Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

ESC 2005 -arkisto.

Jyväskylän semin paras kappale

Äänestys on voimassa 19 Joulu 2039, 06:13 asti

Christian Forss - Everything But Still Nothing
11
7%
Geir Rönning & Nina Tapio - My One And Only Love
30
18%
Sanna Majuri - Just One Kiss
11
7%
Kimmo Kouri - My Life, My Love
28
17%
Anna Stenlund - One More Chance
23
14%
Momocat - Europa Europa
64
38%
 
Ääniä yhteensä: 167

Avatar
Big me
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 19:55

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Big me »

MuzaMaza kirjoitti: Aiku tää jaksaa näitä sovitusasioita miettiä, mutta miltä biisi kuullostaisi jos se olisi nopeampi?! :roll:
Minä luulen että se menettäisi tenhostaan aika paljon. Minusta se on parhaimmillaan juuri tuollaisena rentona "easy-listening" -versiona. Minä näkisin Annan mielelläni Kiovassa, olisi kaikin puolin hieno edustaja suomelle. Eikä sillä menestykselläkään ainakaan minulle olisi niin suurta merkitystä, pääasia että biisi on hyvä. Minusta suomella on ollut aikaisina vuosina niin väkinäistä yrittämistä että hampaiden kirskunta on kuulunut ympäri maailman. Siksi olisi hyvä laittaa tällaista vähän rennompaa kamaa josta ei yhtään paista läpi väkinäisyys eikä pakkovoiton hakeminen.
Shake it - Röykkyytä sitä!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Kiitos, Kaivanto ja Violette! Molemmat sanoitte ajatukseni lyhyesti ja ytimekkäästi kirjoittelusta täällä.

Marjaana: pitääkö TÄMÄ VÄÄNTÄÄ SINULLE rautalangasta? Hyvä on. Sanoin, että Kimmo Kourin äänestä tuli mieleen Dannyn viime vuotinen kappale, mutta en sanonut että HEIDÄN ÄÄNENSÄ OVAT samanlaiset. EIVÄT OLE, tiedän sen. Olen kuunnellut ihan riittävästi molempia (Kourin biisiä ja muuten Dannyn tuotantoa, alkaa tulla korvista). Enkä minäkään ole musiikin ammattilainen, mutta erotan kyllä tuon. Se mitä yritin sanoa Kimmo Kourin äänestä, mutten ilmeisesti sanonut tarpeeksi selvästi, se muistutti hieman Dannyn ääntä ja että LAULUTAPA tuo mieleen Seven Times Seven-kappaleen.

Oliko tämä nyt riittävän hyvin rautalangasta väännetty, vai jatkanko vielä? :wink: :lol:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

miksu79_
Maistelija
Maistelija
Viestit: 20
Liittynyt: 13 Joulu 2004, 01:33
Paikkakunta: Vaasa

Ekaa kertaa täällä! =)

Viesti Kirjoittaja miksu79_ »

Hei!

Olen uusi tällä foorumilla ja kirjoitan ensimmäistä kertaa. =)

En jaksa enää kommentoida ensimmäisen semifinaalin biisejä mutta tästä toisesta voisin etukäteen kirjoittaa jotain. Kuuntelin maanantaina biisit ystäväni kanssa radiosta ja äsken eksyin tälle nettisivulle, jossa ne ovat kuunneltavissa.

Ystäväni kanssa tulimme siihen tulokseen, että vain Momocat kuulosti hyvältä. Se kuulosti itse asiassa todella hyvältä meidän korviimme. Seoli ainoa, joka jäi mieleen.

Mutta äsken kun kuuntelin kaikessa rauhassa uudelleen kappaleet läpi, niin voin listata kolme ylitse muiden:
1. Momocat
2. Anna Stenlund
3. Christian Forss

Myös loput kolme olivat hyviä. Itse asiassa toisen semifinaalin taso ei vaikuta ollenkaan huonolta. Paljon paremman tuntuinen taso kuin ensimmäisessä.

