Parturit ja kampaamot

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mun isä väitti, ettei se huomaa mitään eroa, kun värjäsin hiukset tummiksi. :shock: En ole edelleenkään ihan varma, vitsailiko se vai ei...

Oon viimeksi käynyt leikkauttamassa hiuksia kampaajalla keväällä 2003. Sen jälkeen oon kyllä käynyt kahdesti kampauksessa, yo-juhlia ja häitä varten.
What color is your life?

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Onkos joku testannu L'Orealin niitä tuplavärejä, siis niitä millä saa laitettua raitoja siihen? Ja jos on, miten se käytännössä toimii? ???

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja WandA »

Oon mä kyllä yks, kun heti pitkäksi kasvatettuani leikkaan lyhyeksi. :heh: Ne vaan tympäs niin hirveesti, kamala, tylsä, tavallinen ja rasvoittuva lättänä. Pikkasen se tässä syksyllä otattama lettikampauskin katko hiuksia ja hirveet sojotit tossa otassa aina kun yrittää laittaa ees hätäponnarille. :hak: No, nyt on meitsillä rikottu poikatukka ja kunnon vauhti-otsiskin. Tänään paljon superblondeja raitoja ja muuta kivaa.
Toivottavasti, joulusta huolimatta ne raidat ei taitu kamalasti punaiseen, kuten valitin viimeksi tehneeni pikku vaalennuksen jälkeen. Oikeastaan se väri asettuikin sitten ihan nätisti, eikä näyttänyt enää punaiseen vivahtavalta. Toivottavasti en tälläkään kertaa joudu syyllisenä lueskelemaan UFOPOLIN viisautta tuolta aiempaa..  lol
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Viime tiistaina otin kiharat ja hiuksia leikattiin reilusti.. nyt on tämmöinen toispuoleinen polkka. Työkaverit sano, että "vau, ihan erinäköinen ja pirtsakka, aika paljon annoit lyhentää" (naispuoleiset) ja "jaa, jätit sitten vaihteeksi hiukset auki "(miespuoleiset).  Yksi miespuolinen kollega väitti, että olen "valkaissut" hiukseni, vaikka ihan saman väriset nää on kun aina ennenkin.

Sitten vielä joulun jälkeen silmäklasikauppaan.. jo on uusittu pää sitten, edes ulkopuolelta.
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja WandA »

Nysa kirjoitti:   Yksi miespuolinen kollega väitti, että olen "valkaissut" hiukseni, vaikka ihan saman väriset nää on kun aina ennenkin.
Aika hauskaa, eräs nimittäin päivitteli toiselle hiukseni nähtyään: "Kuvitteleppas! Vielä eilen tällä oli pitkät ruskeat hiukset ja nyt hänellä on sitten lyhyet ja blondit." Eikä se väri tietenkään ollut oikeasti muuttunut mihinkään.  lol

No nyt sitten on nää blondit raidat laitettu, eikä vaalentanut juuri ollenkaan, vaikka iso osa olikin päässä jopa yliaikaa. Jopa 6 astetta vaaleampi, pah!  :niinpa:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tää on koko tämän vuoden ajan antanut hiustensa kasvaa, mutta kun tuo kasvu tapahtuu niin kovin epätasaisesti (lähinnä vain sivuille ja takaraivolle), niin eiköhän pitäne ajella nekin pois.  :draamaa:

Ois ollut kiva pelmahtaa helmikuussa Tohloppiin blondina, mutta luovun ajatuksesta. Ehkä hyvä niin...  :heh:

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Clara »

Piti mennä jo kampaajalle. Ja piti värjätä kuosiinsa..Mut jos olisin viime viikolla mennyt, niin olisin joutunut käymään uudestaan ennen Helsingin viisureissua  :miettii:

Johtopäätös:
Leikkasin itse otsatukkaa, niin muu pää ei näytä niin kamalalta ainakaan omasta mielestä. Ensi viikon loppupuolella sit parturiin, niin kuontalo on sit just edustavimmillaan Helsingissä  :uujee:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mäkin kävin kampaajalla maanantaina, oli jo kasvanut sen verran malli yli. Nyt pärjää taas hetken aikaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Maya
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 09 Maalis 2006, 08:17
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Maya »

