CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Suhteeni kissoihin

Rakastan kissoja! 😻
30
71%
Neutraali suhtautuminen, kissat on ihan jees. 😸
10
24%
En pidä kissoista! 😾
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 42

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Aikuisen kissan sopeutuminen uuteen kotiin on tietysti yksilöllistä, mutta kestää keskimäärin 2 viikkoa. Tärkeintä olisi, ettei uusi koti hössötä kissan kanssa, vaan antaa sen kaikessa rauhassa sopeutua.
Tuossa tuttavasi tapauksessahan kissoja on kaksi, joten niiden sopeutumista auttaa tuttu toveri. Toisaalta ne ovat asuneet 10 vuotta entisessä paikassa, joten ei sopeutuminen uuteen voi tapahtua ihan äkkiä.

Uusien omistajien kannattaisi nyt olla hissukseen kissojen kanssa ja odottaa rauhassa niiden tottumista. Ruoan suhteen ei mitään isoja muutoksia entiseen eikä missään nimessä mitään tuputusta ja hössötystä, se vaan kiusaa kissoja. Kun ne saavat rauhassa totutella uuteen kotiin ja uusiin ihmisiin, alkaa ruokakin maistua. Jos kissoilla on jotain erityisiä herkkuruokia, niin kannattaa ensin laittaa niitä tarjolle.

Tuosta tottumisesta vielä sen verran, että kissan tulee antaa aina itse tutustua ihmiseen, ei toisin päin. Eli ihmiset elävät normaalia elämää ja kissa tulee sitten siihen mukaan kun haluaa. Ihan esimerkkinä: Ihminen istuu sohvalla ja katselee telkkaria. Kissa saa tulla itse ihmisen luo ja ihminen huomioi sen vasta sitten, kun kissa ottaa itse ekan kontaktin, ei niin, että ihminen "kissittelee" kissa koko ajan tai menee ja ottaa sen puoliväkisin syliin. Kissa ei ole pieni koira, kissa on kissa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Suhun voi kyllä aina luottaa. :hali: Toi kaikki käy järkeen.

Musta tuntuu, että tää uusi omistaja ei ole ihan tajunnut, miten suuresta muutoksesta on kyse. Ei sellaista kai tule ajatelleeksi, jos ei ole ennen ottanut aikuista kissaa. Eli todennäköisesti tuossa on käynyt juuri niin kuin arvelitkin. Mä oon ite aika varma, että ne kisut menee sitten yöllä syömään kun on rauhallista. Ainakin tosiaan toivon niin.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Juu, niin siinä todennäköisesti käy. Mulla on ollut kissa, joka eli ensimmäisen viikon sohvan alla ja kävi syömässä ja hiekkalaatikolla yöllä kun ihmiset nukkuivat. Sitten se eräänä aamuna nukkui mun vieressä sängyssä :ihana: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Meille kotikotiin on myös tullut "muutama" kissa aikuisena. Ne kaikki on viettäneet alkuun pari viikkoa omissa tiloissaan, saunassa tai suljetun oven takana yhdessä huoneessa. Kaikki on sitten totuttuaan uuteen paikkaan pikku hiljaa päässeet tutustumaan muualle taloon, muihin kissoihin ja ihmisiin. Yksikään ei ole ollut ikuisesti kauhuissaan uudesta paikasta.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Siinä tapauksessa mä oon entistä vakuuttuneempi, että nämäkin kissat tulee vielä tottumaan uuteen kotiinsa. :hali:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Osaisiko kukaan auttaa? Eräs tuttu kissaystävä kaipaisi pääkaupunkiseudulta hoitopaikkaa 2-4 viikoksi. Voisin ottaa kisun muuten itsekin, mutta olen nykyisin tosi vähän kotona ja viikonloput melkein aina jossain muualla, ja kattiparka joutuisi olemaan paljon yksin. Olen kysellyt kavereilta, mutta esteenä on joko allergia tai toinen kissa/kissat. Mikä neuvoksi? :eiei:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kannattaa kysyä HESYstä, siellä varmaan olisi tiedossa joku hoitopaikka tai hoitaja. Pääkaupunkiseudulla on myös cat sittereitä, jotka tulevat kotiin hoitamaan kissaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Oi voi mikä herätys. Vähän kuuden jälkeen tunsin kun toinen kateista, Onni, tuli tutimaan mun jalkaterien päälle. Meni muutama minuutti niin tunsin peiton läpi jalkojen kohdalla lämpöä. Oli Onni sit päättäny lirauttaa kunnon kus*t sängylle. Ehkä se oli joku mielenosoitus, mutta yleensä sitä kyllä edeltää miukumaukukonsertto. Enkä kyllä muuta syytä mielenosoitukselle keksi kuin ruoka.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Pissiikö se useinkin sun sänkyyn? Mun kissa ei ole kertaakaan pissannut muualle kuin hiekkalaatikkoonsa. Yhdellä sukulaisella kissa kävi ihan alussa pissillä omistajansa sängyssä, mutta ne päättelivät sen johtuneen siitä, että sen emo oli pissittänyt sen aina sängyn päällä. Sillä se meni ohi. Yksi kissa taas tunsi vastustamatonta halua pissiä aina sänkyyn, jossa oli nukkunut pikkuvauva. Ilmeisesti vauvan tuoksu sai siinä aikaan joitakin tuntemuksia. Tuota on vähän vaikea ymmärtää. Ehkä sen rakko vain petti, kun se tunsi olonsa miellyttäväksi ja lämpöiseksi. Tai sitten se tosissaan osoitti mieltään.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tää oli ensimmäinen kerta. Toivottavasti ny ei vaan tuu tavaks :eeek:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Toivottavasti jää ainoaksi kerraksi. Ihan siisteyden ja mukavuudenkin kannalta :mrgreen: , mutta myös siksi, että muualle kuin laatikkoon kuseskelu voi olla oire jostain terveysongelmasta. Toivotaan, että kissa vain osoitti mieltään.