Saas nähdä miten perjantaina käy. music-smiley-018:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Big me kirjoitti: Jotain sellaista tässä on pakko olla, en voi käsittää että Maki kykenisi tekemään biisin josta jäi ENSIKUULEMALTA JOTAIN MIELEEN! Tätä ei ole ennen tapahtunut, sen takia tämä niin uskomattomalta tuntuukin. :lol:
Jestas. Oletko sitä mieltä, etteivät sellaiset kappaleet kuin Odota, Nti Groove ja Keltainen jää mieleen? Hear Me Now on kyllä luultavasti ollut minulla kaikkein sitkein aikanaan, but that's just me... Totta kyllä on se, että viime vuosina tarttuvuuden (ja muunkin) taso on hänen tuotannossaan ollut selvässä laskussa, mutta jospa se tästä vielä.

Että silleen.

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Hassua kuinka Kimmo Kourin ääntä, kappaletta ja laulutyyliä on täällä verrattu Däniin, Tomppa Jiihin, Bäri Vaittiin ja jopa Olsen veljeksiin. Kaikki nuo edellämainut saavat lähes poikkeuksetta karvat nousemaan ja valtava tuska yli ruumiin saa hien pukkaamaan pitaan eli kyseiset 'taiteilijat' saavat aikaan suoranaisen oksetuksen. Mutta Kimmo Kouri aiheuttaa ainoastaan hyvää mieltä ja jalkojen vipatusta ja onkin tällä hetkellä miun ehdoton ykkössuosikki! :D

Ja jo valmiiksi tiedoksi, jotta never heard about Kimmo Kouri before. Ja sukuakaan en tunnusta kyseiselle herralle olevan. :wink:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Klaus.k
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 84
Liittynyt: 02 Marras 2004, 17:30

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Klaus.k »

Minulle Kimmo Kouri aiheuttaa mielleyhtymän Dannyyn, ruotsin laivoihin ja 80 -luvun iskelmään eli todennäköinen jatkoonmenijä, itse sitä en kyllä toivo. tässä on jotain samaa suomalaista kuin matti vanhasessa. kiitos ei en pidä kimmon narisevasta ja ohuesta äänestä. kuulostaa siltä, että hän pakottaa äänensä isomman ja mahtipontisemman oloiseksi kuin se on eli feikkaaja kyseessä.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Kimmo Kourilla on todella komea ääni. Minulle toi mieleen ajatuksen, että laulaisi klassikoita tyyliin "Strangers in the night"... Mutta tällä kappaleella euroviisuihin: EI, EI,EI!!! Tähän keski-ikäiseen tätiin ei ainakaan tällä tyylillä tehdä vaikutusta. Europa Europa sen sijaan teki vaikutuksen. :shock:
Belgrad 2008!!

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Kuuntelutin meidän murrosikäisillä(16v. ja14v.)pojilla nää
2 semin biisit .
Kaksi niistä oli sellaisia jotka sai soittaa loppuun.

1. Kimmo Kouri : kommenttina että jumaliste mikä ääni suomen Tom Jones ja keinuukin juuri sillain tää meno kun tompalla, sai soittaa loppuun.
Yllättävän positiivinen suhtautuminen.

2. Momocat: Naurovat veet silmissä,ihan älytön biisi kuulemma sai soittaa kaksikertaa 8)

loppuja kuunneltiin jotain ehkä puoleen väliin mutta tuli kyllä näköjään venytettyä pinnaa .. :lol:

1semistä ei saanut soitettua niille loppuun ainuttakaan .Urbaneita ja I´deesiä oletin että voisivat kuunnella mutta ei. :o
Toiset tekee näitä kuulemma paremmin.(niinkuin mäkin aattelin).
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja AntSa »

JÄNNÄ ilta kyllä huomenna tulossa. Mun lempat ovat tällä hetkellä noista JYVÄSKYLÄN lauluista vain ja ainoastaan ONE MORE CHANCE ja EUROPA EUROPA. Muut ihan mitäänsanomatonta radioroskaa ja aikamoista non-senseä. Hope edes ne ESITYKSET on sitten itse lauluja parempia..?! GEIRin äänestä pidän todella, mutta tuo köyhän miehen DISNEY-balladi ei niiku iske juuri lainkaan... :roll:

ONE MORE CHANCE on tenhoava, simppeli ja tarttuvan melodinen taru, jonka ANNA esittää juuri sillai "ihanan epävarmasti" kuten laulun sanomaan kuuluu.. PIDÄN PALJON!!! EUROPA EUROPA ihan iskevä ja hauska laulu, jossa varmaan kuitenkin parasta se ILOINEN MEININKI..!?! Melkoinen sillisalaatti, mutta TAITAVALLA ESITYKSELLÄ saattaisi pärjätäkin ihan KIEVissä asti..?! Kolmatta laulua en osaa jatkoon kyllä edes ILMAN ESITYKSIÄ valita.... :roll:

LOVE LOVE KAIKILLE! :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

marjaana
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Tammi 2005, 11:27

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja marjaana »

Lilli kirjoitti:Hassua kuinka Kimmo Kourin ääntä, kappaletta ja laulutyyliä on täällä verrattu Däniin, Tomppa Jiihin, Bäri Vaittiin ja jopa Olsen veljeksiin. Kaikki nuo edellämainut saavat lähes poikkeuksetta karvat nousemaan ja valtava tuska yli ruumiin saa hien pukkaamaan pitaan eli kyseiset 'taiteilijat' saavat aikaan suoranaisen oksetuksen. Mutta Kimmo Kouri aiheuttaa ainoastaan hyvää mieltä ja jalkojen vipatusta ja onkin tällä hetkellä miun ehdoton ykkössuosikki! :D

Ja jo valmiiksi tiedoksi, jotta never heard about Kimmo Kouri before. Ja sukuakaan en tunnusta kyseiselle herralle olevan. :wink:
Lähes tulkoon veit Lilli sanat suustani. Minä kyllä pidän noista mainitsemiesi miesten :oops: äänistä, niissä voima jyllää, ei mitään kuiskailua, paitsi nuo Tanskan Olsenit, pikkusen liian "hentoa" menoa=ohut, nariseva ääni, tämän vertauksen "pöllin" Klaus.K:lta.

Violette, kiitos rauhoittavista sanoistasi, olen jo huomannut tämän mahtavan sanahelinän täällä kuppilassa ja luulen, että olen joutunut koukkuun :lol: .
Ja Katten... voit lopettaa rautalankojen vääntelyn, jotta ehdit kirjoittelemaan tänne "kuppilaan" jatkossakin? Mutt et viittis nääs HUUTAA, aivan säikähdin :cry: .

Täytyy ikävä kyllä myöntää minunkin, etten ole sukua KK:lle. Jos olisin, olisin varmaan saanut laulugeenejä minäkin edes hiukan.

Huomiseen ja nähdäänpäs Jyväskylässä. Neilikka rintaan, notta tunnistetaan "kuppilaiset" :twisted:

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Subculture »

En kuullut maanantaina tämän semin biisejä,joten luin pari päivää liudan pettyneitä arvosteluja Sipen ja Annan kappaleesta.
No eilen sain mahdollisuuden vihdoin kuulla sen ja ihastuin biisiin ensikuulemalla. Eihän tää mikään Seuraa Johtajaa kakkonen ollut vaan aivan oma teoksensa. Kaunis melodia,ei Disney-kaunis kuten Geir ja Nina, vaan karhealla tavalla herkkä.
Sipe taisi käyttää kaikki orkesterimäärärahat Seuraa johtajaa- biisiin, kun tässä on vaan toi hieman tylsä syna-matto taustalla.Tähän ehkä sopisi jotain hillittyä aitoa jousitaustaa esim. selloja.
Kiovaan sarjassa riskibiisi? En ehkä kuitenkaan laittaisi.
Suomifinaaliin ehdottomasti.Haluaisin tästä suomihitin (2000-luvun Minä olen muistanut) ehkä suomeksikin laulettuna.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti:ONE MORE CHANCE on tenhoava, simppeli ja tarttuvan melodinen taru
Tarttuva!!!!???? HUI HUI!
Minä kun olen kuunnellut jo varmaan 10 kertaa kyseisen puudutuksen ja en saa melodiaa sitten niin millään päähäni!! :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Biksu kirjoitti: Täällä ei vissiin kukaan tykkää Forssin biisistä.Mun mielestä se on tosi hyvä ja tarttuva, ehkä jopa kaikkien aikojen paras Forssin biiseistä.Ehdottomasti Tampereelle.
HAHAH :D tää oli hyvä vitsi..tarttuva.. :lol: ja pas*at :D mitäs kieltä muuten tuo Europa Europa on? Melkein kun suomee ois mutta ei, ja melkein kun englantia mutta kun ei..onks se Eurooppa arabiaks?
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Michelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1499
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 08:56
Paikkakunta: Joensuu

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Michelle »

JeSSSe kirjoitti:
Biksu kirjoitti: mitäs kieltä muuten tuo Europa Europa on? Melkein kun suomee ois mutta ei, ja melkein kun englantia mutta kun ei..onks se Eurooppa arabiaks?
No Michelle tietää ainaskin et se on saksaa...deutsch jawohl! \:D/ Tosin eri tavalla lausuttuna :-$
Tukkoo en ainakaan pese!

