Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Waldo's People - Lose control

*****
142
56%
****
65
25%
***
23
9%
**
9
4%
*
16
6%
 
Ääniä yhteensä: 255

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Sundance »

Jee! :tuuletus: Ehdottomasti paras lähtee Moskovaan! Erään Idols-tuomarin sanoin voisin lausahtaa, että Waldolla on paketti koossa ja mä diggaan törkeesti. Niin hienoa kun oma suosikki voitti ja varsinkin kun tuossa biisissä on hittipotentiaalia niin paljon.

Ihan ulkomusiikillisista seikoista, että sillä parrattomalla tulitaiteilijalla oli esityksissä hirveän ihana, vähän viekas hymy. :ihana:
My beauty will save the world - Verka

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Eipä voi paljon muuta sanoa kuin: MAHTAVAA! :tuuletus:

Oli mielettömän jännä superfinaali, mutta tismalleen oikea kokoonpano voitti! :surrur:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Jes jes jes jes! Paras mahdollinen edustaja näistä ehdokkaista! Waldon ihimiset rulettaa!
Love shine a light

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

Menipä täpärälle, mut onneksi paras voitti :tuuletus: klasuk:n kanssa olen täysin samaa mieltä, että isolle arenalle sitten oikeisiin kisoihin on tohon esillepanoon panostettava ja rakennettava kunnon show. Mutta aikaahan on ja toivottavasti myös resursseja!

Hieno viisukevät tulossa :peukku:

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä oon erittäin tyytyväinen siihen että Waldo's People voitti. Yön yli nukuttua olen jopa aikaisempaa vakuuttuneempi että Suomen kansa teki oikean ratkaisun! Hyvä ja sähäkkä paketti kaikkiaan! :tapu:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ihanaa, vihdoinkin mun ehdoton suosikki voitti! :tuuletus: Waldon poppoo veti mahtavan show'n, mulla oli ääni ihan käheä ja jalat kipeät huutamisen ja bailaamisen jälkeen.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

trex
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 439
Liittynyt: 16 Tammi 2004, 20:42

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja trex »

Hienoa, että Suomella on (taas kerran) edustaja, jota ei tarvitse hävetä! :tuuletus: Moskovaan, Moskovaan, Moskovaan... :mrgreen:

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Daniela »

En tajua miten jotkut voi sanoa tätä tylsäksi? Biisihän on niin vauhdikas ja energinen!
Hyvä näyttää Euroopalle, että Suomessa osataan muutakin kuin pelkkää melankolista heviä :kups:

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8987
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

I-HA-NAAAAAAA!!!!!! :tuuletus: :tuuletus:
Turhaan epäilin....
Qaj.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

:tuuletus: Waldo's People pääsee suurella todennäköisyydellä kansainväliseen finaaliin ja siellä taistelee Hadisea, Sakista sun muita vastaan!
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja rosetta »

helmi7 kirjoitti:klasuk:n kanssa olen täysin samaa mieltä, että isolle arenalle sitten oikeisiin kisoihin on tohon esillepanoon panostettava ja rakennettava kunnon show. Mutta aikaahan on ja toivottavasti myös resursseja!
Toivottavasti pitävät kuitenkin ne tulitaitelijat, upean näköistä (ja jotenkin sopivat kappaleeseen kuin nakutettu)! :D

Avatar
youkka
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Helmi 2004, 21:38
Paikkakunta: Hollola

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja youkka »

Voittaja kelpaa minullekin, vaikka en osannutkaan asettua kenenkään superfinalistin puolelle. Jos waldot pitävät tällaisen lavareseptin, se toimii mielestäni vain mukamodulaatioon asti. Sen jälkeen biisi alkaa polkea hieman paikallaan ja esitys sitäkin enemmän. Karoliinalle hankkisin uuden ja erottuvamman mekon ja roolittaisin esitystä paljon selvemmin. Koreografiat eivät kuitenkaan taida olla tämän porukan juttu.

