Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Surullista  :'(. Muistan hänen uurastustaan taas huomenna, kun menen täydentämään meikkivarastoani.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Oletteko kokeilleet Avonin tuotteita?Kokemuksia?

Mä jotenkin sekosin sen kuvaston nähtyäni ja tilailin
jo vaik mitä(no en mitään kalliita juiboja tietenskään).Toinenkin tilaus jo menossa, vaik en ole vielä ensimmäisiäkään tuotteita myyjältä saanut..
:termari:

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Avonia en ole kokeillut, yksi ystävä tosin on niiden tuotteita mulle kehunut. Ovat myös aika usein saaneet hyviä arvosteluja Iltalehden kosmetiikkatesteissä.

Itse tein meikkivoidelöydön: Rimmelin Cool matte mousse maksaa alle kympin, levittyy tasaisesti ja luonnollisen näköisesti ja kestää siistinä todella pitkään. Loisto-ostos.  :joojoo:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33243
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

Vinkki meikkejä kalliina pitäville: Lyökää silmäkulmanne esimerkiksi kaupan kassapöydän reunaan, niin saatte ilmaiset maskarat sun muut ihan parin viikon kestoväreinä. :joojoo:

Nim. Vasen silmä tummassa meikissä :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Oon jo testannut tota. Tosin käytin testivälineenä Pinkin pöytää. :heh: Ei se ollut hyvä. Jos en muutenkin meikkaisi koko ajan, niin silloin olisi ainakin täytynyt meikata. :eiei:
What color is your life?

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mulla on nyt ongelma. Ajattelin, että hommaisin jotain glittertöhnää pikkujouluja varten. Onnistuin jopa löytämään Seppälästä pieniä ja halpoja tuubeja, kun tuskin tämmöinen täti-ihminen enää nykyään glitteriä muuten tarvitsee. Mutta sitten tulikin tenkkapoo. :draamaa: Miten helkutassa mä osaan valita oikean sävyn? Mieli tekisi jotain sateenkaarenväreissä kimaltelevaa, mutta käykö semmoisen värit, jos muuten meikkaustyyli on tylsä? (Lue: ruskeaa luomaria sen kaikissa sävyissä, harmaa lasketaan jo väri-iloitteluksi :heh: ) Munaanko mä itseni ihan totaalisesti, jos läästinkin väärän sävyistä kimaletta tursvärkkiini? :draamaa:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Nyt on viisujuontajammekin päässyt hiusväripakettiin:

[img width=400 height=250]http://www.hiusvarit.fi/uploads/images/ ... onen_1.jpg[/img]

http://www.hiusvarit.fi/index.php?page=jaana-pelkonen
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Piti taas käydä meikkiostoksillä. Ylempänä kehumani Rimmelin meikkivoide kun osoittauituikin nopeasti hupenevaksi, ja loppui jo. Ostin nyt Max Factorin Lasting performancea, kun muistin Violetten sitä tässä ketjussa joskus kiitelleen. Hyvä ostos, kestää siistinä koko päivän ja sävy on tarpeeksi vaalea.  :peukku:

Ripsarikin piti uusia, ja päädyin jossakin lehdessä ripsiväritestin voittaneeseen L'Orealin Telescopic-mascaraan, jonka piti olla pidentävä ja erotteleva. Vielä mitä, ainakin minun ripseni se liimaa ikäviksi klönteiksi, en tykkää olleenkaan. Max Factorin Masterpiece toimii minulla paremmin, tykästyin kovasti sen kumiseen harjaan.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Halla »

ZetZet kirjoitti: Piti taas käydä meikkiostoksillä. Ylempänä kehumani Rimmelin meikkivoide kun osoittauituikin nopeasti hupenevaksi, ja loppui jo.
Mä olen huomannut tuosta Rimmelistä saman. En ole mielestäni läästinyt sitä mitenkään reilulla kädellä, mutta n. kuukauden käytön jälkeen purkista on kadonnut puolet jonnekin. :raaps: Mutta hintaansa nähden tuo voide on kyllä ihan hyvä, ei mikään "jees-ihanaa-mun-elä-muuttuu"-rasva, mutta kuitee... :D
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Halla kirjoitti: "jees-ihanaa-mun-elä-muuttuu"-rasva
:raaps:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Halla »

