Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Joo, kyllä se varsinainen silmänympärysvoide on tarkoitettu nimenomaan silmien alapuoliselle ohuelle iholle. Nuo kulmakarvojen alle tarkoitetut voiteet ovat yleensä liftaavia, eivätkä samalla lailla hoitavia. Ainakin mitä olen itse foorumeilta lukenut... :heh:

En minäkään kamalasti siihen usko, että millään voiteella saisin noita mustia silmänalusia häivytettyä. Valokynä toimii huomattavasti paremmin. Mutta semmoinen tuote joka pelastaa monesti jos silmät ovat turvonneet tai väsyneen näköiset on Elizabeth Ardening Good morning eye treatment, jota voi taputella kevyesti silmäpusseille. Verenkierto vilkastuu ja pussit katoavat.

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Leena »

Minä käytän silmieni ympäristöön Kanebon: Eye contour balmia.Takuuvarma tuote.Vaan hipaisu riittää!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mulla ei ole mitään silmäpussiongelmaa tai tummia silmänalusia, haluan vaan ennaltaehkäistä ryppyjä. :sorivaan: No, kyllä tuo tämänhetkinen tökötti ainakin nyt saa kelvata, seuraavalla kerralla voisin vaikka kysyä ihan neuvoa jostain kempparista tms.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Onko olemassa sellaista kimaltavaa luomiväriä :mitvit: Ihastuin Jaana Pelkosen silmiin Suomen karsinnassa 2005 (jossakin alkukarsintapaikassa, muistaakseni Turussa). Luomet oli semmoset tummat, mutta niissä oli ihan kamalasti semmosta kimalletta. :uujee:
Eli onko tuo jokin valmist tuote, vai oliko se glitteri laitettu jostain eri purkista :solttu:
Kysyy: Miss Jongunjoki kandidaatti 2008 :kaunis:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä en nyt ole paras mahdollinen vastaaja tähän, mutta tulenpas nyt kuitenkin jotain lätisemään. :mrgreen:

Mun käsittääkseni paras ja glitterisin tulos saadaan irtoglitterillä (kosmeettiseen käyttöön sopivalla) ja hyvällä pohjustusaineella. Mutta kun tässä todennäköisesti puhutaan yhdestä ainoasta käyttökerrasta, niin ehkäpä noihin em. tuotteisiin investoiminen ei ole kovin järkevää. Mulla on itselläni yksi puuterinen luomiväri, jossa on glitteriä ja ihan tuolta pohjalta sanon, että sellaisella tuubissa olevalla glittertöhkällä saa paremman näköistä jälkeä. Tuosta mun luomarista ne glitterit tippuu poskille ennen kuin väriä on luomilla tippaakaan. :heh:

Ainakin Grimasilla on pieniä ja laadukkaita glittertuubeja. Niillä tää täti sai aikoinaan hieman blingiä silmään ilman, että muut luomivärit levisivät milloin minnekin. Muutamaa Seppälä-glitteriä on tullut kokeiltua, mutta niillä ei saanut aikaiseksi kuin sotkua ja luulempa, että ne ovat Miss Moldavialle liian näkymättömiä.

Mutta jos Miss Moldavia meinaa panostaa ihan kunnon kimalteisiin, niin kannattaa tarkistaa, että ko. glitterit soveltuvat silmien lähellä käytettäviksi. Ettei sitten tule mitään ikäviä ylläripylläreitä.

Ai niin. Sokoksista löytyy semmoinen suht edullinen meikkisarja kuin Gosh. Siinä on effect powder nimellä kukevia pikkuisia jauhepurkkeja, jotka eivät mun tietääkseni kovin hintavia ole. Varsinaisia glittereitä ne eivät ole, mutta sen verran kimaltelevia kuitenkin, että kantsii käydä tsekkaamassa. :mrgreen:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kauheen mutkikasta :shock:
Mulla on sellainen pieni glittertuubi, jonka olen ostanut naamiaistarvikekaupasta, mutta en tiedä uskaltaako sitä laittaa silmäluomiin :eiei: Tuo glitteri onkin monille tuttu, sillä sitä on löytynyt yhdeltä jos toiseltakin kuppilalaiselta ties mistä erinäisten viisutapaamisten aikana suoritettujen lähikontaktien seurauksena. :heh: :solttu:
Täytynee pistää henkilökohtainen stailisti töihin :draamaa:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Halla »

