Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
64
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
17%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 183

Albatrossi

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

AntSa kirjoitti: Semmonen 250 vatsalihasliikettä päivässä tulee väännettyä.
  [img width=45 height=40]http://www.cosgan.de/images/midi/sportlich/n050.gif[/img]

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Albatrossi kirjoitti:
AntSa kirjoitti: Semmonen 250 vatsalihasliikettä päivässä tulee väännettyä.
  [img width=45 height=40]http://www.cosgan.de/images/midi/sportlich/n050.gif[/img]
Ihana hymiö!  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Onko kuppilalaisilla jakaa kokemuksia hyviksi tai huonoiksi osoittautuneista sykemittareista?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mulla on Polareita ollut ja kaikkiin olen ollut ihan tyytyväinen.
Suunnoista ja muista merkeistä en tiedä.
Haluat varmaan sellaisen "vähän karvalakkimallia paremman", tai siis sen verran ominaisuuksia, että siihen voi määrittää omat sykerajat, joiden sisällä haluaa lenkillä pysyä, ja se hälyttää, jne. Kalorinkulutuksen näyttö on ihan kiinnostava, vaikka se nyt ei ole koskaan mikään absoluuttinen. Voipahan vähän viitteellisesti vertailla, mikä laji kuluttaa mitäkin.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

AntSa kirjoitti: Semmonen 250 vatsalihasliikettä päivässä tulee väännettyä.  :lashatumbai:  Kummempia tuloksia ei kyllä vielä näy..  :heh:
Vatsalihasten tapauksessa treenaamisella on vaikutusta lähinnä niiden muotoon. Näkyviin ne saa vaikka tekemättä yhtään liikettä, jos vain rasvaprosentti on riittävän alhainen (jotakuinkin < 8%), mutta ne ovat sitten sellaiset lituskat, treenatut ovat pyöreämmät.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Marjukka kirjoitti: Mulla on Polareita ollut ja kaikkiin olen ollut ihan tyytyväinen.
Suunnoista ja muista merkeistä en tiedä.
Haluat varmaan sellaisen "vähän karvalakkimallia paremman", tai siis sen verran ominaisuuksia, että siihen voi määrittää omat sykerajat, joiden sisällä haluaa lenkillä pysyä, ja se hälyttää, jne. Kalorinkulutuksen näyttö on ihan kiinnostava, vaikka se nyt ei ole koskaan mikään absoluuttinen. Voipahan vähän viitteellisesti vertailla, mikä laji kuluttaa mitäkin.

Kiitos vatsuaksestasi! Juu, juurikin tuollainen vähän monipuolisempi olematta kuitenkaan ammattikäyttöön tarkoitettu soveltuisi hvyin. Olitko sä joskus mitannut sykettä / kaloreita uidessasi vai muistanko väärin? Millä hän sen teki?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

nyt oon ainakin vuoden verran GoGo:n jäsen  :tuuletus:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Tulevassa työpaikassani on joku kuntoblaakeskus samassa talossa. Vähänkö että alan käydä siellä :tapu:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Oon kyl tyytyväinen, että oon liittyny tuonne Gogolle. Siellä on paljon kivoja ohjattuja tunteja, joista suosikki taitaapi olla tällä hetkellä Bodystep. Salilla olen ollut vasta kerran ja tänään olin oman ohjaajan ohjattavana. Tehtiin yhdessä kuntosaliohjelma. Iiiihan HIUKAN jänskätti, kun tää kunto-ohjaaja oli englantia puhuva. Nimi oli Lindsay ja oletin hänen olevan nainen, mutta mieheksi sitten osoittautui kuitennii. Oli kyllä todella asiantuntevan oloinen ja englannin puhuminenkin meni yllättäen aikas hyvin ja kaiken ymmärsin mitä se sopersi. Kuntosaliohjelmastakin tuli tosi mieleinen ja se on nyt aluks 2-3kk mittainen, jonka tarkoituksena on saada kuntoa kohotettua ja painoa pudotettua ennen kunnollista voimaharjoittelua  :peukku:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tää kävi tänään tekemässä kalliin kuntosalisopimuksen... Jäseneksi liittymismaksu 158 euroa ja sitten kahden viikon välein menee suoraveloituksena 19,95 (kun työnantaja maksaa 7 euroa).
Huomenna olisi sitten klo 13:00 henkilökohtaisen ohjaajan kanssa tapaaminen, kun se neuvoo miten kannattaa aloittaa. Nyt on sitten pakko käydä ainakin vuosi aktiivisesti salilla, kun maksut menee vaikkei kävisikään  :miettii:
No pääseehän sillä salikortilla uimahalliin ja kesäisin maauimalaan milloin vaan ilmaiseksi.
Ainakin nyt tuntuu inspiraatio olevan korkealla! Toivottavasti jatkuu! Ja kavereitakin käy samalla salilla - toivottavasti raahaavat mut sinne väkisin, jos en muuten menisi.  :heh:
:rautaa:


