Keskustelu karsintamenettelystä

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Mitä mieltä karsintamenettelystä?

Alkukarsinnat turhia, mieluummin vain kunnon finaali
14
36%
Pitäisi olla oikeat alkukarsinnat, joissa voi jo tippuakin
17
44%
Ihan kiva systeemi tämä
2
5%
Voitaisiin kokeilla taas jotain ihan uutta tapaa
5
13%
YLE saisi tehdä sisäisen valinnan
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 39

trex
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 439
Liittynyt: 16 Tammi 2004, 20:42

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja trex »

Voisikohan Suomessa toimia karsintasysteemi, jossa (tavalla tai toisella) varmistettaisiin, että superfinaalissa on 3 täysin eri genren edustajaa? :miettii: Esim. semit jaettaisiin genren mukaan: balladi, pop ja rock tms... Samaa rataa sitten jatkettaisiin läpi lopun karsinnan. Tosin artistien & biisien karsinointi voisi aiheuttaa ongelmia ja kritiikkiä - ja toisaalta: miksi väkisin pakottaa tietty genre mukaan, jos kansa ei sitä halua (edustamaan)...

BWO
Siemailija
Siemailija
Viestit: 110
Liittynyt: 03 Maalis 2005, 10:58

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja BWO »

Ensi vuonna pitäisi ensin valita hyvät biisit, sitten esittäjät. Nythän täällä YLE mukamas hyväksyy levy-yhtiön tarjoamat esittäjät (kaikki hyväksytään), mutta sitten nämä saavatkin itse vielä päättää, minkä biisin lähettävät kisaamaan. YLE ei sano mitään, vaikka mukaan lähetetään mitä tahansa paskaa. Kävihän tämä ilmi Kristian Meurmanin idioottimaisesta "Minä halusin, että olen mukana viisuissa omalla biisilläni" -ilmoituksestakin. Ihan sama, vaikka tekele oli vihoviimeinen itkuvirsi, mukaan vain. Onko YLEltä unohtunut, että kyseessä on kuitenkin laulukilpailu? Levy-yhtiöiden asenne taas tuntuu olevan "tällä saa kivasti näkyvyyttä Suomessa, vaikka eihän tällä varmaan maailmalla pärjää."

Ja ihan tiedoksi kaikille, jotka kuvittelevat Teräsbetonin pärjäävän. Ei todellakaan pärjää. Lordin menestys oli onnenkantamoinen, jossa yhdistyivät ok biisi ja Lordi shokkivitsibändinä. Viime vuonna hevi ei enää menestynyt, eikä varsinkaan, anteeksi nyt vaan, järkyttävän näköisten ja kaikin puolin mauttomien esiintyjien kuten Teräsbetonin toimesta tule sitä tekemään. Jos bändi on vitsi, ei naurata, eikä Eurooppa varsinkaan sitä tajua. Se kääntää kanavaa, äänen pois tai menee jääkaapille. Niin tulen minäkin tekemään.

Semifinaaliin jäädään, ja ihan viimeisille sijoille. Ja hyvä niin. :tapu:

Hevillä hävetään! :nohyi:

Avatar
klasuk
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Helmi 2007, 00:29

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja klasuk »

BWO kirjoitti:Onko YLEltä unohtunut, että kyseessä on kuitenkin laulukilpailu? Levy-yhtiöiden asenne taas tuntuu olevan "tällä saa kivasti näkyvyyttä Suomessa, vaikka eihän tällä varmaan maailmalla pärjää."
Juuri näin... ;);)
BWO kirjoitti: Ja ihan tiedoksi kaikille, jotka kuvittelevat Teräsbetonin pärjäävän. Ei todellakaan pärjää. Lordin menestys oli onnenkantamoinen, jossa yhdistyivät ok biisi ja Lordi shokkivitsibändinä. Viime vuonna hevi ei enää menestynyt, eikä varsinkaan, anteeksi nyt vaan, järkyttävän näköisten ja kaikin puolin mauttomien esiintyjien kuten Teräsbetonin toimesta tule sitä tekemään. Jos bändi on vitsi, ei naurata, eikä Eurooppa varsinkaan sitä tajua. Se kääntää kanavaa, äänen pois tai menee jääkaapille. Niin tulen minäkin tekemään.

