Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Waldo's People - Lose control

*****
142
56%
****
65
25%
***
23
9%
**
9
4%
*
16
6%
 
Ääniä yhteensä: 255

juuso
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 383
Liittynyt: 15 Tammi 2007, 19:17

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja juuso »

Onnea Waldo´s People porukalle ja toivotaan onnea Moskovaan.....ei ollut oma suosikki mutta ei voi huonoksikaan tätä sanoa...paras show tosin tässä tarjolla, kiitos siitä....ja biisi jää kyllä soimaan mieleen :joojoo:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja skidi »

Ihassama :sorivaan:
Suomella on taas viisutyrkky, josta en erityisemmin välitä. Jännä nähdä, koska tämä putkeni katkeaa. :heh:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mun suosikki voitti. :shock: Ihanaa, kun finaalin jälkeen saikin olla fiiliksissä eikä kettuuntunut, kuten kahtena edellisenä vuonna. Toivottavasti Waldo's People puree myös muihin eurooppalaisiin ja tekee tornerot tai vielä parempaa. :uujee:
What color is your life?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42817
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kannatan kyllä ihan kybällä sitä, että on edustajana vaihteeksi iloinen biisi ja vaihteeksi dancea (vaikken mitään tyylilajia periaatteellisesti vastustakaan). Sävellyksenä tämä ei ihan huippu ole, mutta esitys kyllä korvaa sitä puutetta. Sitä voi sitten miettiä, onko tämä (tai Waldo itse?) muulle Euroopalle liian vanhahtavaa ja ysäriä. Itse olen tyytyväinen, jos tällä tulee finaalipaikka, kaikki siitä ylöspäin on pelkkää plussaa. Mutta ainakin kehtaan nolostelematta olla oman maan biisin takana, toisin kuin erinäisinä aikaisempina vuosina :puna:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Meitä oli 3 henk. kisakatsomossa ja kaikkien mielestä tämä oli hyvä valinta Mockbaan! Saatiin vihdoin raskaahkojen biisien putki katkeamaan.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Maikkarin aamu-tv:ssä piti haastatella Euroviisuvoittajaa klo 7:20, mutta Waldo ei ollutkaan studiossa,
ja aiheena oli jotain ihan muuta. "Miksiköhän?"
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Vielä on tukka tallella, mutta tänään lähtee hiukset, kertoo Waldo.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Ensimmäistä kertaa sen viisuhistorian aikana, kun olen viisuja seurannut oma suosikki tuli valituksi.
Kauan se kesti, mutta onneksi edes nyt. :tapu:

OIKEA biisi voitti. Nyt on helppo kannustaa Suomea täysillä. :tuuletus:
..ja aivan sama miten pärjää. Ainakaan ei tarvitse hävetä.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mä olen niin onnellinen tämän voitosta! :ihana: :ihana: :ihana: Ulkomaisilla foorumeillakin tästä on näköjään tykätty. :joojoo:

Mun mielestä tämän biisin hienoudesta kertoo vielä se, että sekä minun isäni sekä Magnumin äiti, jotka ovat molemmat kuudenkympin tienoilla, olivat tykänneet tästä biisistä! Kuulemma karsintojen paras! :uujee:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minun äitini (69-v) mielestä myös oikea laulu voitti, vaikka "viittoilijatkin" olivat ihan kivoja, ja lisäksi Karoliina oli äitini mukaan "kuvankaunis" :joojoo: Lisäksi Kwan oli, mutta heidän olisi kuulemma ottaa joku toinen nainen laulamaan :heh:
Remu, Sillanpää ja Kansa olivat äitini (69-v) mielestä huonoimmat :juhaukki:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Wadde »

tonywerner kirjoitti:Minun äitini (69-v) mielestä myös oikea laulu voitti, vaikka "viittoilijatkin" olivat ihan kivoja, ja lisäksi Karoliina oli äitini mukaan "kuvankaunis" :joojoo: Lisäksi Kwan oli, mutta heidän olisi kuulemma ottaa joku toinen nainen laulamaan :heh:
Remu, Sillanpää ja Kansa olivat äitini (69-v) mielestä huonoimmat :juhaukki:
Minusta on ihanaa, kun vanhemmatkin ihmiset ymmärtävät HYVIEN viisujen päälle! :uujee: Vaikka mun mielestä kyllä Remu ja Sillanpääkin oli hyviä. :joojoo: Mutta olen niin iloinen, että nyt Suomestakin lähtee tällaista tanssittavaa ihanan pirteää musiikkia!

