Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

ESC 2008 -arkisto.

Teräsbetoni: Missä miehet ratsastaa

*****
58
31%
****
40
22%
***
15
8%
**
19
10%
*
53
29%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12015
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja sziget »

Speed kirjoitti: Edit: http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtm ... 8/2/124795" onclick="window.open(this.href);return false;

Tässä vähän Teräsbetonilta Feedbackia nettikeskusteluista :heh:
Hyviä kommentteja. Nämä tyypit eivät varmaan jännitä kv. pressin edessäkään kuten Hanna Helsingissä (no hän olikin yksin).

Ja hauskaa että kehuvat Konttista. Eivät ole rajoittuneita.

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja sauna »

http://www.esctoday.com/news/read/10717#react" onclick="window.open(this.href);return false;
Tätä mieltä ollaan pääasiallisesti ulkomailla. Pelottaa jo ihan että suomi valitsee tämän :shock: Yrittäkää ymmärtää että teräsbetoni voi olla hyväkin juttu täällä mutta ei ulkomailla. :pliis:

Tää menee joka vuosi tähän että suomi äänestää vain sitä julkkista tai eniten suosiota nauttivaa artistia, mutta sitten valitetaan että eipä taaskaan tullut menestystä suomeen. Suomen karsinnoissa kappaleella tai esityksellä ei ole mitään jalansijaa jos kyseessä on vähänkin tunnetumpi artisti. Toivottavasti Suomi ymmärtää äänestää kansainvälisintä artistia/bändiä eikä esim tätä. (ei siinä mitää että hyvä bändihän tämä on mutta tarkotan tällä sillä että euroopassa tämän "vitsin" en usko toimivan :shock: )

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

sauna kirjoitti:http://www.esctoday.com/news/read/10717#react
Tätä mieltä ollaan pääasiallisesti ulkomailla. Pelottaa jo ihan että suomi valitsee tämän :shock: Yrittäkää ymmärtää että teräsbetoni voi olla hyväkin juttu täällä mutta ei ulkomailla. :pliis:

Tää menee joka vuosi tähän että suomi äänestää vain sitä julkkista tai eniten suosiota nauttivaa artistia, mutta sitten valitetaan että eipä taaskaan tullut menestystä suomeen. Suomen karsinnoissa kappaleella tai esityksellä ei ole mitään jalansijaa jos kyseessä on vähänkin tunnetumpi artisti. Toivottavasti Suomi ymmärtää äänestää kansainvälisintä artistia/bändiä eikä esim tätä. (ei siinä mitää että hyvä bändihän tämä on mutta tarkotan tällä sillä että euroopassa tämän "vitsin" en usko toimivan :shock: )
No höpönhöpö, sanon minä. Nuo olivat vain muutaman tyypin mielipiteet. Enemmän kyllä Teräsbetonista on tykätty ulkomaisilla foorumeilla kuin haukuttu. Youtubessakin sitä on taidettu vain kehua. Ja mun mielestä esim. toinen ulkomaisten suosikki, Milloin, on hyvä mutta liian tylsä ja tavanomainen päästäkseen edes finaaliin. Teräsbetoni erottuu tän vuoden balladien ja dancebiisien joukosta! :ihana:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

sauna kirjoitti:http://www.esctoday.com/news/read/10717#react
Tätä mieltä ollaan pääasiallisesti ulkomailla. Pelottaa jo ihan että suomi valitsee tämän :shock: Yrittäkää ymmärtää että teräsbetoni voi olla hyväkin juttu täällä mutta ei ulkomailla. :pliis:
Sä oot vaan niin väärässä, ja täysin vailla lähdekritiikkiä, on ihan selvä ett linkittämälläsi saitilla ei lämmetä tälle genrelle, mutta ei se mitään. Youtubessa se on kerännyt eniten ulkomaista kiitosta ja huomiota.
Viimeksi muokannut ta1ja, 01 Maalis 2008, 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja sauna »

