Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja kwak »

Katselin viime yönä unessani ensi vuoden viisujen toista semifinaalia. Se järjestettiin jostain syystä taas Serbiassa eikä järjestelyt oikein toimineet, esim. kesken jokaisen kappaleen lähti vahingossa pyörimään seuraavan kappaleen postikortti, Espanjan laulun aikana kaksikin kertaa. Biisit oli lähinnä tylsää balladipuuroa... Suomen edustajana oli Jari Sillanpää, joka lauloi taas Takes 2 to tangon, tosin joitain sanoja oli muutettu, ettei tulisi plagiaattisyytöksiä. Omituisinta oli, että kappale loppui sanaan "asexuality"... :raaps: :heh:
Keep your head high above the water

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Violette »

^No olipas pönö uni. :rofl:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8993
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Näin viime yönä unta, että katselin vuoden 1958 euroviisuja. Kappaleet olivat melko kyllästyttäviä, mutta Iso-Britannian (joka osallistui sittenkin!) edustajaksi oli valittu Katie Boyle, joka lauloi neljän taustatanssijan tukemana Ruth Jacottin Vreden. Jälkeenpäin sitten tuumailin, että miten niin mitätön kappale kuin Dors, mon amour voi voittaa...
Qaj.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16728
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Näin todella mukavaa viisu-unta viime yönä :uujee: Tanskan ensi vuoden edustajan valitsemiseksi järjestettiin tilaisuus, jossa olin jostain syystä paikalla, vaikken ollutkaan itse pyrkimässä tähän tehtävään. Huone oli täynnä erilaisia paikallisia Idols-pudokkaita ja muita enemmän tai vähemmän epämääräisiä artisteja, joista viisuorganisaation pitäisi tehdä valintansa. Tunnelma oli hieman lattea, sillä ilmeisesti ketään paikallaolijoista ei pidetty varteenotettavana ehdokkaana.

Tilanne muuttui, kun paikalle saapui vuoden 2005 edustaja Jakob Sveistrup. Yleinen mielipide kääntyi samantien sen kannalle, että jos kerran hän oli käytettävissä, hänet pitäisi lähettää edustusmatkalle, kun edellinen kertakin sujui niin hyvin. Homma oli sillä selvä ja alettiin miettiä, mistä löytyisi kappale. Kerroin, että minulla olisi valmiina aivan täydellisesti niin artistille kuin Tanskalle yleensäkin sopiva biisi. Delegaatit riemastuivat ja valitsivat sen (niinku nyt yleensäkin kuulematta valitaan). Olin tästä niin ekstaasissa, että pyörryin :kups: Heräsin :niinpa:

Kappale, josta unessa puhuttiin, on muuten todellisuudessakin olemassa. Ja kieltämättä, se on aika tanskalainen :miettii: No, kuulette sen ehkä vielä jonkin maan karsinnoissa tai viimeistään jollakin Snowclonen tulevista levyistä. Mistä puheenollen, voisinkin käydä faksaamassa uusimpia kuulumisia asianmukaiseen ketjuun... :hiips:

Avatar
Teena
Siemailija
Siemailija
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Touko 2008, 18:12

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Teena »

Näin viimeyönä kamalaa painajaista.

Meidän mummin luona järjestettiin jumalanpalvelus (???!!) ja jotenkin tohinassa olin täysin unohtanut Euroviisut 09 (vaikka normaalisti lasken päiviä semifinaaleihin). Yhtäkkiä tunnari alkoi vain pyöriä televisiossa ja menin katsomaan. Sitten menimme serkun kanssa pihalle ja sieltä ajoi autoja, joita pystyi äänestämään. Ne autot siis edustivat kai joitain kappaleita... No, yhtäkkiä kävi ilmi, että Venäjän viisut järjestettiinkin Sloveniassa, suuressa sinisessä kartanossa. Olimmekin serkun kanssa sitten siellä. En tajua miten sinne pääsimme, mutta siellä yhtäkkiä olimme. Juontajia oli vain yksi. Se oli joku monia kieliä, suomeakin puhuva homppelimies, joka pyöri backstagella vain. ja istumapaikoista ei ollut tietoakaan. Ei ollut yleisöäkään. Kaikki tapahtui backstagella, jossa mekin pyörimme. Siellä oli joku mies harjoittelemassa esitystään johon kuului tuolilla tasapainottelu.

Koko uni oli niin tajuttoman sekava ettei siitä ottanut tolkkuakaan. Mutta tuossa niitä asioita joita muistin. Herätessäni olin todella helpottunut..
It's impassipal

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Näin kyllä aikamoista painajaista minäkin. :draamaa:

Jotta unen pönöys selviäisi paremmin, tässä huonosti piirretty, mutta melkein jopa havainnollistava selvitys siitä, miltä näytti tapahtumapaikka. Nuolet kertoo sen, mihin suuntaan ihmiset tuijottivat. Katsomot olivat nousevia ja koska pääkatsomo nousi eri suuntaan kuin sen takana alkava "yleisurheilustadionkatsomo", jälkimmäisestä ei nähnyt siltä puolelta päälavalle :rofl: . Muka-lavalla ei tapahtunut mitään, se vain oli siellä.

Oli kyseessä siis Suomen euroviisufinaali, joka järjestettiin ulkotiloissa ja jonka alkamisajankohta oli klo 19.00. Minä saavuin hyvissä ajoin paikalle ja minulla oli paikka pääkatsomossa (kuinkas muutenkaan). Lavalla oli kovasti valmistelut käynnissä ja muun muassa Jaana Pelkonen tuli heti alkuun bongattua. Seuraavien tapahtumien kronologia on vähän hakusessa, mutta yritetään selvitä. Jostain syystä en ollut tyytyväinen istumapaikkaani, joten menin etsimään itselleni parempaa sellaista; aikaahan mulla oli, kun olin tullut aikaisin. En liikkunut vain katsomoissa, vaan kävin mm. lavan takana, jossa törmäsin johonkin "hevirokkariin" ja kiitin hiljaa mielessäni sitä, että tänä vuonna ei ole mukana hevibändejä.

No, sitten kävin kokeilemassa jotain istumapaikkaa jossain ja sitten viisufaneja (ei tuttuja) alkoi ollakin enemmän ja alkoi pohdinta siitä, että kuka meitä lämmittelisi ennen finaalin alkua; taasko Jone Nikula haastaisi jotain katsojille? No ei, kun lavalle tuli joku englanninkielinen stand-up -koomikko, joka oli todella huono :nohyi: . Siis niin kuin ihan OIKEESTI huono. Jopa niin huono, että monet viisufanit toivoivat tosissaan tuon stand-up -koomikon tilalle vaikka Sami Hedbergiä :rofl2:, mihin minä en pystynyt sanomaan mitään, kun itse en ollut kokenut livenä Hedbergiä.

No, paremman istumapaikan metsästys jatkui ja tällä kertaa johti tapahtumapaikan ympäröivän rakennuksen sisuksiin. Kentälle johtava käytävä muistutti olympiastadionin vastaavaa, mutta sitten se rakennuksen sisäkäytävät huoneineen olivat aika yliopistomaisia. En ole nyt varma, etsinkö sieltä jotain näköalapaikkaa tai aitiota, mutta sellaista ei löytynyt. Kello alkoi lähestyä seitsemää, joten päätin kiirehtiä takaisin ulos, mutta eksyin rakennuksen sisällä niin pahasti, että kello tuli seitsemän ja mä en siten päässyt näkemään karsintafinaalia tai en ainakaan sen alkua :shock: , sillä tämän kauhean asian tajuamiseen heräsin sitten. Mikä kamala painajainen :draamaa: !

Mutta joo, en pysty vieläkään olemaan repeilemättä tuolle kohdalle, jossa viisufanit toivoivat Hedbergiä lavalle :repeilee: .
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mie näin viimeyönä unta, että Marjukka osallistui Latvian viisukarsintoihin salanimellä (jota en muista). :uujee:
Marjulla oli ruskeat pitkät kiharat hiukset ja Juhkis oli tehnyt sille kilpailuun ihan mielettömän hienon puvun.
Suutuin unessa kuppilalaisille, koska porukat olivat lähdössä yhteismatkalle kannustamaan Marjukkaa, mutta kukaan ei ollut vihjaissut mulle, että lähtisinkö mukaan. :draamaa:
Muutenkin koko projekti oli pidetty tarkkaan salassa ns. ulkopuolisilta, mutta silti loukkaannuin verisesti, etten minä saanut olla osallisena kannustamassa Marjukkaa. :draamaa: :heh:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minä taas näin unta, että osallistuin itse Suomen karsintaan ja sain vain buuauksia. :lohduton:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

MuzaMaza kirjoitti:Mie näin viimeyönä unta, että Marjukka osallistui Latvian viisukarsintoihin salanimellä (jota en muista). :uujee:
Marjulla oli ruskeat pitkät kiharat hiukset ja Juhkis oli tehnyt sille kilpailuun ihan mielettömän hienon puvun.
Suutuin unessa kuppilalaisille, koska porukat olivat lähdössä yhteismatkalle kannustamaan Marjukkaa, mutta kukaan ei ollut vihjaissut mulle, että lähtisinkö mukaan. :draamaa:
Muutenkin koko projekti oli pidetty tarkkaan salassa ns. ulkopuolisilta, mutta silti loukkaannuin verisesti, etten minä saanut olla osallisena kannustamassa Marjukkaa. :draamaa: :heh:
En ihan sataprosenttisesti kestä Muziksen alitajunnanvirtaa, naurukuolo :rofl: :ihana:
Sekoititkohan sä mut Kaistaan? :miettii:
Toisaalta: mulla on huutava tarve käydä kampaajalla, karsea juurikasvu ja ylipitkäksi päässyt leikkaus. Onko tuo merkki siitä, että ei kannatakaan mennä, vaan kasvattaa? :uujee:

Juhkis pukusuunnittelijana olisi ihan toivottava skenaario :draamaa:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

:rofl: On se hyvä, että oon lahjakas edes unissa. :heh: Mielelläni toki vaatettaisin Marjukan. :kaunis:

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

.
Viimeksi muokannut MissBucharest, 30 Touko 2018, 01:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1775
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Ulkopuolelta topikin:
Oonks mää ainoa joka nään unia ylioppilaskirjoituksista - ja aina mulla on niissä ongelmia Uskonnon kanssa.. onks se ees mikään aine?
Ja sit toinen ihana aihe on matkat, ja mun levällään olevat matkalaukut...!
Myös olen ollut armeijassa turhan monta kertaa näin jälkeen päin.. tykkään et 11 kk riitti - vaikka mukavaa olikin!

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Viime yönä sain kokea jo ensi lauantain huuman: kisa käynnistyi ja ilmassa oli sähköä. Yleisö kohahti, kun toisena esiintynyt Passionworks oli vaihtanut viime hetkellä Harrietin tilalle Kotikadun Ninnin. Mielestäni muutos ei ollut Surrenderille eduksi (Ninnillä oli nuttura ja keltainen kukkamekko ja roikkuva hartiahuivi :roll: ). Harriet kurkki hermostuneena esitystä kulisseissa suuri lumihiutale selässään. Sydäntä viilsi, kun jouduin sanomaan radiohaastattelussa, että esitys oli "ihan kiva", koska Ylen toimittaja ei ollut kiinnostunut euroviisujen yhteydessä muusta kuin Kotikadusta. :lohduton:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä olen tosiaan nähnyt aika synkkiä viisu-unia :lohduton:

Yhdessä mä näin tosiaan sellaisen unen ennen, kuin Tose Proeski kuoli traagisesti, niin näin sellaisen unen, missä hän oli kuollut...
Ja yhdessä unessa Malta edustaja Olivia Lewis 2007 hyppäsi sillalta jokeen :eiei:
Kamalia unia kerta kaikkiaan.
Tunnen jotenkin kamalaa piinaa tuosta ekasta :aivanmaassa:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä en ehkä ihan kestä. :rofl:

Niin kuin sitä nähdään uni, jossa ollaan jossain pitkässä tunnelissa, joka on täynnä väkeä menossa johonkin ja mukana on myös Tapani Kansa tähdentämässä jollekin managerilleen tai vastaavalle, kuinka hänen pit'ää sitten saada kuulla ykkönen. :rofl2:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Djahas..mitäs unia mie olen nähny..varmaanki semmosia että olin 2007 vuoden euroviisuissa, ja sielä oli kova meininki kun pääsin sinne lavallekkin esiintymään..eli..niin, aika kaukaa haettua kun en edes koko helsingin viisuihin päässyt vaan nekin piti kotisohvalta töllätä. :shock:

Ja lyön vetoa että olen nähnyt unta Alexander rybakista (yllätys yllätys) kun hän tuli tänne kotiimme, koputti kohteliaasti oveen ja kysyi että saanko soittaa viulua teillä. Mikäs siinä taidettiin vastata ja mies jäi meille sitten juomaan kahvit ja opettamaan miten viulua soitetaan. Ja seuraavana päivänä pääsin hänen kanssaan Moskovaan euroviisuihin..ehkä aika tyypillisiä unia tämän ikäiseltä. :roll: :shock:
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Näin unta, että suuri joukko viisufaneja oli Moskovassa ja meidät vietiin tutustumaan vankiselliin.
Sitten Toni alkoi huutaa samalla tavalla kuin Suomen karsinnoissa Waldon voitettua ja Miik sanoi Tonille
"ole NAINEN hiljaa" :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11673
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja romualdo »

hehehh, no niin minäkin olisin sanonut.... (onkohan joku vialla kun minä en ole nähnyt yhtään, en kuivaa enkä myöskään yhtään märkää esc-unta)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mun euroviisu-unet jatkuu

toissa yönä näin unta, että Muzamaza, Antsa ja meikäläinen kohtasivat pitkästä aikaa JÓNSIN :ihana:
Grönlannissa :shock: :shock: :shock:
Jónsi esitteli meille Karoliina Kallion tuuletusta Suomen karsinnoista :heh:
Mies ei myöskään päästänyt meitä menemään vaan vaati, että me jäädään bilettämään johki ihme mökkiin.
Ja tietysti me jäätiin... tai itse asiassa en tiedä mitä Mazalle ja Antsalle tapahtui, mutta mä ainakin jäin
koska aamulla palasin takaisin meidän omaan mökkiin ja Ate ja itikka pisti mut tilille yökyläilemisistä :surrur:
En mä tiedä miten ne kaks sinne oli eksynyt :draamaa:

Viime yönä näin unta, että suuri joukko viisufaneja vietti iltaa Juhkiksen olohuoneessa :shock:
Yhtäkkiä joku laitto pyörimään vanhan Levyraadin 80-luvulta ja siellä oli arvotelussa biisi, mikä oli täydellisesti sama kuin Liettuan 2006 kisabiisi "We are the Winners", mutta sinne sekaan aina välillä laulettiin "Miss Kiss Kiss Bang" :draamaa: Kosti ja minä saimme sitten ihan kauheen slaagin kun tajuttiin, että tämä tarkoittaa sitä, että Liettuan viisubiisi on plagiaatti jostain ikivanhasta kappaleesta. Sitten me laitettiin biisi soimaan täysillä ja kukaan muu ei kuullut, että kyseessä on plagiaatti :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti:Mun euroviisu-unet jatkuu

toissa yönä näin unta, että Muzamaza, Antsa ja meikäläinen kohtasivat pitkästä aikaa JÓNSIN :ihana:
Grönlannissa :shock: :shock: :shock:
Jónsi esitteli meille Karoliina Kallion tuuletusta Suomen karsinnoista :heh:
Mies ei myöskään päästänyt meitä menemään vaan vaati, että me jäädään bilettämään johki ihme mökkiin.
Ja tietysti me jäätiin... tai itse asiassa en tiedä mitä Mazalle ja Antsalle tapahtui, mutta mä ainakin jäin
koska aamulla palasin takaisin meidän omaan mökkiin ja Ate ja itikka pisti mut tilille yökyläilemisistä :surrur:
En mä tiedä miten ne kaks sinne oli eksynyt :draamaa:

Viime yönä näin unta, että suuri joukko viisufaneja vietti iltaa Juhkiksen olohuoneessa :shock:
Yhtäkkiä joku laitto pyörimään vanhan Levyraadin 80-luvulta ja siellä oli arvotelussa biisi, mikä oli täydellisesti sama kuin Liettuan 2006 kisabiisi "We are the Winners", mutta sinne sekaan aina välillä laulettiin "Miss Kiss Kiss Bang" :draamaa: Kosti ja minä saimme sitten ihan kauheen slaagin kun tajuttiin, että tämä tarkoittaa sitä, että Liettuan viisubiisi on plagiaatti jostain ikivanhasta kappaleesta. Sitten me laitettiin biisi soimaan täysillä ja kukaan muu ei kuullut, että kyseessä on plagiaatti :surrur:
En ehkä kestäis!?!! :heh: :uujee: :rofl: Mä en ole nähnyt pitkään aikaan unta Jónsista. :draamaa: Olisi jo KORKEA aika!?! :surrur:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11673
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ja mä jo luulin Genten alkutekstistä että Grönlannissa olisi ESC-finaali ... !

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16728
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Asioin kahvilassa, jossa oli tarjoilijana Susanne Georgi :ihana: Toivottavasti tämä ei tarkoita, että Andorra aikoo kanavoida viime vuoden Tšekkiä esikatseluvideossaan :heh:

Avatar
kummituseläin
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 01 Maalis 2006, 01:30

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja kummituseläin »

Bulgarian euroviisuedustajiksi valittiin ne Pikku Kakkosen koirat (Ransu, Riku, Eno-Elmeri). Jossain vaiheessa kuulin pätkän biisiäkin, mutta siitä ei jäänyt mieleen kuin että se oli äärimmäisen yksinkertainen, jotain hassua plim plomia siinä vaan toistettiin koko ajan. En nähny varsinaista karsintaa, ainoastaan tulosjulkistuksen. Siellä oli joku kahden esiintyjän superfinaali, mut en muista kuka se toinen ehdokas oli. Jännityksen tiivistyessä tv-ruutu oli jaettu kahtia ja vasemmassa kuvassa oli nää koirat istumassa jollain orrella. Sit ku tulos kerrottiin niin ne alko innoissaan hytkyä ja onnitella toisiaan. Siitä sit tiesi, että ne oli voittanu vaikkei kieltä ymmärtänytkään.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Jaahas. Moskova on tullut sitten jo uniinkin. :surrur:

Oltiin katsomassa Suomen harjoituksia ja kaikki oli muutettu finaalia varten. Biisi alkoi jonkun kamarimusiikki-kokoonpanon introlla. Oltiin ihan, että what the hell!!? :mitvit:

Mutta mikä älyttömintä, niin Karoliina Kallio ei saanutkaan laulaa mukana, vaan hänen piti kävellä lavalla puolelta toiselle ja heilutella Suomen äänestyspuhelinnumeroa. En nähnyt Annieta enkä Gretaakaan mikin varressa, enkä edes mukana esityksessä. :shock:

Olin ihan raivona ja kävin möykkäämässä Suomen delegaatiolle, että miksi te tahallanne pilaatte Waldon esityksen. Sain vastaukseksi, että Moskovassa tehdään niin kuin paikalliset järjestäjät päättävät, eikä suomalaisilla ole mahdollisuutta puuttua asiaan... :draamaa:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mä näin tässä pari pv sitten unta Herra Bardista. Olimme jossain infotilaisuudessa ja istuimme vierekkäin rivillä 30 tai jotakin, joka tapauksessa ihmisiä oli julmetusti edessämme. En nähnyt kuka puhui ja vaikka kurkottelin, en erottanut ketä istuimme kuuntelemassa. Aikani kuroteltuani, jotta näkisin paremmin, tuhahdin sitä, kuinka tylsää täällä on ja kuinka olisi paikallaan pieni draamanpoikanen, että piristyisin. Alexander katsoi minuun, totesi suomenkielisesti :heh: että "sehän on helposti järjestettävissä" ja nousi paikaltaan.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja --evg »