Semifinaaliin jäädään, ja ihan viimeisille sijoille. Ja hyvä niin. :tapu:

Hevillä hävetään! :nohyi:
Puit sanoiksi juuri sen mitä alkuperäisellä (tämän viestiketjun) aloituksella tarkoitinkin.

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 546
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

BWO kirjoitti:Ensi vuonna pitäisi ensin valita hyvät biisit, sitten esittäjät. Nythän täällä YLE mukamas hyväksyy levy-yhtiön tarjoamat esittäjät (kaikki hyväksytään), mutta sitten nämä saavatkin itse vielä päättää, minkä biisin lähettävät kisaamaan. YLE ei sano mitään, vaikka mukaan lähetetään mitä tahansa paskaa. Kävihän tämä ilmi Kristian Meurmanin idioottimaisesta "Minä halusin, että olen mukana viisuissa omalla biisilläni" -ilmoituksestakin. Ihan sama, vaikka tekele oli vihoviimeinen itkuvirsi, mukaan vain. Onko YLEltä unohtunut, että kyseessä on kuitenkin laulukilpailu? Levy-yhtiöiden asenne taas tuntuu olevan "tällä saa kivasti näkyvyyttä Suomessa, vaikka eihän tällä varmaan maailmalla pärjää."

Ja ihan tiedoksi kaikille, jotka kuvittelevat Teräsbetonin pärjäävän. Ei todellakaan pärjää. Lordin menestys oli onnenkantamoinen, jossa yhdistyivät ok biisi ja Lordi shokkivitsibändinä. Viime vuonna hevi ei enää menestynyt, eikä varsinkaan, anteeksi nyt vaan, järkyttävän näköisten ja kaikin puolin mauttomien esiintyjien kuten Teräsbetonin toimesta tule sitä tekemään. Jos bändi on vitsi, ei naurata, eikä Eurooppa varsinkaan sitä tajua. Se kääntää kanavaa, äänen pois tai menee jääkaapille. Niin tulen minäkin tekemään.

Semifinaaliin jäädään, ja ihan viimeisille sijoille. Ja hyvä niin. :tapu:

Hevillä hävetään! :nohyi:
Katkeraa tekstiä. Kuinkas monta hevibiisiä viime vuonna olikaan? :raaps: Aivan, ei yhtään! Väsynyttä pop-rockia kyllä, mutta ei mitään sen raskaampaa. Teräsbetoni on hevigenressä täysi vitsi, mutta taviskatsomo näkee siinä menevän ja joukosta erottuvan poppoon. Ja varsinkin kun tämän vuoden taso muiden maiden osalta on mitä on, on tässä melko varma menestyjä. :tapu:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja tomato »

korvaboosti kirjoitti:Teräsbetoni on hevigenressä täysi vitsi, mutta taviskatsomo näkee siinä menevän ja joukosta erottuvan poppoon.
Tavikset näkevät tämän myös vitsinä?
Siksi se kai voitti kun ei viisut jaksa kiinnostaa... varsinkaan jos ei ole muita hyviä ehdokkaita.
Ihan sama juttu Virossa.

Vitsejä on mukana nyt niin monta että joukosta on vaikee erottua.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

tomato kirjoitti:Siksi se kai voitti kun ei viisut jaksa kiinnostaa...
Karsinnoissa annettiin 340 000 puhelinääntä, joten tuskin voi puhua vähäisestä kiinnostuksesta, tai jos voi, Suomen karsinta ei ole siinä tapauksessa ikinä jaksanut kiinnostaa yleisöä.

Ellet sitten tarkoittanut, ettei artisteja ja lauluntekijöitä kiinnosta, mikä voi ollakin totta. Ei kuitenkaan ole Teräsbetonin eikä heidän äänestäjiensä syy, ettei kukaan tuonut parempaa vaihtoehtoa tarjolle.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

marika80
Maistelija
Maistelija
Viestit: 42
Liittynyt: 09 Helmi 2008, 11:16

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja marika80 »

teräsbetoni ja hanna ovat ihan ok, mutta ei pliis ensi vuonna enää tämänkaltaista musaa. ihan vaihtelun vuoksi. miksi aina jämähdetään... :lohduton:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja tomato »

Timoteus kirjoitti:
tomato kirjoitti:Siksi se kai voitti kun ei viisut jaksa kiinnostaa...
Karsinnoissa annettiin 340 000 puhelinääntä, joten tuskin voi puhua vähäisestä kiinnostuksesta, tai jos voi, Suomen karsinta ei ole siinä tapauksessa ikinä jaksanut kiinnostaa yleisöä.

