Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Alexander Rybak - Fairytale

*****
95
48%
****
36
18%
***
31
16%
**
14
7%
*
24
12%
 
Ääniä yhteensä: 200

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

alexander11 kirjoitti:miksi kukaan ei puhu alexander RYBAKISTA siitä norjan edustajasta se on musta suomen kanssa paras laulu koko euroviisuissa :ihana: mutta eihän kukaan mua ymmärrä :eiei: MUTTA NYT SEN SANON ONKO TEIJÄN PAKKO PUHUA KOKO AJAN JOSTAIN TOISESTA EDUSTJASTA JOS OOTTE NORJAN KESKUSTELUSSA :jupinaa: !!!!!!????????!!!!!!! <3 :rakkaus: :ihana: :hali: :peukku: :surrur:
Kyllä minäkin rakastan tätä kokonaisuutta, et ole yksin :ihana:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

TOTUUDENPUHUJA

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
Tässä on voittaja-ainesta, vaikka viulu kuulostaa osittain jopa pahalta...
|

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5060
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Serduchka kirjoitti:
alexander11 kirjoitti:miksi kukaan ei puhu alexander RYBAKISTA siitä norjan edustajasta se on musta suomen kanssa paras laulu koko euroviisuissa :ihana: mutta eihän kukaan mua ymmärrä :eiei: MUTTA NYT SEN SANON ONKO TEIJÄN PAKKO PUHUA KOKO AJAN JOSTAIN TOISESTA EDUSTJASTA JOS OOTTE NORJAN KESKUSTELUSSA :jupinaa: !!!!!!????????!!!!!!!
Kyllä minäkin rakastan tätä kokonaisuutta, et ole yksin :ihana:
No minäkin kyllä, mutta alexanderille tiedoksi että pelkän lihavoinnin käyttäminen on rumaa, kuten myös huutaminen, sekä hymiöiden liikakäyttö voi hidastaa kuppilaa.
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
sussu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 21:07

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja sussu »

Ticoshay kirjoitti: Niinpä, täähän voi tehdä ''Sveitsit'' :rofl:
Auts! Muistutitkin siitä painajaisesta.... Mutta Sveitsi kaatui surkeaan semi-esitykseen, tämä poika ehkä silti haldaa vallattomuudellaan ja charmillaan live-esiintymisen paremmin. TOIVOTTAVAST haldaa, koska iso osa tämän ihanuutta on hyvän kappaleen lisäksi hyvä lavaesitys (ja ihanat nappisilmät ja veikeä hymy) :rakkaus:

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja --evg »

sussu kirjoitti:
Ticoshay kirjoitti: Niinpä, täähän voi tehdä ''Sveitsit'' :rofl:
Auts! Muistutitkin siitä painajaisesta.... Mutta Sveitsi kaatui surkeaan semi-esitykseen, tämä poika ehkä silti haldaa vallattomuudellaan ja charmillaan live-esiintymisen paremmin. TOIVOTTAVAST haldaa, koska iso osa tämän ihanuutta on hyvän kappaleen lisäksi hyvä lavaesitys (ja ihanat nappisilmät ja veikeä hymy) :rakkaus:
Älkäää muistuttako viime vuoden Sveitsistä :( Hän olisi ansainnut pääsyn finaaliin
IB- International Bullshit

emmalyyti
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 15 Huhti 2007, 19:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja emmalyyti »

Ei kyllä kolahda minuun tämä Norjan viisu lainkaan....valitan :eiei:

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja --evg »

Minä taasen matkustaisin niin mielelläni ensi vuonna Osloon!
IB- International Bullshit

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ajattelin kuunnella tätä nyt kerrankin positiivisin mielin ja varautua henkisesti siihen, että tämä voittaa. Positiivisia ajatuksia: Eläkeläiset voisi tehdä tästä coverin. :uujee: Varmaan onnistuisi aika helpostikin. Samanlainen poljento tuossa taustassa kuin humpassa. :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Mun pitää selvästi alkaa ostamaan humppalevyjä, kun tykkään tästä niin... :kuolaus: On tää ihana paikka tää kuppila, kun tätä kautta oppii millainen oma musamaku on... :heh: Siltäkin osin Eläkeläiset voisivat tehdä coverin, kun on hitti kyseessä! :peukku:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
BTVS
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 214
Liittynyt: 13 Tammi 2006, 18:11
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja BTVS »