No itse asiassa mä olen itse iskenyt ihan surutta jos mitä töhkää silmäluomillekin. Mainitsin nyt vain tuosta ihan sen vuoksi, että mua ei tulla syyttämään mistään. :heh: Ja tottakai tää on kauhean monimutkaista - kauneus on. :uujee:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Nykyäänhän on tosi glitterisiä luomivärejäkin, etenkin voidemaisilla saa näyttävän tuloksen, mutta uskoakseni puuterimaisillakin. Eikös nimErkki Voilettu kysellyt asiasta joskus tässä ketjussa juurikin Jaanan meikistä innostuneena? :mitvit: Jos haulla löytyisi. :uujee:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jep, Barba on oikeassa. Kyselin itsekin samaa asiaa (ja vielä saman tytön silmistä innostuneena), mutten oikein ole vieläkään tullut hullua hurskaammaksi. Ostin kylläkin Seppälästä jotain kimaltelevaa luomiväriä, mutta haluaisin ennemmin voidemaista.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Rimmeliltä on ainakin löytynyt edullisia ja kimaltelevia voidemaisia luomivärejä.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Laittakaa ESC_Hullulle yksäri, että tulisi tänne kommentoimaan asiaa! :mrgreen:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

En ota mitään vastuuta mahdollisista silmävaurioista, mutta mun mielestä tonywerner voi hyvin laittaa sitä jo omistamaansa glitteriä silmäluomiinsa, kun on kyse yhdestä käyttökerrasta. Kunhan et sitä suoraan silmään tunge ja peset jälkeenpäin hyvin pois, niin en usko mitään ongelmaa olevan, vaikkei se olisikaan varsinaisesti tarkoitettu silmämeikkikäyttöön. :joojoo:

Mullakin on naamiaiskaupasta ostettu glitter, Grimas-merkkinen, jota myyjän mukaan saa laittaa silmiin. En vain ole saanut sillä kovin nättiä meikkiä aikaiseksi, koska se näyttää vaan joltain kauhealta rutolta mun silmissä. :mitvit: Johtunee väristä, joka on tummanpunainen. Oon sit käyttänyt sitä tukkaani, johon se sopii mainiosti nykyään, kun olen tumma.
What color is your life?

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mulla on irtoglitteriä jota ostin Helsinginviisuja varten. Tornerin ehnkilökohtaisena stailistina täytynee muistaa ottaa se Jongulle mukaan. :solttu:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

kais(t)a kirjoitti:Mulla on irtoglitteriä jota ostin Helsinginviisuja varten. Tornerin ehnkilökohtaisena stailistina täytynee muistaa ottaa se Jongulle mukaan. :solttu:
:hali: :kaunis:

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Jónsì kirjoitti: Mut on aina ohjeistettu vain linjalle puuteri+silmienrajaus+huultenkorostus mitä näyttömömeikkiin tulee, tosin laji on ehkä hieman eri. Mäkin osaan nykyään rajata silmäni. :shock:
Ei me vaan saatu mitään ohjeistuksia :D Mutta toisaalta kun lavalla oli merirosvoja, merenneitoja, intiaaneja, krokotiilejä jne. niin niitä meikkejä ei kyllä ihan puutereilla ja silmienrajauksella saada aikaan... Mutta minä en siis tiedä teatterista mitään.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mä en tiedä teatterista yhtään mitään. Jotain ihmisiä siellä lavalla puhuu. :heh: Minä vain tanssin. :ylppis:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Kiroan itseruskettavat alimpaan helvettiin. Olen kokeillut muutamaakin merkkiä, ja kaikkien kanssa sama juttu: sisältävät muka vain pienen määrän sitä ruskettavaa ainetta, lupaavat tasaisen lopputuloksen ja asteittain syvenevän sävyn.

Kaikilla sama juttu: jo yhden käyttökerran jälkeen olen ruskea-oranssi ja läikikäs, väri on kaikkea muuta kuin hillitty ja tasainen. Haisevatkin vielä pahalle, ja kaiken lisäksi osa niistä kirvelee ja kutittaa. :niinpa:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mitäs parfyymejä käytätte? Mikä on suosikkituoksusi? Mitä inhoat?

Mulla on monta putelia erilaisia vessanvesiä (=eau de toilette). Jostain syystä kaikki CK:n tuoksut ovat hyviä, sopivan kirpeitä, tulee valeltua niillä päätä aika usein: CK one Electric ja CK Escape. Uusin tuoksuni on Diesel Fuel for Life, aika jännittävä tuoksu farkkukankaisessa pussukassa, jossa on vetoketju.