Ellet sitten tarkoittanut, ettei artisteja ja lauluntekijöitä kiinnosta, mikä voi ollakin totta. Ei kuitenkaan ole Teräsbetonin eikä heidän äänestäjiensä syy, ettei kukaan tuonut parempaa vaihtoehtoa tarjolle.
Tarkoitin ettei viisut kiinnosta vakavassa mielessä.

YLE:n tehtävä on huolehtia, että esiintyjät ja biisit täyttävät tietyt kriteerit.
Yleisö voisi hyvinkin äänestää jonkinlaisen petomaanin suomen edustajaksi jos yle sellaisen karintaan päästäis.

Toivoin Espanjan mallia suomen ensi vuoden valintasysteemiksi mutta tarkemmin ajateltuna :eeek:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8333
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Anna_M kirjoitti: :miettii: En vaadi minkään genren poistamista, ennen kaikkea toivoisin kisaan vain parempia biisejä.
Mutta niitähän oli tänä vuonna enemmän kuin viitenä edellisenä vuonna yhteensä. Molemmat Kerkon piisit, Teräsbetoni, Jippu, Kari Tapio, jopa Cristal Snow kypsyi hyvin. Ainakin kuusi, eli puolet tyrkyistä. Aikaisemmin olen löytänyt lähinnä yhden suosikin tarjokkaista.

Tässä ollaan mielestäni kulkemassa kohti tuhon tietä.
En minä ole pitänyt siitäkään, että viisut ovat viimeisten kymmenen vuoden aikana muuttuneet vähäpukeisten naisten dance-musiikin festareiksi. Sitä ennen Abban voiton jälkeen lausuttiin varmaan samanlaisia kuolemantuomioita viisuille, mutta 70-lukua pidettäneen kuitenkin yhtenä parhaista viisuvuosikymmenistä. Viime vuonna rock-buumi sai kylmän suihkun Hellsingissä ja opetti osallistujille, ettei musiikkigenre takaa menestystä. Pelko, että rock-musiikki valloittaisi lopullisesti Euroviisut on mielestäni ennenaikainen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8333
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja hra47 »

