Kwan - 10 000 Light Years

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Kwan - 10 000 Light Years

*****
40
27%
****
25
17%
***
41
28%
**
23
16%
*
18
12%
 
Ääniä yhteensä: 147

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

ta1ja kirjoitti:^ Komppaan, mutta toivon samalla että eihän Kwanin uudistuminen tarkoita siirtymistä samaan suuntaan kuin Marikon soolotuotanto, eihän :pliis: ????
Toivottavasti ei, en itsekään voi sietää sitä Marikon uutta soolosinkkua. :eiei:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

:jonsi:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Hurrican kirjoitti:Jotain tyyliin Unconditional love :kups:
Ehdin jo luulla että Hurrican hehkuttaa Suomen viisukarsintakappaletta, esittäjänä Teddy. :uujee: Mutta ilmeisesti Kwanilla on samanniminen kappale. :niinpa:

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Todellakin on! :uujee: Ihanan ihana Unconditional love <3 Kwanin paras biisi :joojoo:

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja jamit »

Kwan oli tosi yllätys Suomen viisukarsintoihin!! :uujee:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Now i can see it all, and I'm asking you to wait
Maybe it's too late...


Ihan mieluusti Kwania viisuihin, jos se ois tollasta missä ois melodinen kertsi mukana. :ihana:
Jos on liikaa jotain yo yo, uh uh menoa niin mä taidan....

:ashanti:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mariko kertoo katsoneensa viisut tasan yhden kerran. Ja silloinkin vahingossa. :draamaa:

Okei. Saat anteeksi kun kerran lähditte mukaan viisuilemaan! :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:

Kansainvälistä, menevää, tarttuvaa ja näyttävää. Sitä on laulu- ja soitinyhtye Kwan.
Unconditional Love nousi ainakin Kreikan sinkkulistalle ja taisi pärjätä muuallakin Euroopassa.
Kaikki ainekset karsintavoittoon ovat kyllä olemassa. Odotan hyvää jorausbiisiä jota jengi hoilaa ilo pinnassa. :joojoo:

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja Ate »

Kwan Kreikassa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=f9g1yt9i ... re=related[/youtube]

Laulaaks noi oikeesti?
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

^^Siis toi Tainted Lovehan se oikea hitti siellä Kreikassa käsittääkseni on ollut, kun pääsivät sen vetäisemään niihin Kreikan videomusicwhatever awardseihinkin (linkki tuohon ketjun ykkössivulla). Se on kuulemma soinut ihan joka pubissa ja kadunkulmassa tänä kesänä. :heh:

edittiä. no nyt se on linkitetty uudestaan tuohon yläpuolelle.
Viimeksi muokannut BruiseViolet, 26 Syys 2008, 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ate kirjoitti:Kwan Kreikassa:
Laulaaks noi oikeesti?
Laulavat livenä. Ihana Tainted Love! :ihana:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

MuzaMaza kirjoitti:Mariko kertoo katsoneensa viisut tasan yhden kerran. Ja silloinkin vahingossa. :draamaa:

Okei. Saat anteeksi kun kerran lähditte mukaan viisuilemaan! :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
Kröhöm ... aika helposti annat tollaset näille anteeksi :heh: .

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Miksi en antaisi. :mitvit: Ihana Kwan! :ihana: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja AntSa »

MuzaMaza kirjoitti:Mariko kertoo katsoneensa viisut tasan yhden kerran. Ja silloinkin vahingossa. :draamaa:
:draamaa: Toisaalta minulle Kwanin ja Marikon musiikki on aika vierasta toistaiseksi, joten sikäli ollaan tasoissa. :heh:

"Mitä mun ja Sakun säpinät sulle ylipäätään kuuluu"..?!? :heh: IHANA VIRPI! :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

MuzaMaza kirjoitti:Miksi en antaisi.
- ääh turha muistella kelle et viime keväänä antanut mitään anteeksi :heh: jos et itse muista. Kwan kyllä herättää toiveita :peukku: . Shine oli aikoinaan tosi suosikki.
Viimeksi muokannut ta1ja, 26 Syys 2008, 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

ta1ja kirjoitti:Kröhöm ... aika helposti annat tollaset näille anteeksi :heh: .
Jos et ole huomannut, niin tämä on VIISUFANIEN foorumi :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

tonywerner kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Kröhöm ... aika helposti annat tollaset näille anteeksi :heh: .
Jos et ole huomannut, niin tämä on VIISUFANIEN foorumi :roll:
tonywerner??? nyt oon ihan pihalla, mites tämä nyt tähän liittyy? EDIT - et kai nyt tarkoita, että koska Kwan edustaa "oikeaa" genreä niin sille voi viisufanikin antaa kaiken anteeksi tai siis että viisufanius on genreasia?
Viimeksi muokannut ta1ja, 26 Syys 2008, 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Täs on just se ongelma, et suomalaiset diggaa kuin hullu puuroa,
mutta muu Eurooppa ei pysty edes katsomaan.
Mariko saa laatan lentämään ainakin etelä-eurooppalaisilta katsojilta, jos vähänkin yrittää ottaa tanssiaskelia.

