Oscar-gaala

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Hyvä hyvä! :)

Mulla menee nauhotus jo nyt, vaikka luultavasti en tätä punaisen maton osuutta aio säilyttää kuitenkaan. Perinteisesti laitoin senkin nyt boksille, mutta ei se dvd:lle tule päätymään. Ei kiinnosta niin paljoa se osuus. Vois muutenkin alkaa jo palkintojen jako. :heh:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja minnie »

Tässä on just sopiva aika käydä veskissä, tupakalla ja keittääs kahvia.. :stara:

Palaan astian ääreen palkintojen jaon aikaan.

Mielenkiintoista prosenttiennustusta/veikkausta pääosavoittajista...Clooney ( :shock: ??!) veikatuin, sitten Depp. Naisista Cate.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Patrick Dempsey! :nohyi: Niiiin ällö tyyppi! Ylivoimaisesti mainion Enchantedin huonoin puoli. :niinpa: Amy Adams taas oli yhtä ihana kuin aina. :ihana: Odotan innolla Jon McLaughlinin esitystä ehdolla olevasta So Close biisistä. Se on niin mielettömän hyvä. http://www.youtube.com/watch?v=CB_Qh5TBGoc" onclick="window.open(this.href);return false; :surrur:

Laura Linney! :rakkaus: The Savages on vielä näkemättä, mutta Laura Linney on AINA erinomainen. :joojoo:

Avatar
milnerinho
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 09 Elo 2007, 12:32
Paikkakunta: K-head
Viesti:

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja milnerinho »

Norbit voi voittaa tänään Oscarin. :rofl:
Näytti olevan ehdolla Best Makeup-kategoriassa.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Viime vuonna Adam Sandlerin Click oli ehdolla samassa kategoriassa, joten sen jälkeen tuo Norbitin ehdokkuus ei enää tuntunut niin järkyttävältä kuin se olisi voinut tuntua. Tuskin kuitenkaan voittaa. Onneksi. Kazuhiro Tsuji saanee siis tyytyä jo toisena vuotena peräkkäin pelkkään ehdokkuuteen. :uujee:

Saoirse Ronanilla oli tosi hauska aksentti. Muutenkin tyttö vaikutti tosi mukavalta ja oli selvästi innoissaan gaalaan pääsystä. :)

Jennifer Garner oli ihan mielettömän hyvännäköinen. Taidan rakastaa tuota naista! :ihana: Toivottavasti tulee haastatteluun vielä tässä ohjelman aikana. :pliis:

Marion Cotillard ei edelleenkään sytytä. Onhan se ihan nätti tyttö, mutta toivottavasti ei voita Oscaria tänään. Ennemmin antaisin sen kenelle tahansa ehdokkaalle siinä kategoriassa.

Cate Blanchett! :tapu: :rofl: :kiitos:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mulla jo perinteiseksi käyvä kaava: jaksan valvoa tänne "kalkkiviivoille" asti, mutta tärkeimpien pystien osoitteet taidan nähdä vasta aamulla otsikoista, nimittäin työ kutsuu aamulla, ja pakko nukahtaa pari tuntia, ettei ole vielä enemmän :sekava: kuin normaalisti. Jos nyt vielä pikku hetken katson, mutta tuskin ihan vielä alkaa tapahtua...?

Tähän liittyen kävin su katsomassa There will be bloodin, jätti vähän kylmäksi Day-Lewisin osalta, mikä voi johtua siitä, että päivää ennen katselin DVD:ltä Gangs of New Yorkin, missä D-L:llä oli mielestäni herkullisempi rooli. En sittentiedä tuosta Day-Lewisistä, mutta Javier Bardemille toivon sivuosapystiä. Ja minuun Cotillard kyllä upposi, mutta enpä ole nähnyt noita muita ehdolla olevia esityksiä.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja minnie »

Veikkasin sinne Nelosen kilpailuun Oscar- elokuvavoittajaksi There will be bloodin ja Paras ohjaus: Tony Gilroy (elokuva: Michael Clayton)

Depp ei antanu sitten lyhyttä haastattelua matolla... :lohduton: Oisko eka kerta muuten, ei ollu kuvaakaan http://www.oscar.comissa" onclick="window.open(this.href);return false; Red Carpet2008:ssa.

