Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

ESC 2005 -arkisto.

SUOMEN EDUSTAJA 2005

Äänestys on voimassa 03 Huhti 2040, 16:43 asti

KIMMO KOURI: My life, my love
9
5%
TEDDY VS. MC CHRISS: Unconditional love
7
4%
ANNA STENLUND: One more chance
3
2%
A&N: Miss One-Night Good-Time
1
1%
CHRISTIAN FORSS: Everything but still nothing
2
1%
ELENA MADY: An actress
44
26%
I’DEES: Yeah, yeah
12
7%
KENTALA: Deck of cards
2
1%
URBAN COMMUNITY: Whole Wide World
4
2%
JENNIE: Kiss me
33
20%
FIREVISION: The stars are on our side
21
12%
GEIR RÖNNING: Why
31
18%
 
Ääniä yhteensä: 169

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16729
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

peppino kirjoitti:Juu kyllä, mutta tärkeämpää kuin mitä sinne lähetetään, on se miltä se näyttää ja kuulostaa - ei muinakaan vuosina ole mikään tietty tyylilaji johdonmukaisesti pärjännyt. Katsotaan vaikka viime vuoden viiden kärkeä: kaikki eri tyylisiä.
Aivan totta. Siksi sanoinkin "Vaikka laskelmointi harvemmin mihinkään johtaakaan". Mutta mitäpä muutakaan sitä voi etukäteen tehdä?

Avatar
peppino
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 193
Liittynyt: 24 Marras 2004, 12:36
Paikkakunta: Joensuu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja peppino »

Kuva

- siinä tämän ehdoton suosikki lauantaille (varsinkin nyt, kun on katsonut Imatran pari kertaa uudestaan)...

Michelle varmaan suostuis kannattelemaan Geir-kannustuslakanan toista päätä :D Aiku nää vielä innostuu askartelemaan etkokabinetissa :mrgreen:

Edit: No joo, Unconditional Love kulkee ihan hyvin, eikä Kentalankaan pakka ole aivan sekaisin... Mutta TÄRKEIN asia: KUKA TAHANSA KUNHAN EI KIMMO K!!!!!!!!!! :snipersmilie:
Enkä mie naamaa!

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja kwak »

Kaikki kolmossemifinaalin kappaleet on muuten laitettu peräkkäin esiintymään... Olisi ne kyllä voitu ripotella eri puolille, jos multa olisi kysytty.
Keep your head high above the water

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Hih, voin kuvitella miten Sagiksella on hauskaa kun Kuppila yrittää kryptata sen koodia auki. Ihan takuulla on Timoteus oikeassa, että Sagiksen koodin voipi purkaa matsaamaan voittajaan, voittipa kuka tahansa. Eisenhowerilla oli kyllä melkoisen kekseliäs vastaus tähän, eikä Naalinkaan veto huonoksi jäänyt. Meikäläisen päättelykyky on ihan nollassa, joten seuraan muiden yrityksiä innosta hihkuen. MAU ÄH, toivottavasti ei kuitenkaan nähdä mustaa ponia kirmaamassa...
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Segara pois, Jari tilalla!

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

JEE! :angel: Kuva
En huomannut, että tätä olisi tänne vielä nostettu, anteeksi jos tulee uudestaan, minulle tämä oli uutinen:

Jari Sillanpää esiintyy Tampere-talon finaalissa
Segara perui esiintymisensä sairastumisen vuoksi



http://www.yle.fi/eurovision/delta/uutiset/
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Jipii! Uniini on vastattu! Olin jo julkisesti toivomassa nopeaa taktista artistinvaihtoa Segaran takia...

HURRAA!!!

Nyt vaan täytyis saada viestiä Jarille asti, että hän voisi vetäistä sellaisen iloisen viisupotpurin itsestäänselvän T2TT:n lisäksi... Kännykkänumeroa kenelläkään? Ai mutta - minähän näen Jarin tänään! Pitääpi heti vihjata.