No ei kyllä teräsbetoni mitään suurta suosiota ole nauttinut missään ulkomaisilla keskustelufoorumeilla millä minä olen vieraillut :kups: Tarkotin viestillä myös sitä että Vuokko Hovattaa ollaan paljon kehuttu ja ylistetty mutta eipä Suomalaiset vaan tajua minkä päästivät menemään (tai siis onhan vielä se toinen mahdollisuus :tapu: ) Toivotaan että olen väärässä teriksen suhteen sillä tämän pääsy alkaa olla (pelottavan) todennäköistä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

sauna kirjoitti:No ei kyllä teräsbetoni mitään suurta suosiota ole nauttinut missään ulkomaisilla keskustelufoorumeilla millä minä olen vieraillut :kups:
- no kiinnitä sitten huomiota vaikka tohon "millä minä olen vieraillut" - kantsis ehkä laajentaa näkökulmia. Eikä kukaan väittänyt että suurta, kyse oli siitä että on näistä saanut tod.näk eniten ulkomaista kiitosta.

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

ta1ja kirjoitti:
sauna kirjoitti:No ei kyllä teräsbetoni mitään suurta suosiota ole nauttinut missään ulkomaisilla keskustelufoorumeilla millä minä olen vieraillut :kups:
- no kiinnitä sitten huomiota vaikka tohon "millä minä olen vieraillut" - kantsis ehkä laajentaa näkökulmia. Eikä kukaan väittänyt että suurta, kyse oli siitä että on näistä saanut tod.näk eniten ulkomaista kiitosta.
Jep, ja sit siinä on vielä sekin puoli että suurin osa euroviisufaneista (siis näistä foorumien käyttäjistä ym.) tykkää lähinnä siitä perinteisestä euroviisumusiikista - lässynlässypopista ja dancesta. Ei niiden useimpien voi edes olettaa pitävän kaikesta rockimmasta musiikista. Ja sit ne varsinaiset äänestäjät onkin paljon laajempi joukko kuin vannoutuneet viisufanit.. Sauna unohtaa tän nyt ihan kokonaan. Ja Youtubessa mun mielestä liikkuu enemmän just sitä "tavallisempaa" viisujen katsojaporukkaa, ja niiden kommentit on olleet 95% positiivisia Teräsbetonin suhteen. :joojoo:

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja sauna »

ta1ja kirjoitti:
sauna kirjoitti:No ei kyllä teräsbetoni mitään suurta suosiota ole nauttinut missään ulkomaisilla keskustelufoorumeilla millä minä olen vieraillut :kups:
- no kiinnitä sitten huomiota vaikka tohon "millä minä olen vieraillut" - kantsis ehkä laajentaa näkökulmia. Eikä kukaan väittänyt että suurta, kyse oli siitä että on näistä saanut tod.näk eniten ulkomaista kiitosta.
Selvä :joojoo: Mutta kävi miten kävi niin kannustan suomen ehdokasta täysillä :tuuletus: Tosissaan youtubessa on eriääni kellossa :uujee: Olen itse asiassa pyöriny vain näillä euroviisuja käsittelevissä foorumeissa niin pohjustin päätelmäni niille :draamaa: :puna:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Possu »

Jos oikeasti Suomi haluaa päästä finaaliin ja menestyä, niin TB on ainot vaihtoehto. Muut kappaleet ovat juuri sellaisia, joilla Suomi ei voi mitenkään pärjätä. Onhan se nyt jo monta kymmentä vuotta nähty. Ainot mahdollisuus on näyttävä ja mieleenpainuva show. TB ei välttämättä riitä, mutta se menestyisi varmasti paremmin kuin kukaan muu ehdokkaista.

Herätkää jo! Luuleeko täällä tosiaan joku, että Suomi voisi menestyä edes jotenkin jollain muulla kappaleella? Vastaus on selvä ei ja se on fakta.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Jos valinta pitäis suorittaa Teräsbetonin, Kari Tapion ja Meurmannin välillä niin sitten ehdottomasti TB. Mutta muuten ei kyllä ketään noista kolmesta, jos vaan mahdollista.

