Pet Shop Boys

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Paras PSB-single

Äänestys on voimassa 05 Elo 2042, 17:31 asti

1985 West end girls
2
3%
1985 Opportunities
0
Ei ääniä
1986 Love comes quickly
1
2%
1986 Suburbia
1
2%
1987 It's a sin
13
22%
1987 What have I done to deserve this?
1
2%
1987 Rent
2
3%
1987 Always on my mind
3
5%
1988 Heart
1
2%
1988 Domino dancing
1
2%
1988 Left to my own devices
1
2%
1989 It's alright
0
Ei ääniä
1990 So hard
2
3%
1990 Being boring
6
10%
1991 Where the streets have no nome (Can't take my eyes off you)
0
Ei ääniä
1991 Jealousy
0
Ei ääniä
1991 DJ Culture
0
Ei ääniä
1991 Was it worth it?
0
Ei ääniä
1993 Can you forgive her?
1
2%
1993 Go west
7
12%
1993 I wouldn't normally do this kind of thing
1
2%
1994 Liberation
0
Ei ääniä
1994 Absolutely fabulous
5
9%
1994 Yesterday, when I was mad
0
Ei ääniä
1995 Paninaro 95
0
Ei ääniä
1996 Before
1
2%
1996 Se A Vida É (That's The Way Life Is)
3
5%
1996 Single - Bilingual
0
Ei ääniä
1997 A red letter day
1
2%
1997 Somewhere
0
Ei ääniä
1999 I don't know what you want but I can't give it anymore
0
Ei ääniä
1999 New York city boy
0
Ei ääniä
2000 You only tell me you love me when you're drunk
2
3%
2002 Home and dry
0
Ei ääniä
2002 I get along
0
Ei ääniä
2002 London
1
2%
2003 Miracles
2
3%
2004 Flamboyant
0
Ei ääniä
2006 I´m With Stupid
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 58

Avatar
teberio
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 16 Elo 2007, 13:38
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja teberio »

Ai et munkin pitää tulla.... kas kun dino78 ei ole vielä kysynyt että pääsenkö...
Mun tuurilla meikä on silloin töissä, kiitos seinäjoen tapahtumien...
pohojalaasethan ei viisuja kuuntele.... vai miten se nyt oli?

Avatar
Dino78
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 549
Liittynyt: 04 Helmi 2007, 14:15

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Dino78 »

teberio kirjoitti:Ai et munkin pitää tulla.... kas kun dino78 ei ole vielä kysynyt että pääsenkö...
Mun tuurilla meikä on silloin töissä, kiitos seinäjoen tapahtumien...
ai en ole :rofl: nyt narraat tai korvapyykille... :heh: :hali:
mut ei enempiä ku kohta joku sanoo, et meiän on hankittava oma huone keskusteluille...
vaikka ennemmin ajattelin kokonaista taloa. :heh:

ja nimierkki Riikka, toi All over the world on kans aika vahva biisi. Koko levy toimiva ja paranee vaan kuunneltaessa.

hyvä psb!!! :tuuletus:
On niiiin könni. (TomppaJr:n legendaarinen humalaviesti eräänä la-yönä)

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Joo, tarkentaisin kommenttiani suosikkibiisitä että pidän myös siis koko levystä! :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
psb-fan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 11 Kesä 2008, 12:45
Paikkakunta: Espoo

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja psb-fan »

Mun lempparit on Pandemonium, All over the world ja Building a wall.
DYSMC on tosi erikoinen valinta seuraavaks sinkuks. Pandemonium ois ollu paras. Pirtee ja tanssittava biisi.

Avatar
pete-84
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 22 Huhti 2008, 11:44
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja pete-84 »

Pandemonium ois tosiaan ollut loistava valinta toiseksi singleksi :ihana:
Mutta ehkä se olisi sitten se kolmas sinkkuirroitus :uujee:

Muutenkin jäänyt tämä "Yes" ostavan kansan pienemmälle huomiolle kun vain yhden viikon viihtyi Albumilistallakin
ja vain sijalla # 28.
"Pande" olisi saattanut saadakin sen nousemaan takaisin listalle :heh:
Epäilen todella vahvasti että "Did you see me coming?" ei sitä tee :eiei:

Avatar
pete-84
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 22 Huhti 2008, 11:44
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja pete-84 »

Nyt kyllä Mr. Niemelä tekee pohjanoteerauksen :jumankauta:

http://www.findance.com/arvostelut/4542 ... p-boys-yes

"Yes on yksinkertaisesti hengetön albumi, jossa on piristäviä valonpilkkeitä, mutta se herättää aivan liian vähän kiinnekohtia, jotta sitä haluaisi vielä koskettaa edes yksittäisten biisien muodossa."

Onkohan albumia edes kunnolla kuunneltu läpi kun jotain tuollaista alkaa laukomaan :raaps:

Kyllähän se vähän aivottomampikin tajuaa että "YES" on PARAS albumikokonaisuus sitten Vuoden 1993 Veryn. :jihuujippii:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kauhistelin samaa :roll: Yleensä arvioissaan niin perusteellinen Niemelä kirjoittaa vain muutaman hutaistun rivin... epäilen myös, että kovin tarkasti ei ole ole vaivautunut levyä edes kuuntelemaan... :niinpa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
pete-84
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 22 Huhti 2008, 11:44
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja pete-84 »

Tuon arvostelun perusteella ei tosiaan olla levyä kovin perusteellisesti kuunneltu.

Muita ylistäviä arvosteluja olen levystä lukenut muualta ja itse olisin
vähintään Findancen asteikolla antanut 8 / 10 pistettä :mrgreen:

Todellisia kestohelmiä levyllä mielestäni edustaa "Love Etc." , "All Around The World" ,
"Vulnarable" , "More Than A Dream" , "Pandemonium" ja "The Way It Used To Be"
ja kun muutkin kestää kuuntelua niin kyllä on keskitasoa paljon tiukempi paketti kasassa, kuin Niemelä
antaa arvostelussaan ymmärtää.

Avatar
Zombie
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 22 Touko 2009, 23:04
Paikkakunta: Jämsä

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Zombie »

Käsittämätöntä kerrassaan, että West End Girls on saanut pollissa toistaiseksi vain oman ääneni :shock: Kyseessähän on yksi 1980-luvun parhaimmista electro-biiseistä.

Kokonaisuudessaankin PSB on yksi kaikkien aikojen akteista. Itse olen nauttinut likimain jokaisesta biisistä, jonka olen kyseiseltä britti-duolta kuullut.
Alyosha - Sweet People

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Leo »

Tykkilevy tämä Yes.
Pandemonium hyvän levyn paras, jää päähän soimaan ja saa hyvälle tuulelle.
Jo avausraita Love etc. sai höristämään korvia, alku oli jo lupaava.
Vulnerable myös tosi hyvä.
More than a word -biisi tarjoaa yllätyksen n. 3 minuutin kohdalla, jolloin melodia ja sointukulku muuttuvat. Hyvä oivallus!
Parasta PSB sitten Veryn 1993.

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Helsingin keikalle tuleville tiedoksi, että Lost & Found -ravintolassa (Annankatu 6) on Pet Shop Boys -ilta 1.7. klo 21-04, eli keikkaa edeltävänä iltana. Tieto on myös ravintolan kotisivuilla, mutta huom!! Hesarin Nyt-liitteessä on väärä päivä eli 2.7.!

Muistakaa jo siis ke 1.7. tulla lämmittelemään Petsareiden tahtiin! :uujee: :tuuletus:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Vissiin tullaan :hihi:
Oikeesti tosihassu päivä tälleen Hesan ulkopaikkakuntalaiselle :draamaa: Jatkoille olisin ilman muuta mennytkin (jos en lähtisi seuraavana aamuna Ouluun Viisubeachille :heh: )
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Riikka »

No niin, siis noita PSB-iltamia varten pitää olla tietty Hesassa jo edellisenä päivänä ja vielä mieluusti joku yöpaikka siinä välissä. :mrgreen: Mutta ehkä täällä on porukkaa, joka pääsee (asuu pk-seudulla tai muuten vain oleskelee siellä jo 1.7. kuten itse aion).