Tästä mun unestani on taasen jo aikaa, mut olin jotenki joutunut Ruotsiin (ja en siellä kylläkään viihdy) ja törmäsin sitten Elena Paparizouun joka halusi mut suomen kielen opettajaks (Elena on muuten aloittanut Suomen kielen opinnot... ihan fiksu päätös) ja äimistelin siinä hetken ja sit yhtäkkiä oltiin taas Suomes, Elena myös, ja Elena muutti tänne miehensä kanssa...
IB- International Bullshit

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Istuttiin porukalla iltaa, ehkä kokouksessa tai jotain, mutta jossain vaiheessa oli jotain vapaamuotoisempaa jutustelua tai jotain. Sitten nimiJännä Kollega rupesi miettimään lähiajan ohjelmaa joko menneisyyteen tai tulevaisuuteen ja mietti kovasti, mitä tapahtuu maanantaina 23. päivä. Käsittääkseni kyseessä oli just helmikuun 23. päivä, mutta en ole varma, kuten en siitäkään, että oliko tuo päivä jo unessa mennyt. Hän ei kuitenkaan muistanut, joten hän alkoi eliminointimenetelmällä poistaa ei-mahdollisia tapahtumia silleen, että hän mietti ensin 26. päivän, sitten 25. päivän ja lopulta 24. päivän tapahtumia ja ainakin joihinkin noihin päiviin liittyi MF:t. Sitten hän taisi tulla siihen tulokseen, että 23. päivä saatiin tarkempia tietoja jostain, kenties Melodifestivalenin finaalista tai sitten Moskovan finaalista. Jommasta kummasta kuitenkin. Uni päättyi.

Samalle yölle tuli nähtyä toinenkin viisu-uni. Siinä unessa rakennettiin pientä lavaa erään Raumalla kadunkulmassa olevan kerrostalon ihan kulmaan. Lava kohosi ehkä puoli metriä jalkakäytävästä. Tälle lavalle sitten nousivat Waldo's People esittämään Lose Controlin ja tulihemmot olivat myös mukana menossa, mutta niillä ei ollut niitä tulisoihtuja, koska se lava tosiaan sijaitsi ihan siinä kerrostalossa kiinni ja se talo olisi voinut syttyä palamaan. Niinpä heidän tehtäväkseen jäi vain tanssia ja olla hengessä mukana. Hyvältä ne näyttivät niinkin. Sitten sille lavalle tuli vielä joitain muitakin artisteja soittelemaan ja Waldo's People katosi ties minne ja mä lähdin siitä sitten etsimään niitä, mutten ehtinyt ennen unen päättymistä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Euroviisu-unia näkisi paremmin, jos voisi nukkua ESC-aiheisissa pussilakanoissa. Tänä vuonna ois tosi hempeän nätit vuodevaatteet, kun niissä liitelisi Tulilintu... :enkeli:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Juurovissön kirjoitti:Euroviisu-unia näkisi paremmin, jos voisi nukkua ESC-aiheisissa pussilakanoissa. Tänä vuonna ois tosi hempeän nätit vuodevaatteet, kun niissä liitelisi Tulilintu... :enkeli:
Juurovissön veit sanat suustani
Olen itsekin haaveillut euroviisupussilakanoista <3 :rakkaus:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Mahtavaa :hali: Heti tuon raikkaan Moskovan viusaalisen ilmeen ts. Tulilinnun nähtyäni aloin nähdä sitä kaikissa mahdollisissa tekstiileissä. Tulilintu-verhot, Tulilintu-pöytäliinat, Tulilintu-pussilakanat :surrur: :heh:

^ viusaalinen ilme :rofl:

Vastaa Viestiin