-Cate oli ihanan hehkeä -kuten aina- asussaan, raskaus tekee jotkut niin hehkeeksi. Tykkäsin siitä yönsinisestä väristä.
-Kukas se nuori tyttö oli Viggon rinnalla..?..

Minttu Vesala oli aivan karsee kana-ihossaan...hyi. Dome Karukoski on söpö, pikkasen Viggon näköä (vaikka tukka on rumaksi harventunutkin).

Mull oli ihmeen huono kuva äsken telkussa..en tie mistä johtu. :shock:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Joo, täällä oli myös kuva yhessä vaiheessa vähän heikkolaatuinen, että olisko ollu yleisestikin jotain häikkää.

Golden Compassin Oscar parhaista erikoistehosteista on ehdottomasti ollut kaikkein suurin yllätys tähän mennessä. Eivätkö äänestäjät huomanneet Transformersia äänestyslipukkeissaan? :mitvit: No ei, oli Golden Compassissakin hienot erikoistehosteet.

Tilda Swintonin voitto oli tietysti vähän odottamaton, mutta mähän sanoin, että sen voi voittaa kuka tahansa ehdokkaista. En siis ollut edes kovin yllättynyt. :mrgreen:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja minnie »

Hui ku tää katto, et onks Cameron Diaz ruvennu laulaa.. :shock:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Noista lauluesityksistä vähän kommenttia.

Amy Adamsin esitys oli todella tylsä, ja jotenkin mun mielestä näytti, ettei olisi edes laulanut livenä. Kappale on kuitenkin ihan kohtuullinen.

Raise It Up oli melko tylsä, vaikka laulajat olikin ihan hyviä.

That's How You Know'ssa tuntui olevan mikrofonien kanssa jotain ongelmia, kun laulu kuului jotenkin tosi huonosti mun mielestä. Esitys oli hieno ja kappale oli hyvä. :)

So Closea odottaen. :tuuletus:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja minnie »

That`s it. Nukkumaan... :juhla: :tajuton:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Siis tässä ei tosiaan pitänyt käydä näin. :heihaloo: Ajattelin sitten laittaa herätyksen 0.50, jotta näkisin red carpet -osion ja ehdin nukkua sitä ennen ehkä vähän alle 2 tuntia. Oon yksin kotona, joten aattelin, että on ihan sama vaikka nukahtaisin sohvalle kesken ohjelman. Lopulta katsoin koko gaalan alusta loppuun NUKAHTAMATTA. :shock: Oon tässä nyt sitten lähdössä matikan preliin noilla yöunilla. :rofl:

Vähän kommenttia valinnoista... Mä en yleensäkään ymmärrä noita valintoja, mutta naispääosa tais mennä kyllä täysin oikeeseen osoitteeseen. Upeaa muuntautumiskykyä. :ihana: Se puku oli kyllä ihan kauhee. :niinpa: Miessivuosan voittaja oli älyttömän hot - ei siis roolissa vaan ihan itsenään. :heh: Puvustus meni oikeaan osoitteeseen. :joojoo: Laulupalkinto meni just sille, jonka en ainakaan ajatellut voittavan. :sorivaan: Kauheesti en noita kyseisiä leffoja ole nähnyt, mutta Sovitus ja Juno pitää nyt ainakin sitten nähdä. Anne Hathaway saa mun pointsit upeasta puvusta. :ihana:

Nelosen kommentaattorit (Armani ja Minttu) oli ihan järkyttäviä ja jotenkin amatöörejä. Kyllä nyt luulis parempia vaatetusalan ihmisiä löytyvän pukuja arvostelemaan! :draamaa: Dome Karukoski sen sijaan. :ihana: :kups: <3