Mutta Jarillahan piti olla kiirettä sinä päivänä... Anyway, loistouutinen! Ehkä se Jarikin ehtisi nyt piipahtamaan siellä etkoilla ;)
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kivaa! Minäkin katselen ja kuuntelen Jaria mieluummin, kuin jotain Segaraa! Ja onhan siinä viisukontaktiakin, kun Jarilla on tuota viisuaiheista materiaalia tuotannossaan. Ja eikös Jarin pitänyt tehdä "Lane mojesta" suomenkielinen versio - olisko nyt sen ensi-illan aika.
Lisäksi Jari voi vetää yleisöä paikalle. Näyttäisi kivemmalta, kun olis täpötäysi sali - vaikka osa oliskin sitten niitä Jari-fani-mummoja. Vaikka tietojeni mukaan liput ovat käyneet ihan kivasti kaupaksi. Vapaita paikkoja on enää parvekkeella, kun yritin saada ystävilleni paikat läheltä minun paikkaani.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
peppino
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 193
Liittynyt: 24 Marras 2004, 12:36
Paikkakunta: Joensuu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja peppino »

Jari Sillanpää esiintyy Tampere-talon finaalissa
Segara perui esiintymisensä sairastumisen vuoksi
EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

H***vettiäkö mie sitten teen Tampereella ylipäätään, taidan jäädä kotiin mököttämään!

Sillanpäätä toki katsoo ja kuuntelee mielellään, mutta siihen on mahdollisuus kotikaupungissa pari kertaa vuodessa.... Helen Segaran cheeky-smiley-033: kaltainen maailmantähti tuskin ensi vuonnakaan konsertoi Joensuussa :P
Enkä mie naamaa!

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Mulle tämä oli iloinen uutinen, kyllä Jarin esitystä mielummin katselen! Jipii!!

:multi:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Viisujen väliaikaesiintyjiksi kuuluu minusta viisuartistit. Kunpa Reetu vielä kiskaisisi Titanicin... :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Kannatan myös Jarilta jonkinlaista viisupotpouria. Esim. palasia seuraavista ois kiva kuulla: herreysin diggi-loo, lane moje, valkeaa unelmaa, t2tt, kuuntelen sua jean... taitaa olla liikaa pyydetty mutta jos ees joku noista toteutuisi (suurella todennäköisyydellä toteutuneepi!) ...
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Roope »

Eilen olisi voinut myös kysyä Amilta, Marionilta, Sonjalta ja Annelilta väliohjelmatuurauksesta, kun olivat kaikki Schlager på Lager nauhoituksissa. Jos Laura esittäisi lauantaina TT2T:n ja Jari ATY:n :P .

Avatar
peppino
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 193
Liittynyt: 24 Marras 2004, 12:36
Paikkakunta: Joensuu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja peppino »

tonywerner kirjoitti:Viisujen väliaikaesiintyjiksi kuuluu minusta viisuartistit. Kunpa Reetu vielä kiskaisisi Titanicin... :)
No *****ako se Reetu siellä sitten tekee??!! action-smiley-047:

Ei minulla Sillistä vastaan mitään ole, käyn kyllä konsertissa joka kerta kun täällä on (~2 x vuodessa), mutta mutta...

Nyt kyllä meni päivä pilalle. Ja toinenkin. Ja melkeinpä koko ensi viikonloppu.
Enkä mie naamaa!

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Onkos Peppino koskaan kuullut Reetun viisukytköksistä? :roll:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

peppino kirjoitti:No *****ako se Reetu siellä sitten tekee??!!
Mä lasken myös karsinnoissa esiintyneet viisuartisteiksi... En kyllä halua Reetua puolustella, vaikka kova fani olenkin. Parempiakin väliaikanumeroita olisi taatusti. Joskus olis kiva nähdä Melodifestivalen -tyyppinen väliaika-show useilla entisillä viisuartisteilla tähditettynä. Eikös tuossa ole ensi vuonna tulossa 40. Suomen karsinnat? Vai laskinko väärin. Juhlan paikka?

Ikävää, että Segara joutui peruuttamaan Suomeen tulonsa. Mutta jos kahdesta viisuväliaikanumerosta pitää valita, mun viisarini värähtää Jarin suuntaan ;)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
peppino
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 193
Liittynyt: 24 Marras 2004, 12:36
Paikkakunta: Joensuu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja peppino »

Tiedän kyllä Reetun viisukytkennän, nyt vaan käyn tässä vähän lämmöillä... :P

Mutta kun nyt viisuartisteista puhutaan, jos/kun heihin lasketaan kaikki karsinnoissa olleet, niin löytyy varovaisti arvioiden AIKA MONTA jotka näkisin kyllä mieluummin kuin hra Sysimetsän. Jouduin jo sietämään moista livenä Imatralla; eikö se jo riitä? Please?
Siis tämä tuon aiemman purkauksen syynä, ei liity muuten asiaan.