Siirsin tämän viestin ja sitä seuranneen keskustelun tänne Kuntopiiriin kilonpudotusketjusta / barba-mode
Viimeksi muokannut barbarossa, 08 Tammi 2008, 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Hyvä Tony. Siitä se alkaa. Minäkin olen nyt todella aktiivisesti käynyut tuolla salilla. On ollu vähän pakko kun rahat lähtee säännöllisesti tililtä.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Maya
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 09 Maalis 2006, 08:17
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Maya »

Minulla tuo kuukausittainen maksu toimii parhaimpana motivaattorina salilla/jumpissa käymiselle. Vaikka kapinoin kaikkia suoraveloituksia vastaan, niin aikoinaan Motivuksen suoraveloitusasiakkaana ollessani, tuli tosiaan käytyä jumpissa ahkerasti ja ilman taukoja. Nyt käyttämälläni kuntokeskuksella ei ole tuota suoraveloitusta niin johan aina kuukausikortin loputtua on helppo livetä pariksi kolmeksi päiväksi, joskus viikoksi, kahdeksikin.  :puna:
Mäyrät ne maailmaa pyörittää

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Niin, se vaara siinä juuri on. Mut nyt on pakko käydä kun rahat lähtee tililtä. Eilen olin ja tänäänkin olen taas menossa sekä keskiviikkona. Torstaina on välipäivä, kun menen keilaamaan.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Maya
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 09 Maalis 2006, 08:17
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Maya »

Salillako sä Kosti käyt vai käytkö myös jumpissa (Bodypumpissa tms)?
Mäyrät ne maailmaa pyörittää

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mun salilla olisi myös runsaasti erilaisia ryhmiä, jotka kuuluu samaan hintaan... Listaa tutkaillessani "rapakuntoryhmä" tuntui sopivimmalta  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Maya kirjoitti: Salillako sä Kosti käyt vai käytkö myös jumpissa (Bodypumpissa tms)?
Mun kestävyyskunto on tällä hetkellä huonossa kantimissa. Mut heti kun saan sen (kunnon siis) nousemaan. Menen sit heti bodypumppiin ja spinnaamaan.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Spinniin voi mennä vaikkei olisikaan paras kunto :tosion:
Vastusta säädellään täysin oman kunnon ja tunnon mukaan, voi mennä kevyestikin. Ohjaaja vaan neuvoo tunnin rakenteen.

Pumppiakin turhaan kauhistellaan, etteikö sinne voisi mennä ennen kuin on "valmiiksi" jotenkin kunnossa. Ihan pienet painot voi laittaa ja  pitääkin laittaa aluksi, vaikka olisi saliharjoittelua harrastanutkin.

Jos joku pk-seudulla elelevä haluaa rohkaistua kokeilemaan noita, tai ei tule yksin lähdettyä, niin voisin lähteä mielelläni kaveriksi, jos vaan ajasta päästään sopimukseen. Yhteydenotot vain tositarkoituksella, eikä mitään diipa-daapa-yksäreitä  :niinpa: Niin ja vihamiesvaraus ;)
Viimeksi muokannut Marjukka, 08 Tammi 2008, 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Marjukka kirjoitti: Niin ja vihamiesvaraus ;)
Sehän on sitten selvä.  :rofl:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Marjukka kirjoitti: Pumppiakin turhaan kauhistellaan, etteikö sinne voisi mennä ennen kuin on "valmiiksi" jotenkin kunnossa. Ihan pienet painot voi laittaa ja  pitääkin laittaa aluksi, vaikka olisi saliharjoittelua harrastanutkin.
Pomo on jo pidemmän aikaa yrittänyt houkutella meikäläistä mukaan tuohon Pump Pump -meininkiin.
Vaikeaa kuvitella itseään moisessa touhussa. Eikä viitsi tosiaan mennä sinne muiden naurettavaksi.