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Voittokappa onkin kopio? :eeek: Aiemmin mainitun Nick Kershawn lisäksi Waldon epäillään kopioineen E-typeä:

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a90 ... on+plagio/

Samalta kuulostaa... toki! :rofl:

Ja mikä hiton "plagio"? :rofl:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Waldo saanut osakseen ihkuja kommentteja youtubessa ympäri Eurooppaa :tapu: Löytyyköhän muuten youtubesta kaikkia kolmea Waldon esitystä finaalista? Jos joku on löytänyt, nii vaivautusko postaamaan linkit tänne. Tää haluais vielä vertailla niitä :kuulokkeet2:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Weewa »

The_Sipi kirjoitti:Voittokappa onkin kopio? :eeek: Aiemmin mainitun Nick Kershawn lisäksi Waldon epäillään kopioineen E-typeä:

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a90 ... on+plagio/

Samalta kuulostaa... toki! :rofl:

Ja mikä hiton "plagio"? :rofl:
No just joo. :rofl: Ehkä tuo "I'm a true believer" ja "I don't wanna lose control but I'm falling" kuulostaa hitusen samalta, mutta siihen se sit jäikin. Mulle tosta alun bassojytkeestä tuli enemmän mieleen "You spin me around like a record".
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kyllähän tota voi tietty E-Typen plagioinnistakin syyttää - jos nimittäin sattuu olemaan täysin nuottikuuro. :miettii:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Waldo muuten kiitti voitonjälkeisessä lehdistötilaisuudessa Viisukuppilaa :ihana: (kertoi, ettei ole uskaltanut mielenrauhan säilyttääkseen lukea itse keskustelua enää pitkään aikaan, mutta oli oikein iloinen fanipalkinnosta)

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Nyt huhutaan myös, että kappale olisi kopio Nik Kershaw´n biisistä Wouldn´t It Be Good. :niinpa: Mistä näitä väitteitä aina sikiää? :rullaati:

Nautittaisiin nyt vain siitä, että meitä edustaa näin MAHTAVA BIISI!!! :ihana: :ihana: :ihana:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Wadde kirjoitti:Nyt huhutaan myös, että kappale olisi kopio Nik Kershaw´n biisistä Wouldn´t It Be Good. :niinpa: Mistä näitä väitteitä aina sikiää? :rullaati:
Mistäköhän? :heh:

Nyt kun Suomen viisu on valittu, niin myös toimittajat tuntuvat lukevan näitä keskusteluita :heh: . Juhaukki joulukuun kolmas:
JuhaUK kirjoitti:Apua, nyt mä keksin mikä tutunoloinen sävelkulku tässä on! Nik Kershaw, Wouldn't it be nicen riffi on kertsissä kahdessa kohtaa :tapu:

[youtube]http://uk.youtube.com/watch?v=fIBzbdo2LjU[/youtube]
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

RockOn kirjoitti:Tästä saa toukokuussa olla nii ylpeä ja top vitoseen mennään aivan saletusti :joojoo:
Pistäisin ehkä pikkasen jäitä hattuun ja objektiivisuutta peliin niinku tässä vaiheessa. :heh:

Oon alkanut tulla tästä ihan kivalle mielelle, vaikka sävellystyönä biisi on edelleen todella keskinkertainen. Alunperin biisistä jäi todella ontto olo, siis yksinkertaisesti täysin tyhjä, mut jotenkin tää herää eloon lavalla. Edelleen kaipaan jotain räjähtävää esiintymiseen, ja olenko muuten ainoa jonka mielestä ne ruotsalaiset taustalaulajat vetää jotenkin kummallisen alavireisesti, nasaalisti, tai jotain...? Neitosten laulu kuulostaa ihan kummalliselta, mutta Karoliina vetää hienosti.

Waldon räppäys on ehkä pahinta koko paketissa. Toivottavasti ei ainakaan siihen kaadu.