Ja sorry tonywerner, ei mitään henkilökohtaista. Oli vaan aikamoinen pettymys tuo uutinen, ja sitten kun porukka vielä HIHKUU INNOSTA, niin ymmärtänet tunteeni. Vrt. jos tilanne olisi toisinpäin...?
Enkä mie naamaa!

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

action-smiley-032: Älä välitä Peppino. Kyllä me sen Segaran pakarat vielä nähään.... 8)

Jarilta ilmeisesti luvassa kesäkiertueella esitetty Viisupotpuri!!!! :D :D

Avatar
peppino
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 193
Liittynyt: 24 Marras 2004, 12:36
Paikkakunta: Joensuu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja peppino »

MuzaMaza kirjoitti: ---
Jarilta ilmeisesti luvassa kesäkiertueella esitetty Viisupotpuri!!!! :D :D
Tack, Muzis.. Kiva kuulla hyviäkin uutisia, tuota kyllä odotetaan innolla!! 8)
Enkä mie naamaa!

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Mä taas en voi sietää Reetua, mutta tiedän että se on monelle mieluinen showmies heilumaan sinne lavalle. Suon sen ilon purnaamatta kaikille Reetu-faneille. Harmi, että Segara peruuntui, mutta pääasia että saatiin toinen hyvä esiintyjä sukkelasti tilalle.

Se on Peppino hyvä että välillä lämmöt nousee...! Love love :wink:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

peppino kirjoitti:Ja sorry tonywerner, ei mitään henkilökohtaista. Oli vaan aikamoinen pettymys tuo uutinen, ja sitten kun porukka vielä HIHKUU INNOSTA, niin ymmärtänet tunteeni. Vrt. jos tilanne olisi toisinpäin...?
En mä missään vaiheessa ottanutkaan mitään henkilökohtaisesti. Ymmärrän ihan täysin että tunteet tulevat pintaan... action-smiley-032:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Haaste

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä en nyt tiedä, onko tänne tulossa mitään virallista tulosveikkausta, mutta mun kristallipallo kyllä houkuttelee jo niin paljon että pakko laittaa oma veikkausrivi ;) Haastan teidät kaikki muutkin laittamaan tähän jatkoksi omat veikkausrivinne Suomen karsinnan tuloksista. Voidaan sitten vertailla lauantain jälkeen miten pieleen kenelläkin meni ;)

Violeten veikkaus

1. Why GEIR RÖNNING
2. The stars are on our side FIREVISION
3. Everything but still nothing CHRISTIAN FORSS
4. Miss One-Night Good-Time A & N
5. Yeah, yeah I'DEES
6. An actress ELENA MADY
SUPERFINAALIRAJA
7. One more chance ANNA STENLUND
8. Whole Wide World URBAN COMMUNITY
9. Kiss me JENNIE
10. Deck of cards KENTALA
11. Unconditional love TEDDY VS. MC CHRISS
12. My life, my love KIMMO KOURI


MUOKSIS: Sori Ufopoli, mutta mun oli pakko muuttaa vaikkaustani, koska näin kristallipallostani ihan uusia juttuja :shock: El ieipä ole meidän veikkaukset enää kovin samanlaiset...
Viimeksi muokannut Violette, 18 Helmi 2005, 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

No juu, ja tämä on nimenomaan veikkaus, ei toive. Märissä päiväunissani kun Elena pesee koko poppoon.

Mutta lottorivi;

1. Why GEIR RÖNNING
2. Kiss me JENNIE
3. The stars are on our side FIREVISION
4. An actress ELENA MADY
5. Unconditional love TEDDY VS. MC CHRISS
6. Yeah, yeah I'DEES

SUPERFINAALIRAJA

7. Miss One-Night Good-Time A & N
8. Whole Wide World URBAN COMMUNITY
9. Everything but still nothing CHRISTIAN FORSS
10. One more chance ANNA STENLUND
11. Deck of cards KENTALA
12. My life, my love KIMMO KOURI
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Miik »

Aivan fantastista!!! Siis Jari!!!

Kyllähän sitä Segaraakin olisi varmaan kuunnellut ja katsellut, mutta tämä on selkeästikin parempaa viisunostatusta! Hip hei!

