Parturit ja kampaamot

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mulla on juuri tulossa uusi väri tukkaan.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Margot »

Voiko täällä tunnustaa, että itkin eilen illalla sitä, että Klodden tukka on nyt liian lyhyt? :puna: :heh: Ei saa ymmärtää väärin, se on kyllä tosi hieno. :peukku: Mutta kun mää nyt oon mää... Ei liene epäselvää, mikä on mun fetissi ensi viikon fetissibileissä. :heh: Hauskaa kun Klodde sitten lohdutteli mua, että nopeesti se taas kasvaa. Yleensä kai parturin asiakas itkee tukkaansa eikä asiakkaan vaimo. :mrgreen:
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Onko Klodde leikkauttanut tukkansa :eeek:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Margot »

Joo, leukaan asti ovat.
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Eiiihhh :uujee:

Tai no, varmaan ne on ihan hienot. Mutta kun... :vollotus:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Margot »

No niinpä, kun se hevitukka oli vaan niin ihana. :lohduton: Toivottavasti Klodde ei suutu mulle näistä viesteistä. Ihan aidosti tykkään tuostakin, mutta minkäs sitä itselleen voi.

Onneksi Kloddella on kadehdittava hiustenkasvunopeus. Muistelin, että sillä oli meidän kihlajaisissa leukapituinen tukka ja häissä jo kunnolla yli hartioiden, vaikka aikaa välissä meni vajaat 1,5 vuotta.

Vähänkö manipuloin sen kasvattamaan takas. :ylppis:
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mun hiukset ovat nyt suunnilleen vyötärölle asti. Tekisi melkein mieli vähän lyhentää, sillä vaikka pitkä tukka onkin näyttävä, on se myös aika vaikeatöinen. Sitä paitsi hoitoainetta kuluu ihan liikaa - ostin viime viikolla uuden shampoo-hoitoaineparin, ja shampoopullosta on nyt kulunut 1/4 kun hoitoainetta taas on jäljellä enää yhteen pesukertaan. Tosin mä olen tottunut jo tuohon. :heh: Olihan mulla 14-vuotiaaksi asti hiukset peppuun asti.

Nythän on kuitenkin niin, että poikaystäväni varmasti pettyisi, jos leikkaisin hiukseni lyhyemmiksi. Sillä kun on vähintään yhtä paha pitkätukkafetissi kuin Margotillakin. Onks normaalii, lääkäriin en mene ja vastaathan pian :mrgreen:

P.S. Se myös sanoi ettei mun pitäisi värjätä hiuksiani punaisiksi koska ne ovat kuulemma nätimmät ruskeina.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä olen niin tyytyväinen, kun raaskin lyhennyttää sen puoleen selkään ylettyneen tukan. Tämä nykyinen on niin paljon kivempi hoitaa ja käsitellä, vaikka tuleekin kyllä kalliimmaksi, koska kampaajalla on köytävä noin kuuden viikon välein. Mutta silti.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mulla taas on tavoitteena kasvattaa tukka jonnekin puoleen selkään, jos vaan saan sen pysymään silti hyväkuntoisena. Mut mun tukka nyt onkin niin ohut, ettei se ole kovin hankala, kunhan nyt ei nilkkoihin asti kasvata. :roll:
What color is your life?

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Minä olin ihan tyytyväinen uuteen hiustyyliini. Aika hassua totutella siihen että ne on nyt näin lyhykäiset kyllä.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Miun pitäisi värjätä hiukset... Yritän nyt päättää menisinkö kampaajalle, vai värjäisinkö kotona. :miettii:
Miusta jotenkin hassusti tuntuu, että kotona laitettu väri kestää pidempään, kuin kampaajalla laitettu...
Toisaalta, kampaaja voisi samalla siistiä vähän latvoja, niin kasvaisi taas hiukset paremmin. :joojoo: Onpas vaikeaa! :draamaa:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kävin eilen kampaajalla ja nyt mulla on taas kiva tukka :ihana:

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja My Star »

Onko joku kasvattanut tosi lyhyestä tukasta oikein megapitkän? Mistä tahdonvoima moiseen urakkaan? Mulla ei ole ikinä samaa mallia kahta kertaa ja väri vaihtuu vähän väliä... olisihan se jännä välillä nähdä minkäväriset hiukset itsellä näin aikuisena oikeasti on... vaan ei malta odottaa, että väri kasvaisi tai sitten pitäisi leikata sellainen hyperlyhyt malli (tuokin on kokeiltu, mutta aikas androgyyni olo oli sellaisessa mallissa)...
Viimeksi muokannut My Star, 01 Maalis 2008, 16:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja WandA »

Pakko päästä ensi viikolla kampaajalle. Järkyttävä ylikasvanut malli! :nohyi:

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Täytyy sanoa, ettäolen tällä hetkellä tyytyväinen hiusteni väriin. Tummanruskealla pohjalla ärhäkän oransseja raitoja! :heh:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mun on paaakko päästä parturiin taas! :niinpa:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

JeSSSe kirjoitti:mun on paaakko päästä parturiin taas! :niinpa:
:tapu: tänään tää pääs parturiin!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Kampaajalle aika huomisaamuna. Tilauksessa kaksivärivärjäys ja leikkaus, palkkapäivän kunniaksi. Saadaan tulosbonukset viime vuodelta, niin on varaa vähän muuhunkin kuin otsatukan tasaukseen.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16722
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Mulla ei oo enää hiuksia :shock: Tai no, kyllä niitä teknisesti ottaen ihan hieman on, mutta milleissä mitattava määrä pisimmilläänkin. Olin varma, että ainakin aluksi kaipaisin hiuksiani, mutta ei siltä vaikuta. On vain jotenkin tosi miehekäs olo :shock: En tiedä, onko se tervettä ???

