Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Säälittävä bloginkirjoittaja...kuka tuo mahtaa olla?.........sehän on ihan lokeroitunut yhden tyyppiseen musiikkityyliin varmaan. :heh:

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja jamit »

No tänäänhän se nähdään kuinka käy, mutta kaikki tukeni Suomelle! :tuuletus: :tuuletus:

Kaikillahan on omat mielipiteensä mutta en jaksa ymmärtää tiettyjen ihmisten mielipiteitä siitä että Suomi yrittää samanlaisella musiikilla tänäkin vuonna. En näe mitään samaa kolmen viime vuoden Suomen edustus kappaleissa. Toinen tykkää äidistä ja joku taas tyttärestä.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Kello on vasta näin vähän mut nyt alko jännittämään ihan sairaasti! Miten tätä tärinää kestää koko loppupäivän? :surrur:

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Viisukuume kohoaa. Koko ajan pitää mielessään panna jäitä hattuun, ettei ala liikoja odottamaan.Minullakin on jääkaapissa viinipullo, joka avataan, jos jotain aihetta on. Iltaa odotellaan... :poks:
Viimeksi muokannut Katinka, 24 Touko 2008, 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Oijoi, kahdentoista tunnin päästä taitaa olla jännitys todella korkealla :surrur: Tsemppiä vielä Teräsbetonille!

Avatar
Valeri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 01 Marras 2004, 16:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Valeri »

Toivon Teräsbetonille hyvää virettä illan esitykseen. Tärkeintä on vetää hyvällä sykkeellä. Jos bändi saa hengen päälle, se on jo voittanut riippumatta siitä, mitä eri maissa ja eri musiikkityylien kannattajajoukoissa ajatellaan. Semifinaalishow oli highlight, pätkä jota ei tee mieli skipata DVD:llä. Jotain samanlaista finaaliin, niin ei jää harmiteltavaa, tuli pisteitä minkä verran tahansa. Semifinaalin voittohuhuille en panisi paljon painoa, ne saattavat olla vedonlyöntitaktikointia. Ladataan ennakkosuosiota kilpailijalle, jonka todellisia voittomahdollisuuksia pidetään vähäisinä. Todellisten voittajaehdokkaiden (Ukraina, Venäjä, Serbia) kertoimet eivät pääse alenemaan olemattomiin.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Tavattiin Terasbetonin pojat tuossa hetki sitten ja vaikuttivat oikein hyvantuulisilta ja luottavaisilta illan suhteen. :peukku:
Послушай - у сердца голос мой.

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

kais(t)a kirjoitti:Tavattiin Terasbetonin pojat tuossa hetki sitten ja vaikuttivat oikein hyvantuulisilta ja luottavaisilta illan suhteen. :peukku:
Hienoa kuulla! :tapu:

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja umbros »

Minä poistun nyt takavasemmalle jännittämään illan koitoksia... :hiips:

EN KESTÄ TÄTÄ JÄNNITYSTÄ, PAKKO VAAN JUOSTA EDESTAKAS KUN NIIIIIIIN JÄNSKÄTTÄÄ... :jihuujippii:

Olo on kyllä tosi luottavainen: Ahola hoitaa vokaalinsa loistavasti, sitä ei tarvitse murehtia. :tuuletus: Toivottavasti muutenkin jätkät hyökkää finaaliesityksessä tv-katsojien silmille kunnon agressiolla, niin saadaan mieleenpainuva esitys!! :tapu:

Kiitos TB jo etukäteen... :kiitos: :hali: :ihana:

marika80
Maistelija
Maistelija
Viestit: 42
Liittynyt: 09 Helmi 2008, 11:16

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja marika80 »

mä en aio olla pettynyt, vaikka suomi jäisi kisoissa viimeiseksi. finaaliin selviytyminen jo oli niin huikea teko, kun ollaan totuttu vuosikaudet siihen, ettei suomella välivuosien ja semifinaaleihin juuttumisten takia ole ollut finaaleihin asiaa. tärkeintä on, että ollaan osoitettu olevamme taas mukana kuvioissa. loistavaa TB ja kiitos jo etukäteen :tapu:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Suomi noussut vedonlyönneissä Armenian ohi kuudenneksi!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

AARGH! NYT SE PALJASTUI! http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1535689" onclick="window.open(this.href);return false; :draamaa:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Tuo sama on lukenu jo monta minuuttia myos Kuppilan etusivun jutussa. :ylppis:

:rofl:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

The_Sipi kirjoitti:AARGH! NYT SE PALJASTUI! http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1535689" onclick="window.open(this.href);return false; :draamaa:
No siis tuotahan ei nyt varmaan ollut tarkoitettu ihan noin kirjaimellisesti, että TB:n kundit olisivat Lordin tyypit ilman maskeja... Vaan tuota "Lordi without masks" on jauhettu kansainvälisillä viisusivuilla ties miten kauan, tarkoittaen sitä että heidän mielestään Teräsbetoni on aivan samanlainen kuin Lordi (kopioksihan sitä kaikki varsinkin aiemmin väittivät :roll: )...