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Treno »

Hyvä valinta :riemu: Kyllä Waldo varmasti pärjäilee ihan mukavasti vaikka "ammattilais"raadeilta tuskin kannattaa liikaa kannatusta odottaa. Myös mun äiti piti tästä eli ilmeisesti tällainen reipas hölkkä puree sitten sekä nuorempiin että vanhempiin ihmisiin. Waldon etuna on kokemuksen ja iän tuoma esiintymisvarmuus, ja Karoliinakin klaaraa vokaalit tarpeeksi voimakkaasti. Tulikeppienpyörittäjätkin keräävät esitykselle lisäpisteitä :joojoo:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Halla »

Waldon biisi ei edelleenkään oikein kolahda muhun, mutta kyllähän tätä ihan iloisin mielin kannustaa. Ammattitaitoinen poppoohan tuo on ja onhan se nyt kiva, että kerrankin Suomen edustajana on nätti tyttö. Ja meitin nätti tyttö osaa jopa laulaa. :heh:

Mun henk. koht. suokkarit tässä esityksessä on tulitaiteilijat ja se tausta-Pamela. :peukku:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Roope »

Halla kirjoitti: onhan se nyt kiva, että kerrankin Suomen edustajana on nätti tyttö.
:samaamielta:

Annie vois laitaa Moskovaan jotain tämänkaltaista ylle :kaunis:, olis ihan Suomen värinenkin :peukku:



Kuka olisi arvannut että tämä komia nainen edustaa Suomea kahdeksan vuotta myöhemmin :tapu:

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja RockOn »

BruiseViolet kirjoitti:
RockOn kirjoitti:Tästä saa toukokuussa olla nii ylpeä ja top vitoseen mennään aivan saletusti :joojoo:
Pistäisin ehkä pikkasen jäitä hattuun ja objektiivisuutta peliin niinku tässä vaiheessa. :heh:
Mitä tekemistä objektiivisuudella on musiikin kans? :mitvit: Minulle tää biisi on ollut täydellinen eka kuuntelemalta, veikkasin silti 'vaan' top vitoseen, koska voihan mukana olla neljä muutaki täydellistä biisiä :)

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja skidi »

Violette kirjoitti:Kyllähän tota voi tietty E-Typen plagioinnistakin syyttää - jos nimittäin sattuu olemaan täysin nuottikuuro. :miettii:
Vähän Piippolan vaariakin saattaa olla kuulevinaan :miettii:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja skidi »

Halla kirjoitti: onhan se nyt kiva, että kerrankin Suomen edustajana on nätti tyttö.
Minusta Waldo ei ole tytöksi mitenkään nätti :eiei:

Eikun oikeasti, onhan tässä paljon positiivista, etenkin se nätti ja reipas tyttö :peukku:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Roope kirjoitti:Kuka olisi arvannut että tämä komia nainen edustaa Suomea kahdeksan vuotta myöhemmin :tapu:
Mistä tiedät, että se edustaa nytkään. Ootko ihan varma, että tuo nainen lähtee Moskovaan asti :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Roope »

Ajattelitko että Hanna-Riikka :kaunis: nimetään edustusjoukkueeseen ruotsalaisvahvistuksen tilalle :mrgreen:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Roope kirjoitti:Kuka olisi arvannut että tämä komia nainen edustaa Suomea kahdeksan vuotta myöhemmin :tapu:
NiinPä! Kun ensimmäisen kerran ko. nimi lävähti silmieni eteen tässä yhteydessä, huuhdahdinkin spontaanisti: "Sehän on Annie-nahkasohva!" :shock: :rofl:

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Weewa kirjoitti: Mulle tosta alun bassojytkeestä tuli enemmän mieleen "You spin me around like a record".
No ei mulla ainakaan, You Spin.. on paljon parempi :ylppis:
Kappale on kai sinänsä ihan ok edustamaan Suomea ja ei muistuta yhtään mitään noista kappaleista, joihin vertaillaan :eiei:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Jopa mun äiti (65 v) yllätti pitämällä tästä, vaikkei mikään discohölkkien kannattaja viisuissa olekaan. Oli kuulemma ehdottomasti paras superfinalisteista...

Njaah, jahka nyt itse ehdin joskus ees katsoa ton finaalin...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Lukittu