Toiveita...

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5061
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Viisuhistoriaan myös Tsekki, Georgia, Azerbaidzan, sekä San Marino.
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Joskus täällä kuppilassa ilmeisesti äänestettiin kuppilan suosikkiviisua pudottamalla joka viikko jokin biisi pois, ilmeisesti joskus 2004-2005... Pisteitä annettiin euroviisutyyliin ja äänestettiinkö siinä vielä joka vuodelta yksi biisi jatkoon? Olisi kiva käydä tuota leikkiä uudelleen, kun vuosia on tullut lisää ja paljon uusia kuppilalaisiakin. Itse en ekalla kerralla tajunnut osallistua tuohon hommaan, tosin en vielä silloin täällä niin paljon pyörinytkään.

Itse en kyllä osaa tuollaista organisoida, joten olisi hienoa jos joku viitsisi. :) Jos ei nyt heti, niin vaikka 2009 viisujen jälkeen?
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kannatetaan! :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä myös. :joojoo: Taisin olla armeijassa, kun tuo äänestys viimeksi suoritettiin.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä taas en vielä tuolloin ollut kuullut läheskään kaikkia viisubiisejä, joten osallistuminen oli vähän niin ja näin. Nyt tuosta saisi paljon enemmän irti. :vonkaus:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja kwak »

Tuo olisi kyllä hauska juttu oikeasti! :peukku: Mielipiteet sitten vuoden 2004-2005 ovat voineet muuttua paljonkin sekä uusia kuppilalaisia on tullut roimasti lisää. Mäkään en tuolloin osallistunut kuin ihan näiden uudempien äänestämiseen, joten olisi mukava äänestellä tällaisen leikkimielisen kisan merkeissä. :)
Keep your head high above the water

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Margot »

Voisko työpaikkaketjun siirtää rekisteröitymisen taakse? :kaunis: Olisi ihan kiva höpistä työjuttujakin jossain määrin, mutta ei niitä nyt tuonne viitsisi selittää. Arvaisin, että opiskelijoilla on sama tunne opiskeluketjun suhteen.
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Kannatetaan.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä olen miettinyt semmoista, että mun mielestä se alkomaholiketjukin kuuluisi hieman piilompaan. Ei. En ole nyt kännissä ja sitä varten ota asiaa esille. :mrgreen:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä toivoisin, että koko pulina siirrettäisiin takaisin vain rekisteröityneiden käyttöön. En edelleenkään ymmärrä tuon uudistuksen tarkoitusta.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Naali »

Odottelen edelleen jonkinlaista selitystä muutokselle. Pulinoiden ero on ollut alun alkaenkin vähän epäselvä, eikä siinä nykyisin ole mitään järkeä. Vähemmän henkilökohtaisia asioita Viestimäärissä kerrotaan kuin työ- ja opiskeluketjuissa.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ja luultavasti pian ollaan siinä tilanteessa, että Viestimäärissä aletaan kertoa niitä henkilökohtaisia asioita, mitkä oikeastaan kuuluisivat avoimen Pulinan puolelle. Tai sitten HTT-ketjussa, sielläkin niistä ehkä tulee helposti juttua.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Minä ainakin olen alkanut jo kertoa Viestimäärä- ja HTT-ketjuissa sellaisia juttuja, jotka oikeasti kuuluisivat vaikkapa opiskelu- tai työketjuun. Ei vaan huvita kertoa henkilökohtaisia asioita julkisella puolella. Olen jopa harkinnut vanhojen viestieni poistamista, mutta en ole toistaiseksi saanut aikaiseksi.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Margot »

No, suoraan sanottuna minäkään en ihan tajua tätä nykyistä jakoa. :puna: Ymmärrän sen, että viisujutut pitää olla kaikkien luettavissa, mutta muuten en kyllä keksi, miksi keskusteluun osallistumattomien pitäisi päästä lukemaan meidän juttuja. :eiei: Ehkä vielä ymmärtäisin, jos televisio- ja musiikkiosastot olisi avoimia uusien jäsenien houkuttelemiseksi, mutta musta tuntuu vaan inhottavalta, että aika henkilökohtaisiakin juttuja on yhtäkkiä heitetty täysin julkisiksi. :(
What color is your life?