Tämäkin menee sinne raskaamman musiikin puolelle, joten on melko varma karsinnan voittaja.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

ta1ja kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Jos et ole huomannut, niin tämä on VIISUFANIEN foorumi :roll:
tonywerner??? nyt oon ihan pihalla, mites tämä nyt tähän liittyy?
Kaikki artistit jotka osallistuvat viisuihin saavat kaiken paljon helpommin anteeksi, kuin artistit jotka halveksuvat viisuja :joojoo: Olisit tiennyt vastauksen, jos olisit oikea viisufani.
Tietäisitpä kuinka monta artistia on päässyt soittolistalleni vain siksi, että he joskus olleet jonkun maan viisukarsinnoissa tai jopa edustaneet jota kuta maata.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ tonywerner ei mennä tähän, mutta näin nimenomaan ei ollut viime keväänä. Olin typerä kun otin asian esille. Ikävää, että et pidä minua oikeana viisufanina vain sen takia että musiikkimakuni poikkeaa jonkin verran omastasi.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^^ Ei pidä paikkaansa. Täällä on lukuisia viisufaneja, joilla täysin erilainen musamaku kuin minulla. Mutta sinulle ei tunnu kelpaavan oikein mikään... mitä nyt olen näitäkin suomenkarsinta artistiketjuja lueskellut... Tai kommenttejasi takavuosienkin viisuista.
Olisi kiva tietää mistä pidät... paitsi Teräsbetonista. :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Ancelica
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 50
Liittynyt: 09 Helmi 2008, 19:28

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja Ancelica »

Jollainlailla tykkään kyllä n tuon Kwan- yhtyeen biiseistä. Mariko on minusta muuttunut myös edukseen. Ihan hieno juttu ,että suostuivat viisuehdokkaiksi nyt myös.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

tonywerner kirjoitti:Mutta sinulle ei tunnu kelpaavan oikein mikään... mitä nyt olen näitäkin suomenkarsinta artistiketjuja lueskellut... Tai kommenttejasi takavuosienkin viisuista.
Olisi kiva tietää mistä pidät... paitsi Teräsbetonista. :joojoo:
Olet lukenut ta1jan viestejä ilmeisen huonosti. :heh:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Minä taas olen kolmessa eri ketjussa eri asioista saanut tonywerner sinulta v*ttuilevia vastauksia ymmärtämättä ihan miks olen ne ansainnut, mutta ei se mitään.

Ottaen huomioon että lempigenreni - vaikken ole genrerajoitteinen niin silti - puuttuu kokonaan, olen mielestäni myös ollut aika tyytyväinen. Kwania olen esimerkiksi kehunut jo kolmesti tässä ketjussa. Remuun olen suhtautunut odottavasti, Sillanpäästä olen esittänyt varaukseni, mutten yhtään tyrmännyt niin kuin moni. Kansan ääntä olen kehunut, muutoin suhtautunut varauksella. Waldosta sanoin että periaatteessa tuntematon minulle, mutta ihan ok. Sania olen kehunut, esittänyt pelkoni tyylilajin suhteen. Mitä takavuosien viisuihin tulee olen kehunut varsin montaa oman makuni mukasesti.

TB kuuluu lempimusiikkiini, mutta ihan niin yksipuolinen en sentään ole, asia saattoi toki korostuu, kun täällä joutuu asian suhteen varsin helposti erittäinkin puolustuskannalle. Nytkin asia lähti täysin kepeästä läpästä Muzamazalle jonka muistan olleen aika intohimoisen tiukka artistin viisutietämättömyyksien suhteen viime keväänä.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Timoteus kirjoitti:Olet lukenut ta1jan viestejä ilmeisen huonosti. :heh:
ta1ja kirjoitti:TB kuuluu lempimusiikkiini, mutta ihan niin yksipuolinen en sentään ole
Täsmennettäköön taas, että tarkoitin tietenkin EUROVIISUMUSIIKKIA :tosion:
Tokihan ta1jalla on varmasti muitakin suosikkeja. Selkeästi musiikkimaailmaa seuraava henkilö. :joojoo:

Myönnettäköön myös, että viesteissäni on ollut v*ttuileva sävy, koska minua suunnattomasti ärsyttää ta1jan negatiiviset kommentit. Voi olla, että joissakin on ollut myös nk. "varauksia" (kuten Tapani Kansan ääni on o.k. tai Sanin viisubiisin tyylilaji), mutta jostain syystä mulle jää päällimmäiseksi fiilikseksi negatiivisuus. Lisäksi se lähes äärimmäisyyksiin menevä ruodinta on ärsyttävää. Eikö jostakin artistinimestä tai kappaleesta voisi vain yksinkertaisesti iloita. Pitääkö analysoida jo tässä vaiheessa, että Sani esittämässä dancea aiheuttaa "varauksen". Miksei se voi kuulostaa ajatustasolla hyvältä idealta?