ta1ja kirjoitti:Vali vali, jos euroviisukappaleen edes jollain tavalla pitäisi edustaa siitä mistä ihmiset pitävät ei tarvitse kuin vilkaista 20 viime vuonna eniten myyneen albumin listaa ja todeta, että tämän euroviiskarsinnan vääristymä ei ollut se että mukana oli yksi heviedustaja ja yksi rockbändi ja kymmenen muuta, vaan se että suhdeluku ei ollut toisin päin.
Toisaalta voi esittää ajatuksen, että pitääkö Euroviisujen olla joku yleismusiikillinen festari, jolla käydään esittämässä musiikkia, jota ihmiset kuuntelevat muulloinkin. Viisujen viehätys on ollut siinäkin, että ne ovat eläneet vähän kuin omassa kuplassa, johon on ollut mukava aika ajoin sukeltaa, ilman että oma musiikkimaku ja musiikin normaali kulutus alkaisi ja päättyisi viisuissa. Tämä on kuitenkin asia, joka ei ole harrastajien vallassa, vaan niiden, jotka ovat näemmä ottaneet tavoitteekseen Euroviisujen suosion kasvattamisen. Mitä isompi yleisö, sitä geneerisempää pitää show:n luonteen olla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Lumina kirjoitti:Lordi, Hanna ja Teräsbetoni ovat kaikki hyviä ellei loistavia, mutta on se nyt vähän tylsää jos ei enää kannata edes lyödä vetoa edustajasta jos se on aina se raskain.
Hanna nyt ainakaan ei olut se viime vuoden raskain ehdokas. Mitä nyt vain semmoinen koko kansan idoli-Hanna.
Naali kirjoitti:En oikein arvosta, että joku keskitien hevipläjäys voittaa vain siksi, että se on heviä.
Eipä mikään voita edes Suomessa vain siksi, että on heviä. Miksei Thunderstone voittanut viime vuonna? Olettaisin että siksi, koska se ei ollut puolihuonoa mukaheviä. Koska se oli liian vaikea useimmille kuulijoille (ml. minä itse), ja koska mukana oli valmiiksi suosittu idoli-Hanna.
Trex kirjoitti:Voisikohan Suomessa toimia karsintasysteemi, jossa (tavalla tai toisella) varmistettaisiin, että superfinaalissa on 3 täysin eri genren edustajaa? :miettii:
Tällä kertaa sattui olemaan, ja se oli minusta ihan hyvä, mutta täällä sitä silti urputetaan kun valittiin voittaja väärästä genrestä.
BWO kirjoitti:Ja ihan tiedoksi kaikille, jotka kuvittelevat Teräsbetonin pärjäävän. Ei todellakaan pärjää.
Sittenhän tuo nähdään... Minä kuvittelen Teräsbetonin pärjäävän ihan hyvin, siitä huolimatta, ettei se ollut suosikkini (jonka oman suosikkini en olisi kuvitellut pärjäävän).
BWO kirjoitti:Jos bändi on vitsi, ei naurata, eikä Eurooppa varsinkaan sitä tajua. Se kääntää kanavaa, äänen pois tai menee jääkaapille. Niin tulen minäkin tekemään.
Yks hailee mitä teette. Olen Matti-92:n kanssa samoilla linjoilla: tärkeintä on lähettää skabaan sellaista musaa, josta oma kansa tykkää eniten, ajattelivat muut siitä mitä tahansa. Ei mitään mielistelyä, kiitos.
Cyrano kirjoitti:Kyl hää tuo viime kevväänä nähtiin kuinka nuo monet hevi-yhtyeet pärjäs,
eikös (melkein) kaikki nuista jääny sinne semiin ?
Täh, siis oliko siellä heviyhtyeitä ihan monikoksi asti? Luettelisitko mitkä?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

hra47 kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Toisaalta voi esittää ajatuksen, että pitääkö Euroviisujen olla joku yleismusiikillinen festari, jolla käydään esittämässä musiikkia, jota ihmiset kuuntelevat muulloinkin. Viisujen viehätys on ollut siinäkin, että ne ovat eläneet vähän kuin omassa kuplassa, johon on ollut mukava aika ajoin sukeltaa, ilman että oma musiikkimaku ja musiikin normaali kulutus alkaisi ja päättyisi viisuissa.
Totta tuokin, mutta edelleen se tarkoittaa että jos sinne täältä sellaisena osallistutaan, niin se euroviisugenre eli kaiketi lähinnä ruotsalaistyyppinen schlager pitäisi hallita helvetin paljon paremmin kuin mitä tehdään. Muutoinhan kyse on silkasta masokismista tai jatkuvasta pihalla olosta ilman itsekunnioitusta - ja sillä tarkoitan että tehdään väkisin genreä vastaava kappale tietäen että se on huono. Jotta leikki saataisiin hanskaan, siihen pitäisi paneutua, siihen pitäisi aidosti uskoa ja siitä itäisi nauttia.

Tällä hetekellä tilanne on kuitenkin se, että tuon tyyppisen musiikin tekijät eivät vaan yksikertaisesti saa ilmoille riittävän vahvaa tavaraa. Itselleni on ihan sama mitä genreä musiikki edustaa, kunhan se on hyvää, so. sävellys on hyvä ja esityksessä älyä, tunnetta ja karismaa. Esimerkiksi Kari-Tapion aktissa jälkimmäinen toetutui, itse kappale oli tylsä. Kerkon kapaaleista Konttisen kappale oli hyvä, mutta esittäjältä puutuuivat, ainakin minun suhteeni, itse teknistä lauluääntä lukuunottamatta muut elintärkeät ominaisuudet.