Ja Violetten haaste on kopattu! Lähden tästä veikkausta väsäämään! reiter:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16729
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Violette kirjoitti:Violeten veikkaus
Hienoa. Veikkauksesi näyttää kovin mahdolliselta ja suorastaan toivottavaltakin :] Omani lienee aika tarkkaan samanlainen, mutta katsotaanpa:

1. Why GEIR RÖNNING
2. Kiss me JENNIE
3. The stars are on our side FIREVISION
4. Unconditional love TEDDY VS. MC CHRISS
5. Yeah, yeah I'DEES
6. An actress ELENA MADY
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
7. Deck of cards KENTALA
8. Everything but still nothing CHRISTIAN FORSS
9. One more chance ANNA STENLUND
10. Miss One-Night Good-Time A & N
11. Whole Wide World URBAN COMMUNITY
12. My life, my love KIMMO KOURI

Noh, sainpas vähän eroavaisuuksia, vaikkakin hyvin vähän.

Että silleen.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Colby »

Kommentoinpa finalistejä jokaista erikseen:

Christian Forss - Everything, but still nothing
Oma mielipide: Näin kun kuuntelin finalistit esiintymisjärjestyksessä tulin siihen lopputulokseen, että tää on mun mielestä jokseenkin aliarvostettu kappale ainakin näin kuppilassa. Ei tämä nyt mikään mestariteos ole tai mitenkään järin omaperäinen, mutta aika hyvä kuitenkin (mitä nyt kertosäe on kopioitu siitä MLTR:n biisistä :roll:)
Menestysarvio: Loppupeleissä uskon, että tämä pääsee raatien läpi. Tai no se tietty riippuu ihan miten raati arvioi, mutta kuitenkin. Mulle kelpaa ihan miten vaan. Yleisöääniä saattaa kerätä uhkaavankin paljon, mutta en usko, että ihan voittoon saakka... Kiovan mahdollisuuksista en sano mitään... tai sanonpas: vois tää menestyäkin. Ei sitä tiiä...

I'Dees - Yeah, Yeah
Oma mielipide: Biisinä ehdottomasti suosikkini An Actressin ohella. Tytöt on tosi hyviä laulajia, lavaesiintymisessä on tosiaan korjattavaa, mutta luotan siihen, että esitystä on suunniteltu finaalia varten. Sovitusta voisi hiukan muuttaa, vaikka niin, että kitarat tulisi selkeämmin esille. Tarkoitan niin, ettei se kuulostaisi epämääräiseltä räminältä. Mutta kelpaa minulle näinkin. Suosikkikohtani tässä biisissä on kertosäkeen ja toisen "säkeistön" välissä oleva kohta, johon olen mielessäni jo kehitellyt jos jonkinlaisia juttuja Kiovaa varten :P
Menestysarvio: Riippuu lopullisesta esityksestä varmaan hyvin pitkälti. Jos ollaan parannettu tarpeeksi pääsee superfinaaliin ja uskoisin, että yleisöäänestyksessä kärkisijoilla. Kiovassa menestyisi varmaankin (ainakin melko) hyvin, ainakin näin tähän mennessä valittujen biisien perusteella.

Geir Rönning - Why
Oma mielipide: En mä tätä niin paljon inhoa, kuin ehkä olen antanut ymmärtää. Silti tää on mun mielestä ehdottomasti yliarvostetuin biisi mitä tänä vuonna karsinnoissa on kuultu. (Korjaan, toiseksi yliarvostetuin. Mitä jengi näkikään siinä Momocatissa :roll:) Geiristä artistina en vain yksinkertaisesti pidä, ja mulle tää biisi toimis ehkä jokseenkin paremmin jonkun muun esittäjänä. Ja jotenkin mua vaan ärsyttää sekin, että vuosi toisensa jälkeen täytyy yrittää uudestaan. Ja tänä vuonna kahdella biisillä... Epätoivoisuus haiskahtaa (ja kun kuoroon lisätään vielä Gary, niin...). Hakkaa kuitenkin mennen tullen monet tähän mennessä valitut muiden maiden viisut!
Menestysarvio: Raadit varmaankin läpäisee, vaikka jättäisinkin mieluummin rannalle. Superfinaalin voittoon en usko. Kiovassa voisi pärjätäkin, mutta en usko voittoon sielläkään.

