Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Euroviisut 2010 Oslossa

Eläkeläiset - Hulluna humpasta

*****
26
15%
****
20
11%
***
20
11%
**
14
8%
*
99
55%
 
Ääniä yhteensä: 179

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Eläköön humppa! Uskaltaakohan tätä täällä sanoakaan, mutta MINÄ HALUAN ELÄKELÄISET OSLOON! :rofl: Voinpa perustellakin kantani:

1) Tykkään Eläkeläisten biisistä. Eilisessä karsinnassakin se svengasi kuin känninen hirvi, minusta siinä esityksessä oli oikeasti jotain hauskaakin. Ylivoimaisesti paras eilisistä kappaleista ja esityksistä!

2) Olisi kivaa, jos Suomi lähettäisi Euroviisuihin taas suomenkielisen kappaleen, enkä ole ainakaan kuullut mitään huhuja, että tämä joukkue vaihtaisi laulukielensä englanniksi (korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä). Jos Amadeus olisi luvannut esittää Anastacian suomeksi myös Oslossa, saattaisin olla aika eri mieltä parhaasta edustusbiisistä... Mutta kun Anastaciaa en halua enkuksi kuulla ja piste.

3) Eläkeläiset ainakin erottuisivat massasta Oslossa ja heidät huomattaisiin! Eri asia toki sitten on, olisiko huomio positiivista vai negatiivista...

4) Olisi hauskaa kuulla, mitä mieltä muut eurooppalaiset Eläkeläisistä ovat. Olisi myös mielenkiintoista nähdä, saisivatko nämä yhtäkään pistettä yhtään mistään. :heh:

Toivon siis todella, että Eläkeläiset voittaa ensi viikon finaalin! Äänestää en kyllä heitä taida, sen varmaan muu kansa hoitaa minun puolestani... Jos jotakuta äänestän, niin Amadeusta. Hän saisi nimittäin olla hyvä kakkonen. :joojoo:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Valkealainen, olen samaa mieltä kohdassa 2).
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

JukkaV kirjoitti:Valkealainen, olen samaa mieltä kohdassa 2).
Hyvä, että joku on edes jostain samaa mieltä. :rofl:

Voisin vielä todeta, että minustakin nuo jutut Eläkeläisten kannattajista Tohlopissa ovat aika surullisia. Tuollaista meininkiä en minäkään missään tapauksessa kannata! :eiei: Mutta en kuitenkaan aio muuttaa mielipidettäni itse Eläkeläisistä heidän faniensa käytöksen takia...
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

kais(t)a kirjoitti: Onhan minua haukuttu jopa koulukiusaajaksi kun olen puolustanut ihmisten oikeutta olla pitämättä, en siis oikeutta haukkumiseen vaan puhtaasi vaan pitämättä olemiseen)
Ai nyt vasta huomasin että tämä on kohdennettu minulle. Muistaakseni silloin sanoin että tietyt pudotusäänestykseen liittyvät käyttäytmiset muistuttavat koulukiusaamista (kuten sanoit, on eri asia olla pitämättä ja ilmaista krjekäskin mielipiteensä kuin dissata aktiivisesti), toisessa ketjussa puhuttiin samaan aikaan kuppilakiusaamisesta ja lisäksi ketjussa käytettiin dramaattista kieltä ei-niin-vakavassa hengessä muutenkin. Tästäkin huolimatta asia oli ylilyönti kohdallani, mitä pyysin silloin anteeksi, ja pyydän taas, olen pahoillani.
kais(t)a kirjoitti:enkä koskaan ole nähnyt suorassa lähetyksessä yhtä ala-arvoista kohtelua muita artisteja kohtaan. Tosi asia kuitenkin on, että pitää tai ei, jokaisella pitäisi olla samanlaiset olosuhteet keskittyä omaan esitykseensä.
Tuohon en ota kantaa, kun en ollut paikalla, mutta kuten sanoin finaalilähetyksessä 2008 kyllä näkyi salin tyhjeneminen ja siitä puhuttiin myös.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Nightingale
Siemailija
Siemailija
Viestit: 131
Liittynyt: 21 Touko 2007, 21:32
Paikkakunta: Tampere

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Nightingale »

Olisihan se mielenkiintoista laittaa Eläkeläiset Osloon. Käytöksen ansiosta saattaisivat lähteä lavalta buuausten saattelemana kuin Islannin Silvia Night konsanaan. Tällaisen edustajanko Suomen kansa haluaa itselleen asettaa? Toivottavasti ei.