Ja luin tuon etusivun jutunkin, kiitos, Kais(t)a ;)

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Kylla se kai oli ihan sellaiseksi tarkoitettu. Mutta taalla liikkuu valilla mita oudoimpia huhuja muutenkin etta jatkoks menee ihan hyvin toikin.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

No tuossa Iltasanomien jutussa sanottiin
Lordi-leima on niitattu bändin nahkaan koko Belgradin euroviisujen ajan. Taustalaulaja ja -rumpali O. Ketola nauraa kaikista hurjimmalle huhulle heistä.

- Se taisi olla BBC:n haastattelussa, kun meiltä kysyttiin, olemmeko Lordi ilman maskeja.
Näin itse tuon kyseisen BBC:n haastattelun, ja (varsinkin brittiläistä mentaliteettia tuntevana) olen aikasta varma, ettei sitä tarkoitettu kirjaimellisesti... ;)

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

rosetta kirjoitti: Näin itse tuon kyseisen BBC:n haastattelun, ja (varsinkin brittiläistä mentaliteettia tuntevana) olen aikasta varma, ettei sitä tarkoitettu kirjaimellisesti... ;)
Joo, kuka tahansa britin kieltä taitava huomannee, että 'Lordi unmasked' oli ilmaisun värikkyyttä...

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa:
Mä vihaan tätä hysteriaa joka on syntynyt. Olin niin tyytyväinen semin jälkeen että kiva nyt saa katsoa rauhassa koska itse semiin pääsy oli niin hieno juttu ja kaikki siitä eteenpäin plussaa. Viime vuosikin oli niin kiva kun ei odottanut Hannalta kuin hyvää suoritusta, ei mitään tulosta. Mä en halua jännittää ja nyt se on tarttunut :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa:

Etenkin kun:
Valeri kirjoitti: Semifinaalin voittohuhuille en panisi paljon painoa, ne saattavat olla vedonlyöntitaktikointia. Ladataan ennakkosuosiota kilpailijalle, jonka todellisia voittomahdollisuuksia pidetään vähäisinä. Todellisten voittajaehdokkaiden (Ukraina, Venäjä, Serbia) kertoimet eivät pääse alenemaan olemattomiin.
Tämä on pelottavalla tavalla erittäin uskottavaa ja jos se on totta niin kantsisi valmistautua siihen että on iloinen jos Suomi on tänä vuonna samassa kuin Hanna ja iloinen jos yhtään parempi.

Onnea skabaan Tb:lle, järjettömän hyviä ovat jo olleet ja näyttäneet jo epäuskoisille. Se riittää.
Viimeksi muokannut ta1ja, 24 Touko 2008, 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
BTVS
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 214
Liittynyt: 13 Tammi 2006, 18:11
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja BTVS »

Suomi voittaa tänään.

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Samaa vedonlyöntimahdollisuutta olen miettinyt kuin ta1ja, hermostuttaa. :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Katottiin asken tosiaan screeneilta vikat kenraalit ja ma suorastaan TARISIN Suomen esityksen aikana. :draamaa:

Saako kayttaa tehosanaa.... ma kaytan :heh:

V***U MITEN LOISTAVA!!!! :uujee:
Siis ei voi kasitta kuinka huumaavaan hyva taa viimisin veto oli. Ma pyorin sakkituolini kanssa pitkin pressikeskuksen lattiaa!!!! :tuuletus:

Ma olen NIIN YLPEA Terasbetonista, etta tekis mieli vaan huutaa! Ja illallahan ma huudan niin paljon, etta paa irtoo. Ei tuolla mitaan suurta metelia Suomelle anneta joten pitaa huutaa sitten muittenkin edesta :joojoo:

HYVA MEIJJAN POJAT :tuuletus:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

gentedimare kirjoitti:Ma pyorin sakkituolini kanssa pitkin pressikeskuksen lattiaa!
Ihanaa :rofl: :hali: TE-RÄS-BE-TO-NI!! :uujee:

Avatar
Ange82
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 98
Liittynyt: 20 Touko 2008, 14:26

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Ange82 »

Huikeasti tsemppiä Teräsbetonille!!! :bandi: Enää muutama tunti, niin se alkaa.. :eeek:
La dolce vita
On ollut kaikki tuo suloista niin
La dolce vita
Ei aihetta kyyneliin

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Kohta täytyy kaivaa beetasalpaajat esiin, pulssi on jo melkoinen. Saan varmaan tänään sydänkohtauksen, voi jeeeesus ku jännittää!
Miljoona onnenpotkua pojille, te ootte niin parhaita!!!!!!!!!! :tuuletus: :tapu:

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja WandA »

