Fontin koko

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
megbird
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 18:25

Fontin koko

Viesti Kirjoittaja megbird »

Saako mistään muutettua suuremmaksi ?

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Fontin koko

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Siis sen minkä itse kirjoitat...sen kokoa saa muutettua, muttei muita! Joku muukin valitteli tekstin pienuutta, mutta se taitaa olla ihan selaimesta johtuva "vika"! luulisin...en ole varma.

Avatar
megbird
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 18:25

Fontin koko

Viesti Kirjoittaja megbird »

TOMItu kirjoitti:Siis sen minkä itse kirjoitat...sen kokoa saa muutettua, muttei muita! Joku muukin valitteli tekstin pienuutta, mutta se taitaa olla ihan selaimesta johtuva "vika"! luulisin...en ole varma.
Niin nimenomaan sen mitä itse kirjoitan. Mielestäni teksti jota kirjoitan on pienempää kuin luettu teksti. Selain on mozilla firefox 1.0

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Fontin koko

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kirjoitusruudulla, kirjoitustilassa ollessasi, voit valita fontin koon "Fontin koko" -valikosta. Tosin en ole itse ihan varma miten foorumisofta pelaa Mozillan kanssa, täytyy kysellä ylläpidolta, onko kyseessä joku häiritsevä ominaisuus jota ehkä voisi fiksailla.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
megbird
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 18:25

Fontin koko

Viesti Kirjoittaja megbird »

Marjukka kirjoitti:Kirjoitusruudulla, kirjoitustilassa ollessasi, voit valita fontin koon "Fontin koko" -valikosta. Tosin en ole itse ihan varma miten foorumisofta pelaa Mozillan kanssa, täytyy kysellä ylläpidolta, onko kyseessä joku häiritsevä ominaisuus jota ehkä voisi fiksailla.
Tuossa todellakin on "fontin koko" nappula ja siitä valitsin nyt NORMAL valinnan. Kooksi tuli 12, mutta ei se kirjoitettaessa näy. Varmasti johtuu selaimesta.

Vastaa Viestiin