MuzaMaza kirjoitti: Tää on koko tämän vuoden ajan antanut hiustensa kasvaa, mutta kun tuo kasvu tapahtuu niin kovin epätasaisesti (lähinnä vain sivuille ja takaraivolle), niin eiköhän pitäne ajella nekin pois.  :draamaa:
Sinulla on yksi ihanimmista kaljuista ikinä- et saa kasvattaa siihen mitään karvoja!  ;)
Mäyrät ne maailmaa pyörittää

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tiedätkö Maya mitä... Sie olet yksinkertaisesti vaan IHANA!!!  :suukko:

No joo... Pelkkä peiliin katsominen kyllä puhuu tuon kaljuden puolesta.
Taisin nuorentua muutamalla vuodella kun ajelin taas pääni eilen paljaaksi.  :miettii:
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 18 Tammi 2008, 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Minä kävin eilen kolmannen kerran parturissa Tuiran Kutrissa. Kesti aikaa taas löytää parturi, jossa on kiva käydä. Minulle parturissa käynti on myös sosiaalinen tapahtuma. Kun käy samalla mukavalla naisella ja voi samalla löpistä niitä näitä niin aika kuluu rattoisasti.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mizu kirjoitti: Kun käy samalla mukavalla naisella ja voi samalla löpistä niitä näitä niin aika kuluu rattoisasti.
Mizu puhuu niin totta. Mulla oli 15 vuotta sama ihana parturi. Vaikka en ole enää pariin vuoteen tarvinnut hänen palveluitaan, käyn aina silloin tällöin vaihtamassa kuulumisia. On sen verran mukava ja puhelias tyyppi kyseessä. Tuli vietyä hänelle lahjojakin.  :joojoo:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Mä taas en kestä, jos kampaaja puhuu. :heh: Olen kaksi kertaa joutunut vaihtamaan muutoin hyvän kampaajan, kun en jaksanut kuunnella sitä höpötystä. :eiei: Haluan vain lukea rauhassa naistenlehtiä. :draamaa:
Viimeksi muokannut barbarossa, 18 Tammi 2008, 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mää en voi ollenkaan käydä kampaajalla, koska ne puhuu. :eiei: En pysty olemaan jumissa jonkun höpöttävän vieraan ihmisen kanssa. :eeek: Onneks vaan vähän epäsosiaalista.

Mun tukka on ihan räjähtänyt. Äiti saa tasoittaa vähän latvoja, kun meen viikonlopuksi alkukotiin.
What color is your life?

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mä kyllä juttelen mun kampaajan kanssa.  :heh:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mäkin juttelen. Se on ihana. <3
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mua taas ahdisti, kun mun entinen kampaaja oli niin hiljainen. :/ Ei nykyinenkään mikään lörppö ole, mutta juttelee kuitenkin jotakin.

Kampaajalla käynti on kyllä todella rentouttavaa, musta on mukavaa jutella vähän aikaa jonkun kanssa ihan niitä näitä eikä mitään tärkeitä juttuja... aivot narikkaan vaan!  :)
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Margot »

kais(t)a kirjoitti: Mä kyllä juttelen mun kampaajan kanssa.  :heh:
No kai nyt sellasen kampaajan kanssa. :draamaa:
What color is your life?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Vähänkö olen sukua Margotille. :heh: Inhoan sitä, että kampaajat mölisevät niitä näitä hiuksia leikatessa. Ei mulla ole millekään randomille kampaajalle mitään sanottavaa eikä niitten jutut yleensä kiinnosta mua eikä huvita mistään säästäkään puhua.

Pahinta on kyllä se, kun ne menee henkilökohtaisuuksiin. Mun mielestä on ihan tajuttoman uskomatonta, että joku tuntematon ihminen, joka leikkaa hiuksiani, alkaa yhtäkkiä kysellä onko mulla miestä jne. :shock: Mitä pirua se sille kuuluu?
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Naali »

Oon varmaan sukua teille. :mitvit: Noin yleensä ottaen kaikki kampaajat on ollut ihan pimeitä kokemuksia. Eräskin keskusteli kanssani keskitysleirikirjallisuudesta. Harmi vaan, etten tiennyt siitä mitään eikä aihe kiinnostanut minua pätkän vertaa.

