Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]
Lukittu

Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

*****
27
19%
****
33
23%
***
33
23%
**
19
13%
*
30
21%
 
Ääniä yhteensä: 142

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja skidi »

JuhaUK kirjoitti:Ja tuon "karvas ihana" -kohdanhan voi tulkita aivan väärinkin.
Tosiaan :hihi:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Onko laulun nimi Kirkas kipinä puolestaan kunnianosoitus muuan edesmenneelle artistille?

TOTUUDENPUHUJA

Re: Jari Sillanpää - Kitkeränsuloinen

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
|
Sana "karvas" tulee varmaan karvoista: kun niitä on jääny kieleen, niin se on karvas maku. Eli kun sanan kuulee biisissä, niin oikeastikin tulee mielikuva karvasta.
|
Miksei joku muu hienommalta kuulostava negatiivinen sana? :niinpa:
|
"Karvas ihana elämä" on muutenkin kaukaa haettu ja matkii kitkeränsuloista. Mutta alkuun sopisi moni muu kaksitavuinen sana kuin karvas.
|
|

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:|
|
Tuo pilli-idea on SER08-biisistä, mutta kuulostaa hyvältä. Sen sijaan "kirkas kipinä" -kohta on minusta väkisin väännetty menemään melodiassa johonkin (väärään) suuntaan, josta tulee kumma taidekikkailuefekti.
|
No toivottavasti kieli vaihdetaan joka tapauksessa. Tässä tarvii tietää, mistä puhutaan.
|
|
En voisi olla enempää eri mieltä kanssasi.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Albatrossi

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

JuhaUK kirjoitti:Nyt mä keksin, mikä tässä hieman häiritsi: musta kuulostaa siltä, että Jari laulaa tämän totuttuun tapaansa hymyillen, kun kappale vaatisi vakavaa naamaa :shock:
:shock: Päivällä tuli aivan sama ajatus mieleen.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja lharju »

:kups: Tämä on ehdottomasti yksi upeimpia biisejä, mitä Suomen viisukarsinnoissa on ikinä kuultu :rakkaus: Kaunis tunnelma ja todella hieno sanoitus (erityisesti maaemo koskettaa)...

...MUTTA MUTTA MUTTA :jupinaa: kun minäkin tajusin vasta noin kolmannella kuuntelukerralla kuinka hieno tämä biisi oikeastaan olikaan :jupinaa: Ensimmäisellä kuuntelukerralla olin lähinnä hölmistynyt :shock: ja voivottelin, että eihän Suomen seuraava viisubiisi voi kuulostaa tältä :eiei:

Melkein toivoisin, että Jari sijoittuisi toiseksi viisukarsinnassa, sillä vaikka laulu onkin hieno, sitä ei kohdeltaisi ansionsa mukaan viisuissa :eiei: Sitä paitsi mua haittaisi paljon vähemmän jos Suomen edustaja, joka ei pääse finaaliin, olisi Kwan... :hiips: Mutta kotimaan markkinoille olemme saaneet upean helmen, jossa on kaikki ainekset suureksi ikivihreäksi :joojoo:

Viisujen kannalta Jarin olisi kannattanut lähettää jokin mahtipontisempi, dramaattisempi ja erityisesti tarttuvampi laulu (tyyliin Oon kuka oon)...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Amppari_
Maistelija
Maistelija
Viestit: 38
Liittynyt: 26 Syys 2008, 13:57

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Amppari_ »

En tiiä niin...Olen kuunnellut tämän biisin nyt muutaman kerran ,eikä se edelleenkään erityisemmin sävähdytä. Ihan nätti melodia ja nätisti laulettu, mutta kun biisin pitäisi herättää jotain tunteitakin. Jotenkin tässä on vaan sellaista laskelmoinnin makua. :eiei:

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Subculture »

gentedimare kirjoitti:
Tosin enhän mä tykännyt "Lane Moje"sta tai "Lejla"stakaan heti. Niissäkin oli vaikea melodia! :heh:
Joten tämäkin melodia tarvitsee tuekseen KUNNON ESITYKSEN!!! Ja se meille toivottavasti suodaan.
Ei mitään huilun soittajia pianon taakse :draamaa:
Eikä minihameissa seisovia dominasaappaisia taustakuorolaisia seisomaan mikkien taa :eeek:

Tyylikästä esitystä nyt kehiin, EKS VAAN?! :joojoo:
Lavalla vois olla pillipiipari, pari rumpalia ja taustalaulajat. Ne olis sillee rennosti soittelemassa siellä taustalla. Biisin loppua kohden soittajat ja laulajat lähestyis solistia ja jylhässä lopussa kaikki seisoisivat tyylikkäässä rivissä. Yhtenäisyyttä voisi korostaa laittamalla kädet vierustoverin olalle, tai no antaa olla... :hiips:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Meidän taloudessa ollaan tänä vuonna yhtä mieltä parhaasta :tuuletus: Kuulemma tämä on ylivoimaisesti parempi kuin mikään muu, vaikka monta muutakin hyvää on.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8388
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja hra47 »

UFOPOLI kirjoitti:Meidän taloudessa ollaan tänä vuonna yhtä mieltä parhaasta :tuuletus: Kuulemma tämä on ylivoimaisesti parempi kuin mikään muu, vaikka monta muutakin hyvää on.
Musta vähän tuntuu että ihmiset suunnistavat nyt vaan genren perusteella ("En mä tällasta ryminää")... eikä tunnisteta itse piisiä genren sisältä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tää on kyllä NIIIIIN hyvä! Lane Mojesta (yms muista pskoista) en välittäny pätkääkään, mutta tää kolahtaa! :tuuletus: Tasoissa on Kwanin, Waldon ja Passionworksin kanssa..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

hra47 kirjoitti:Musta vähän tuntuu että ihmiset suunnistavat nyt vaan genren perusteella ("En mä tällasta ryminää")... eikä tunnisteta itse piisiä genren sisältä.
Puhutko kuppilasta vai muuten ...? Mua on alkanut vähän pelottamaan, kun muutamaa muuta foorumia selasin juuri, esim jatkoaikaa, että tämä mitä kuppilassa pidetään raskaana niin se ei kelpaa raskaaksi sitten raskaan musiikin ystäville, kun se leimaataan sekunda-Nightwishiksi tai muutoin euroviisuihin laskelmoiduksi :lohduton: ja muutenkin sehän ei mitään ryminää oikeastaan ole, vaan lähinnä hyvää poppia raskain maustein. Ihmisiltä kun hämärtyy se, että ihan hyvä strategia on toimia kuten Ruotsi ja lähetä viisuihin hyvällä viisuisalla biisillä ja sitähän Surrender on, hyvä versio siitä mitä suomalainen viisubiisi voi olla.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Albatrossi kirjoitti:
JuhaUK kirjoitti:Nyt mä keksin, mikä tässä hieman häiritsi: musta kuulostaa siltä, että Jari laulaa tämän totuttuun tapaansa hymyillen, kun kappale vaatisi vakavaa naamaa :shock:
:shock: Päivällä tuli aivan sama ajatus mieleen.
Mutta eikö tämä Sillanpään tulkitsema laulajahahmo ole jo laulua laulaessaan oivaltanut elämän ihanuuden, sen suloisenkarvaan kipinän, joka metsäkansaamme eteenpäin ajaa? Ja siksi hymyilee onnellisena? :miettii:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Anna_M kirjoitti:Mutta eikö tämä Sillanpään tulkitsema laulajahahmo ole jo laulua laulaessaan oivaltanut elämän ihanuuden, sen suloisenkarvaan kipinän, joka metsäkansaamme eteenpäin ajaa? Ja siksi hymyilee onnellisena? :miettii:
Mä ymmärsin että ristiriita ei liity tuohon, vaan siihen että laulaja tässävaan lurittelee biisin h. moilasasena hymyssä suin, tajuamatta tajunneensa elämän ihanuutta ja varsinkaan tajuamatta pelätä niitä syövereitä, jotka kovia kokenutta kansaamme vaanivat jokaisen mutkan takana. Tässä ei varasteta itselle sitä elintärkeää onnennurkkaa, hetkeä arjessa ja ikuisuudessa ja päätetä luottaa siihen, against all odds, vaan höpötetään biisi menenmään. :kups: :heh:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Subculture kirjoitti:Biisin loppua kohden soittajat ja laulajat lähestyis solistia ja jylhässä lopussa kaikki seisoisivat tyylikkäässä rivissä. Yhtenäisyyttä voisi korostaa laittamalla kädet vierustoverin olalle, tai no antaa olla... :hiips:
"Leeee-eeeee-eeeeeei-laaaaaaaaaaaaaaaa....................."