A & N - Miss One-Night Good-Time
Oma mielipide: Annen ääni saa mut ihan veteläksi! ;) Sama juttu kuin I'Deesin kanssa kuitenkin: lavalle pitää saada vähän meininkiä ja pilkettä silmäkulmaan! Ja tosiaan vähän kipinää Annen ja Nallen välille, kun kerta duettona esiinnytään! Biisi kuitenkin hyvä-tasolla ja lahjakas laulaja... Miksi en tykkäisi? :)
Menestysarvio: Luulen, että pääsee superfinaaliin ja kerää varmasti ihan kivasti yleisöääniä: ehkä jopa voittoon asti? Kiovassa voisi jäädä muiden jalkoihin, vaikka kuinka toivoisinkin menestystä...

Firevision - The Stars Are On Our Side
Oma mielipide: Ensi kuulemalta tykkäsin. Myöhemmin tajusin, että lähinnä vain siksi, että edellisen biisin (D'Voices) jälkeen mikä tahansa kuulostaa hyvältä. Ei tää nyt mikään huono oo, mutta odotin parempaa. Ei tää nyt mitenkään järin tarttuva biisi ainakaan ole. Esityksellä kuitenkin korjataan biisin puutteita. Ihan jees.
Menestysarvio: Rehellisesti, luulen jostain syystä, että tämä jää raatien kynsiin. Sellainen kutina. Tosin tuskin voittaisi superfinaaliakaan, että sen puolen ihan sama...

Anna Stenlund - One More Chance
Oma mielipide: Tykkään biisistä ja artistista kovasti! Livenä ei kuitenkaan ehkä se mikään toimivin paketti, ja biisi aukeaa hitaasti. Ei mikään ihan perusviisu ja siitä plussaa! Olen hyvin iloinen, että tämä on finaalissa, osittain myös siksi, että näen Annan Tampereella! love-smiley-016:
Menestysarvio: Tuntuu ehkä varmimmalta raatien pudottamalta biisiltä. Eikä se mua haittaa, vaikka biisistä tykkäänkin. Mahdollisuuksiin Kiovassa en kuitenkaan jaksa uskoa...

Kentala - Deck of Cards
Oma mielipide: Ok biisi, hyvät sanat, hyvä laulaja ja esiintyjä. En välttämättä tämän tyyppisestä musiikista yleensä innostuisi, mutta tää kyllä toimii Tykkään Harrin äänestä ja karismasta. Lavalla Harri oli mun mielestä hyvä ja esitys oli letkeä. Silti muuttaisin esitystä esim. niin, että taustakuoro olisi lähempänä ja Harrilla olisi jotain peliä näiden tyttösten kanssa. Ja Tampereella - näyttäkää se tanssikohta myös telkkarissa!
Menestysarvio: Pahoin pelkään, että Harrikaan ei pääse raativaiheesta läpi. Ja vaikka pääsisi, en usko, että suomalaiset äänestäisivät tätä tarpeeksi. Jäisi todennäköisesti top6:n huonommalle puoliskolle...

Elena Mady - An Actress
Oma mielipide: Todella, todella hyvä biisi! Hyvin tehty ja niin epäeuroviisumainen! Tällaista lisää! Elena tulkitsee mielestäni upeasti tämän biisin ja olen erittäin, erittäin onnellinen jo siitä, että tämä pääsi Tampereelle! Toivon, että vielä pidemmällekin! ;) Ei tarvitsisi ainakaan hävetä, sen verran hieno paketti!
Menestysarvio: Luotan raateihin! Elenan on päästävä superfinaaliin! Ja vaikka Turussa Elena jäikin kolmanneksi, uskon, että superfinaalissa ollaan kärkikahinoissa mukana. Täydet menestymismahdollisuudet Kiovassakin!

Teddy vs. MC Chriss - Unconditional Love
Oma mielipide: Ihan pirteä ralli. Ei mitenkään omaperäinen, mutta eihän sen oikeastaan tarvitsekaan olla. Livenä tämä ei mun mielestä toiminut! Ei vakuuttanu mua. Ja biisi kuulosti tosi halvalta livenä...
Menestysarvio: Veikkaanpa tämänkin jäävän raativaiheeseen. Voisi pärjätäkin superfinaalissa, mutta voittoon en usko.