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

On siellä varmaan mukavaa porukkaa :joojoo: Ainakin mukavampaa, kuin tämmöset kateelliset, työssäkäyvät ulkopaikkakuntalaiset :niinpa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Riikka »

tonywerner kirjoitti:On siellä varmaan mukavaa porukkaa :joojoo: Ainakin mukavampaa, kuin tämmöset kateelliset, työssäkäyvät ulkopaikkakuntalaiset :niinpa:
Mutta keikkahan se on pääasia! :uujee: Sitä paitsi, mä oon paljon enempi ulkopaikkakuntalainen kuin juuri kukaan täällä, mulla on matkaa 800 km. :jupinaa:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Riikka kirjoitti:Mutta keikkahan se on pääasia!
Niin on :surrur:
Riikka kirjoitti:Sitä paitsi, mä oon paljon enempi ulkopaikkakuntalainen kuin juuri kukaan täällä, mulla on matkaa 800 km. :jupinaa:
Mutta sieltä astihan kantsii tulla jo pidemmäksi aikaa :hali:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Onko kenelläkään mitään etkosuunnitelmia ennen keikkaa?
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jos olis kesäinen keli niin olisko joku Jäähallin lähistöllä sijaitseva terassi mitään :mitvit: Vai haluaako joku paikallinen PSB-fani kutsua "meidät" örveltämään luokseen alkoholijuomien ja Pet Shop Boys musiikin tahtiin :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
psb-fan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 11 Kesä 2008, 12:45
Paikkakunta: Espoo

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja psb-fan »

Keikan jälkeen on Lady Moonissa keskustas after partyt ysistä etiäpäin. Mie ainakin oon tehokkaasti hallilla neljästä eteenpäin. Riikka varmaan vaan juoksee peräs.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Tänne suoriudetaan sitten parin tunnin päästä.Otan kameran mukaan :joojoo: Ottakoot pois siellä tarkastuksessa, jos haluavat nipottaa....miksi kännyköitä ei riisuta :raaps:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Etkoilua jossain lähipuistossa? Yhteydenotot puhelimitse.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Magnum »

:kups:
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Naali »

Yes. Kelpas. :heh: Olin koko keikan ajan :uujee: -näköinen, vierustoverini voi todistaa. Vähän kyllä herkistikin siinä alkuun. Ihana bändi. :ihana:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

PSB tai tarkemmin sanottuna Neil Tennant on kehittynyt 18:ssa vuodessa melkein poptähdeksi :uujee: Samaten laulu on kehittynyt ja tulkintoihin on tullut melkoisesti syvyyttä... vaikka osa biiseistä tulikin playbackinä :heh: Mutta ne mitkä veti livenä - veti hienosti :joojoo: Lisäksi esiintymiseen oli tullut aikamoisesti sympaattisuutta, mitä ei ehkä PSB:stä puhuttaessa ensimmäisenä tule mieleen (eikös mieleen tule aina ekana sarkastiset sanoitukset ja totiset ilmeet levyjen kansissa). Neil tuntui viihtyvän lavalla, loi katsekontakteja yleisöön ja näytti saavan voimaa yleisöstä, joka ainakin eturivissä osasi sanat ulkoa ja lauloi antaumuksella mukana monimutkaisimmatkin tekstit. Huomasin Neilin pari kertaa naurahtavan yllättyneenä... Helsinki oli ihan oikeasti "fantastic audience". :ihana:
Ihan kivasti rakennettu keikkasetti kaikkine pikkuylläreineen (niinku nyt vedetään hallikiertueella sinkkujen b-puolibiisejä). Hienoja kumarruksia hc-fanien suuntaan. Ainoastaan kolmannen neljänneksen olisin rakentanut eri tavalla... ensin keskitemposettiä ja perään liian pitkä balladisetti. Neil ei saanut enää yleisöä liekkeihin loppurutistukseen niiden jälkeen. Myös kliimaksibiisit olivat mielestäni vähän oudohkot... "All over the world"? Parhaimmillaan meno oli tokan neljänneksen päättäneen "Go westin" aikana :tuuletus:
Lavaylöspano oli kaikessa yksinkertaisuudessaan persoonallinen ja mukavasti muuntautuva. Laatikkorakennelmaidea oli hauska ja toimiva ja lavalla häärivät "rakennusmiehetkin" olivat PSB-mäisiä (vaikka niistä tulikin ekana mieleen tribuuttibändi West End Girls :hihi: ).
Poikien lisäksi lavalla nähtiin neljä tanssija/laulajaa, jotka riittivät kyllä täyttämään lavan... Mainioita ne kaksostytöt. Jos elettäisiin kasarilla, niin SAW tekisi niiden kanssa levytyssopparin niin nopeasti etteivät he ehtisi kissaa sanoa :heh: Ainoan miestanssijan miehusta herätti myös mielessäni useita kysymyksiä :puna:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Täll taholl tykättiin kovasti ja oli tosi mukava kun tuli näitä B- puoliakin. Ehkä paras konserttini ikinä, ehkä juuri siksi, kun PSB on ollut yksi suurimpia suosikkejani aina :ihana:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
psb-fan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 11 Kesä 2008, 12:45
Paikkakunta: Espoo