Huumori erikseen, mutta käytöstavat kunniaan kuitenkin.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Joku jossakin viestissä sanoi suurinpiirtein siihen suuntaan, että tämä ei ole sopivaa ja kannattajajoukkokaan ei ole sopivaa viisuihin. Kylläpä on pikkusieluista ajattelua. En ole ollenkaan samalla aaltopituudella. Humppaa vaan viisuihin jos siltä tuntuu, jos ei parempaakaan sinne äänestetä.
Viimeksi muokannut mpappa, 23 Tammi 2010, 13:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Love shine a light

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja jamit »

Jos tämä poppoo edustaa suomea niin minusta tulee sen verran epäsosiaalinen fani, että jätän Suomen lipun pakkaamatta Osloon. Ja kannatan jotain meidän rakkaista naapureista..... :islanti: :norja: :tanska: :ruotsi: :riemu:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Violette »

En haluaisi varsinaisesti haukkua Eläkeläisten faneja ja heidän fanituskulttuuriaan, josta itsekin sain nähdä todistuksen eilen Tohlopissa (en ollut yllättynyt, koska on tullut muutama Eläkeläisten keikka itsekin seurattua, joskin vuosia sitten). Onhan meillä viisufaneillakin omat juttumme ja saatamme jopa häiritä äänekkäällä kikatuksellamme ja roisilla läpänheitollamme esim. kilpailevien artistien faneja. :heh: Mutta silti, kyllä vähän häiritsee se, että studioyleisössä käyttäydytään kuin yhtyeen keikalla. Keikalla se on ok koska muutkin ovat kännissä tai ainakin samalla mentaliteetilla mukana, mutta Tohlopissa oli paikalla muitakin. Tuleekohan osa näistä örveltäjistä myös finaaliin? :miettii:

Kaikki fanit eivät tietenkään ole samanlaisia! On tavallaan tosi ihanaa että jotain fanitetaan noin vilpittömästi ja varauksettomasti, olenhan itsekin viisufani, fanitan siis myös, mutta kohteeni on vaan eri. Tuli vaan vähän paha mieli siitä, kun monelle viisufaniystävälleni jäi paha maku suuhun touhusta. Itse onnekkaasti olin ihan toisella puolella studiota kahden muun viisufanin kanssa. Molemmat tosin saivat koskettimen päähänsä, eivät tykänneet.

Nää on näitä kulttuurieroja ja kulttuurien yhteentörmäyksiä. :roll:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pixie
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 11:24

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Pixie »

Violette kirjoitti:Tuleekohan osa näistä örveltäjistä myös finaaliin?
Kyllä tulee. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Violette »

^No sitten on varmaan ihan hyvä, etten itse ole tulossa. Jospa vaikka sattuisivat istumaan takanani tms.

Ja selvennykseksi vielä: fanittaa saa ja pitääkin fanittaa (ihanaa kun fanitetaan!) mutta örvellyksen voisi ehkä jättää vähemmälle, kun se kerran muita häiritsee. :)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Antero »

Violette kirjoitti:En haluaisi varsinaisesti haukkua Eläkeläisten faneja ja heidän fanituskulttuuriaan, mutta silti, kyllä vähän häiritsee se, että studioyleisössä käyttäydytään kuin yhtyeen keikalla. Nää on näitä kulttuurieroja ja kulttuurien yhteentörmäyksiä. :roll:
Mutta aina pitäisi muistaa paitsi hyvät käytöstavat, myös kunnioittaa toinen toistaan.... vaikka fanittaisi viisuja tai Eläkeläisiä, tai vaikka molempia.... ;)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Nimenomaan, tämä olisi hyvä muistaa molemmin puolin.

Kyllä mua esimerkiksi vähän sekin ärsytti, kun v. 2008 voittajan julkistuksen jälkeen jokunen fani ryntäsi mielenosoituksellisesti ulos salista v- ja p-alkuisia sanoja hokien. Mielestäni se ei ole hyvää käytöstä, ja sanon tämän vaikka kyseiset henkilöt olivat kavereitani ja ystäviäni. Yhtä lailla mielestäni hyvää käytöstä ei ole se, että kannustetaan vain ja ainoastaan omaa suosikkia. Kyllä niille muillekin esiintyjille on kohteliasta taputtaa. Ei ole pakko kaikesta pitää, tietenkään, mutta tietynlainen kunnioitus esiintyjiä kohtaan (ja muita katsojia kohtaan!) olisi toivottavaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Telkkarin perusteella Eläkeläisfanit fanittivät yhtä lailla kuten esim. Heli Kajoa kannattaneet. Jos siellä on oltu liian humalassa, örvelletty ja käyttäydytty huonosti, en hyväksy sitä. Käytöstavat on muistettava joka tilanteessa. Mutta sitä en siedä, että jotku ottavat asiakseen kertoa muille millainen on sopivaa musaa viisuihin ja mikä ei.
Viimeksi muokannut mpappa, 23 Tammi 2010, 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Love shine a light