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Subculture »

JeSSSe kirjoitti: mitäs kieltä muuten tuo Europa Europa on? Melkein kun suomee ois mutta ei, ja melkein kun englantia mutta kun ei..onks se Eurooppa arabiaks?
Jossain oli että tässä biisissä Europalla tarkoitetaan tyttöä, jonka nimi on tuo Europa.
Biisi on todella hyvä, mutta juuri tuo Europa toistelu pilaa koko biisin, kun se kuitenkin kuulostaa yhdentyvä Eurooppa höpinältä tyyliin juurop seelepreeisöön.En tykkää näistä euroviisubiiseistä, joissa luetellaan kaupunkien tai maiden nimiä (Åströmit on jo koettu).
Kiovalistalla (=biisi jota en häpeäisi Kiovassa) tämä sijoittuu täten vasta sijalle 3 I'deesin ja Urban Communityn jälkeen.Ilman Europe sanaa nousisi sijalle 2., ja hyvällä lavashowlla jopa I'deesin ohi.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Mä oon alkanut tykkäämääm Annan biisistä,mutta liian tyhjänpäiväinen viisuihin.(esitys voi kyllä parantaa mielipidettä rutkasti)
Kourin kipale on kyllä tarttuva ja varmaan mielyttää monia äänestäjiä,mutta hirvee se musta on.
Momocatissä on kyllä hirmuisesti potentiaalia ,jos saa tehtyä kunnon esityksen ja laulu muuten sujuu livenä.
Loput ei vihastuta ja eivätkä millääntavalla ihastutakkaan.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

gentedimare kirjoitti:
AntSa kirjoitti:ONE MORE CHANCE on tenhoava, simppeli ja tarttuvan melodinen taru
Tarttuva!!!!???? HUI HUI!
Minä kun olen kuunnellut jo varmaan 10 kertaa kyseisen puudutuksen ja en saa melodiaa sitten niin millään päähäni!! :roll:
Vähän samaa vikaa. Eilen oikein testasin väitettä OMC:n tarttuvuudesta usealla kuuntelulla kuuntelemalla sen kolme kertaa putkeen ja kyllähän sitä sitten hetken ajan muisti kertosäkeen melodian. Sitten soitin Europa Europan päälle, minkä jälkeen ei ollut enää mitään muistikuvaa OMC:stä. :roll: Tästä koko satsista ainoastaan Forssin biisi on vähemmän tarttuva mutta kun siinä ei ole oikein melodian poikastakaan, niin mikäpä siitä sitten mieleen jäisi...
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ajan kanssa olen minäkin kovasti alkanut tykätä Annan biisistä, kaunishan se on, mutta voi, kun biisin pitäisi olla sellainen kertaheitolla-tajuntaan-tykittävä... Tämän olisi voinut sovittaa ihan vähän hitaammaksi ja soitinmaailmaa,samoin kuin rytmiä ronskisti "dramaattisemmaksi", niin olisi saatu sellainen sydäntäsärkevän haikea vuodatus! Mutta ei tämmöinen easy-listening varmaan kenellekään mieleen jää kertakuulemalta.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Colby »

No nuo biisit kai sitten tarttuu vähän eri tavalla eri ihmisiin, sillä minä ainakin muistan OMC:n melodian parhaiten. Ja lähes yhtä monta kuuntelukertaa takana kaikilla. Europa Europasta ei jää mulla muuta mieleen kuin siansaksa ja se hokema EUROOPPA EUROOPPA. Forssin biisistä muistan kertsin jotenkuten. G&N:n kappaleesta en oikeastaan mitään. Sannan kappaleesta vaan sen Jacksonilta varastetun kohdan ja sen kohdan missä lauletaan "HANIIII"

