Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mulla ei onnistu äänestäminen. :eiei: Kokeilin eri selaimilla, kokeilin kirjautua uudelleen ja silti tulee varoitusteksti "Kirjaudu vasemmalla olevalla kirjautumislomakkeella" tms. :eiei:

Ääh. :niinpa: Eiks näitä pisteitä voi laittaa yksärinä? Mua ei haittaa, vaikka joku (järjestäjistä) tietäisikin ketä äänestän.

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Ate »

Kokeilitko sillä nimimerkillä mikä sulla oli ennenkuin vaihdoit sen? Mulla toimi siten. Siis se kirjautuminen ja siten myös äänestäminen :peukku:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

MrMemory kirjoitti:Ei hätää vaikka se joskus herjaa sitä, että tästä IP-osoitteesta on jo äänestetty. Joskushan se IP osoite on ns. "yleinen" eli IP-osoite on toisellakin käyttäjällä sama.
Olis kyllä kamalaa jos kaikkien kuppilan parien ja muuten vaan samassa IP:ssä asuvien äänet hylättäis siks. :shock:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ate kirjoitti:Kokeilitko sillä nimimerkillä mikä sulla oli ennenkuin vaihdoit sen? Mulla toimi siten. Siis se kirjautuminen ja siten myös äänestäminen :peukku:
Ei toimi :eiei: :draamaa:

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja admin »

Ihan vaan tarkistaisin että yritäthän varmasti kirjautua siitä etusivun vasemmasta sisään? Susta kun ei näy pihaustakaan Joomlan puolella ja väliviivan pitäisi toimia kirjautumisissa.

Toinen tarkistus olisi että kirjoitat Kosti-71 isolla alku-K kirjaimella.

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja admin »

Weewa kirjoitti:Mulla ei onnistu äänestäminen. :eiei: Kokeilin eri selaimilla, kokeilin kirjautua uudelleen ja silti tulee varoitusteksti "Kirjaudu vasemmalla olevalla kirjautumislomakkeella" tms. :eiei:

Ääh. :niinpa: Eiks näitä pisteitä voi laittaa yksärinä? Mua ei haittaa, vaikka joku (järjestäjistä) tietäisikin ketä äänestän.
Muutin sinun kirjautumisnimen myös Joomlan puolella samaksi kuin foorumissa, eli Weewa. Kokeilitko Eepu86:sta isolla E:llä?

Muistakaa että isoilla ja pienillä kirjaimilla on eroa!

Jos etusivun puolella on vanhan foorumin takia eri kirjautumisnimi niin siitä huolimatta kirjautumisen pitäisi onnistua kunhan muistaa vain naputella isot kirjaimet niihin kohtiin mihin ne kuuluu (tai muut merkit). Tämä tuli testattua eilen Juhkiksen tunnuksella, jossa Joomlan ja foorumin puolella oli eri nimimerkki. Järjestelmä luo nimenvaihtotapauksissa automaattisesti uuden tunnuksen vanhan nimimerkin perusteella. Ja äänestys onnistuu tuolloin ihan normaalisti

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 473
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja TS »

Weewa kirjoitti:
Ate kirjoitti:Kokeilitko sillä nimimerkillä mikä sulla oli ennenkuin vaihdoit sen? Mulla toimi siten. Siis se kirjautuminen ja siten myös äänestäminen :peukku:
Ei toimi :eiei: :draamaa:
Mulla sama ongelma, ei toimi. Ei toimi alkuperäisellä nimimerkillä jolla alunperin rekisteröidyin kuppilaan, ei toimi tällä TS:llä eikä millään. :eeek:

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja admin »

TS kirjoitti:Mulla sama ongelma, ei toimi. Ei toimi alkuperäisellä nimimerkillä jolla alunperin rekisteröidyin kuppilaan, ei toimi tällä TS:llä eikä millään. :eeek:
Vaihdoin TS:ksi, kokeilitko ToniS

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Kirjautuminen tökkii minullakin. Ei toiminut nykyisellä eikä aiemmalla nimimerkillä (Finnish) + silloisella salasanalla.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

admin kirjoitti:Ihan vaan tarkistaisin että yritäthän varmasti kirjautua siitä etusivun vasemmasta sisään? Susta kun ei näy pihaustakaan Joomlan puolella ja väliviivan pitäisi toimia kirjautumisissa.