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Metsis kirjoitti:Mä en yleensäkään ymmärrä noita valintoja, mutta naispääosa tais mennä kyllä täysin oikeeseen osoitteeseen. Upeaa muuntautumiskykyä. :ihana:
Saan varmaan kohta maineen Marion Cotillardin vihaajana, koska täällä niin monet tuntuivat hänestä tykänneen. Mun mielestä on vaan tosi harmi, että näin vahvana naispääosanäyttelijöiden vuotena palkitaan roolisuoritus, joka ei mun mielestä vaan ole tarpeeksi hyvä. Onhan Marion hyvä siinä, mutta loppujen lopuksi mulle jäi vain yksi kohtaus mieleen, jossa hän loisti edes jollain tavalla. Itse en laittaisi häntä edes viime vuoden kymmenen parhaan naispääosanäyttelijän joukkoon. Parina edellisenä vuonna hän olisi ehdottomasti ollut ainakin ihan lähellä viiden parhaan joukkoa, mutta tänä vuonna ei mitään jakoa. Oon tosin niin tottunu tähän, ettei akatemia ole samaa mieltä mun kanssa, mutta harvemmin käy ihan näin ikävästi, että mielestäni kategorian huonoin ehdokas voittaa. :lohduton:
Metsis kirjoitti:Kauheesti en noita kyseisiä leffoja ole nähnyt, mutta Sovitus ja Juno pitää nyt ainakin sitten nähdä.
Voin kyllä suositella molempia. :peukku: Atonement on aivan huikea, kun se ensin pääsee vauhtiin puolessa välissä elokuvaa. Varsinkin se loppu on ihan mielettömän hyvä ja koskettava. :ihana:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Metsis kirjoitti:Siis tässä ei tosiaan pitänyt käydä näin. :heihaloo:
Ei tässäkään. :tajuton: Mie ajattelin, että katson tuota gaalan alkua vähäsen ja menen sitten nukkumaan...
Mie kuitenkin täydellisesti jumituin siihen sohvalle ja katsoin se ihan kokonaan.
Nyt sitten koulussa, ilman että nukuin ollenkaan. :draamaa: Kuukahdan varmaan viimeistään englannin tunnille. zzz
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Täällä heräillään lomaviikkoon glamourintäyteisen yön jälkeen. :draamaa:
Oikein viihdyttävä gaala, mulla ei ollut yhtäkään suosikkia kun en ole noita leffoja missään nähnyt.
Hienoa, että yllätyksiä taisi tulla useampiakin. :peukku:
Rakastan katsella niitä menneistä vuosista tehtyjä koosteita. Kylläpä vuodet vierivät sitten nopeasti.

Kannatti valvoa. Minä tykkäsin näkemästäni. :joojoo:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Margot »

En katsonut ollenkaan, vaikka olinkin tapani mukaan alkuyöstä hereillä. Kai sieltä joku kooste sitten tulee.

Marion Cotillard. :ihana: En vaan tajua, miten se onnistui muistuttamaan niin paljon Piafia. Ihan mahtava roolisuoritus. Tykkäsin Marionista myös Pitkät kihlajaiset -leffassa. Ja se on hottis. :kups:
What color is your life?

Avatar
Undantag
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 11 Touko 2006, 10:10
Paikkakunta: Turku (Oulu)

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Undantag »

Ihan kuin olisi ollut paras gaala pariin vuoteen. Stewardkin oli mielestäni hyvässä vedossa. Yleensä joutuu hiukan pinnistelemään, että jaksaa loppuun saakka, mutta nyt olisin voinut katsoa vielä pari tuntia lisää. :surrur:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Olipa yllätyksetön gaala tällä kertaa.Olisivat nyt edes uskaltaneet antaa parhaan ohjauksen ja parhaan elokuvan pystin eri kohteeseen, mutta ei. Vaikka kaipa Menetetty maa ne molemmat ansaitsi ja veljesten oli jo aika ne oscarinsa saada.

Naisten osalta varmaankin oli eniten hajontaa ennakkoarvauksissa, mutta toisaalta ne kategoriat olivat myös tasaisemmat, joten ei kai noita kumpaakaan voida varsinaisena yllätyksenä pitää.

Erikoistehosteiden oscarin minäkin luulin lähes varmasti menevän Transformerille, mutta toisaalta tuota voittanutta on kyllä kovasti kehuttu, en ole sitä nähnyt.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Undantag
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 11 Touko 2006, 10:10
Paikkakunta: Turku (Oulu)

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Undantag »

Mä taas olin kovinkin yllättynyt, mutta ehkä olen helposti höynäytettävä. En uskonut sen paremmin Cotillardin kuin Swintoninkaan voittoon, en arvannut Meduusalle tuollaista pottia, ja erityistehostepysti tosiaan oli täys ylläri.