Mun mielestä One more chance on kyllä tämän semin ylivoimaisesti paras biisi, ja yltää kärkikolmikkoon kokonaistilanteessakin. Geirin & Ninan, Kimmo Kourin, Sanna Majurin ja Momocatin taas löytää listani sijoilta 9-12.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Lilli »

marjaana kirjoitti:
Lilli kirjoitti: Huomiseen ja nähdäänpäs Jyväskylässä. Neilikka rintaan, notta tunnistetaan "kuppilaiset" :twisted:
Mistä sitä nyt neilikaksi muuttuu yht'äkkiä? :roll: :wink: :wink: Eli Jyväskylässä törmätään .... toivottavasti!
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Vielä melkein kuukausi (16.2) Christian Forssin cd-singlen Everything but still nothingilmestymiseen. sport-smiley-001: Tampereella siihen sinkkuun olisi mukava saada jo nimmari... sport-smiley-018:

Haluaisn myös Annan, Kimmon sekä MomoCatin Suomen finaaliin, mutta vaikea valita hyvistä ja persoonallisista ehdokkaista. Joku olisi tiputettava pois, snif... :roll:

Ainostaan Sanna sekä Geir & Nina ovat minulle yhdentekeviä eli heidän esityksiään en kovin mielelläni katsele, enkä varsinkaan kuuntele.
Kuva
Viimeksi muokannut Fabrizio, 20 Tammi 2005, 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tuli muuten mieleen, kuinkas ne nyt voivat sen sinkun jo ennen Tampereen finaalia julkaista, vai eivätkö usko Christianin olevan mukana siellä? Mitäs ne säännöt sanoivat tänä vuonna, viime vuonna ei ainakaan olisi saanut ennen finaalia julkistaa mitään..
Hello Hi!

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Everything but still nothing 16.2

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Oikeassa olet JuhaUK :oops:

EDEL Finland listalla on nyt merkitty ilmestymispäiväksi cd-singlelle 16. helmikuuta ja cd-levy tulee kauppoihin 1. kesäkuuta.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Säännöissä sanotaan, ettei loppukarsinnan kappaleita saa julkaista eikä julkisesti esittää ennen helmikuun kahdettatoista. Heti viimeistä semifinaalia seuraavana päivänä, viikkoa ennen finaalia, siis saa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Roope »

Gylleneskorsivulla on Davidin arviot biiseistä ja Annan haastattelu: "Det blir en rosa klänning av Bea Szenfeld, den är gullig."cheerleader04:

Klaus.k
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 84
Liittynyt: 02 Marras 2004, 17:30

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja Klaus.k »

Lukekaapas nyt liitteestä Jori Hulkkosen juttu euroviisuista. Hän ehdottaa viisuihin perisuomalaista gootti/heavy meinikiä ja sehän voisi olla juuri se uusi juttu. Kyseinen musiikki on todella paljon pinalla ympäri maailman ja siinä suomalaiset ovat maailman huippua(nightwish,him,the 69eyes....)samaissa lehdesä kerrotan myös että gooteille alkaa ilmestyä uusi oma suomenkielinen aikakausilehtikin.

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Esityskielenhän voi Suomen karsinnassa semin jälkeen vielä muuttaa, mutta onko luvallista muuttaa biisin sovitusta? ...Jos on ja jos Sipen sävellys pääsee Jyväskylästä tänään jätkoon, niin mie kyllä laitan jotain kautta Sipelle vähä postia.
Nim: "Viuluja kehiin"
music-smiley-019: music-smiley-019: music-smiley-019:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

ME VIULUJA HALUTAAN!!! :D
Olen Juhkiksen kanssa samaa mieltä. Lisää draamaa sovitukseen!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Totta pajatatte, pojat. Sipen biisissä on ainesta, mutta nykyisellään se on vähän turhan vaisu ja mieleenpainumaton. Dramaattisempi sovitus saattaisi hyvinkin tuoda siihen lisää kaivattua potkua.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Suomi 2005: Jyväskylä 21.1

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Siinä on ideaa ja selkeyttä siinä biisissä, mutta tosiaan lisää tramatiikkaa kehiin. Nyt se on vain sellainen hiljainen "anteeksi että olen olemassa" potkua lisää ja pirusti!

Lukittu