Niin kauan kuin tilanne on tämä, mieluummin sillä mitä osataan ja mistä nautitaan vaikka häviämään kun jollain epätyydyttävällä yrittämään kepillä jäätä.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Eurovision laulukilpailu on edelleen laulukilpailu, tyylilajista riippumatta.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mullekin tuli tänään mieleen ensimmäinen ajatusleikki, että mitäköhän se YLE ensi vuonna keksii. Jatketaanko samaa linjaa? Keitä artisteja nähdään viisuestradilla? :uujee:

Oopperan kummitus
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 387
Liittynyt: 06 Touko 2006, 20:35

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Oopperan kummitus »

Säälikarsinnan ja superfinaalin voisi jättää pois, koska ne ovat turhia. Myös jokavuotisena rasitteena olevan Idols-tyrkyn voisi jättää ottamatta karsintoihin.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8333
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oopperan kummitus kirjoitti:Säälikarsinnan ja superfinaalin voisi jättää pois, koska ne ovat turhia. Myös jokavuotisena rasitteena olevan Idols-tyrkyn voisi jättää ottamatta karsintoihin.

Ari Koivunen on varmaan ensi vuonna jo kypsä ottamaan osaa karsintoihin ja siihen vielä päälle hevipiisi, niin ensi vuoden edustaja on jo valmiiksi valittu.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

hra47 kirjoitti: Ari Koivunen on varmaan ensi vuonna jo kypsä ottamaan osaa karsintoihin ja siihen vielä päälle hevipiisi, niin ensi vuoden edustaja on jo valmiiksi valittu.
Koivusen poissaolo olikin tämän vuoden suurimpia yllätyksiä. Olen varma, että hänet nähdään näissä pippaloissa hyvinkin pian. Ja kun nähdään, toivon todellakin sellaista piisiä, jolla hänen erityislaatuinen äänensä pääsee oikeuksiinsa. Itse ei tarvitse säveltää.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Juu, väliin voi mahtua Ilkka Jääskeläinenkin...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Anna_M kirjoitti:Koivusen poissaolo olikin tämän vuoden suurimpia yllätyksiä. Olen varma, että hänet nähdään näissä pippaloissa hyvinkin pian. Ja kun nähdään, toivon todellakin sellaista piisiä, jolla hänen erityislaatuinen äänensä pääsee oikeuksiinsa. Itse ei tarvitse säveltää.

Johan me hei saatiin Jarkko Ahola, joka on teknisesti, tulkinnallisesti ja kaikin mahdollisin tavoin Koivusta kypsempi ja parempi laulaja. Koivunen on ok, mutta ääneen liittyvä erityishehkutus on paljolti ohjelmaformaatin tulosta.

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

Mun mielestä Koivunen persoonana ei todennäköisesti olisi alkuunkaan kypsä Viisuihin.. jätkä kun on sitä tyyppiä, että menestys kihahtaa heti päähän ja pommiin nukkumiset yms. kuuluvat enemmänkin asiaan kuin ovat poikkeuksia. Koivunenhan ei ole enää oikein lapsiperheidenkään suosiossa keikkakiroilun ym. mauttomuuksien takia. Muutenkin koko tyyppi on minun silmissäni hyvinkin laskeva tähti. Sitä paitsi en todellakaan usko, että kukaan ulkomailla ottaisi Koivusta tosissaan - sellainen hopparihevari, joka näyttää ihan pikkupojalta. Mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni..

Yksi hyvä viisuehdokas voisi olla Jenni Vartiainen, ehkä englanninkielisellä biisillä. :mitvit:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Elena87 kirjoitti:Koivunenhan ei ole enää oikein lapsiperheidenkään suosiossa keikkakiroilun ym. mauttomuuksien takia.
Lähteenä iltasanomat, joka käyttää kaikki mahdolliset keinot saadakseen tällaisia skandaalijuttuja raskaamman musiikin esittäjistä aikaiseksi.

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

ta1ja kirjoitti:
Elena87 kirjoitti:Koivunenhan ei ole enää oikein lapsiperheidenkään suosiossa keikkakiroilun ym. mauttomuuksien takia.
Lähteenä iltasanomat, joka käyttää kaikki mahdolliset keinot saadakseen tällaisia skandaalijuttuja raskaamman musiikin esittäjistä aikaiseksi.
Voi olla, mutta kyllä nämä ihan todellisuuteen perustuivat, jutussa haastateltiin lasten vanhempia. Ja minusta jo Idols-aika osoitti, että Koivuselta ei löydy senkaltaista tervettä järkeä, että osaisi harkita sanomisiaan lehdistölle - se voisi tietää ikävyyksiä viisuissa, jos sinne pääsisi.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Elena87 kirjoitti:Voi olla, mutta kyllä nämä ihan todellisuuteen perustuivat, jutussa haastateltiin lasten vanhempia. Ja minusta jo Idols-aika osoitti, että Koivuselta ei löydy senkaltaista tervettä järkeä, että osaisi harkita sanomisiaan lehdistölle - se voisi tietää ikävyyksiä viisuissa, jos sinne pääsisi.
No joo, voi olla.