+mä
:heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Minäkin voin kehua Max Factorin Lasting Performancea. :joojoo: Tosin tällä naamalla mikään meikkivoide ei ole "lasting". Mut tuosta löytyy mulle tarpeeksi vaalea ja punapohjainen sävy, tykkään.
What color is your life?

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Vs: Re: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja salla »

TerMari. kirjoitti: Oletteko kokeilleet Avonin tuotteita?Kokemuksia?

Mä jotenkin sekosin sen kuvaston nähtyäni ja tilailin
jo vaik mitä(no en mitään kalliita juiboja tietenskään).Toinenkin tilaus jo menossa, vaik en ole vielä ensimmäisiäkään tuotteita myyjältä saanut..

Vaihdoin Oriflamelta Avonille ihan hinta-laatusuhteen takia. Täällä ei saa mainostaa joten jos joku kiinnostuu sarjasta ota yksärillä yhteys. Minulta saa tunnukset jotta pääsee itse tilaamaan eikä tarvitse välikäsiä. Ihana tuttavuus tämä Avon ja puhun myös meikkaajan kokemuksella, ei ole aivopesty vaan ihan itse hakeuduin tilaamaan tuotteita.
Viimeksi muokannut salla, 14 Joulu 2007, 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja minnie »

Pete kirjoitti: Vinkki meikkejä kalliina pitäville: Lyökää silmäkulmanne esimerkiksi kaupan kassapöydän reunaan, niin saatte ilmaiset maskarat sun muut ihan parin viikon kestoväreinä. :joojoo:
Hahhaha.. :repeilee:

*pyyhkii vedet silmistä* Noniin. Ostin Hyvinvoinnin Tavaratalosta Laveran laventeli-aloe vera öljyä. Toimii! Hinta oli suht edullinen: 7,90 50ml lasipullo. Oon sitä nyt kaks kertaa käyttäny talven kuivaamille käsilleni ja kasvoille. Erittäin mieto tuoksu, josta myös plussaa. :peukku: Ostin myös saman sarjan appelsiini-kaakao suihkugeeliä, mutta sitä en oo vielä testannut.

edit. Lavera eikä Lavena...pakko oli tulla korjaamaan, taas.

Saksalainen merkki, ei eläinkokeita, luonnonmukainen, kierrätykseen sopivaa pakkausmatskuu. Meikkejäkin löytyy valikoimasta.
Viimeksi muokannut minnie, 27 Tammi 2008, 16:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja minnie »

Sain työpaikan esimiesnaiselta voidemerkki vinkin, joka kuulemma auttaa kuiviin kutiseviin halkeileviin käsiin. Ei muistanu sitä merkkiä ja mietti että joku "corti" se olis...sanoin etten suostu käyttämään mitään kortisoneja ja nimi viittais siihen. Hän tarkasti mieheltään sen kehumansa voiteen nimen, jota hänen miehensä käyttää. Antoi sitten lapun mulle jossa se nimi oli: Tenuril.

Kuulemma jotain suolavoidetta, osas kertoo esimiesnainen mulle ja tehokasta. Totesin nimestä päätellen sen pitävän sisällään muutakin kuin suolaa.
-eli siin on tenuu: viinaa. :joojoo:

En oo sitä voidetta apoteekista vielä hakenu, ja syytä olis kattoo pikkasen millä vaatteilla sinne liikkeeseen astuu sisään ja paljonko on asiakkaita. Ei ihan viittis kauheen mielellään huudella siellä et "mis teil on sitä tenurillii"... :heh: Joten pitää kierrellä ja katsella hyllyt eka ite ja tilaisuuden tullen kysäistä jos ei muuten löydy.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Mulla on ollut viime aikoina ihme kynsikompleksi, kyllästyin totaalisesti siihen kun kynteni liuskottuvat ja lohkeilevat kipeästi ja kynsinauhat ovat aina verillä.