Toinen tarkistus olisi että kirjoitat Kosti-71 isolla alku-K kirjaimella.
Ihan niin kuin en olis sitä tehnyt jo 4 vuotta
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja admin »

Muutettu Kollegaksi, ei salasanaa pitänyt kokeilla vanhana, niitä on vain yksi kappale käytössä joka puolella.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Kollega »

admin kirjoitti:Muutettu Kollegaksi, ei salasanaa pitänyt kokeilla vanhana, niitä on vain yksi kappale käytössä joka puolella.
:puna: no. tuli varmuuden vuoksi testattua, kun en ollut varma, pitääkö mennä ihan niin alkutekijöihin, että käyttää alkuperäistä nimimerkkiään kaikkinensa. Kiitokset. Uus`yritys...

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

En ole kokeillut tuota äänestystä kun tämän uuden hienon Kuppilan alkutaival on ollut tällaista
Hàllá kirjoitti: Voi apua! Kauhea vaiva nyt mun takiani, mun kun on pitänyt pyytää, että otetaan nuo aksentit huitsin kuuseen. Kun tuo nimenvaihto nyt oli semmoinen pikkasen venähtänyt vitsi.
Ehkä olis kannattanut kertoa kuppilalaisille että tulossa olevat
"kivat pikku muutokset" onkin täysin uusi systeemi servereiden vaihtoineen
eli pelastakaa viestinne ennen vaihtoa.

Oho, väärä ketju.
:hiips:

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 473
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja TS »

admin kirjoitti:
TS kirjoitti:Mulla sama ongelma, ei toimi. Ei toimi alkuperäisellä nimimerkillä jolla alunperin rekisteröidyin kuppilaan, ei toimi tällä TS:llä eikä millään. :eeek:

Vaihdoin TS:ksi, kokeilitko ToniS

Nyt toimii, kiitoskiitos :tuuletus:

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja admin »

Cyrano kirjoitti:En ole kokeillut tuota äänestystä kun tämän uuden hienon Kuppilan alkutaival on ollut tällaista

Ehkä olis kannattanut kertoa kuppilalaisille että tulossa olevat
"kivat pikku muutokset" onkin täysin uusi systeemi servereiden vaihtoineen
eli pelastakaa viestinne ennen vaihtoa.

Oho, väärä ketju.
:hiips:
Softan vaihdosta ilmoitettiin ennen muutosta, nämä ongelmat eivät vain olleet etukäteen tiedossa lukuisista testauksista huolimatta. En hoksannut luoda käyttäjätunnuksia joissa nimimerkki on vaihdettu koska ei ollut mitään syytä olettaa etteikö ne toimisi. Sama juttu laajennetun ascii-merkistön kohdalla. Palvelimen vaihto ei vaikuta asiaan millään lailla, muuten kuin että on vakaampi ja nopeampi alusta. phpBB ei tietenkään ota kilpailevan foorumisoftan rajoituksia huomioon...

Siirrän tekniikkaan kun jaksan.

edit: ps. sinun tunnuksesi kohdalla ei pitäisi olla enempää ongelmia, koska se on kokonaan Cyrano -muodossa

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja admin »

Kosti-71 kirjoitti:
admin kirjoitti:Ihan vaan tarkistaisin että yritäthän varmasti kirjautua siitä etusivun vasemmasta sisään? Susta kun ei näy pihaustakaan Joomlan puolella ja väliviivan pitäisi toimia kirjautumisissa.

Toinen tarkistus olisi että kirjoitat Kosti-71 isolla alku-K kirjaimella.
Ihan niin kuin en olis sitä tehnyt jo 4 vuotta
Se rajoitus tuli sittenkin tuosta väliviivasta.