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Ilmeisesti selitys uudesta kategoriajaosta on jäänyt hieman vajaaksi ja ainakin yleisesti ottaen epäselväksi. Eli kerrottakoon niille, jotka syitä eivät tiedä. (Tai niille, joilla ei ole ollut mahdollista kysyä kasvotusten asiaa tai niille, jotka ovat kysyneet mutta eivät muista tai ole kuunnelleet... :hiips: )

Valitettavasti kaikkea ei voi laittaa piiloon eli kirjautuneille. Mitä enemmän ketjut ovat niin sanotusti julkisia, sitä turvatumpaa Kuppilan tulevaisuus on sillä tällä tavalla saatamme saada Kuppilalle juuri sen verran mainostuloja, ettei sen ylläpitoa kustanneta kenenkään yksittäisen henkilön omasta pussista. Valitettavasti varsinaisen viisu-osaston keskustelu ei ole niin vilkasta ja aktiivista, että se riittäisi. Koko uudistus on siis tehty sen takia, että Kuppila pysyy pystyssä myös tulevina vuosina. Ymmärrämme jos uudistus jurppii mutta sitä ei edelleenkään ole tehty kenenkään kiusaksi vaan tulevaisuuden turvaamiseksi.

Jonkilainen jako siis pulinan ja superpulinan välille oli tehtävä. Se ei sinänsä ollut kovin helppoa, koska ihmiset kokevat eri asioita henkilökohtaiseksi. Siksi kaikkien toiveita on mahdoton toteuttaa. Pahoittelut siis vielä siitä, että tiedottaminen asiasta ei toiminut parhaalla mahdollisella tavalla. Sen sijaan uudistus käytännössä ainoa, tai ainakin paras vaihtoehto. Toivottavasti pystytte elämään tämän uudistuksen kanssa niin Kuppila pysyy pinnalla myös tulevaisuudessa.

Kuppilaan on muuten tällä hetkellä rekisteröinyt 2506 käyttäjää. Kaikki eivät varmasti ole aktiivisia mutta tuon verran on teoriassa henkilöitä, jotka pääsevät lukemaan nekin ketjut. Eiköhän jokainen tarpeeksi utelias ihminen ole valmis kirjautumaan Kuppilaan jos on tarve.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ah, mainostulot ovat kyllä varsin selvä syy. Hengaan toisella paljon isommalla foorumilla enkä tullut ajatelleeksi, että tosiaan pienemmällä foorumilla voi tulla eteen ongelma, ettei mainostajat saakaan tarpeeksi vastinetta rahoilleen. Kiitos selvityksestä. :hali:

Paras ratkaisu lienee vaan siis käydä napsimassa liian henkilökohtaiset viestit pois julkiselta puolelta. Se kun on ainakin mulle aikalailla eri juttu, jos joku ihan random voi päätyä lukemaan juttujani vaikka Googlen kautta, kun etsii jotain ihan muuta.
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kiiti kais(t)a :hali: . Ihan ymmärrettävä syyhän tuo on ja totta myös se, että pelkällä rekisteröitymisellä pääsee lukemaan kaikkea, sehän ei iso vaiva toki ole. Lähinnä juuri tuo Margotin mainitsema googlella haku kuitenkin rekisteröitymättömiltä estyy.
No, näillä sitten mennään. Eiköhän tähän totu.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Naali »

Tuo Google-juttu onkin sitten mielenkiintoinen. Mitä oon testaillut, niin se kyllä löytää ihan uusiakin viestejä esim. Viestimäärän nostamisviesteistä. Asiaa vois varmaan vähän säätää, jos joku osaa?