Olen taas täysin tympääntynyt omaan saamattomuuteeni ja surullinen takaisin tulleista kiloista.
Mutta siitähän en voi syyttää kuin itseäni. Olen vaan laiska paska.  :hak:

Aksimille pienet!  :tapu: Mahtava saavutus!  :hali:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä oon tykästynyt hirveesti bodysteppiin, bodypump ei oo oikein koskaan iskeny. Kuntosalilla kun tulee käytyä sit muutenkin, niin toi bodystep on oikein hyvää tasapainoa sille.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minä itse tykkään bodypumpista, vaikken todellakaan ole huippukroppainen tai -kuntoinen. Siinä saa kunnon hien pintaan ilman että tarvitsee miettiä hankalia askelsarjoja tai koreografian kiemuroita.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Siellä salillahan oli kivaa  :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mä haluaisin jazz-tunnille, mutta balettiopiston hinnat on jotain ihan käsittämätöntä. Jonkun 300 euroa maksaisi kevätkausi kaksi kertaa viikossa ja siihen vielä varusteiden (housut, kengät, paidat, vyö) hinnat päälle. :niinpa:

Ei sitten kiinteydytä kevääksi. :eiei:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Albatrossi

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Bodypump, bodystep :raaps:, mitähän noikin tarkoittaa? :puna: :hiips:

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Bodupumpissa käydään läpi kaikki kehon suurimmat lihakset tangon ja levypainojen avulla.

Bodystep on varmaan taas sellainen, jossa steppilaudan avulla tehdään erilaisia liikesarjoja musiikin tahdissa (eniköhän oikein  :miettii:)

Itse uskaltauduin sitten tuonne Body Pumppiin. Niin että voi olla että noutaja kutsuu huomenna jossain muodossa. Nyt on jo ihan puolikuollut olo.  :tajuton:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Pitäiskö tuo kuntoilukeskustelu siirtää tänne? Modeeeee
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Tää menee jo kuntopiiri keskusteluksi, olis varmaan hyvä siirtää tää muualle, modeeee


Tehty!  :) / modeeee
Viimeksi muokannut barbarossa, 08 Tammi 2008, 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Tuota se bodystep juu on. Koreografiat on aikas helppoja, kun on ensimmäisen kerran läpäissyt. Jokaisen tunnin päätteeks tehdään vielä noin 10 minuuttia lihaskuntoa, jonka jälkeen venyttelyt. Huiiippukiva tunti!  :peukku:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja kwak »

Eilen alkoi mulla taas kerran terveelliset elämäntavat, kun kävin salilla vaa'assa ja huomasin lihonneeni joulukuussa 3 kiloa. :eeek: Tänään päätös iskostui vielä enemmän päähän, kun olin kaupungilla shoppailemassa farkkuja eikä vyötärön koko 34:kään enää mahtunut kiinni! :grr: Nyt loppu pullamössöily! Mun heikkoudet eli suklaa ja turha alkoholisoitunut pintaliito (="otanpa yhden tässä rankan työpäivän jälkeen") saavat loppua tykkänään ja salilla alan käydä oikeasti nyt vähintään sen kolme kertaa viikossa. :tosion: Tuossa naapurissa on uimahalli, jonne pääsee opiskelijat ennen neljää puoleen hintaan, joten ajattelin käydä silloin tällöin uiskentelemassa siellä ja harrastaa samalla aerobista liikuntaa, pelkällä saliharjoittelulla se kun saattaa jäädä melko vähälle. Tiedostan myös sen, että vaikka tekisin kuinka terveellistä ruokaa, niin vedän sitä sitten niin että napa rouskaa, minkä jälkeen lopputulos on ihan yhtä tyhjän kanssa... Vois ehkä petrata.

Mulla on suunnitelmat sun muut kyllä jo valmiina, mutta itse toteutus vain puuttuu... [img width=15 height=15]http://www.viisukuppila.fi/forum/Smiley ... raytys.gif[/img] No jospa tää tällä kertaa onnistuis, pikku hiljaa, kilo kerrallaan. [img width=19 height=16]http://www.viisukuppila.fi/forum/Smiley ... rukous.gif[/img]
Keep your head high above the water

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mulla kans on toi paha vika. Syön kyllä terveellistä ja vähärasvaista ruokaa, mutta ahmin sitä aivan liikaa.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Vastaa Viestiin