemmat levyt, taustat ovat jotenkin jykevämpiä ja kivan napakoita. Kaijan ääni on vahvempi ja kypsempi. Tämän parissa viihtyy  :peukku:
Hello Hi!

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Roope »

Kaija Koo tänään ilnmestyneen Anna-lehden kannessa, ihana look :kaunis:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

H-Hetki debytoi Suomen virallisen albumilistan sijalla 10.

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja melodia »

Roope kirjoitti: Kaija Koo tänään ilnmestyneen Anna-lehden kannessa, ihana look :kaunis:
Näin on

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti: H-Hetki debytoi Suomen virallisen albumilistan sijalla 10.
ON SE JUMANKAUTA HIANNOO!!
KAIJA KOOn kaikki albumit vuodesta 1993 lähtien TOP10:een  :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Uusi Kaija hommattu ja pariin kertaan kuunneltu. Hetken aikaa ehdin jo iloita, että nythän Kaija on tehnyt hyvän levyn, mutta hyvin alkava levy väsähtää loppuun mennessä ja ehtii kyllästyttää viimeisten biisien aikaan. Sydän laulaa on tosi korni päätös ilmeisesti pop-levyksi tarkoitetulle kokonaisuudelle. Huh!

Erottamattomat on tosi hyvä biisi!  :peukku:
Tykkään myös Rauhaa vaan kappaleen tunnelmasta ja sovituksesta.
Rukoilen on koskettava. Pidän.
Valeria nousee myös selvästi plussan puolelle, vaikka onkin vähän sekava.
Mentävä on ihan ok.
Yleensäkin Kaija toimii tehokkaammin nopeilla ja rokahtavilla biiseillä.
Myös diskompppoo Kaijjoo jäin kaipaamaan.

Jotenkin Kaijan tiimi ei vaan pääse eroon maneereistaan ja samat sovituskoukut toistuvat
vuodesta toiseen. Ei voi välttyä tunteelta, että nää on jo niin ennalta arvattavia ja moneen kertaan kuultuja, varsinkin balladit.  Sellaista itsensä plagioimista, että se alkaa jo vaivata.

Ufopolia lainaten, että silleen.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minulla on hyvin samanlaiset tuntemukset Mazan kanssa... Alun kaksi reipasta biisiä saivat jalan vispaamaan, vaikka vokaalit olivatkin Kaijalle tyypillistä läpilaulantaa. "Valeria" etenkin vakuutti myös hivenen poikkeuksellisella Impiö-melodiallaan... Mutta iski väsymys ja alkoi vanhan toisto... tosin jossain vaiheessa myös kuulijan korva herpaantui.
Kivaa taustamusiikkia kyllä, kuten Kaija aina  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Dino78
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 549
Liittynyt: 04 Helmi 2007, 14:15

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Dino78 »

tonywerner kirjoitti: Kivaa taustamusiikkia kyllä, kuten Kaija aina  :joojoo:
...aiku se tais tykätä noin paljon... :heh:

...17.11. kaijalla keikka Tampereen Pub Liverpoolissa MENTÄVÄ ON !!!  :joojoo:
On niiiin könni. (TomppaJr:n legendaarinen humalaviesti eräänä la-yönä)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Nimenomaan Kaijan balladit on kokenut suuren muutoksen.
Esim. "jos sua ei ois ollut" ja "magneettimies" yms. kaltaiset balladit on jääneet ja nyt on tullut tilalle uudenlaista Kaijaballadia, mutta eihän sille mitään voi jos jotkut eivät ole kuunneelleet Kaijan aiempia levyjä kunnolla ja siksi olettavat biisien olevan saman toistoa  :rofl:

KAIJA KOOLLE SUURI KÄSI UUSISTA BIISEISTÄ, UUSISTA TARINOISTA JA UUSISTA TUNNELMISTA!!

KAIJA ON EDELLEEN VOIMISSAAN!  :lashatumbai:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

Toivottavasti listasijoitus vielä tuosta paranee...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: Nimenomaan Kaijan balladit on kokenut suuren muutoksen.
Kyllä. Etenkin joku "Miltä se tuntuu" on tosi uudenlainen Kaija-melodia. En ole ikinä kuullut Kaijalta mitään sen tapaista?  :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Eikös kaikki artistit kuitenkin yleensä kuulosta samalta uransa aikana, siksi kai heistä pidetään (tai ei pidetä), että joku ko. henkilöiden tuotannossa miellyttää (ei miellytä)  :hiips:

Se viimeinen jouluvirsi siinä levyllä on kyllä outo, onneksi sen voi helposti jättää kuuntelemattakin kun on viimeisenä.
Hello Hi!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Re: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JuhaUK kirjoitti: Eikös kaikki artistit kuitenkin yleensä kuulosta samalta uransa aikana, siksi kai heistä pidetään (tai ei pidetä), että joku ko. henkilöiden tuotannossa miellyttää (ei miellytä)  :hiips:
Onhan tuokin totta, mutta tyylin samankaltaisuus on eri asia kuin melodioiden samankaltaisuus.  :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Re: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tonywerner kirjoitti: Onhan tuokin totta, mutta tyylin samankaltaisuus on eri asia kuin melodioiden samankaltaisuus.  :roll:
No älä!! :mrgreen:

Aika "erejä"...  :rofl:

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

MuzaMaza kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Onhan tuokin totta, mutta tyylin samankaltaisuus on eri asia kuin melodioiden samankaltaisuus.  :roll:
No älä!! :mrgreen:

Aika "erejä"...  :rofl:

:plaah: :plaah: :plaah: :plaah: :plaah: :plaah: :plaah: :plaah: :plaah: :plaah:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Re: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Onhan tuokin totta, mutta tyylin samankaltaisuus on eri asia kuin melodioiden samankaltaisuus.  :roll:
No älä!! :mrgreen:

Aika "erejä"...  :rofl:
Joo, parempi kai se on limbota kunnolla, tyyliin Laura, yrittää olla niin uudenaikainen ja erilainen ja kun SE EI TOIMI, niin PALAA TAKAISIN vanhaan. Sehän se vasta on kivaa. "Rakkautta piiloon ei saa" ja "Miksen mielestäin sua saa" tai mikä se nyt olikaan.... ONPA TOSI ERILAINEN TUNNELMA!!  :roll:

Ja eipä ole mun murheeni jos te olette niin onnettomia, ettette kuule melodioiden erilaisuutta. Vaihtakaa jo mantraanne, eihän teitä kukaan enää jaksa ottaa tosissaan. Ootte sen verran säälittäviä jo ton puhkikuluneen virtenne kanssa.  :rofl:
No, onneks teillä on ees toisenne  :perspusu:
Viimeksi muokannut gentedimare, 01 Marras 2007, 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Robby kirjoitti: Toivottavasti listasijoitus vielä tuosta paranee...
Mulle ainakin on ihan sama onko Kaija ens viikolla viides vai yhdeksästoista. Ei Kaijan tartte enää todistella yhtään mitään. Sillä on oma uskollinen kuulijakuntansa joka käy keikoilla ja kannattaa. Ihan sama myykö levy 15 000 vai 11 000  :draamaa:
Niihin 90-luvun puolivälin lukemiin kun ei kuitenkaan enää pääse, eikä tarvitsekaan  :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin