Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

ESC 2008 -arkisto.

Teräsbetoni: Missä miehet ratsastaa

*****
58
31%
****
40
22%
***
15
8%
**
19
10%
*
53
29%
 
Ääniä yhteensä: 185

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti:
AntSa kirjoitti:Mä vaikutuin tästä aktista eilen niin paljon, että meinaan kyllä varmasti kevään aikana tutustua ko. orkesterin muuhunkin tuotantoon! :draamaa:
Oijoi joi.... Lähetänkö heti sulle biisin nimeltänsä "Vaadimme metallia".
Aiku se kotiin päästyään luukuttais sitä täysillä. IHANA BIISI!!

Ja Antsahan VAATII sitä metallia.... "Sielu huutaa metallia, me vaaaaaaaaaaaaadimme meeeeeeeeeeetallia" :tapu:
Aiku tää VAATII... :heh: Mä oon jo kotona! Ei tarvi lähettää - mä taidan esim. YouTubesta katsella kasvavaan TB-nälkääni jokusen näytteen tätä orkkaa.. :tuuletus: Rakastan laulajan hauskaa artikulaatiota! <3 Kauheen selkeä - kuin puheterapeutilla kuunaan!?! :uujee:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

MuzaMaza kirjoitti: "Serbiassa lähes soditaan, ja suomalaiset äänestää tämmöistä jatkoon".

Tuo on kyllä niin totta. Lähetetään vaan Suomesta miekkoja heiluttelevia sotureita Belgradiin, varmasti löytyisi meille ymmärrystä. :roll:
Siis hetkinen, levottomuuksista on kyllä aika pitkä matka sotaan..!

Ja jos sellainen tilanne olisikin, olisiko sotivalle alueelle sitten parempi lähettää jotain siirappista livertelyä rauhasta ja rakkaudesta? :roll: Se nyt vasta olisi epäaitoa kuin mikä...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:Ensinnäkin: Enhän mie kohta uskalla lähettää gentelle yhtäkään tekstaria, jos sinä tuot ne täällä julki kaikille. :shock:
Sitä samaahan sä olet koko eilisen illan täällä kiljunut. Joten mun paljastukseni ei todellakaan ole mikään kauhistuksen asia. Aika monta mun sanomaa ja lähettämää viestiä olet sinäkin täällä tuonut julki, armas :draamaa:
Toiseksi: Jos kerran haluat julkaista mun lähettämäni tekstarit, niin laittaisit sitten edes ne oikein tänne julkisuuteen. :niinpa:
En siis sanonut mitään sellaista, että koko Kuppilan väki on samaa mieltä kanssani.
Aiku se pilkkua viilaa. Kyllä meistä jokainen vastaavan käsityksen viestistäsi varmaan sai, että täällä on joku joukkolynkkaus meneillään :heh:
Ensimmäiset viestit täällä olivat saman suuntaisia ja niissä päiviteltiin juuri solisitin KARISMATTOMUUTTA!
Aika monissa ekoissa viesteissä myöskin hehkutetaan päätä pahkaa kyseistä orkesteria. Mutta sie huomaat vaan ne negatiiviset, jotka on kanssasi samaa mieltä. Mä ainakin tulin koneelle ja luulin näkeväni suurinpiirteen kaikilta jotain negatiivista, mutta ekoissa viesteissä oli todella paljon myös hehkutusta. Että näin :joojoo:
Joten turha on alkaa täällä haukkumaan minua valehtelijaksi
Oi mikä draamaan kuningatar!!! Okei, mennään samalla linjalla, armas.

Ensinnäkin, minä EN TODELLAKAAN yhdessäkään viestissä ole väittänyt sinua valehtelijaksi. Että näin!
Viimeksi muokannut gentedimare, 23 Helmi 2008, 18:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Anna_M kirjoitti: Mutta mitä tuohon Serbiaan ja sotimiseen tulee, niin valitettavan totta. Mutta eihän meillä lintukodossa sellaista ajatella :eiei:
Juuri näin. Kun rupeaa ihan oikeasti miettimään TB:n uhoa biisin sanomaa, niin kovin väärällä teemalla ollaan menossa kohti Belgradia. :eiei:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti:Eikö raskaampaa, huumorilla sävytettyä metallimusiikkia kuuntelevilla voi olla esim. hyvä toimeentulo tai sydämen ja sielun sivistystä? :mitvit:
Nimeomaan :hali:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