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

ta1ja kirjoitti:
Elena87 kirjoitti:Voi olla, mutta kyllä nämä ihan todellisuuteen perustuivat, jutussa haastateltiin lasten vanhempia. Ja minusta jo Idols-aika osoitti, että Koivuselta ei löydy senkaltaista tervettä järkeä, että osaisi harkita sanomisiaan lehdistölle - se voisi tietää ikävyyksiä viisuissa, jos sinne pääsisi.
No joo, voi olla.
Täytyy vielä lisätä tähän, että pidän kyllä Arin äänestä, mutta kun se ei ihan oikeasti riitä viisuja ajatellen. :eiei:

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Tarkennan vielä, että en siis mitenkään TOIVO Koivusta viisukarsintoihin (Ahola todellakin riittää), mutta olen siis varma, että hän sinne toiveistani huolimatta ilmaantuu, ennemmin tai myöhemmin. Ja koska hän sinne tulee, niin hänellä olisi hyvä olla silloin hyvä biisi. Koska haluaisin pitää kaikista Suomen karsintaan osallistuvista :joojoo:

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja My Star »

Ensi vuonna Janne Kataja juontaa viisukarsinnat ja puoltaa armotta karsintoihin osallistuvaa ANITA HIRVOSTA, josta tulee edustajamme vuonna 2009. Mummoenergia jyrää kahta kauheammin, kun Kari Tapio jäi rannalle tänä vuonna... :eeek:
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

My Starin visio vaikuttaa ihan realistiselta :rofl: Onneksi voimme alkaa varautua tähän jo nyt. Lupaan peukuttaa Anitaa kympillä :peukku:

Hinttapuli
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 19:41

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Hinttapuli »

Täällä on jo tullut esiin se kaikkein tärkein pointti koko hommassa tämän vuoden osalta. Eli tärkeintä on lähettää omanlaista musiikkia josta kansa tykkää. Minua ainakin vi-uttaa katsella euroviisuja tätä nykyä, kun joka maalla on se persettä heiluttava blondi vähissä vaatteissa ilman laulutaitoja :nohyi: . teräsbetoni ei tule kisoissa pärjäämään, mutta so F-----g what. Tärkeintä on jatkaa omalla tyylillä ja erottua massasta. Jos eurooppa ei tykkää suomalaisesta musiikista, niin mitä sitten. TB ainakin saa aikaiseksi puhetta ja se ei ole ikinä pahaksi. Mitä kari Tapio olisi tehnyt Belgradissa? Mennyt sinne, laulanut laulunsa, tipahtanut jatkosta ja tullut takaisin suomeen. Kukaan ei olisi noteerannut kyseistä heppua. Mutta tärkeintähän onkin, ettei Viisukuppilan primadonna väki vain joudu häpeämään miten joku toinen primadonna ruotsin foorumeilla haukkuu suomalaista musiikkia :roll:

Hinttapuli
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 19:41

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja Hinttapuli »

Jatketaan vielä hieman purkautumista...

Jos halutaan miellyttää suurta yleisöä ja tämän kuppilan kirjoittelijoita, niin teetetään Kari Tapiolle silikonit puetaan se tiukkaan korsettiin ja laitetaan se laulamaan jotain tusina Britney Spears voihke poppia. kaiken lisäksi kartsa tulee kaapista ulos juuri ennen kisoja ja saa sympatiat hardcore ESC faneilta :tapu:

Jos ei Kartsa ota silikoneja, niin laitetaan Linda soittamaan viulua tissit töröllä lavalle. Se esitys ainakin sulautuu hyvin joukkoon ja jää ne pahat puheet kokonaan pois :tuuletus:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Ensi vuonna..

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Ihanaa yleistystä. Meillähän ei ole omia mielipiteitä vaan olemme yhtä vaaleanpunaista massaa kaikki. :mitvit:
Послушай - у сердца голос мой.

Lukittu