Karoliinan laulu kulki eilen upeasti etenkin superfinaalissa. Yhteissoundissa kuitenkin häiritsi aavistuksenomainen raspi, jonka lähdettä en saanut paikannettua. Oliko se itse Waldo (jonka mikki oli onneksi pienellä) vai se tummempi taustatäti?

Kovin suuria menestyspaineita en waldoille lataisi, mutta onpahan vaihteeksi mukava nauttia iloisesta ja mutkattomasta tanssihömpästä. Eikä ainakaan tarvitse arvailla, ymmärretäänköhän tämä väärin, vai ymmärretäänkö ollenkaan :peukku:

tazzon
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 17:32

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja tazzon »

Waldo's Peoplen sivuilla voi kuunnella näytteet pian julkaistavan Paranoid-levyn biiseistä:
http://www.waldospeople.fi/musiikki.php

Avatar
SunMuijas
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 15:04
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja SunMuijas »

AIVAN MAHTAVAA!! Ehdottomasti parhain voitti, sekä hyvänä toisena Signmark! Ehkäpä voitto tulisi tänä vuonna kotiin. <:
If I could fall
Into the sky
Do you think time
Would pass me by
'Cause you know I'd walk
A thousand miles
If I could
Just see you
Tonight

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Täytyy vielä tänäänkin hehkuttaa tätä! :tuuletus: Tää oli vaan niin ylivoimaisesti paras kaikista. :tuuletus:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

marypoison
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 15:15

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja marypoison »

Musta tuntuu kans, että tänä vuonna vois voittaa..(: Ehkä dancella pärjää tänä vuonna, ja hyvä oikeastaan että Moskovaan lähetetään tällä kertaa pirteämpää musiikkia.
Love's strength standeth in love's sacrifice

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Juu saa kai tätä vielä hehkuttaa ainaki viisuihin saakka ja toivottavasti pitkälle jälkeenki :tuuletus: Tästä saa toukokuussa olla nii ylpeä ja top vitoseen mennään aivan saletusti :joojoo: Tää on vaan nii hyvä! Onnittelut Waldon sakille, hienoa työtä!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ei ihan ykkössuosikkini, mutta olen silti iloinen, että Waldot voitti!

Ihanaa, ettei tarvitse nolostella Suomen esitystä keväällä!

Onnea Waldon poppoo!!! :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Ei ollut minunkaan YKKÖSSUOSIKKINI Moskovaan, mutta täysillä tätä nyt luukutan ja kannustan! :tapu: Kunnon bailuhitti viisuviikoille, todella - ja SUOMESTA!!! <3 <3 <3


ONNEA WALDON poppoolle tiimeineen kaikkineen VOITOSTA!!!!! <3 Upea Karoliina Kallio tulee olemaan epäilemättä eräs tämän vuotisten kilpailujen KAUNOTTARISTA! :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Amarita
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 15:54

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Amarita »

Olipa upea show! :uujee:

Tulitaiteilijat näkyy löytyvän sivulta http://www.flamma.fi
Kuumaa kamaa nämäkin..! :rakkaus:

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Periaatteessa minulle olisi kelvannut edustuskappaleeksi kuka tahansa superfinalisteista. Pääasia, etteivät Tappi, Remu ja Jari päässeet superfinaaliin.
Tämän kappaleen esitys oli paras eilen. Mutta kappale itsessään on mielestäni varsin kulahtanut. Ihan kuin sävellys olisi jo moneen kertaan sävelletty aikaisemmin. Omaperäisyys puuttuu. Mutta kansa on äänestänyt, tällä mennään.Tosin Moskovassa en menestystä ennustele, vaikka kuinka sinivalkoisin korvin tätä kuuntelen. Finaalipaikka olisi jo erittäin hyvä saavutus. Silti aion pitää Waldon poppoolle peukkuja. :peukku:

viola
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 25 Touko 2006, 18:34

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja viola »