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Mun veikkaukset meni "lievästi" pieleen, vain 8 oikein. Erityisen paljon yllätyin näyttelijä-kategorioissa, joista sain vain Day-Lewisin (Luojan kiitos, pelkäsin etukäteen vuosikymmenen oikeusmurhaa vaikka voitto erittäin varma olikin)ja Javier Bardemin oikein, naisten kohdalla meni täysin pieleen. Marion Cotillard yllätti tosissaan. :shock: Kenelle tahansa muulle olisin minäkin pystin antanut näin tasokkaana vuonna. Cate Blanchett ja Laura Linney olivat yhtä ihana kuin aina. :ihana:

Muuten Gaala oli ihan tasaisen hyvä, Jon Stewart tapansa mukaan loistava, mutta harmittavan vähän ruudussa. Ehkäpä valmistelujen kiireellisyyden takia Stewartia ei tällä(kään) kertaa nähty paljoa.
Original Score-pystin ehdokkainen esittely pikkuisen harmitti. Esimerkiksi vuonna 2006 musiikki esiteltiin kunnolla elokuva elokuvalta, nyt ne kuitattiin muutaman sekunnin pätkillä. Atonementille kuitenkin ansaittu pysti.

Mitä Suomen studioon tulee, niin meno parani huomattavasti alan ammattilaisten myötä. Kotistudiossa samastuttiin niiden epätoivoon veikkauksien suhteen. :heh: Lyhytdokumenttien kanssa meni kyllä ihan "Tää nimi kuulostaa hyvältä"-linjalle, kun en ollut yhtäkään ehdokkaista nähnyt.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

:tapu: Hienosti täällä on jaksettu valvoa :tapu: Oon ylpeä teistä! Toivottavasti mullakin on ensi vuonna mahdollisuus nuokkua mukana.

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Satua »

Metsis kirjoitti:Miessivuosan voittaja oli älyttömän hot - ei siis roolissa vaan ihan itsenään.
Parasta koko gaalassa. Mieletön karisma Bardemilla. Onneksi voitti. :ihana:

En ole edes vielä tarkastanut omia voittajaehdokkaitani, kun tulikin katsottua gaala kaverilla kodin sijasta. Oli kyllä oikein viihdyttävä. Ja olin järisyttävän onnessani, etteivät olleet täällä Saksassa edes yrittäneet dubata mitään ja kanavalla oli jopa oma haastattelija punaisella matolla, joka ihan kivasti väänsi englantia ja käänsi sitten loppujen lopuksi haastattelut aika pikaisesti.

Swinton tosiaan vähän yllätti, mutta olihan Claytoninkin jotain pakko voittaa. Olisin halunnut, että Paige voittaa, mutta toisaalta en ole edes nähnyt tuota Piaf-kuvaa. Ja loistavaa, etteivät antaneet ohjaaja ja paras elokuva palkintoa eri leffalle, musta se on aina omituista, jos näin käy. Ohjaus on kuitenkin elokuvan sydän (paitsi, jos sulla on D. Day-Lewis näyttelemässä, jota ei varmaan edes tarvitse ohjata; käsittämätön kaveri. Onneksi tekee meikäläiselle liian vakavia leffoja, paitsi mohikaanina se on niin <3 ... ). Mutta juu, kauniita naisia ja jonkin verran komeita miehiä. Ja Stewart on niin mun lemppari.

Edit. Näköjään yhdeksän tällä tänä vuonna oikein. Huono! :eeek:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja minnie »

Satua kirjoitti:
Metsis kirjoitti:Miessivuosan voittaja oli älyttömän hot - ei siis roolissa vaan ihan itsenään.
Parasta koko gaalassa. Mieletön karisma Bardemilla. Onneksi voitti. :ihana:

Ja Stewart on niin mun lemppari.
Stewart on munkin lemppari. :tapu: Putoilin sen huumorista jo Grammyjen aikoihin.

Ennen yötä - Before Night Falls -elkku oli aivan loistava! Hieno roolisuoritus Javierilta ja sivuosassa olleelta Johnny Deppiltä, joka näytteli kahta eri roolia elokuvassa: transua ja vankilanjohtajaa.