Mutta noinhan minäkin sen näen, että valkeissa LIEHUVISSA, PITKISSÄ mekoissa olevat taustanaiset
on lopussa Jartsan vieressä yhdessä somassa rivissä :heh:
Ja miehillä kanssa valkeaa, mutta Jarilla PITÄÄ EHDOTTOMASTI olla mustaa :draamaa:

"Ne lähenee, lähenee, lähenee, lähenee....." :heh: :heh: :heh:
Kuva
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja jamit »

tonywerner kirjoitti:Muutaman kuuntelun jälkeen tuntuu, että kolme minuuttia ei oikein riitä kasvattamaan tätä teosta riittävän suureksi :miettii: Lopun nostatus jää liian lyhyeksi ja sitten se jo loppuukin... :miettii:
Tähän ei oikein voi muuta lisätä. Loppua kohden lisää mahtipontisuutta, nyt se jotenkin lässähtää.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja romualdo »

minulla on ihan erityinen suhde Petri Laaksoseen ja pidän hurjasti hänen soololevyistäänkin... tämä on niin selkeästi kansanlaulunomainen kappale (vrt. Minä olen muistanut) ja tälläiselle voisi olla jakoa... mutta viime vuodet ovat osoittaneet ettei mies solistin vähä- tai suureleinen balladi välttämättä saa menestystä (ja mitä sitten vaikkei saisikaan) jotenkin tuntuu siltä että tässä menee suurteos "hukkaan"... Passionworks sinne ilmeisesti lähtee, toivoa on vielä Kansan Tapsukan suhteenkin....

Avatar
viisutar
Siemailija
Siemailija
Viestit: 183
Liittynyt: 04 Touko 2008, 09:26
Paikkakunta: Sastamala

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja viisutar »

Violette kirjoitti:En olisi koskaan uskonut itse sanovani tätä mistään kappaleesta, mutta tämä kyllä vaikuttaa todella laskelmoidulta. Siis siinä mielessä, että on yritetty tehdä melankolishenkinen balladi, jonka sanoitus puhuttelee suomalaisia (mutta sanojen sointi kuulostaa välillä todella tökeröltä, on siis syrjitty foneettista kauneutta sisällön perusteella) ja jossa on samanlaista tunnelmaa kuin balkanilaisballadeissa, ja vielä huippusuosittu laulaja esittämässä. Sinänsä siis ainekset kasassa, mutta se henki jäi kuitenkin puuttumaan. Ihan kiva, mutta en mä tätä edustamaan laittaisi. Jarin karisma varmaan pelastaa lavalla paljon, mutta näin levyversiona kuulostaa jotenkin läpihuudetulta. En myöskään usko, että tämä aukeaisi yhtään eurooppalaiselle katsojalle, kuitenkin sen verran vaikeaselkoinen loppujen lopuksi, sekä melodialtaan että kieleltään.
Samaa mieltä. Ja itse henkilökohtaisesti olisin kaivannut tulkintaan karheutta ja syvyyttä, pinnan alle suomalaista sisua ja hulluutta, mutta laulajan myötä (totta kai) tulee (suomenruotsalainen tai) ruotsinsuomalainen vivahde tulkintaan - ja lausumiseen, jolloin perussävy muuttuu. Makuasioita tietysti...

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Tuottaa jipunomaista tuskaa kuunnella tätä. Jo biisin nimi onnistuu ällöttämään.. ei sitä kauneinta suomen kieltä.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Kaunis on tää Jarin kuikan huuto ja karvas kirkas kipinä, hauras ihana kirkas elämä salmen suulla, hui miten vaikeat sanat, meen sekasin eikä sanoista jää yhtään mitään mieleen. Jännästi lauletaan ihan kuin jollain muulla kaukaisella kielellä kuin suomeksi...

Upea sävellys Petri Laaksosen kynästä, kovin balkanilainen, voisi jopa kuvitella tämän olevan käännösiskelmä. Upea noste kappaleessa, joka voisi jatkua loppuun asti...

No mutta tätähän vois koettaa laittaa Moskovaan ja katsoa kuinka käy. Voi että kun pystyisi laskelmoimaan: tämän tyyppisiä saattaa tulla Balkanin suunnalta montakin, jolloin tämä ei saisi pisteitä, mutta jos tänä vuonna on paljon "renkutuksia", tämä erottuisi myönteisesti joukosta...