Mä en kestä tän kappaleen viulun vingutusta ja laulajan tekohymyä. Mutta Oslossa vois viisut järjestää, sinnehän saattaisi jopa lähteäkin.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Darhen kirjoitti:Mun pitää selvästi alkaa ostamaan humppalevyjä, kun tykkään tästä niin... :kuolaus: On tää ihana paikka tää kuppila, kun tätä kautta oppii millainen oma musamaku on... :heh: Siltäkin osin Eläkeläiset voisivat tehdä coverin, kun on hitti kyseessä! :peukku:
Mä oon oikeasti tykännyt Eläkeläisten livekeikoista. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Darhen kirjoitti: Siltäkin osin Eläkeläiset voisivat tehdä coverin, kun on hitti kyseessä! :peukku:
Itse asiassa tämä on loistava idea! Heillä on kiva tapa muokata biisejä uusiksi. :uujee:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Tämä viisu käy mun korville. En tykkää laulajan äänestä ja vielä vähemmän kun se yhdistetään viuluihin.

Mutta toisaalta: Onhan tässä jotain niin suloista! Pilke silmäkulmassa ja kaikki se romanttius ja naivius.

Mutta toisaalta: Kyllä on kömpelö teksti ja kömpelösti se lausutaankin.

Mutta toisaalta: Loppuhuipennus ei paha.

Kaikkineensa tästä jää jotenkin halvan, amatöörimäisen, mutta tarttuvan viisun vaikutelma.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja --evg »

UsvaAuer kirjoitti:Tämä viisu käy mun korville. En tykkää laulajan äänestä ja vielä vähemmän kun se yhdistetään viuluihin.

Mutta toisaalta: Onhan tässä jotain niin suloista! Pilke silmäkulmassa ja kaikki se romanttius ja naivius.

Mutta toisaalta: Kyllä on kömpelö teksti ja kömpelösti se lausutaankin.

Mutta toisaalta: Loppuhuipennus ei paha.

Kaikkineensa tästä jää jotenkin halvan, amatöörimäisen, mutta tarttuvan viisun vaikutelma.
Kenties vaikea päättää? :heh:
IB- International Bullshit

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Mulla alkaa rinnakkaisbiisinä tälle aina päässä soimaan Hannen humppa-ripaska-hitti Verushka. :kuulokkeet2:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Pete »

Juuri äsken julistivat Rix.fm-radiokanavalla, että Norja voittaa tämän vuoden viisut, ja sitten soittivat pienen pätkän Fairytalea. :shock:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Archieboy
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 487
Liittynyt: 05 Maalis 2008, 14:46

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Archieboy »

No kyllähän tämä voittaakin!

Booster
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 29 Huhti 2009, 16:47

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Booster »

Mä en ymmärrä tämän väitettyä erinomaisuutta. Viulut halkaisee pään, kundin laulutaidon kanssa on vähän niin ja näin, sanat on jokseenkin naivit eikä tuo ääntäminenkään oo valtti.
Joo poitsut jumppaa taustalla ja 2naisiskuoro liihottaa pitkin lavaa aaveen lailla....eieiei, ei edes mun finaaliin!
Ja sitten tää silmäpeli-iltalypsy kameran kanssa vois olla aavistuksen hienovarasempaa, kundi tietää vähän liian hyvin saavansa tyttö- & rouvasihmiset kosteiks.

Tunnelmahan tuossa videossa on loistava, ois kiva tietää missä vaiheessa se on kuvattu? Kilpaveto, juuri valittu, ennen/jälkeen karsinnan?
Jos poitsu onnistuu luomaan tuon hurmoksen Moskovan lavalla on sitä muiden varmasti hankala ylittää.

Mutta mieluummin matkaisin vaiks Tukholmaan viisuileen ens vuonna, edullisempi maa ja kansa Euroviisuhulluja. Jos MF on tuon näköinen niin mitä itse viisut siiten olisivat? Huolimatta olympialaisista, vaaleista, jalkapallon emstä.....
Unkarin Kati come to Daddy - ei tartteis Euroopalta kysellä et entäs mun tarpeet.... ;-)

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Booster kirjoitti: Ja sitten tää silmäpeli-iltalypsy kameran kanssa vois olla aavistuksen hienovarasempaa, kundi tietää vähän liian hyvin saavansa tyttö- & rouvasihmiset kosteiks.
Olen ymmärtänyt, että myös jokunen herraihminen lämpenee tälle varsin kiitettävästi.... :joojoo:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8987
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Lyhyesti: Tää on HUONO :niinpa:
Qaj.