Enhän mä Lordiakaan olis halunnu edustamaan, mutta kun jäljellä oli Metsäketo ja Lordi niin kyllä mä niistä ehdottomasti Lordin halusin.

Avatar
Kurki
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 19
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 17:35
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Kurki »

Minä olen ainakin nähnyt paljon kehuja ulkomailta mm. J.Aholan ja Teräsbetonin vieraskirjoissa, tosin on siellä myös haukkujakin, mutta eihän tämä ole uusi ilmiö. Aina joku tykkää ja toinen ei.

Kyllähän TB:llä on hyväkin mahdollisuus pärjätä Belgradissa. Yhtye on jokseenkin tuttu ulkomaillakin. Otetaan huomioon vaikka viime vuotinen Northern Kingsien Reborn -albumi, jossa oli Suomen parhaimpia hevisolisteja, mukaan lukien Jarkko. Silloinkin Jarkon upea ääni sai valtavasti kehuja myös ulkomailta, mm. myspacessa. Ja onhan TB:n ensimmäinen albumi julkaistu ainakin Saksassa. Toivottavasti biisi vaan kuulostaa hyvältä muiden eurooppalaisten korvaan. Se on suomella laulamisen riski aina. Siitä onkin jo aika kauan, kun Suomen edustaja on laulanut kotimaan kielellään. (Puhun jo kuin TB olisi valittu edustamaan, ja kyllhän ne sen pestin saakin!)

Perusmeiningillä euroviisuihin Tuossa olisi yksi Huomenta Suomen haastattelu TB:stä koskien mm. viisuja ja tulevaa musiikkivideota. (sori, jos on linkitetty aiemmin)
Viimeksi muokannut Kurki, 01 Maalis 2008, 11:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja sauna »

Possu kirjoitti:Jos oikeasti Suomi haluaa päästä finaaliin ja menestyä, niin TB on ainot vaihtoehto. Muut kappaleet ovat juuri sellaisia, joilla Suomi ei voi mitenkään pärjätä. Onhan se nyt jo monta kymmentä vuotta nähty. Ainot mahdollisuus on näyttävä ja mieleenpainuva show. TB ei välttämättä riitä, mutta se menestyisi varmasti paremmin kuin kukaan muu ehdokkaista.

Herätkää jo! Luuleeko täällä tosiaan joku, että Suomi voisi menestyä edes jotenkin jollain muulla kappaleella? Vastaus on selvä ei ja se on fakta.
Minä en allekirjoittaisi tuota. Enkä tuota näyttävää showta :heh: . Olen jo monesti mollannu sitä esitystä joten en ala vanhoja toistelemaan, mutta Vuokolla ja Cristalilla olisi omasta mielestäni yhtähyvät elleivät jopa paremmat mahdollisuudet menestymiseen :draamaa:

Avatar
Kurki
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 19
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 17:35
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Kurki »

Kannattaa muuten ostaa Teräsbetonin Missä miehet ratsasta -single. Se sisältää euroviisu- ja albumiversiot MMR-kappaleesta. Bonusraitana on äärettömän upea akustinen kappale Kaukaiset tulet.

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja sauna »

Tätä kappaletta kun kuuntelee niin alkaa pitää tosta ärrän runsaasta käytöstä :mrgreen: oiskohan ihan tarkotuksella valittu nuo sanat ärrä painotteisiksi ja oikein äännettäessä sitä korostetaan :tapu: Hyvä niin jos on.

Avatar
Kurki
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 19
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 17:35
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Kurki »

Laukkakompista ja miehisistä huh-hah -huudoista tulee hauskasti mieleen kappaleen nimi.

http://www.radiorock.fi/ohjelmat/rockin ... oskaa.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Äänestäkääs RAUTAA Teräsbetonille Radio Rockin äänestyksessä, niin bändi saa hieman radiosoittoa ja kunniaa tuoltakin!