voijee, KERRANKIN mun suosikki voitti Suomen karsinnat :uujee: Harvoin olen tämäntyylisiä viisuja kannattanut, mutta tän vuoden taso oli sen verran heikko, että Waldot erottautui ylivoimaisina ykkösinä. Ainoa esitys jossa oli oikeeta säteilyä, tarttuvuutta ja viisuenergiaa! :surrur: Eikä laulun puolesta tarvi jännittää, se on parasta. Karoliina ei oo mun lempilaulajia ennen ollut, mut tähän poppooseen ja tähän biisiin sopii täydellisesti. :joojoo: Esityspuolta ehtii hioa vielä Moskovaan, ainaskin taustalaulajat pitää laittaa selkeesti taustalle (tai ehkä kokonaan vaihtoon :mitvit: ) eikä tolleen sikinsokin sekasin kaikki... Mut kyl tällä kelpaa mennä Moskovaan! :tapu:

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Olen niiiiin onnellinen & tyytyväinen että WP voitti. :kups: :surrur: :rakkaus:

Flamman tulipojat sopivat taustalle juuri sellaisenaan, ihanat (pipot ja bäkkärihousut)! Ei tuohon ihan tajutonta muuta koreografiaa kannata alkaa rakentelemaan. Pitää luottaa hyvään biisiin ja nauttia siitä just niin kuin biisi vie. Biisin lopun tehostamista voi kyllä harkita... Mallia voi katsoa finaalin voiton ratkettua viimeisestä esityksestä. Sieltä löytyy sitä aitoa riemua ja se näkyy sekä välittyy kotisohvalle asti. :joojoo:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Hazel »

:jihuujippii: :jihuujippii: :jihuujippii: :jihuujippii: Ei mulla muuta, kaikki hyvät asiat on jo sanottu :tapu: .

Tekisi nyt niin mieli lähteä Moskovaan :ihana:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33290
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Pete »

Iltalehti kirjoitti:Waldo on huvittunut ryhmänsä kakkoshahmon Karoliina Kallion reaktiosta, kun lähtö Moskovaan oli varmistunut.

- Karoliina sanoi täydellisen vilpittömästi, että "ja minä kun en ole koskaan voittanut mitään edes Ässä-arvalla".
Ihana Karoliina Kallio! :ihana: :rofl:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Se voitti!!!! :uujee: :tuuletus: :ihana: :kups: Paras voitti! Mun suosikki voitti kerrankin!!! :tapu: :tuuletus: Tätä ei todellakaan tarvitse hävetä! Jos tämä ei menesty (ja tottahan tämä muuten menestyy!), niin sit voidaan syyttää vaan eurooppalaisia äänestäjiä, jotka ei tajua hyvän päälle. Minä olen ylpeä tästä biisistä! :ylppis:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Vetoapu
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 453
Liittynyt: 16 Maalis 2008, 17:14
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Vetoapu »

Viikon lomalta palattu, josta osa meni sairastellen. :jupinaa: No, se siitä. Tärkeintä on, että ehdin television ääreen seuraamaan finaalia ja omasta mielestäni (niin kuin onneksi monen muunkin :hali: ) ehdottomasti paras/esityskelpoisin voitti. :tuuletus: Hyvä biisi, upeat naislaulajat, hyvä show....pientä hiontaa ja ei kun Moskova sekaisin! :tapu:

Voi, voi kun ei pääse paikan päälle ihan livenä seuraamaan kisaa!
"Elämä on aina kuolemisen arvoista"

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja WandA »

Ottaa päähän kun tietokone kenkkuilee, enkä ole päässyt sillä mitenkään nettiin. Kuitenkin... Tämä ja signmark olivat kaikista parhaat ja vaikka tämä ei niistä se parempi ollutkaan, kelpaa tämä tietysti aivan mainiosti! Loistava meininki, Karoliina on kaunis. Ja viimeinkin heviputki päättyi! :peukku:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mieleen jäi Hanna-Riikka Siitosen tuomarikommentti Karoliinan laulusta: "Ei mitään kysyttävää!" :peukku:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

Ja se on kanssa MAHTAVAA et Waldon poppoolta löytyy niin paljon muutakin ihanaa ysäri-kamaa!! Löysin itsekin uudelleen kaikki hitit vuosien takaa. Kuulokkeet huutaa paraikaa "Feel so good" :jvvv:

ihq :tapu:

Lukittu