Viisukuppila-draama :shock: :uujee:

Teräsbetoni on kyllä todella mielipiteitä herättävä. :heh: Sehän on vaan hyvä asia viisukuvioissa.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

gentedimare kirjoitti:
TantePätsi kirjoitti:Ja miksi Jaana ja Peltsi on muka hauskoja?
Siks kun ne on!! Jaanan ja Peltsin pieni keskusteluhetki paria minuuttia ennen suoran lähetyksen alku tarjosi parempaa Standup-komiikkaa kuin sen "what's his name"n joka kahtena edellisenä vuonna on "hauskuttanut" yleisöä :roll:
Täti ei valitettavasti ollut Tohlopissa murjottamassa. Piti katsoa vaan sitä hauskuutta, joka oli lähetyksessä.

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Satua »

No voi herra isä, Serbiassa on jo sodittu niin kauan, että elämä... Sitäkö tässä nyt pitäisi ajatella, että ei voi laittaa "viikinki"-musaa maailmalle, etteivät sotivat kansat loukkaannu. Pööh! Ehkäpä Teräsbetoni tuo hiukan sitä huvitusta sinne raakuuksien keskelle. :roll:

Orjatar kannattaa kuunnella, jos ei enää muista miltä kuulostaa! Sairaan hyvä biisi! Ja siinä vasta onkin meille kaikille naisille loukkaantumisen mahdollisuus!

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Satua kirjoitti:Orjatar kannattaa kuunnella, jos ei enää muista miltä kuulostaa! Sairaan hyvä biisi! Ja siinä vasta onkin meille kaikille naisille loukkaantumisen mahdollisuus!
Aivan loisto biisi! :kups: Enkä mie ainakaan keksinyt siitä loukkaantua... :draamaa: :heh:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Conductor »

Mitähän siellä Tohlopissa tapahtui eilen illalla kun gentedimare ja AntSa ovat näin pelottavalla tavalla hurahtaneet Teräsbetoniin ? :surrur:
Teillä on yleensä ollut hyvä musiikkimaku, kun on olen teidän listauksianne lukenut mm. viisuhistoriaa osiolla. Nyt olen järkyttynyt... :eiei:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:Kun rupeaa ihan oikeasti miettimään TB:n uhoa biisin sanomaa, niin kovin väärällä teemalla ollaan menossa kohti Belgradia. :eiei:
AIJAHA!!!

On kunnia ja miehuullisuus
suorittaa velvollisuus

Maailma on kylmä vaikka
on ehkä lämmölläkin paikka
Kentät kutsuu sankareita
eikä suinkaan pelkureita

Olkoon edessä tuhoa
ja takana lemmen lumoa
On miehellä velvollisuus
muistaa urhoollisuus

Ei kukaan voi välttää kipua
ja vain elämän virrassa lipua
Kentät kutsuu sankareita
eikä suinkaan pelkureita


Todellinen sodan ja väkivallan puolustuspuhe!! :roll:
Lämpöä haluavat..... :draamaa:

Kohta sitten pitää kieltää kaikki pyrot ja paukut kaikkien maiden esityksestä. Nehän tuo mieleen pommit ja ahdistuksen :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Conductor kirjoitti:Mitähän siellä Tohlopissa tapahtui eilen illalla kun gentedimare ja AntSa ovat näin pelottavalla tavalla hurahtaneet Teräsbetoniin ? :surrur:
Teräsbetonilaiset on huikealla karismallaan suorastaan aivopesseet kaikki puolelleen! :draamaa: :heh:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Conductor kirjoitti:Mitähän siellä Tohlopissa tapahtui eilen illalla kun gentedimare ja AntSa ovat näin pelottavalla tavalla hurahtaneet Teräsbetoniin ? :surrur:
Teillä on yleensä ollut hyvä musiikkimaku, kun on olen teidän listauksianne lukenut mm. viisuhistoriaa osiolla. Nyt olen järkyttynyt... :eiei:
Aina ei voi käydä maut yksiin. Sitä paitsi mä olen aina tykännyt rokahtavammastakin musasta.
2005 Norja on mun listauksen kakkonen
2006 Lordi
viime vuoden Suomen karsinnassa tykkäsin Lovexista.