Meilläkin lapset alkaa seota, kun olen koko viikon opiskellut. Huomiotani on yritetty kiinnittää tiputtelemalla tavaroita, pureskelemalla kirjaa jota olen lukemassa ja huutamalla aivan hulluna. Katna kitisee koko ajan, mutta ei oikein jaksa leikkiinkään keskittyä, kun raukka on ihan hädissään ja samalla loukkaantunut, kun ei ole aiemmin saanut huomiota. Nyt hiljensin kersat antamalla niille niiden lempiruokaa. Hyvän äidin merkki: lahjonta. :rofl:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ah, ei tuntunu erikoisen lämpimältä jalkopäässä tänään :heh: :tapu:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Menen maanantaina eläinhoitolaan katsomaan kissoja ja samalla varmaan valitsen omani :surrur: Ihanan jännää.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Oi, toi on niin ihana tilanne. Mulla on taas kamala pentukuume :ihana:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Colby kirjoitti:Menen maanantaina eläinhoitolaan katsomaan kissoja ja samalla varmaan valitsen omani :surrur:
Oooh, mahtavaa + jännittävää. :uujee: Alkuviikosta toivottavasti saamme lukea raportin...
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Nyt on sitten tullut käytyä moikkaamassa uusia tulevia kissakavereita! Siellä ne 4 pentua temmelsi emonsa vahtiessa vieressä eläinhoitolassa omassa häkkihuoneessaan. 2 poikaa ja 2 tyttöä ja pojat tulee mun luokse sitten ens kuun puolessa välissä kun tulevat luovutusikäisiksi :tapu: Facebookiin lisäsinkin jo kuvia, mutta en varmaan saa niitä linkitettyä tänne, kun eivät ole kuitenkaan ihan kaikille näkyvissä. Ja kamerakännykkälaatusiia ne kuvat on muutenkin, mutta parempi sekin kun ei mitään. Ihanaa! :tuuletus:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kävin katsomassa kuvia. Söpöjä poikia ovat :ihana:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Onnea Colbylle uusien perheenjäsenten odotukseen! :tapu:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Miksei kukaan puhu kissoista? :kaunis:

Sain tänään vihdoinkin Katnan rekkarit. Niissä oli kaikenlaisia ongelmia, kun ekassa versiossa oli väärät värikoodit ja jostain syystä viettivät sitten korjausreissullaan monta kuukautta. Mutta nyt on sitten pienempikin kersani ihan todistettavasti rotuelukka. Sitä pentu juhlii huutamalla koko ajan. :mrgreen: Rakastettu huiskulelu löytyi sohvatyynyjen alta ja nyt sillä pitäisi leikkiä koko ajan. Silloin kun en leiki, Katna istuu huiskun vieressä ja kitisee ja vinkuu. Hirveän söpöä ekat kolme minuuttia ja sen jälkeen vain raivostuttavaa. :heh:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Nehaka kirjoitti:Miksei kukaan puhu kissoista? :kaunis:
Käskystä! :D

Mun on itse asiassa pitänytkin kertoa, että nuo aiemmin mainitsemani kisut ovat kuulemma sopeutuneet uuteen kotiinsa jo loistavasti. Kaverini oli ottanut kissojen uuteen omistajaan yhteyttä ja kisulit syövät ihan normaalisti, sekä ovat todella hellyydenkipeitä. <3 Mä oon tästä mielettömän iloinen ja helpottunut, sillä ehdin tosissaan huolestua.