Aika monet "makeat" tuoksut eivät ole minua varten: Lagerfeld Classic -puteli ei kulu mulla ollenkaan, vaikka on nätinvärinen oranssi kirkas mehu... pitäsköhän kaataa se johonkin booliin... :heh:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Naali »

En täysin kestäis tota Dieselin Fuel for Lifea, kun tunnistan sen kadulla. Joku Image haisi muinoin siltä ja olen lähtemättömästi vaikuttunut. :rofl:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Oletko Naali vaikuttunut tuosta Dieselin tuoksusta kamaluuden vai ihanuuden perusteella? :surrur:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Naali »

Ei se musta paha tuoksu oo ollenkaan, päinvastoin! En vain kestä sitä, että mainonta on tehonnut noinkin hyvin muhun. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Ai sitä on mainostettu paljon, huiii! :shock:
Mä oon nuuhkinu kyseistä tuoksua jo yli vuoden ajan ja testaillu millon kämmenselälle, milloin pahviliuskoille, mutta Sokoksella taisi olla jossain vaiheessa niin halvennettu hinta, että sorruin marssimaan putelin kans kassalle... nyt tuo pullo kuluu liian nopeasti, eli aikamoista tehotärpättiä on. Ja haisee kuin kärpänpizza, eli vastustamattoman hyvältä. :heh:

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6374
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja mariah »

mun yx lempituoksuista on ollu jo kauan yves rocherin evidence :ihana: mutta sen valmistus on jostain syystä nyt lopetettu :aivanmaassa: :rip:
pitäis lähtee bongailee uusia lempparituoksuja ja valinta on varmasti vaikee :surrur: :peukku:

meikeis suosin yleensä lähes aina lumenea ja lorealii :ihana: erityisesti lorealin ripsivärit ja huulikiillot :kups: sekä lumenen puuterit :joojoo:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Aika harmi homma, jos lempituoksusi valmistus on lopetettu. :eiei: Miksiköhän tekivät tuommoisen tempun?

Loreal tekee meille rumiluksillekin nykyään ryppyvoiteita ja puhdistusgeelejä, itse pidän oranssista kasvonpuhdistusmönjästä ja energiaa-antavasta päivävoiteesta, sekin on oranssia tököttiä... :heh:

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6374
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja mariah »

niin se on kyllä sääli,yves rocher välillä uudistaa tuoksujaan ja aina jonkun tuoksun tekeminen lopetetaan ja nyt se oli evidence :parku: no jos löytyis joku saman tuoksunen tilalle jostain :peukku:

lorealil on kyllä monipuolinen kosmetiikka ja kauneudenhoito valikoima ettei voi muuta ku suositella kaikille :joojoo:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Pelkosen meikkejä tekee yleensä Rene ja hän suosii kiiltäviä helmiäisiä ,
Pakarisen Meikki oli tehty taas irto-Klitterillä.(tekijänä myös Rene )

kuokkasen peruukkiliikkeestä ja aprillista löytyy hyvin ammatti kåyttön soveltuvia klittereitä ja helmiäisiä.(edullisesti)
Moven päivin meikin tein vaaleilla helmiäisillä ja hopealla klitterillä ( ja mustalla


Paras meikin pitoon on Macin voidemainen pohjustus ( kestää vaikka menis meikkien kaa nukkumaan )
Paras poskipuna on Nars-orgasm (ei saa suomesta )

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja --evg »

Mä löysin Moskovasta mun uuden suosikki tuoksuni, tosin en muista enää sen nimeä :heh: Mutta mulla on se jollakin lapulla enkä ole vielä ehtinyt tutkimaan että löytyisikö se Suomestakin, mitä luultavammin löytyy. Ainakin toivon niin.
IB- International Bullshit

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tapojeni vastaisesti oon ollut viime aikoina meikkaamatta. En enää aamuisin yksinkertaisesti jaksa ruveta spaklaamaan, kun pitää muutenkin herätä aikaisin. Sitä paitsi ei kukaan ole kiinnittänyt asiaan mitään huomiota, mä muutenkin oon meikannut lähinnä muita varten, enkä itseäni. Tää on ollut kaikin puolin virkistävä kokeilu, ihonkin kannalta. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

ESC_Hullu kirjoitti: Paras poskipuna on Nars-orgasm
No johan on poskipunalle nimi lätkäisty. :heh:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Apua! :rofl: Nars-orgasm, saakohan siitä sitä käyttävä ilmiön nimeltä face-orgasm? :heh: Tarkoitan siis, että naama alkaa nytkähdellä eri suuntiin! :heh: Okei, liian paha, soriiii :suutukkoon:

Vastaa Viestiin