Nyt on sitten lakattu niitä kynnenvahvistajalla ja yritetty viilata säännöllisesti. Inhoan tosin hiekkapaperiviilan kurnutusta ja sitä tunnetta kun se jyystää kynttä joten satsasin lasiviilaan joka kyllä oli ihan törkeän kallis mutta tuntuu ihan toimivalta. Tosin itseni tuntien todennäköisesti kuitenkin tiputan sen lattialle tai istun päälle, ja se on sitten parinkympin menoa se. :niinpa:

Saa nähdä miten pitkään intoa jaksaa, kynnet eivät ainakaan ole lohkeilleet pariin viikkoon mikä on minulle aikamoinen ennätys. :shock:

Seuraavaksi voisikin sitten alkaa miettiä mitä tehdä niille kynsinauhoille, niillekin kun tuntuu olevan ties mitä hoitoöljyjä ja tippoja. Käsien ahkera rasvaaminenkin on tosin auttanut, käsirasvatuubi kulkee tätä nykyä aina käsilaukusussa mukana.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Pitäis varmaan itsekin satsata kunnollisiin kynnenvahvistuslakkoihin. Mua ärsyttää myös, kun kynnet lohkeilevat, vaikka koitan silloin tällöin kasvattaa niitä kauniin pitkiksi. :ihana: Mulla myös käsirasva on ahkerassa käytössä, tein oloni jopa niin kotoisaksi harjoittelupaikassa, että kannoin sinne omat käsirasvat jo ekalla viikolla. :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Jos kynsien ongelma on liuskoittuminen, syynä on liian kuiva kynsi. Tällaisen kynnen oikea hoito on kynnen kosteuttaja yhdessä kynnenkovettajan kanssa, pelkkä kovettaja ei paranna kuivaa kynttä pysyvästi.

Itsellä oli juuri tuo ongelma. Apu löytyi lopulta Trind nimisestä sarjasta. Siinä on Nail balsam, joka on siis kynnen kosteusvoide. Sillä ensin kahden viikon tehokuuri ja sitten säännöllisesti käytettynä pari kertaa viikossa. Tuon kosteuttajan kanssa käytetään kovettajana Nail repart ainetta. Mukana tulee hyvä käyttöohje. Ja pitää muistaa, että kynsilakanpoistoaineen tulee olla aina ilman asetonia. Sarjassa on erinomainen poistoainekin. Suosittelen :peukku: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Kiitti vinkistä, Hazel, pitääpä testata! Löysin siivotessa joululahjaksi saamani lahjakortin kauneushoitolaan, ja päätin käyttää sen kynsihoitoon. Huomenna olisi tarkoitus mennä sitten laittamaan nämä näteiksi ja kuulemaan samalla ammattilaisen mielipiteet siitä millaisia hoitotuotteita pitäisi käyttää.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Kynsihoitaja suositteli mulle tuon Hazelin evästysten lisäksi vielä kynsinauhaöljyn käyttöä, ettei kynsinauhat enää kuivuisi verestäviksi ja kipeiksi tikuiksi. Ostin siltä sitten OPIn kynsinauhaöljyn, koska haitta ei ole pelkästään kosmeettinen joten yritän mielelläni hoitaa sen kuntoon.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Juu, kynsinauhaöljyä tai -voidetta kannattaa kyllä käyttää. Mulla on sitä myös tuosta edellämainitusta sarjasta.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Leena »

Mulla on vaan ja ainoastaan tää yksi mitä hehkutan. Suloinen Kanebo, olet elämäni aurinko :aurinko:

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Ikävä ylläri viikonloppuna: sekä Helsinki-Vantaan että Arlandan tax free -valikoimien läpikäyminen todisti, ettei lempparihajuvettäni enää valmistetä. Mistä nyt löytyy korvaaja Lancomen ihanalle Attractionille? :lohduton:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ostin Nivean Aqua Sensation -silmänympärysvoiteen. Heräsin yhtäkkiä siihen, et jotkut 15-vuotiaatkin käyttää semmosta ja et sitä kuuluis kuulemma alkaa käyttää, kun alkaa meikata. :puna: En ihan ole 15 enkä onneks olekaan meikannut kun melkein 10 vuotta...
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä taas olen ollut siinä käsityksessä, että 25-vuotiaana kannattaa alkaa käyttää silmänympärysvoidetta. Nuori iho ei tarvitse mitään erikoistököttejä, muut väitteet ovat vain kosmetiikkafirmojen markkinointihapatusta.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

ZetZet kirjoitti:Ikävä ylläri viikonloppuna: sekä Helsinki-Vantaan että Arlandan tax free -valikoimien läpikäyminen todisti, ettei lempparihajuvettäni enää valmistetä. Mistä nyt löytyy korvaaja Lancomen ihanalle Attractionille? :lohduton:
Tein pientä tiedustelua tuolla toisella foorumilla. Tuota hajuvettä saa ainakin nettikaupoista, vaikkapa täältä http://www.quum.eu/20/?91794" onclick="window.open(this.href);return false;
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

mangolassi

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Kiitos, Hazel, tuosta quum.eu-vinkistä. Harmi, kun sieltä(kään) ei silti löydy mun lempparihajuvettä Joopin All about Eveä. Mulle kun ei kelpaa suihkugeeli tai bodylotion, vaan ihan aito kama. Byääh! :vollotus: Missään tietämässäni hajuvedessä ei oo samanlaista ihanaa omenan ja vaniljan yhdistelmää. Mun lemppareita molemmat hajut.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Tässä vielä neljä nettikauppaa, joissa myydään sellaisia hajuvesiä, joita muualta ei tahdo saada. Ainakin molempia täällä mainittuja hajuvesiä näkyy olevan valikoimissa:
http://www.escentual.com/cgi-bin/escentual.storefront/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fragrancedirect.co.uk/home.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fragrancex.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cheapsmells.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Kahdesta ekasta olen tilannut itse ja olen ollut tyytyväinen. Toimitusaika on nopea.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Violette kirjoitti:Mä taas olen ollut siinä käsityksessä, että 25-vuotiaana kannattaa alkaa käyttää silmänympärysvoidetta. Nuori iho ei tarvitse mitään erikoistököttejä, muut väitteet ovat vain kosmetiikkafirmojen markkinointihapatusta.
Mun kauneudenhoito on tainnut jo kauan sitten mennä ohi sen, mitä _tarvitsee_ käyttää. :heh: On se mun mielestä aika karmiva ajatus, että näihin silmiin on tungettu 10 vuotta kuivattavia meikkivoiteita, peiteaineita, puutereita ja luomivärejä, muttei mitään kosteuttavaa. No, nyt asia korjaantuu.

ZetZet: Tota sun suosikkihajuvettä näyttää olevan Strawberrynetissä. Voihan se silti olla lopetettu, mutta ainakin vielä löytyy tuolta. Voin suositella tota nettikauppaa: hinnat on ihan sikahalvat (kauppa sijaitsee Hongkongissa), toimitus nopea ja asiakaspalvelu hyvää. :)
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tässä välissä pitää taas muistuttaa kaikkia tullimaksuista, eli muistakaahan kun tilaatte EU:n ulkopuolelta, että tullimaksut tulevat vielä erikseen tuotteen hinnan päälle... Jos tilaa alle 45 euron arvosta, tullia ja veroja ei todennäköisesti tarvitse maksaa, mutta isommista summista melko varmasti saa pulittaa ekstraa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Vastaa Viestiin