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Elena87 kirjoitti:
sauna kirjoitti:http://www.esctoday.com/news/read/10717#react
Tätä mieltä ollaan pääasiallisesti ulkomailla. Pelottaa jo ihan että suomi valitsee tämän :shock: Yrittäkää ymmärtää että teräsbetoni voi olla hyväkin juttu täällä mutta ei ulkomailla. :pliis:

Tää menee joka vuosi tähän että suomi äänestää vain sitä julkkista tai eniten suosiota nauttivaa artistia, mutta sitten valitetaan että eipä taaskaan tullut menestystä suomeen. Suomen karsinnoissa kappaleella tai esityksellä ei ole mitään jalansijaa jos kyseessä on vähänkin tunnetumpi artisti. Toivottavasti Suomi ymmärtää äänestää kansainvälisintä artistia/bändiä eikä esim tätä. (ei siinä mitää että hyvä bändihän tämä on mutta tarkotan tällä sillä että euroopassa tämän "vitsin" en usko toimivan :shock: )
No höpönhöpö, sanon minä. Nuo olivat vain muutaman tyypin mielipiteet. Enemmän kyllä Teräsbetonista on tykätty ulkomaisilla foorumeilla kuin haukuttu. Youtubessakin sitä on taidettu vain kehua. Ja mun mielestä esim. toinen ulkomaisten suosikki, Milloin, on hyvä mutta liian tylsä ja tavanomainen päästäkseen edes finaaliin. Teräsbetoni erottuu tän vuoden balladien ja dancebiisien joukosta! :ihana:
Niin erottuu, ja edukseen. :joojoo: :peukku:

TB:n myspace-sivukin on aikas ulkomaalaisvierailija voittoista, tsemppaavin kommentein..sehän on vaan positiivista. :joojoo: :peukku:

Mitä Teräsbetoniin tulee viisuissa esiintymisen osalta, niin eikös se Lordikin saanut pääsääntöisesti alkuvaiheessa erittäinkin epäsuopean vastaanoton. Muistelisin jopa uskovaisten (Euroopassa) hyökänneen Lordia vastaan viisuviikkojen aikana, ja ennen sitä. Kauhee haloohan siitä synty kun Suomi laitto monsterit viisuaan edustamaan, hui! :heh: Teräspeto :heh: on kesyä kamaa sen rinnalla. Vaikka muuten onkin miljoonastibiljoonasti parempi (mun mielipide).

:tapu: Teräsbetonille kannatukset lähtee täältä 100%:sti. :joojoo: :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Antero »

Viime hetken fiilis: Kyllä tämä taitaa voittaa............. ;)

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja sauna »

Taas täällä vertaillaan TB:tä lordiin?!? Ihan erillaisiahan he ovat enkä todellakaan usko siihen että TB yltäisisi lähellekkään lordin tasoon viisuissa. Itse äänestin ja paljon sillon muinoin lordia josta pidän edelleenkin ja TB:stä nyt en kovinkaan paljoa vaikka vahvoilla saattaa ollakkin :draamaa:

Minä niin haluaisin oppia pitämään tästä jos tämä edustamaan joutuu suomea. Toivotaan että opin... :roll:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

JeSSSe kirjoitti:Jos valinta pitäis suorittaa Teräsbetonin, Kari Tapion ja Meurmannin välillä niin sitten ehdottomasti TB. Mutta muuten ei kyllä ketään noista kolmesta, jos vaan mahdollista.