Booster
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 29 Huhti 2009, 16:47

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Booster »

Mansikka kirjoitti:
Booster kirjoitti: Ja sitten tää silmäpeli-iltalypsy kameran kanssa vois olla aavistuksen hienovarasempaa, kundi tietää vähän liian hyvin saavansa tyttö- & rouvasihmiset kosteiks.
Olen ymmärtänyt, että myös jokunen herraihminen lämpenee tälle varsin kiitettävästi.... :joojoo:
No mä en vaan ilenny sanoo et saanee myös muutaman herrasen pysyyn istuma-asennossa tovin jos toisenkin... :rofl:
Unkarin Kati come to Daddy - ei tartteis Euroopalta kysellä et entäs mun tarpeet.... ;-)

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

Hmm.. Musta alkaa nyt tuntua, että tää biisi on saanut liikaa huomiota, jotenki..
Siis onhan tää ihan kiva biisi, omalla puntarilla toisena (tosin taitaa tipahtaa :roll:), mutta duoda nuin...en mä tiedä, jotenki tuntuu, että tää niukin naukin pääsee top 10. :draamaa:
Saltanötter och pärondryck

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja aksim »

Mulla on viha-rakkaussuhde tähän kappaleeseen :surrur:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Colby »

aksim kirjoitti:Mulla on viha-rakkaussuhde tähän kappaleeseen :surrur:
Mulla on oikeastaan kans. Tavallaan. Biisinä itse asiassa ihan kiva (kun kuuntelee karaokeversiota :heh: ), mutta ne sanat on ihan kaameat ja lausunta hirveää. Ja pakko sanoa vielä, että Alexanderin olemus on mun mielestä erittäin epämiellytävä. Jotenkin hän näyttää apinalta ja limaiselta Dima Bilanilta samaan aikaan :heh: Ja ei, tarkoitus ei ollut herjata tai loukata ketään tms. Sellaisen vaikutelman vaan saan :heh:

Sitten on vielä tää überhehkutus, joka on saanut ihan älyttömiä mittasuhteita mun mielestä. Ja hassua, että Alexanderia ylistetään joksikin "monilahjakkuudeksi", kun on säveltänyt ja sanoittanut biisinsä ja myös laulaa sen itse ja soittaa viulua. Ei tuo sävellyksenä nyt niin erikoinen ole superhirveistä sanoista nyt puhumattakaan... Mutta minkäs teet :heh:

Voittakoon vaan, harvemmin hyvä biisi viisut voittaakaan. Ja vaikka voittaiskin, ni olis kuitenkin aina parempi voittaja ku kaksi edellistä
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

emmalyyti
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 15 Huhti 2007, 19:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja emmalyyti »

No toisaalta, voittihan Latvian "I Wanna" :jupinaa: , joten ei olisi mikään ihme vaikka Norja nappaisi voiton tänä vuonna :-* . Joskus tuppaa menemään pieleen nämä omat veikkaukset... :puna:

Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

Colby kirjoitti:
aksim kirjoitti:Mulla on viha-rakkaussuhde tähän kappaleeseen :surrur:
Mulla on oikeastaan kans. Tavallaan. Biisinä itse asiassa ihan kiva (kun kuuntelee karaokeversiota :heh: ), mutta ne sanat on ihan kaameat ja lausunta hirveää. Ja pakko sanoa vielä, että Alexanderin olemus on mun mielestä erittäin epämiellytävä. Jotenkin hän näyttää apinalta ja limaiselta Dima Bilanilta samaan aikaan :heh: Ja ei, tarkoitus ei ollut herjata tai loukata ketään tms. Sellaisen vaikutelman vaan saan :heh:

Sitten on vielä tää überhehkutus, joka on saanut ihan älyttömiä mittasuhteita mun mielestä. Ja hassua, että Alexanderia ylistetään joksikin "monilahjakkuudeksi", kun on säveltänyt ja sanoittanut biisinsä ja myös laulaa sen itse ja soittaa viulua. Ei tuo sävellyksenä nyt niin erikoinen ole superhirveistä sanoista nyt puhumattakaan... Mutta minkäs teet :heh:

Voittakoon vaan, harvemmin hyvä biisi viisut voittaakaan. Ja vaikka voittaiskin, ni olis kuitenkin aina parempi voittaja ku kaksi edellistä
Sinäpä sen sanoit :rofl:
Saltanötter och pärondryck