Lisäys: Niin ja minäkin olen hyvin tyytyväinen, että järkevä selitys tälle muutokselle kerrottiin. :joojoo: Kiitos! Epätietoisuudessa eläminen on vaan niin vaikeeta. :draamaa:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Violette kirjoitti:^Minä ainakin olen alkanut jo kertoa Viestimäärä- ja HTT-ketjuissa sellaisia juttuja, jotka oikeasti kuuluisivat vaikkapa opiskelu- tai työketjuun. Ei vaan huvita kertoa henkilökohtaisia asioita julkisella puolella.
Yksi mahdollinen ratkaisu, jota olen kai yksärissä joillekin uudistukseen suivaantuneille ehdottanut joskus uudistuksen ilmaannuttua, on se, että perustelette Superpulinaan uusia ketjuja näille henkilökohtaisemmille puheille samoista aiheista. Tyyliin Supertyö, Superopiskelu, Superkännäily. Otsikointi vapaa, tajusitte toki pointin :joojoo: Voihan se joitakin sekoittaa, jos samoista aiheista keskustellaan kahdessa paikassa, mutta toisaalta, sitten voi esim. antaa yleiseen pulinaan jääneen samanaiheisen ketjun hiljalleen muuttua ns. yleisluontoisemmaksi ketjuksi aiheesta. Mutta ei siis ole mitenkään kiellettyä ihan vaan mennä ja perustaa uusia ketjuja. Eivät modet niin natseja ole, että siitä älähtäisivät, kaikkien puolesta en voi toki puhua :hihi:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Varjoeuroviisut 2009! Vähän samanlainen kuin tyrkkylista, mutta kustakin maasta vain yksi kappale.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Roope »

Kuppilan perinteinen unelmaviisut avattu :supati:

http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/esc-2 ... c5362.html

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Wau! Siispä sinne unelmaviisuilemaan illan ratoksi :jihuujippii:

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Rakas ylläpito,

olen 28-vuotias viisufani Tampereelta. Minua on jo pitkään häirinnyt sellaiset turhat keskustelut ja ketjut kuten "sana-assosiaatio", "murskaa toisen unelma" ja muutama muukin Superpulinapuolella. Yleisellä pulinapuolella on muutama vastaava keskustelu, ja ne sopivatkin sinne paremmin kuin tuonne "Super"-puolelle. Olenko outo kun minua häiritsee tällaiset turhat mölinäketjut tuolla muuten niin mielenkiintoisella ja aktiivisella palstalla? Onko ongelmaani ratkaisua?

Terveisin,
Klodvig

P.S. Ratkaisu voisi olla siirtää kaikki "peliketjut" myös omaan kategoriaansa, niin sellaisista kiinnostuneet voisivat pysytellä siellä. Myös pelkkään Pulinaan siirto olisi kivaa.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja skidi »

Heipä hei, ylläpito!
Olen 23-vuotias sinkkunainen pääkaupunkiseudulta ja olen samaa mieltä nimimerkki Klodvigin kanssa siitä, että osa ketjuista voitaneen siirtää niille sopivampaan kategoriaan.

Mukavaa kesänjatkoa toivottaa
Skidi
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Hei parahin ylläpito!

Olen 23-vuotias avoliitossa elävä pääkaupunkiseutulainen nainen ja olen samaa mieltä Klodvigin ja skidin kanssa. En näe syytä, miksi suljetulla puolella on hirveä määrä turhia spämmiketjuja.


Rakkahin terveisin,
Nehaka
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ylläpito hei! Olen ikäloppu kissamummo Kangasalta ja olen samaa mieltä Klodvigin, skidin ja Nehakan kanssa. :joojoo:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Hei!

Olen parikymppinen iloinen, urheilullinen ja luontoa rakastava nainen Jyväskylästä, ja yhdyn edellisiin puhujiin. :joojoo:

Kaikella ystävyydellä,
Weewa <3
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5061
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Hei,

Olen 10-vuotias poika joka on viisufani ja en yhdy edellisiin. :heh:

T: + Viisut +
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Hei arvoisat kuppilalaiset. :ihana:

Mielipiteenne on rekisteröity ja jo pitkään pohdinnassa ollutta asiaa mietitään nyt vakavasti lisää. Hyviä ideoita otetaan vastaan! :peukku:

t. ylläpito
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Toiveita...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

+ Viisut + kirjoitti:Olen 10-vuotias poika
:offtopic: Minä luulin, että olet 10-vuotias tyttö :puna:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vastaa Viestiin