Jostain syystä vasta kolmantena listallani... hmm... missähän vika... hmm... mene tiedä.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja AntSa »

KIRKAS KIPINÄ on soinut yksiössäni REPEAT-toiminnolla jo puolisen tuntia. :ihana:

Tällä hetkellä ihan maailman ihanin biisi. :ihana: Itkettävän ihana laulu ja tulkinta. <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Muistutan yhä siitä, että tuomaristot tulevat mukaan. Näin ollen tällä olisi nimenomaan mahdollisuudet pärjätä erinomaisesti. Ja varsinkin suomeksi. Kuten La dolce vitassa, niin tässäkin suomi kuulostaa sivistyskieleltä.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Okei, sori oon vähän pihalla säännöistä ja menee Jarin ketju vähän off topiciin nytten, mutta kerrotko vielä missä ketjussa voi seurata tuomariston mukaantulokeskustelua tai missä siitä on tietoa... (ollut syksyn viisujen suhteen uutispimennossa)...

Tää biisi voi Jarin tulitsemana olla yllättävän vahva, nythän näitä kipaleita netistä kuunnellessa ei välity artistin lavakarisma. Ja sitä Jartsalla tosiaan on vaikka muille jakaa!!!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

AntSa kirjoitti:KIRKAS KIPINÄ
Tällä hetkellä ihan maailman ihanin biisi. :ihana: Itkettävän ihana laulu ja tulkinta. <3
Hienosti tiivistetty. Kun aamulla heräsin, soi päässäni tämä mahtipontinen sävelmä.
Taitaa nousta minullakin oman listani ykköseksi.
Elämää suurempi kappale. Klassikko joka jää varmasti elämään pitkään viisujen jälkeenkin.
Kiitos Petri, Kiitos Jari. :hali: :hali:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tässä on kyllä yritetty kopioida Johanna Kurkelan biisejä niin paljon kuin on vaan ehditty. Se huilu on toki todella hieno. Kappaleen loppu on ehkä luontevin näistä tämän vuoden viisutyrkyistä. Annan kuitenkin vain kolme tähteä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42824
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Pelkään pahoin, että tästä tulee Suomen edustaja.

Enempi tämä on minun kamaa kuin TT2T, mutta ei hyvä siltikään. Rytmisesti tylsä, ja Jarin lälly ääntämys ällöttää. Mutta minä nyt en muutenkaan ymmärrä, mitä jotkut kuulee siinä laulajana.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Kun niin monet puhuvat tämän kappaleen kohdalla kylmästä laskelmoinnista, oletteko sitä mieltä että Lane mojessa ja Lejlassa ei ole mitään laskelmoitua? Että siellä on kuumeinen ja savimajassa asuva Zeljko kylmissänsä tämän kappaleen tehnyt vain vilpitön ajatus mielessänsä, ilman kaupallisuuden häivääkään, tai kapitalistista aavistusta että eurooppalaiset saattaisivat laulua äänestää? Ja jos jotakin pennosia tulisi, antaisi hän kyllä ne kaikki kylänsä asukkaiden yhteiseksi hyväksi.

Minusta tässä on esimerkki positiivisesta laskelmoinnista, jonka negatiiviseksi onnistuvat kääntämään vain suomalaiset. Ehkä enemmänkin kyseessä on se, ettei karsinnoissamme ole vieläkään vuosien varrella nähty tarpeeksi paljoa laadukkaita paketteja, joten kaikki kunnolla tuotetut kappaleet särähtävät korvaan ja kuulostavat "laskelmoiduilta" ja "tekemällä tehdyiltä"? Ehkäpä kyseessä onkin vain se, että kappale kuulostaa siltä kuin musiikin tulisikin kuulostaa? ;)

Kappale on minusta sellainen, jonka Jari olisi hyvin voinut levyttää ilman viisukarsintaakin levylleen. Kappaleen ongelmana on ainakin omalla kohdallani se, ettei se auennut ensi kuulemalta vaan vasta parin kerran jälkeen. Siksi se ei mielestäni olisi paras vaihtoehto edustussävelmäksi, mutta varsin kelvollinen sellainen kaikesta huolimatta, mikäli yleisö sen voittoon äänestää.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jvvv kirjoitti: Minusta tässä on esimerkki positiivisesta laskelmoinnista, jonka negatiiviseksi onnistuvat kääntämään vain suomalaiset.
On ihan eri asia tehdä laskelmoitu laulu, joka ei kuulosta sellaiselta lainkaan kuin tehdä laskelmoitu laulu, josta se laskelmoivuus paistaa läpi kilometrien päähän. Tästä se minusta paistaa. Lane mojessa ja Lejlassa oli sentään kaunis melodia ja herkkä tunnelma.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Jari Sillanpää - Kirkas kipinä

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Minusta tässä on vähintään yhtä herkkä ja aito tunnelma kuin Lanessa, Mojessa ja Lejlassa yhteensä. :ylppis:

Lukittu