Oikeaan osoitteeseen meni sivuosaoscar. :joojoo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Sunnuntainahan jaetaan tän vuoden Oscarit. :uujee: Ensimmäistä kertaa mun ei tarvitse lähetystä varten valvoa koko yötä, joka on tavallaan vähän harmi, koska Oscar-yöstä oli kuitenkin jo muodostunut mulle sellanen ikioma perinne. Onko jollain muulla suunnitelmissa katsoa gaalaa suorana? Koko gaalaa on tänä vuonna kuulemma uudistettu monin tavoin. En kovin tarkkaan tiedä miten, koska itse mielummin koen ne yllätyksenä suorassa lähetyksessä. Voi tietysti olla että kyseessä on vain epätoivoinen keino saada mahdollisimman paljon katsojia vastaanottimien ääreen. :heh:

Ehdokkaat voi käydä katsomassa vaikka täältä, jos ei ole vielä niihin tutustunut. Mukavasti oon itse suurimman osan merkittäviä ja useampia ehdokkuuksia saaneista elokuvista nähnyt. Tarkoituksena olis vielä ennen gaalaa saada katsottua Frozen River, Changeling, The Curious Case of Benjamin Button sekä mahdollisesti The Visitor. Sen jälkeen onkin jo melko helppoa sanoa oma painava sanansa lähes jokaiseen kategoriaan. :heh:

Vähän laimea olo on tähän mennessä jäänyt näistä ehdokkuuksista. Liian monia negatiivisia yllätyksiä ja liian vähän positiivisia oli ehdokkuuksien joukossa. Suurimpina vääryyksinä tietysti Katen ja Leon jääminen ilman ehdokkuuksia Revolutionary Roadista. Katen kohdalla ihanteellinen tilanne olisi ollut, että naispääosaehdokkuus olisi tullut Revo Roadista ja naissivuosaehdokkuus The Readeristä. Olisin jopa voinut toivoa Katelle voittoa parhaasta sivuosasta The Readerissä, mutta pääosakategoriassa tuo roolisuoritus jää armotta täysin uskomattomien Meryl Streepin ja Anne Hathawayn jalkoihin. Jos Kate siis voittaa sunnuntaina ensimmäisen Oscarin, niin tulen olemaan pettynyt siihen päätökseen, vaikka niin paljon haluaisinkin nähdä hänen vihdoinkin voittavan ensimmäisen Oscarinsa. Sääli. :eiei:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

BronZe kirjoitti: Tarkoituksena olis vielä ennen gaalaa saada katsottua Frozen River, Changeling, The Curious Case of Benjamin Button sekä mahdollisesti The Visitor.
Ainakin lihavoidut leffat tulisi käydä katsomassa mitä pikimmin, varsinkin jälkimmäinen. Olisihan se sääli jättää vuoden hienoin elokuva vasta Oscar-gaalan jälkeiseen aikaan. :heh:

Niin ja jos kaikki menee hyvin, irkissä ircnetin puolella on #viisukuppila-kanavalla Oscar-valvojaiset... ainakin yhden miehen sellaiset :joojoo: . Maanantai on otettu vapaaksi jo hyvissä ajoin. :)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja BronZe »

The_Sipi kirjoitti:
BronZe kirjoitti: Tarkoituksena olis vielä ennen gaalaa saada katsottua Frozen River, Changeling, The Curious Case of Benjamin Button sekä mahdollisesti The Visitor.
Ainakin lihavoidut leffat tulisi käydä katsomassa mitä pikimmin, varsinkin jälkimmäinen. Olisihan se sääli jättää vuoden hienoin elokuva vasta Oscar-gaalan jälkeiseen aikaan. :heh:
:shock:

Mun odotukset ei kyl ole lähelläkään noin korkealla. Itse asiassa odotan sen olevan lähes kolmetuntinen teknisesti hyvin toteutettu, mutta vain lähinnä haukotuksia herättävä elokuva. En ole vielä missään vaiheessa ollut vakuuttunut Buttonin laadusta kaiken sen perusteella mitä olen tähän mennessä nähnyt tai kuullut. :eiei: Mielelläni olisin tietysti väärässä.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Tänään ilmestyvästä Me Naiset -lehdestä voi lukea mun haastattelun Oscar-ehdokas Brad Pittistä! :uujee: Tapasin hänet Pariisissa muutamia viikkoja sitten. :kups:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Jos nyt tuon Benjamin Buttonin ehtis käydä lähipäivinä katsomassa vielä ennen pystien jakoa.