Jennie - Kiss me
Oma mielipide: Sarjassamme yliarvostetut biisit. Mä en näe tässä oikeastaan muuta hyvää kuin esittäjän. Jennie on ihan hyvä laulaja, ja tuo paikoin vähän Kylien mieleen :shock: Biisi on kuitenkin niin heppoinen ja halpa, että tekee pahaa. Tällaisten "ruotsahtavien" biisien aika on mennyt jo ajat sitten!
Menestysarvio: Raatien kynsiin jääköön Jennie. En näe mitään syytä miksi tämä pääsisi superfinaaliin. Turun tulosten perusteella voisi pärjätäkin superfinaalissa, mutta Kiovassa - I don't think so.

Kimmo Kouri - My life, my love
Oma mielipide: Huh huh... Mulle tää ei toimi ees huumorimielessä. On niin monia artisteja, jotka hoitaa huumoripuolen paljon paremmin! Ehdottomasti huonoin biisi finaalissa, ellei koko karsinnassa! Esittäjässäkään ei ole kehumista... tai no onhan se ääni ihan öh... mielenkiintoinen?
Menestysarvio: Raadit pudottaa. Toivottavasti. Jos pääsee superfinaaliin, on vaarana, että ihmiset oikeesti äänestäis tätä :shock: Niin ei saa päästä käymään. Kiovassa ei mitään tsäänssii.

Urban Community - Whole Wide World
Rap ei toimi ei. Millan osuudet tuo sentään jotain tähän biisin, vaikkakin livenä Milla ei kuulostanut läheskään yhtä hyvältä kuin studioversiossa... Hyvä kuitenkin, että biisi on finaalissa mukana, ja ylipäätään koko karsinnassa, sillä mun mielestä on hyvä, että mukana on paljon erilaista musiikkia. Ja UC voi houkutella myös vähän nuorempaakin yleisöä seuraamaan viisuja! Biisinä aika köyhä, sanat aika kökköä maailmanparannus-settiä...
Menestysarvio: Veikkaan, että raadit eivät tälle lämpene. Eikä kyllä yleisökään tarpeeksi. Kiovassa voisi pärjätäkin, ken ties.

edit: jaahas, pitää siis vastata Violetten haasteeseen ;)

1. A&N - Miss One-Night Good-Time
2. I'Dees - Yeah Yeah
3. Elena Mady - An Actress
4. Christian Forss - Everything but still nothing
5. Geir Rönning - Why
6. Kentala - Deck of Cards
------------------------------
7. Urban Community - Whole Wide World
8. Firevision - The Stars Are On Our Side
9. Teddy vs MC Chriss - Unconditional Love
10. Anna Stenlund - One More Chance
11. Jennie - Kiss me
12. Kimmo Kouri - My life, my love
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

MuzaMaza kirjoitti: Jarilta ilmeisesti luvassa kesäkiertueella esitetty Viisupotpuri!!!! :D :D
Mitä Jari esitti siinä potpurissa??
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ei saa kertoa kaikkea, että säilyy jännitys ja on jotain ylläreitäkin luvassa! :P
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Eikä minulla ole mitään tietoa, sillä en valitettavasti ole nähnyt sitä. :(
Ja mie kirjoitin, että ILMEISESTI. En siis tiedä mitä Jari esittää Tampereella.
Toive tuosta potpurista on viety kuitenkin eteenpäin. :D

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Onkos tuo väliaikanumero budjetoitu yhden kappaleen mittaiseksi? Vai oliko Segaran tarkoitus vetää useampikin veisu illan aikana? Tietääkö kukaan? Viisupotpuri olisi niin nannaa, että en oikein usko sen toteutumiseen... :?

Mä muistan ainaskin 3 biisiä siitä potpurista, jota Jari on viisuillut keikoillaan!
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Michelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1499
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 08:56
Paikkakunta: Joensuu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Michelle »

peppino kirjoitti: Sillanpäätä toki katsoo ja kuuntelee mielellään, mutta siihen on mahdollisuus kotikaupungissa pari kertaa vuodessa.... Helen Segaran cheeky-smiley-033: kaltainen maailmantähti tuskin ensi vuonnakaan konsertoi Joensuussa :P
Pitää ihan ton ukkokullan kanssa olla siinä eri mieltä että olen VARMA että Jartsa nostattaa VIISUHÖRHÖJEN tunnelman ihan uuteen potenssiin... Potenssiin \:D/

Katellaan rakas sitten Segaran lovely Helenaa ihan rauhassa kunnon konsertissa :wink:

love love
Tukkoo en ainakaan pese!

Lukittu