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja kwak »

Värjäsin äsken hiukseni, kuten kaikki muutkin normaalit ihmiset tähän aikaan. Viime värjyykerralla tuli vähän liian tumma lopputulos, joten ajattelin laittaa seuraavalla kerralla hieman vaaleammalla sävyllä, mutta liian tumma tästä tuli taaskin... No olipa yllätys - ei kai se tummuus siitä yhtään muutu, jos laittaa samaa väriä kuin aiemminkin! :heihaloo: Oon ehkä vähän pönö. No Belgradiin sitten sitä vaaleampaa ruskeata. Pääasia, että sain MF-tukan sen kauhean juurikasvuvaljuuden sijaan... On tää gootti-luukkikin sitä parempi. :heh:
Keep your head high above the water

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JIM »

Mä haluaisin kasvattaa ihan lyhyestä tukasta paljon pidemmän, mutta kun ei malta ja sit se näyttää kasvatus vaiheessa niin typerältä, mut aion pitkästä aikaa kummiskin yrittää edes. Toivottavasti syksymmällä mulla on ihan uus staili päässä. :miettii:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Margot »

Värjäsin juurikasvun, ja nyt mun tukka on ihana. :ihana: Tajusin viimein jättää latvat kokonaan värjäämättä eikä tähän mitään sävyeroa jäänyt. Tukka kiittää, kun sitä rääkätään vähemmän.

Kivaa ei ole se, että inhottava tukkani on tykästynyt liian kalliiseen shampooseen. :niinpa: Lisäksi mulla on joku kamala vimma ostaa muotoilutuotteita, vaikken edes muotoile tukkaani juuri lainkaan. :heh:

Kai tää nyt on oikea paikka kaikille hiusjutuille, vaikka kampaajalla en kyllä ole käynyt kahteen vuoteen.
What color is your life?

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JIM »

Mä blondasin eilen mun lyhyen tukan ihan platinan vaaleella värillä :joojoo: sit aletaan kasvattaa sitä vähän pitemmäks ja toistetaan sama keväämmällä. pitää muistaa ostaa hyvät hoito tuotteet jottei hiukset näytä ihan kuivuneilta hamppu kasalta kesällä.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mä oon kasvattanu mun etuhiuksia emo-tyyliin jo viime syksystä ja ei nää vaan kasva. Yhessä vaiheessa meni jo kulmakarvojen päälle, mutta minä hölmö sain jonkuu kohtauksen ja leikkasin pari senttiä pois. Nyt alkaa taas pitkästä aikaa olemaan vähän enemmän pituutta, muttei vieläkään tarpeeksi. Ja etuhiusten väri on tietysti lila :rakkaus: Ja muut hiukset mustat.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä kävin eilen kaverini kanssa HairStoressa, kun meillä oli alennuskuponki "kaksi yhden hinnalla". Oli kyllä vähän huijauksen makua tuossa kupongissa, koska kyseisessä liikkeessä muka yksi henkilö maksaa 42 euroa, eli puoliksi 21 euroa eli sen mitä mulla normaalisti maksaa siinä liikkeessä, jossa yleensä käyn. :roll:

Eikä mun tukasta tullut edes hyvä! Tää on ihan liian lyhyt mun mielestä. Tällainen kesätukka. Voisin kesällä pitää tätä, mutta en nyt keväällä kun oon vielä töissä. :draamaa: Vähän harmittaa. Juuri kun sain pidettyä tätä vähän kiinni takaa. Onneksi mun hiuksilla on tapana kasvaa nopeasti.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Hei kaikki hiusfanit, tsekatkaa tää.

Onko teillä mitään jännittäviä kotikikkoja hiustenhoitoon? Niin kun olut tai etikka tms. :mrgreen:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Naali »

Kerran kuulin yliopistolla, miten tytöt pesevät tukkaansa vain vedellä ja jos on juhlapäivä, niin laimennetulla omenaviinietikalla. Joo.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Aancon »

kais(t)a kirjoitti:Hei kaikki hiusfanit, tsekatkaa tää.

Onko teillä mitään jännittäviä kotikikkoja hiustenhoitoon? Niin kun olut tai etikka tms. :mrgreen:
Olutta hiuksiin? :shock: Mulla se menee sisaan hieman alempaa.. :joojoo:

Tai siis menis, jos saisin juoda.. :niinpa:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

:shock: No, kai se tukka tottuis pelkkään vesipesuun. :miettii:

Joskus oon kuullut että jos huuhtelee hiukset oluella niin saa kivan kiillon. Tuoksukin on varmaan hurmaava...
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

kais(t)a kirjoitti:Hei kaikki hiusfanit, tsekatkaa tää.

Onko teillä mitään jännittäviä kotikikkoja hiustenhoitoon? Niin kun olut tai etikka tms. :mrgreen:
Täältä löytyy runsaasti jännittäviä, mutta ei todellakaan toimivia, kotikikkoja :heh:

Mutta yleensä kookos, hunaja, öljy ja maito sopivasti keskenään sekoiteltuna toimivat. :joojoo:
Tulee kivan tuuheat/pehmeät/kiiltävät hiukset, aineksista riippuen. :D
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Vastaa Viestiin