ONNEA Teräsbetonille finaaliin! :bandi:
Olen varma, että esityksestä tulee mahtava. Ne rumpalimiehet sinne taakse ovat muuten aivan loistava keksintö, elävöittää lavaa aivan huimasti.
Mua alkaa jo jännittää ihan hirmusesti. :sohva:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Rousku »

marika80 kirjoitti:mä en aio olla pettynyt, vaikka suomi jäisi kisoissa viimeiseksi. finaaliin selviytyminen jo oli niin huikea teko, kun ollaan totuttu vuosikaudet siihen, ettei suomella välivuosien ja semifinaaleihin juuttumisten takia ole ollut finaaleihin asiaa.
Olisin kyllä enemmän kuin vähän pettynyt, jos edes Saksan huttu ei jää taakse. Muuten hieman samat fiilikset, ja ihmettelen, onko minussa jotain vikaa, kun Teräsbetonin menestys ei nyt jaksa kiinnostaa. Riittää että pääsivät finaaliin, muu olisi ollut vääryyttä... mutta nyt on ihan sama ja jännään vain omien ihan muiden suosikkieni puolesta. Minulle MMR on ihan kelpo biisi, puntarissa neljä tähteä, mutta ei mitään erityisihanaa. Onhan sitä monet betonifanitkin sanoneet, että tuo on aika keskinkertainen niiden tuotokseksi.

Siis jännitättekö te joka vuosi näin paljon Suomen kappaleen puolesta, vai vain silloin, kun se on hyvä (kuten tänä vuonna)? Multa varmaan puuttuu päästä jokin isänmaallisuuspalikka, kun en osaa toivoa biisille menestystä vain siksi, että se on Suomesta.

Avatar
Dryad
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 18 Helmi 2008, 18:34
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Lähetän tuhat miljoona tsemppiajatusta Aholalle, Järviselle, Rantaselle ja Kuokkaselle :hali:
En tiedä pystynkö edes katsomaan. Jännitys on piinaava :eeek:
Onneksi Teräsbetoni esiintyy jo melko alussa, että voi huokaista. Olen ylpeä pojista, oli sijoitus mikä tahansa. He ovat suoriutuneet koko pyörityksestä ja hässäkästä paremmin kuin hyvin.
Hyvä Teräsbetoni, hyvä Suomi! :huiskut:

marika80
Maistelija
Maistelija
Viestit: 42
Liittynyt: 09 Helmi 2008, 11:16

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja marika80 »

Rousku kirjoitti:
marika80 kirjoitti:mä en aio olla pettynyt, vaikka suomi jäisi kisoissa viimeiseksi. finaaliin selviytyminen jo oli niin huikea teko, kun ollaan totuttu vuosikaudet siihen, ettei suomella välivuosien ja semifinaaleihin juuttumisten takia ole ollut finaaleihin asiaa.
Olisin kyllä enemmän kuin vähän pettynyt, jos edes Saksan huttu ei jää taakse. Muuten hieman samat fiilikset, ja ihmettelen, onko minussa jotain vikaa, kun Teräsbetonin menestys ei nyt jaksa kiinnostaa. Riittää että pääsivät finaaliin, muu olisi ollut vääryyttä... mutta nyt on ihan sama ja jännään vain omien ihan muiden suosikkieni puolesta. Minulle MMR on ihan kelpo biisi, puntarissa neljä tähteä, mutta ei mitään erityisihanaa. Onhan sitä monet betonifanitkin sanoneet, että tuo on aika keskinkertainen niiden tuotokseksi.

Siis jännitättekö te joka vuosi näin paljon Suomen kappaleen puolesta, vai vain silloin, kun se on hyvä (kuten tänä vuonna)? Multa varmaan puuttuu päästä jokin isänmaallisuuspalikka, kun en osaa toivoa biisille menestystä vain siksi, että se on Suomesta.
Siis minua kyllä kiinnostaa TB:n menestys ja kappaletta pidän vallan loistavana :tapu: mutta tarkoitin vain sitä, että kun aiempina vuosina menestystä ei ole tullut, joistain hyvistä kappaleista huolimatta, niin en aio olla pettynyt, vaikkei menestystä tulisi tänään. Toki toivon, ja kyllä uskonkin, ettei hännänhuipuksi todellakaan jäädä ja ainekset menestykseenkin ovat olemassa. Mutta tapahtui mitä tapahtui, TB on jo voittanut paljon, kun ratsasti finaaliin ja on muutenkin hoitanut homman kunnialla :peukku:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8336
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Rousku kirjoitti: Siis jännitättekö te joka vuosi näin paljon Suomen kappaleen puolesta, vai vain silloin, kun se on hyvä (kuten tänä vuonna)?
Ainoastaan silloin kun edustaja on mielenkiintoinen menestyksen suhteen. Yleensä Suomen menestymättömyys on ollut mulle jo etukäteen selviö. Teräsbetoni on ensimmäinen Suomen edustaja joka on ollut samalla myös oma suosikkini (tänä vuonna niitä kylläkin oli useita, molemmat Kerkon piisit, Jippu, Tapio. Cristal Snow:kin jossain määrin, muttei läheskään em. veroisesti).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Speed »

Oon jo nyt sekaisin :surrur: Semifinaalista finaliin ja nyt vedonlyönnin 7. Juuri samaa pelkään kuin ta1ja & co. ylempänä.

Top10 sijoitus oli aivan uskomaton suoritus. Mutta oli sijoitus mikä tahansa, luvassa on hieno ilta ja tietenkin Suomen pojille pidetään täällä kovasti peukkuja :peukku:

Lukittu