Sitä paitsi meidän musiikkimakumme eivät poikkea "jonkin verran" vaan ne ovat TÄYSIN ERILAISET :heh:

EDIT: Waldo's People ketjussa kommentoin esimerkin omaisesti mitä tarkoitin :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Joo olen havainnut että ärsytän sinua, tonywerner, mikä on sikäli ikävää, että itse luen aina mielenkiinnolla mitä kirjotat, koska teet sen hyvin ja olet asiantunteva. Mutta aina ei natsaa, ja sille ei voi mitään - itse vatvon asioita ja ruodin, koska haluan selvittää siten myös itselleni mikä mättää tai mistä pidän. Voi olla että tapani kirjoittaa on töksähtelevä - en todellakaan ole mikään kielellinen nero, mutta voin vakuutaa että en yhtään usko olevani oikeassa, vaikka sanonkin jotain.

Eikä muuten pidä paikkaansa että musiikkimakumme ovat täysin erilaiset enkä ole edes lähellekään aina negatiivinen. Myönnän toki ei-pitäväni (en inhoa :heh: ) muutamasta suosikistasi, mutta sitten ymmärrän hyvinkin iskelmäarvostustasi, en tyrmää läheskään kaikkea dancea ja mitä vanhempaan discoon tulee niin muistaakseni meillä oli siellä montakin yhteistä suosikkia.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

No nämä ovat kuitenkin vain makueroja - eivätkös olekin :hali:
Usein ihmiset erehtyvät luulemaan, että en pidä heistä, kun ilmaisen etten pidä heidän MIELIPITEISTÄÄN.
Itse asiassa minusta sinä osaat ilmaista itsesi erittäin hyvin sanallisesti :joojoo: Ja sekin kai ärsyttää minua alitajuisesti, että olet niin usein vetänyt älykkyydelläsi maton jalkojeni alta. Itsehän en ole järin viksu, mutta sinua pidän erittäin nokkelana naisena.

Ehkä minun pitää vain alkaa suhtautua teräviin kirjoituksiisi eri tavalla - etenkin kun nyt toteat:
ta1ja kirjoitti:voin vakuutaa että en yhtään usko olevani oikeassa, vaikka sanonkin jotain.
Jotenkin skriivailuistasi olen itseni antanut ymmärtää, että kuvittelet aina olevasi oikeassa. Mikä kismittää :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:hali: Tonywerner, esität nyt kyllä karkean aliarvion kun väität ettet ole fiksu. Minusta sinulla on aina syvällinen pohjavire, silloikin kun väität muuta ja olen kanssasi makuasioista eri mieltä: samasta syystä olen myös ehkä esittänyt ajatuksiani sinulle voimallisemmin, koska kirjoituksistasi näkee että sinulla on asiantuntemusta. Ja olen tosiaan oppinut jutuistasi.

Saatan esittää asiani voimakkastikin, olen jossain määrin asiasta ts. pikkuvanhuudestani tietoinen :heh: itselleenhän on sokea, mutta en kyllä missään tapauksessa pidä omia näkemyksiäni ainoana totuutena, vaan kyse on enemmän keskustelusta, jossa yritän vaan perustella hyvin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tämäkin foorumi tarvinnee yhden ta1jan :miettii:

EDIT: :heh:

EDIT2: :hali:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Saanko esittää tähän keskustelunne väliin (ehkä hieman mauttomastikin), että itse olen pitänyt ta1jan postauksia ehkä mielenkiintoisimpina siitä lähtien, kun hän tänne rekkautui. Mun mielestä kyseinen henkilö tuo tuulahduksen raikkautta ja tervettäkin kyseenalaistamista, johon ainakin itse pystyn usein samastumaan. Ja vielä älykkäällä tavalla. Kaikki meistä eivät ole olleet kiinnostuneista Viisuista vuosia tai jopa vuosikymmeniä, ja ehkä sitä kautta toivovat Viisujen ja artistien uusiutuvan. En näe mitään syytä sille, miksi Euroviisujen pitäisi tulla ajastaan jäljessä, vaan kaipaan juurikin sitä modernia tatsia tähän hommaan.

Tuleepahan keskustelua. ;)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kwan

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^, ^^
Kiitos :hali: :hali: :hali: :hali: ja tosiaan vielä, pidän keskustelusta ja pidän siitä että ihmisillä on eri näkemyksiä kun siitä oppii ja täällä ja näissä keskusteluissa oon itse oppinut paljon. Sitäpaitsi tämä on tosi hauska ja elävä foorumi.

Lukittu