Henk.koht. odotan erityisesti BronZen veikkausta analyyseineen. Toivottavasti ehdit sellaisen näpytellä tänäkin vuonna :tapu:
BronZe kirjoitti: Jos Kate siis voittaa sunnuntaina ensimmäisen Oscarin, niin tulen olemaan pettynyt siihen päätökseen, vaikka niin paljon haluaisinkin nähdä hänen vihdoinkin voittavan ensimmäisen Oscarinsa. Sääli. :eiei:
Tästä tuntuu nyt jopa suomalaismedia hössöttävän: saako Kate viimein Oscarin? Kartteleeko Oscar-patsas edelleen Katea? Ikäänkuin se olisi jotain, mikä hänen kuuluisi jossain vaiheessa saada, kun on niin hyvä näyttelijä ja kaikkea :sorivaan: Mutta olisihan se tietty tarkoituksenmukaista, jos pysti tulisi nappiin menneestä roolisuorituksesta parhaassa mahdollisessa leffassa :sorivaan: Itsehän en ole tuota Katen leffaa nähnyt, mutta myös moni kriitikko kirjoittelee samansuuntaisesti kuin nimipronssi BronZe.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Vähän sama kuin Taru Sormusten Herrasta -trilogian kolmas osa sai 11 Oscaria ja siinä selvästi palkittiin koko sarja. Eihän mikään 1/3 osaleffa voi saada Oscaria mm. parhaasta elokuvasta, ainakaan mun mielestä! Jos halusi mennä katsomaan "vuoden parhaan elokuvan" niin piti ensin katsoa ne kaksi ekaa osaa. :sekava:

Olen tuosta edelleen katkera. :niinpa:

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Marjukka kirjoitti:Henk.koht. odotan erityisesti BronZen veikkausta analyyseineen. Toivottavasti ehdit sellaisen näpytellä tänäkin vuonna :tapu:
Heh. :puna: Kai mä jonkunlaisen veikkaussysteemin vielä kirjoitan, mut tosiaan yritän vielä ennen sitä katsoa nuo elokuvat, jotka multa on näkemättä, jotta saa mahdollisimman kattavan analyysin kirjoitettua. :heh:

Marjukka kirjoitti:Tästä tuntuu nyt jopa suomalaismedia hössöttävän: saako Kate viimein Oscarin? Kartteleeko Oscar-patsas edelleen Katea? Ikäänkuin se olisi jotain, mikä hänen kuuluisi jossain vaiheessa saada, kun on niin hyvä näyttelijä ja kaikkea :sorivaan: Mutta olisihan se tietty tarkoituksenmukaista, jos pysti tulisi nappiin menneestä roolisuorituksesta parhaassa mahdollisessa leffassa :sorivaan: Itsehän en ole tuota Katen leffaa nähnyt, mutta myös moni kriitikko kirjoittelee samansuuntaisesti kuin nimipronssi BronZe.
SIkäli tuo on ihan ymmärrettävää, kun onhan Katella jo huikeat kuusi ehdokkuutta, vaikka ikää on vielä alle 35-vuotta. Muistaakseni tuokin on jo jonkinlainen ennätys itsessään. Mua oikeesti niin ärsyttää se, ettei Kate saanut ehdokkuutta Revolutionary Roadista, joka saattaa olla jopa hänen paras roolisuorituksensa ikinä, koska siinä tapauksessa olisin voinut olla ehdottoman tyytyväinen myös hänen voittoonsa. Ehkä olisin jopa toivonut sitä. Kyllä Katella on vielä aikaa saada se oma Oscarinsa elokuvasta, josta sen oikeasti ansaitsee, joten The Readerista häntä ei tarvitse palkita.

Mun mielestä on niin uskomatonta, että Meryl Streepillä on jo 15 Oscar-ehdokkuutta. :shock: Pisin tauko Merylin ehdokkuuksien välillä on ollut vuosina 1991-1996. Suurin osa ehdokkuuksista on kaikenlisäksi tullut pääosarooleista. Ja 2000-luvullakin ehdokkuuksia on tullut neljä kappaletta, joten varmaan ensi vuosikymmenellä määrä kasvaa vielä entisestään. Tulee kyllä olemaan mielenkiintoista nähdä, miten paljon ehdokkuuksia Meryl tulee yhteensä keräämään elämänsä aikana. Voittoja tosin on vain kaksi tähän mennessä, joten Katherine Hepburnin neljään voittoon on vielä jonkun verran matkaa. Toivottavasti sunnuntain jälkeen se on enää yhden päässä. :pliis:

Vastaa Viestiin