Kävin myös tämän kaverini luona pari viikkoa sitten ja täytyy sanoa, että kyllä niiden kahden kissan pois antaminen oli oikea ratkaisu. Jäljelle jääneet kisut on nyt selkeämpi ja toimivampi lauma, eikä se kämppäkään enää ollut yhtä sotkuinen (valkoisista kissoista kuitenkin tulee näkyvämmin sitä karvaa) Kaikki on nykyään vähemmän stressaantuneita, joten vaikka se tilanne olikin surullinen ja vaikea, se oli kaikille parhaaksi.

Tässä vielä vähän kuvasaastetta. :ihana:

Sasha sekä ihanat homppelit Max ja Misha :heh:
Kuva

Juicy Lucyn murhaava katse.
Kuva
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä laitan kanssa yhden kuvan. Tässä on kasvattini Mustatassun Rosvo Roope, musta eurooppalainen. Kissan omistaa Jari Kivimäki ja Roope on kuvattu omalla kotipihallaan. Roopen kaksi veljeä, äiti ja mummu asuvat täällä meillä :).


Kuva
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Voi hellanduudelis tuota Roopea. :ihana: Ihana pullanaama! Musta olisi muutenkin kiva nähdä enemmän kuvia teidän otuksista. :vonkaus:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kiitoksia! Söpöjä ovat nuo ystäväsi kissatkin :ihana: .

Mulla on koneella kyllä kisujen kuvia vaikka kuinka, ei vaan ole tullut siirrettyä niitä nettiin läheskään kaikkia. Täytyy laitta joskus Facebookiin, eikös sinne voi liittää kuvat suoraan koneelta?

Mutta mun kotisivuilla on jotain kuvia kyllä, sielläkin voi vierailla ;)
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Joo, Facebookiin kuvien lisääminen on tosi kätsyä, sen kun vaan koneelta latailee. :joojoo:

Mutta nuo kotisivut pitääkin katsastaa, mä en saa ikinä kyllikseni kisujen kyyläämisestä. :ihana:

EDIT: Ihkuja kuvia oli, mä ihastuin varsinkin tuohon Muumiin! :D Oon jostain syystä aivan hulluna tuollaisiin valkoisiin pyöreisiin kissoihin. <3
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Muumi oli kyllä niin ihana kissa, tosi persoonallinen ja rakas. Vieläkin on sitä niin ikävä, vaikka kuolemasta on jo vuosi.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Voi että kuinka kauniita kissoja. <3 Joskus vanhempana voisi ottaa rexien kaveriksi tuollaisen ihanan muhkean eurooppalaisen. Tosin mulla on suunnitelmissa vanhempana ottaa myös sfinksi ja majoittaa eläinsuojelusta vanhoja kissoja, joita kukaan ei huoli. Mihinköhän aion ne kaikki laittaa? :mrgreen:

Mullakin on facebookissa muutamia uusia kuvia. Molemmista kakaroista on unikuvat. Inrin lisätty tänään. Ihan vaan jo sen asennon takia kannattaa mennä tsekkaamaan. :surrur:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Hazelilla on ihania eläinystäviä. Kerkesin vilkaista vain nopeasti, mutta Ainalla näyttäisi olevan samanlainen väritys kuin minun neitokaisellani, joka olikin tuntemattoman isän pentueen ainoa raidallinen. Raidalliset kissat saavat sydämeni hypähtämään :ihana:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Juu, Aina oli ruskeatiikeri, se on yksi lempiväreistäni kissalla. Nyt ei ole mulla enää ruskeatiikeriä, mutta on vielä Ainan äiti Lempi, joka on kilpikonnaruskeatiikeri :).

Nehakan kisut ne vaan ovat aina yhtä ihania :ihana: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Ate »

Mun on alkanu tekeen mieli kissaa :shock: Mikä mua vaivaa?
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: CatCat-Kissakissa: Karvaisten ystäviemme elämästä (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Olet sairastunut kissakuumeeseen. Se on parantumaton tauti :joojoo: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vastaa Viestiin