Muutin sen etusivun kirjatumista varten Kosti71 -muotoon ilman väliviivaa, kokeiletko sillä. Foorumin puolella nimimerkki pysyy ennallaan.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja jamit »

Minä sain eilen kyllä äänestettyä. Ei kylläkään onnistunut ensimmäisellä kerralla.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mä sitten tykkään teistä, kun olette niin sitkeitä ettekä luovuta. Ongelma ratkaistu, pääsin kirjautumaan sisään. :hali:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

Sain äänestettyä heti kun tajusin tosiaan kirjautua sisään vasemmasta kulmasta. :heh:
Viimeksi muokannut Elena87, 24 Helmi 2008, 01:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Satua »

Ihan vaan vaihtelun vuoksi ajattelin ilmoittaa, että mä onnistuin heti ensimmäisellä kerralla ilman mitään ongelmia. :tuuletus:

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Yli 70 on jo äänestänyt! :tapu:

Muistakaa ettei omia äänestyksiä pitäisi tuoda julki, että jännitys säilyy loppuun asti. :joojoo:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Satua kirjoitti:Ihan vaan vaihtelun vuoksi ajattelin ilmoittaa, että mä onnistuin heti ensimmäisellä kerralla ilman mitään ongelmia. :tuuletus:
Täälläkin pelitti mainiosti! Ihana reikäkortti :surrur:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Weewa »

admin kirjoitti:Muutin sinun kirjautumisnimen myös Joomlan puolella samaksi kuin foorumissa, eli Weewa. Kokeilitko Eepu86:sta isolla E:llä?
No nyt toimi kun tajusin pistää oikein isolla W:eellä! :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: Jee, pisteet annettu!

Avatar
Sarppa
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 340
Liittynyt: 03 Elo 2005, 20:19
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Sarppa »

Viisuvelvollisuus on täytetty :uujee: Nyt jännään onko kukaan antanut täysiä pisteitä samalle kuin minä :mrgreen:

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja celestes »

Äänestys sujui ihan ongelmitta :mrgreen:
Mutta jostain syystä tuntemattomasta jouduin kirjottamaan 4 kertaa käyttiksen ja
salasanan että se otti kirjautumisen vastaan :miettii:

Sopher
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 14:45

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Sopher »

Minua vaivaa tuo sama ongelma eli etusivu ei katso minun kirjautuneen, vaikka foorumin puolella se selkeästi on onnistunut. Aina ilmestyy vain sama viesti joka kehottaa kirjautumaan uudelleen vasemmasta kirjautumislomakkeesta. Olen koettanut niin Firefoxilla kuin Explorerillakin. Mahtaako salasanani olla kelvoton, kun siinä on numeroita?

Sopher
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 14:45

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Sopher »

VAI johtuisiko se siitä, että minulla on niin vähän kirjoitettuja viestejä? Joillakin foorumeilla viestimäärä rajoittaa toimintaa...

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Aiempina vuosina tämä äänestys oli rajattu vain äänestäjille, jotka ovat liittyneet kuppilaan jo ennen faniäänestyksen alkamista. Koska tänä vuonna tässä samaisessa äänestyksessä valitaan myös Ogaen Second Chance edustaja, tuota rajoitusta ei ole (jotta uudet Ogaen jäsenetkin pääsevät vaikuttamaan lopputulokseen).

Uusille jäsenille on nyt lisätty etusivun kirjautumispalikkaan pieni viive eli kun jaksaa kuppilassa vähän aikaa surffailla (ja kirjoitella) niin äänestämäänkin sitten pääsee!

Tervetuloa Sopher kuppilaan ja nyt pitäisi äänestämisenkin jo onnistua! :joojoo:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

MrMemory kirjoitti:Koska tänä vuonna tässä samaisessa äänestyksessä valitaan myös Ogaen Second Chance edustaja, tuota rajoitusta ei ole (jotta uudet Ogaen jäsenetkin pääsevät vaikuttamaan lopputulokseen).
En ollutkaan huomannut. Onko tässä järkeä? :raaps: Itse ainakin äänestäisin perin eri perustein ansiokkainta karsintakokonaisuutta kuin fanikilpailuedustajaa. Esimerkiksi artisti, joka sai minulta täydet ensimmäisessä tapauksessa, jäisi jälkimmäisessä tyystin pisteittä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MrMemory kirjoitti:Äänestyksen voittaja (tai toiseksi sijoittunut jos Suomen finaalin voittaja on sama) tulee edustamaan Suomea tämänvuotisessa OGAE Second Chance –kilpailussa.
Millainen tuo OGAE Second Chance on, eli kisataanko studionauhoin (+ ehkä video) vaiko (nauhoitetuin) live-esityksin?

Joillakin tämän vuoden tyrkyillä on niin iso laatuero nauhan ja live-esityksen välillä, että vaikuttaa siihen, kenelle arvokkaat pisteeni antaisin.

Lukittu