Vähän kyl on tukkakriisiä täälläkin. Tällee puhtaana ja auki ja sisätiloissa tää on ihan ok, mutta jos tulee yhtään talvempi ja tuulisempi, niin kaikki on vaan naamalla ja ärsyttää. Mulla on kyl varmaan tällä hetkellä pisin tukka ikinä. On vähän unohtunut puolivuosileikkaukset. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Nehaka kirjoitti: Pahinta on kyllä se, kun ne menee henkilökohtaisuuksiin. Mun mielestä on ihan tajuttoman uskomatonta, että joku tuntematon ihminen, joka leikkaa hiuksiani, alkaa yhtäkkiä kysellä onko mulla miestä jne. :shock: Mitä pirua se sille kuuluu?
Just olin aikeissa tulla päivittelemään tätä henkilökohtaisuuksiin menemistä! Ruvetaan kyselemään, mitä teen työkseni, mitä olen opiskellut, jne. :eeek: Kamalaa!
Toinen vaihtoon menneistä kampaajista alkoi jutella musiikista ja yökki mun musiikkimaulle. :ylppis:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

kais(t)a kirjoitti: Mä kyllä juttelen mun kampaajan kanssa.  :heh:
Toki. Minustakin on olennaista kertoa aina kaikki neljän viikon tapahtumat niin yksityiskohtaisesti kuin suinkin ehtii :heh:  Ihmeellisen hyvin se aina muistaa, mitä sille on puhunut. Vähän kuin interaktiivinen päiväkirja.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mun parturini ei oo mikään tuntematon. Ties kuinka monetta vuotta käyn sillä. :ylppis:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mä nään mun kampaajan normaalisti kyllä useamman kerran viikossa...  :heh:  Ai kauhea mikä määrä olis päivittämistä jos ei muuten näkis.  :shock:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Clara »

Tää taas tykkää, kun hölpötellään niitä näitä kampaajalla istuskellessa. Sama juttu hierojalla käydessä. Maalimaa voi parantaa niiiiiin monessa paikassa  :peukku:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mustakin on tosi kivaa että kampaaja juttelee, mutta toki pitää olla sen verran sosiaalisia taitoja, ettei ihan kaikkea utele. Mulla ei ole mitään huonoja kokemuksia tuon puheliaisuuden kanssa, kiva kampaajien kanssa on jutella.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mua alkaa välillä ihan huvittaan kun parturit yrittää joskus ihan väkisin herättää keskustelua ja mistäpä muustakaan kuin säästä  :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä vihaan mun tukkaa! :jupinaa: Taas on otsis kasvanut ihan liian pitkäksi, menee koko ajan vaan silmille. Vasta ensi viikolla pääsen parturiin. Pitänee tänään leikata itse pari milliä siitä pois. :miettii:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Miun tukka ei kasva! Ja sitä pitää olla värjäämässä jatkuvasti uudelleen. :jupinaa:
Mie kun haluaisin ihanan, mustan ja alaselkään yltävän heviletin, mutta ei... :draamaa:
Miulla on takkuinen, wannabe-musta ja olkapäille yltävä hamppukasa. :niinpa:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Tämä ei todellakaan liity partureihin tai kampaamoihin, mutta tein juuri itselleni nutturan. Tiedän, ettei siinä ole mitään ihmeellistä normaalin naisen mielestä, mutta minä en ikinä (siis oikeasti ikinä!) ole tehnyt itselleni nutturaa. Aika säälittävä siitä tuli, mutta saa kelvata. Sympaattinen se ainakin on. :heh:

Aloitin tämän projektin, koska kaverini oli luvannut tehdä minulle tänään nutturan, mutta hän sairastui. :( Lopputulos on aika koominen verrattuna siihen, millaisen kampauksen olisin saanut tältä kaveriltani, joka siis on todella taitava. Jos kukaan muistaa viisuviikon nutturaani, niin se oli kyseisen henkilön tekemä. :joojoo:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Vastaa Viestiin