:rok: :heh:
Hannan biisi ei vaan purrut melodialtaan, mutta Hannan esittämää musatyyliä vastaan mulla ei ole koskaan ollut mitään. Ja mä kuuntelin jo ala-asteella ihan intona meikkavia setiä. Poisonia, Mötley Crueta, Twisten Sisteriä :heh: Jo pienenä siis pikku rokkityttö asusti gentessä
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

Teräsbetonin MySpace

Hyviä biisejä tuolla! :tuuletus:

Ja totta tosiaan, kuten joku sanoi, niin J. Aholalla on suorastaan kadehdittavan hyvä ja selkeä artikulaatio! I'm LOVIN' it!! :ihana:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Elena87 kirjoitti:Teräsbetonin MySpace

Hyviä biisejä tuolla! :tuuletus:
Aloin kuunnella noita ja tajusin, että osaan jokaisen biisin sanat ulkoa. :heh: Onhan tuota tullut kuunneltua... :joojoo:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Elena87 kirjoitti:Teräsbetonin MySpace

Hyviä biisejä tuolla! :tuuletus:

Ja totta tosiaan, kuten joku sanoi, niin J. Aholalla on suorastaan kadehdittavan hyvä ja selkeä artikulaatio! I'm LOVIN' it!! :ihana:
Thänx linkistä Elena87! :hali:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Soppis »

TB oli livenä kyllä ihan omaa luokkaansa Tohlopissa. En olisi yhtään pahoillani jos tällä mennään. :)

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

AntSa kirjoitti:
Elena87 kirjoitti:Teräsbetonin MySpace

Hyviä biisejä tuolla! :tuuletus:

Ja totta tosiaan, kuten joku sanoi, niin J. Aholalla on suorastaan kadehdittavan hyvä ja selkeä artikulaatio! I'm LOVIN' it!! :ihana:
Thänx linkistä Elena87! :hali:
No worries. :uujee:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8333
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Nyt kun TB:n esitystä on tullut analysoitua tarkemmin, niin ei hyvältä näytä. Niiden huhhahhei-huudotkin kuulostivat ohuelta liirumlaarumilta, kun äänitteellä ne olivat übermaskuliinista köörilaulantaa. Ei pojat näin, perk-ele. Jos esitys ei kuulosta ja näytä ensi lauantaina yhtään paremmalta, en voi muuta kuin siirtää ääneni Konttiselle ja Kari Tapiolle. Onko Teräsbetoni niitä päntejä, jotka eivät pysty toistamaan studioesitystään livenä? Vaadin kuluttajasuojaa!
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8333
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

MuzaMaza kirjoitti:
Anna_M kirjoitti: Mutta mitä tuohon Serbiaan ja sotimiseen tulee, niin valitettavan totta. Mutta eihän meillä lintukodossa sellaista ajatella :eiei:
Juuri näin. Kun rupeaa ihan oikeasti miettimään TB:n uhoa biisin sanomaa, niin kovin väärällä teemalla ollaan menossa kohti Belgradia. :eiei:
Sehän on vain tyylikästä, että suomalaiset painuvat sinne muovimiekkoja heiluttelemaan kun serbielukat riehuvat ihan oikeesti areenan ulkopuolella.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tääkin pakotti itsensä katsomaan tämän esityksenkin edes kerran :eeek:

Selvisi sekin, kuka on laulusolistin esikuva, tietysti Sladen Dave Hill :peukku:

Kuva

http://www.slade-weerallcrazee.co.uk/files/dave.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8333
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Princess of Darkness kirjoitti:
Toni kirjoitti:Ja ääni! Voi hyvä Jumala, mikä ääni! :draamaa:
Niinpä, niinpä! :kups: Ja joku vielä kehtaa väittää, ettei se ole hyvä! :draamaa:
Laulajan ääni oli tosiaan kohdallaan ja myös soitanta, mutta ne taustaköörin huhhahheit olivat ihan pliisuja ja ohutta liimaa verrattuna äänitteeseen. Apua. Äkkiä se taustakööri kuntoon.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8333
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Dryad kirjoitti:"Missä miehet ratsastaa" räjäytti kyllä potin livenä, ainakin minun listoillani :uujee: Olin ihan karvat pystyssä koko esityksen ajan :surrur: Livenä biisi toimii 100x paremmin kuin levyversiona, koska Ahola käyttää mielestäni ääntään enemmän livenä, ainakin tämän biisiin kohdalla. Tämä tyttö on nyt soturi :rakkaus: :heh:

Minä taas olen täsmälleen päinvastaista mieltä, erityisesti sen pliisun taustaköörin takia. Piisi menetti kaiken voimansa sen mukana. Laulaja on kyllä loistava livenäkin, mutta ne taustaköörin huudot. Voi ei.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Sarppa
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 340
Liittynyt: 03 Elo 2005, 20:19
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Sarppa »

Ai kun tän suosikki Belgradiin on löytynyt! :uujee: Luulin olevani 100% Cristal Snow'n takana mutta nauroin eilisen esityksen aikana makeimmin kuin aikoihin: rimpulamiesten esittämällä sankarihevillä, jossa lauletaan lampaiden laiduntamisesta, ei voi hävitä! :tuuletus:

Tämän tiimoilta teinkin itselleni (ja kaikille muillekin halukkaille) kannatusrintamerkin ensi lauantaita varten :mrgreen: Merkin saa Euroviisuklubin nettisivuilta täyskokoisena leikkuu- ja kääntövaroineen viimeistään ensi viikon alussa, sen voi sitten tulostella ja taivuttaa pahvin päälle, hakaneula pahvin taakse - ja vola! illan kuumin asuste on valmis :heh:
Kurkatkaas mallia oheisesta linkistä. Betonia Belgradiin! :tapu:

http://koti.welho.com/lsandeli/sunny/teris.jpg
Viimeksi muokannut Sarppa, 23 Helmi 2008, 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Sarppa kirjoitti: Kurkatkaas mallia oheisesta linkistä. Betonia Belgradiin! :tapu:

http://koti.welho.com/lsandeli/sunny/teris.jpg
:shock: Onpas hieno! Oikeesti! Kun en osaa biisiä fanittaa, niin fanitan sua ja tota merkkiä :kiitos:

Avatar
Sarppa
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 340
Liittynyt: 03 Elo 2005, 20:19
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Sarppa »

Ei kun MINÄ fanitan SINUA oi viisujumalatar Anna :kups:

Tarkoitus oisi tehdä lisää kannatusmerkkejä eri finaaliartisteista tänä viikonloppuna ja täyskokoiset merkit oisi ladattavissa Euroviisuklubin sivuilta viimeistään alkuviikolla :uujee:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Sarppa kirjoitti:Tarkoitus oisi tehdä lisää kannatusmerkkejä eri finaaliartisteista tänä viikonloppuna ja täyskokoiset merkit oisi ladattavissa Euroviisuklubin sivuilta viimeistään alkuviikolla :uujee:
Oi wau! :tapu: Mie haluan Cristal Snow merkin. :kups:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Sarppa
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 340
Liittynyt: 03 Elo 2005, 20:19
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Sarppa »

Princess of Darkness kirjoitti:
Sarppa kirjoitti:Tarkoitus oisi tehdä lisää kannatusmerkkejä eri finaaliartisteista tänä viikonloppuna ja täyskokoiset merkit oisi ladattavissa Euroviisuklubin sivuilta viimeistään alkuviikolla :uujee:
Oi wau! :tapu: Mie haluan Cristal Snow merkin. :kups:
Sen saat, mutta mitään Kari Tapio -merkkiä on sitten turha odottaa :nohyi: :rofl:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Sarppa kirjoitti:
Princess of Darkness kirjoitti:Oi wau! :tapu: Mie haluan Cristal Snow merkin. :kups:
Sen saat, mutta mitään Kari Tapio -merkkiä on sitten turha odottaa :nohyi: :rofl:
Kuka nyt sellaisen ottaiskaan... :draamaa: Paitsi ehkä jonkun "Kari Tapio takaisin tangomarkkinoille" -merkin. :heh:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Mua naurattaa vieläkin, kun tuolla ylempänä Sarppa kuvaa näitä heppuja rimpulamiehiksi. :rofl: Itse kappale ei edelleenkään vakuuta.

Lukittu