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Colby kirjoitti:
aksim kirjoitti:Mulla on viha-rakkaussuhde tähän kappaleeseen :surrur:
Mulla on oikeastaan kans. Tavallaan. Biisinä itse asiassa ihan kiva (kun kuuntelee karaokeversiota :heh: ), mutta ne sanat on ihan kaameat ja lausunta hirveää. Ja pakko sanoa vielä, että Alexanderin olemus on mun mielestä erittäin epämiellytävä. Jotenkin hän näyttää apinalta ja limaiselta Dima Bilanilta samaan aikaan :heh: Ja ei, tarkoitus ei ollut herjata tai loukata ketään tms. Sellaisen vaikutelman vaan saan :heh:

Sitten on vielä tää überhehkutus, joka on saanut ihan älyttömiä mittasuhteita mun mielestä. Ja hassua, että Alexanderia ylistetään joksikin "monilahjakkuudeksi", kun on säveltänyt ja sanoittanut biisinsä ja myös laulaa sen itse ja soittaa viulua. Ei tuo sävellyksenä nyt niin erikoinen ole superhirveistä sanoista nyt puhumattakaan... Mutta minkäs teet :heh:

Voittakoon vaan, harvemmin hyvä biisi viisut voittaakaan. Ja vaikka voittaiskin, ni olis kuitenkin aina parempi voittaja ku kaksi edellistä
Alexander on myös hyvä soittamaan pianoa ja näyttelee :tosion:
En tosin olisi kyllä minäkään vielä pari vuotta sitten uskonut pitäväni tämän tyyppisestä musiikista, eikä ole tarkoitus nyt mitenkään ylistää tätä kokonaisuutta... Mutta tämä nyt vaan sattuu olemaan voiton ansaitseva esitys
Vai että apinalta ja limaiselta Dima Bilanilta :shock: :jupinaa: Et voi olla tosissasi
Sanoisin ennemmin, että nallekarhulta suloisine nappisilmineen... Tässä ei ole nyt mitään Dima Bilania :nohyi:
Dima ei ansainnut viimevuonna voittoa, vaikka voittikin kilpailut... sijoilla 2-7 olisi ollut paljon parempiakin biisejä :joojoo:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

Serduchka kirjoitti:
Colby kirjoitti: Mulla on oikeastaan kans. Tavallaan. Biisinä itse asiassa ihan kiva (kun kuuntelee karaokeversiota :heh: ), mutta ne sanat on ihan kaameat ja lausunta hirveää. Ja pakko sanoa vielä, että Alexanderin olemus on mun mielestä erittäin epämiellytävä. Jotenkin hän näyttää apinalta ja limaiselta Dima Bilanilta samaan aikaan :heh: Ja ei, tarkoitus ei ollut herjata tai loukata ketään tms. Sellaisen vaikutelman vaan saan :heh:

Sitten on vielä tää überhehkutus, joka on saanut ihan älyttömiä mittasuhteita mun mielestä. Ja hassua, että Alexanderia ylistetään joksikin "monilahjakkuudeksi", kun on säveltänyt ja sanoittanut biisinsä ja myös laulaa sen itse ja soittaa viulua. Ei tuo sävellyksenä nyt niin erikoinen ole superhirveistä sanoista nyt puhumattakaan... Mutta minkäs teet :heh:

Voittakoon vaan, harvemmin hyvä biisi viisut voittaakaan. Ja vaikka voittaiskin, ni olis kuitenkin aina parempi voittaja ku kaksi edellistä
Alexander on myös hyvä soittamaan pianoa ja näyttelee :tosion:
En tosin olisi kyllä minäkään vielä pari vuotta sitten uskonut pitäväni tämän tyyppisestä musiikista, eikä ole tarkoitus nyt mitenkään ylistää tätä kokonaisuutta... Mutta tämä nyt vaan sattuu olemaan voiton ansaitseva esitys
Vai että apinalta ja limaiselta Dima Bilanilta :shock: :jupinaa: Et voi olla tosissasi
Sanoisin ennemmin, että nallekarhulta suloisine nappisilmineen... Tässä ei ole nyt mitään Dima Bilania :nohyi:
Dima ei ansainnut viimevuonna voittoa, vaikka voittikin kilpailut... sijoilla 2-7 olisi ollut paljon parempiakin biisejä :joojoo:

No kyl Dima Bilanilla on samaa näköä ainaki jos ei muuta. :rofl:
Saltanötter och pärondryck

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Norja 2009: Alexander Rybak - Fairytale

Viesti Kirjoittaja aksim »

Kyllähän tämä :stara: :stara: :stara: :stara: :stara: kappale esittäjineen on, mua vaan ehkä ärsyttää sen saama mahdottoman suuri ennakkosuosikin asema. :heh: Tää oli aika hertainen pätkä Alexanderista muuten http://www.youtube.com/watch?v=sCQqwtyZ ... playnext=1
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Lukittu