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja psb-fan »

3 keikan ihana putki päättyi Hesasen keikkaan. Voih, pitää päästä takas ja äkkiä keikalle. Ääni ei oo vieläkään palannut kunnol. Se hupparikin pitäis hakea sieltä pois. Loppuvuodesta varmaan pitää lähteä Saksaan, kun eivät oo ilmoitelleet vielä sen enempää keikkoja ihan joulukuulle. Kyllä sitä vielä vähintään se yks keikka pitää käydä läpi.

5 kertaa Riikan kans tavattiin pojat noiden 6 päivän aikana. Ja muutama kaveri täältäkin pöllähti esille. Terveisii vaan. :heh: Jos jollakulla täällä olevista on se kuva, jossa pidellään "Chris, you're a sexgod" -bandista, postatkaa ihmeessä tähän ketjuun se kuva. Chrisu onneks piti siitä. :tuuletus: Parhaimpia Chris-hetkiä oli ehdottomasti Do I have to -soolo ja tanssiminen. :kuolaus:

Nyt Neil osas aika hyvin sanoa kiitos suomeks. Ruotsissa hän lausui tack-sanan "täk". :uujee: Pitäis varmaan aina paikallisen hoitaa tää Neilin opastus. :vonkaus: Siis tuon lausumisen kanssa.

Tavattiin poitsut lentokentäl päivää ennen keikkaa. Chrisulla ei ollut edes pakollisia lippistä ja aurinkolaseja päässä. :kups: :kuolaus: :kuolaus: Olihan tuo hieman jo harmaantunut, mutta supersuloinen siitä huolimatta. :tapu: :ihana: Juteltiin Riikan kans muutama minuutti syvällisiä poikien kans, kunnes musta limusiini pöllähti paikalle. Chris ei olis halunnu astua siihen, mutta vaihtoehdot olis ollu vähis. Hitsi, nyt mie vasta tajusin, et oisinhan mie voinu tarjota Chrisulle kyydin omalla autolla hotellille. :niinpa: Tyhmä minä.

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Riikka »

tonywerner kirjoitti:PSB tai tarkemmin sanottuna Neil Tennant on kehittynyt 18:ssa vuodessa melkein poptähdeksi :uujee:
No on joo. Ihan ekan kerran kun näin pojat livenä (olivat Tukholmassa menossa backstage-ovesta sisälle), mun ensimmäinen ajatus oli, että onpas ne ammattitaitoisia. Toinen ajatus oli, että onpas ne melko pienen kokoisia fyysisesti. Tiesin sen kyllä, kun siitä on sanottu, mutta olin silti niin positiivisesti yllättynyt, että onpas ne niin siroja. :ihana:
tonywerner kirjoitti:Neil tuntui viihtyvän lavalla, loi katsekontakteja yleisöön ja näytti saavan voimaa yleisöstä, joka ainakin eturivissä osasi sanat ulkoa ja lauloi antaumuksella mukana monimutkaisimmatkin tekstit. Huomasin Neilin pari kertaa naurahtavan yllättyneenä...
Tuli sieltä niitä katsekontakteja. Göteborgissa Neil vilkaisi mua ihan suoraan Always on my mindin aikana, en edes kyennyt laulamaan sitä biisiä vaan huusin vaan täyttä kurkkua. Ja se naurahtelu saattoi tosiaan osittain johtua meidän bannerista. :mrgreen:

Mä en edes osaa kriittisesti arvostella keikkaa, koska se oli alusta loppuun asti aivan upea. Ehkä Closer to heaven oli ihan lievästi tylsä, mutta toisaalta ehti vähän hengähtää kaiken sen pomppimisen välissä.
psb-fan kirjoitti: Tavattiin poitsut lentokentäl päivää ennen keikkaa. Chrisulla ei ollut edes pakollisia lippistä ja aurinkolaseja päässä. :kups: :kuolaus: :kuolaus: Olihan tuo hieman jo harmaantunut, mutta supersuloinen siitä huolimatta. :tapu: :ihana: Juteltiin Riikan kans muutama minuutti syvällisiä poikien kans, kunnes musta limusiini pöllähti paikalle. Chris ei olis halunnu astua siihen, mutta vaihtoehdot olis ollu vähis. Hitsi, nyt mie vasta tajusin, et oisinhan mie voinu tarjota Chrisulle kyydin omalla autolla hotellille. :niinpa: Tyhmä minä.
Hehee. Aika rohkea oisit voinut olla. Niitten managerikin ois pitänyt mahduttaa autoon. Kyllä mä toki oisin voinut istua takapenkillä Neilin ja Chrisin välissä ihan mielelläni. :heh: Arvaa tuleeko miljoona asiaa mieleen, mitä ois voinut sanoa ja tehdä siinä hetkessä siellä. Meillä oli ihan uskomaton tuuri. :surrur:

Avatar
Dino78
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 549
Liittynyt: 04 Helmi 2007, 14:15

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja Dino78 »

psb-fan kirjoitti: 5 kertaa Riikan kans tavattiin pojat noiden 6 päivän aikana.
vähäks tää on teille kade :heh:

taidettiin tavatakin keikan jälkeen oottamassa poikia tai siis miehiähän ne jo on :joojoo: ...
oli mukava myös tutustua nimierkki Darheniin ja Maganunaan.. :hali: loistavia tapauksia molemmat!

ja se keikka :kuolaus: , eiköhän nimierkki wernerin raportti ollut aika kattava.
ja tää niinku sai Neilin ja Chrisin nimmarit käsiohjelmaan, ja on niin taivaissa :tuuletus:
hieno keikka , hieno elämys... ja jos joku tahtoo että lähetän kännykkäkuvia keikasta, ni ottakaa suoraan yhteys yksärillä. kuvien taso on... :roll:

mutta toivottavasti vielä joku päivä saan itsekin tavata noi herrat, ja vaihtaa pari sanaa heidän kanssa.
keikasta viikko ja vieläkin ihan fiiliksissä. oli se hianoo, oli se hei hianoo... :tapu:
On niiiin könni. (TomppaJr:n legendaarinen humalaviesti eräänä la-yönä)

Avatar
psb-fan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 11 Kesä 2008, 12:45
Paikkakunta: Espoo

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja psb-fan »

Tänne vaan kuvia miljoonittain, jos löytyy. Toi salamakielto hankaloitti mun kuvaamista, mut täs joitain kuvia (=kaikki Hesa-kuvat)

http://img368.imageshack.us/gal.php?g=img4317.jpg

Tässä kuva keikkajulkasta, joka tuli nyhdettyä Lostarista:

Kuva

Taustalla näkyy mun huoneen seinää, jolla on noin 1000 Petsareitten kuvaa (nollia ei tullut liikaa, se on tuhat)

Meidän iki-ihana banneri (ja lisää seinää):

Kuva

Kaikki nimmarit:
Kuva

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Pet Shop Boys

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

psb-fan kirjoitti:Meidän iki-ihana banneri (ja lisää seinää):

Kuva
Anteeksi jo etukäteen huono huumorini, mutta tarkoittaako tuo bannerin teksti suomennettuna:
"Chris - sinä olet aseksuaalinen jumala myös" :mitvit: :puna: :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vastaa Viestiin