Enhän mä Lordiakaan olis halunnu edustamaan, mutta kun jäljellä oli Metsäketo ja Lordi niin kyllä mä niistä ehdottomasti Lordin halusin.
Nuo kaikki kolme käy mulle vallan mainiosti. :joojoo: Mutta erityisesti TB. :tapu:

En mä myös halunnu silloin vuonna 2006 Lordia edustamaan, vaan niistä kaikista surkeista mielestäni siedettävin oli Metsäpeto kauniilla kappaleellaan...mut ei, kansa valitsi Lortin ja olin syvästi järkyttynyt sekä tunsin suunnatonta häpeää...oikein nolotti jo pelkästään katsoa valitun edustajan kuvia lööppilehtien kansissa kun kaupassa kävi. Ajattelin että mitähän ne mummotkin tuumaa ja lapsikin järkyttyy moisista kuvista saatika esityksestä..
Ja olin väärässä. :joojoo:

Kansa valitsi oikein 2006, toivottavasti valitsee tänä iltana myös! :tapu: TB! TB! TB! :tuuletus:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja sauna »

Minä taas tunsin ensimmäistä kertaa ylpeyden aihetta edustajastamme lordin aikoihin :joojoo: Saispa kokea sen taas tänä vuonna :surrur:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

sauna kirjoitti:Minä taas tunsin ensimmäistä kertaa ylpeyden aihetta edustajastamme lordin aikoihin :joojoo: Saispa kokea sen taas tänä vuonna :surrur:
Auttaako: Oikeesti ja täysin objektiivisesti TB on paljon parempi kuin Lordi, eihän ne tarvii mitää lateksejakaan. :mrgreen:

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Antero »

minnie kirjoitti:Kansa valitsi oikein 2006, toivottavasti valitsee tänä iltana myös! :tapu: TB! TB! TB! :tuuletus:
Ellei nyt ihan kummia tapahdu, niin näin käy.... vallankin kun on koettu se, että Suomi todellakin voi pärjätä Euroviisuissa ja nimenomaan tällaisella musalla... siksikin äänestävien enemmistö kallistuu tämän kannalle...jos tällä ei tänä vuonna pärjätäkään, ainakaan riittävästi, niin sitten ensi vuonna äänestetään jokin toisen sorttinen biisi ja hevikortti on lopullisesti katsottu :) ......

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Antero kirjoitti:
minnie kirjoitti:Kansa valitsi oikein 2006, toivottavasti valitsee tänä iltana myös! :tapu: TB! TB! TB! :tuuletus:
Ellei nyt ihan kummia tapahdu, niin näin käy.... vallankin kun on koettu se, että Suomi todellakin voi pärjätä Euroviisuissa ja nimenomaan tällaisella musalla... siksikin äänestävien enemmistö kallistuu tämän kannalle...jos tällä ei tänä vuonna pärjätäkään, ainakaan riittävästi, niin sitten ensi vuonna äänestetään jokin toisen sorttinen biisi ja hevikortti on lopullisesti katsottu :) ......
...sit voitas laittaa se Metsäpeto. ;)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Voi kiltit suomalaiset, tehkää tänä iltana oikein ja äänestäkää TB voittoon..!! :pliis:

Mä en taida uskaltaa katsoakaan, ainakaan tulosten julistamista... :sohva:

(Olettaen tietysti että webcast toimii, että olisi mahiksiakaan katsoa... ;))
Viimeksi muokannut rosetta, 01 Maalis 2008, 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Speed »

Teräsbetonilla tuulikone :eeek: Tämä on pakko nähdä!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Speed kirjoitti:Teräsbetonilla tuulikone :eeek: Tämä on pakko nähdä!
[joo en haluu nähdä tuulikoneita vaikka ehkä se on vähän parempi kuin rivi kukkapinnejä otsalla]

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja sauna »

Speed kirjoitti:Teräsbetonilla tuulikone :eeek: Tämä on pakko nähdä!
:hahaha: Todellakin!!

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Toivottavasti käytössä on ne YLE:n kuuluisat "tuulikoneet". :hihi:

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Kuulin huhua että tuolla meidän laulajapojalla on ääni hieman huonona vilustumisen johdosta! :eeek:

Toivottavasti ei pidä paikkaansa.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Toivottavasti se pitää paikkansa :pliis:

Lukittu