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Darhen »

mpappa kirjoitti:Telkkarin perusteella Eläkeläisfanit fanittivät yhtä lailla kuten esim. Heli Kajoa kannattaneet. Jos siellä on oltu liian humalassa, örvelletty ja käyttäydytty huonosti, en hyväksy sitä. Käytöstavat on muistettava joka tilanteessa. Mutta sitä en siedä, että jotku ottavat asiakseen kertoa muille millainen on sopivaa musaa viisuihin ja mikä ei.
Täysin samaa mieltä! :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8992
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Eläkeläiset olisi kyllä mielenkiintoista nähtä Oslossa. Odottaisin varsinkin koreografiaa... :heh:
Qaj.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Hyvä jos ei ole ruudussa näkynyt, se lohduttaa jo vähän. Ehkä se on hyvä asia ettei ruudussa näe mitä kaikkea studiossa tapahtuu kun kuva on muualla. :mrgreen:
Violette kirjoitti: Kyllä mua esimerkiksi vähän sekin ärsytti, kun v. 2008 voittajan julkistuksen jälkeen jokunen fani ryntäsi mielenosoituksellisesti ulos salista v- ja p-alkuisia sanoja hokien. Mielestäni se ei ole hyvää käytöstä, ja sanon tämän vaikka kyseiset henkilöt olivat kavereitani ja ystäviäni. Yhtä lailla mielestäni hyvää käytöstä ei ole se, että kannustetaan vain ja ainoastaan omaa suosikkia.

Kävin lukeen tuota 2008-aluetta. Mulla on menny jo sillon kaiken maailman keskisormet yms. ohi. En minä itekkään kauhean tyytyväinen tuolloin ollut mutta mun kiire johtui tuolloin kyllä lähinnä siitä, että halusin jonottamatta jatkoille. :heh: Ja on se musta kuitenkin vähän eri asia lähteä kisan jo ratkettua kesken voittoesityksen kun häiritä jonkun kilpailuesitykseen keskittymistä. Mutta joo, ei sais kiroilla kameroiden ja artistien nähden, käyttää kv. käsimerkkejä tai buuata tms. Tästä viimeisestä pidin Ateenassa puhuttelun eräälle ystävälleni Liettuan esityksen jälkeen. Ehkä mä oon sitten läpeensä kaksinaismoralistinen kun mun mielestä mielipiteensä kappaleista ja artisteista saa kertoa Kuppilassa ja/tai kavereille vaikka baarissa mutta vaadin kuitenkin jossain määrin reilua kohtelua sitten itse viisuissa. Ja siksi myös taputin eilen kaikille. Kyllä, myös Eläkeläisille. En varmasti mutta taputin vaikka ennemmin olisin halunnut huutaa Osmoa heidän esityksensä jälkeen.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Violette »

^En tarkoittanut jatkoille kiirehtimistä vaan sitä, että sieltä ihan oikeasti pari henkilöä lähti mielenosoituksellisesti kiroillen ryntäämään ulos. Eihän tuollainen sinänsä ole niin kamalaa verrattuna kilpailuesityksen häirintään, etenkin, kun esiintyvä artisti ei sitä kuule tai edes näe, mutta silti. Oon kai sitten tiukkis.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Pixie kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:brutaalin, lemuavan, mölyapinalauman
Aaaawwwww... :ihana: Kiitos, olipa nätisti sanottu! :hali: Laitan heti ansioluettelooni.

Mie en tykkää, kun täällä haukkua rätkytetään koko syksy kiihtyvällä tahdilla sekä orkesteria että edustuskappaletta, ja nyt sitten vielä fanejakin. Ja sitten ojennetaan Eläkeläis-katsomoa, että: "Ei saa dissata toisia, hyi!" Niin metsä vastaa... Kyllä hävettää!
Ainiin - sinäkin kannatit tätä laulu- ja soitinyhtyettä :puna: Anteeksi :hali:
No ehkä yleistys oli liian laaja, mutta - todellakin - näkyvimmät ja äänekkäimmät kanssafanisi varastivat show'n teiltä mukavilta, puhtailta ja asiallisilta "eläkeläisiltä" :joojoo: Suorastaan pelotti tilanne, mitä olisi tapahtunut jos Eläkeläiset ei olisikaan päässyt finaaliin :apuva: Nöyrän pettyneinäkö olisivat, päät painuksissa kävelleet ulos studiosta?
Onneksi olen itse iso, ruma ja pelottava, ja sain esimerkiksi tuloksien julkistamisen aikana "HILJAA!"-huudollani suuren osan "mölyapinoista" hiljenemään ja kuulin keitä muita kilpailijoita pääsee jatkoon :) Lisäksi yksi runsaasti alkoholia nauttinut eläkeläisfani, joka kesken lopputekstien lähti jo rynnimään ulos studiosta hokien mantraansa: "HUMPPA! HUMPPA! HUMPPA!..." hiljeni tuokioksi, kun loin häneen wernerin (lue: ison ruman miehen pahan katseen). Werneri toimii lähes aina myös kaupassa kitisevien kakaroiden kohdalla... tulee niillä pikkukitisijöillä äitiä ikävä, kun iso, paha, ruma, tummanpuhuva mies mulkaisee :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Musiikillisesti taysin tyhja viisu.

Myonnan, etten ensimmaisella kerralla netista jaksanut kuunnella kuin puolet tasta. Ja toista kertaa - sita ei ole tullut.

Avatar
Pixie
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 11:24

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Pixie »

Tämä olisi pitänyt huomata postata tänne jo ennen karsintaesitystä:

Kuva

Werner: :hali:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Margot »

mangolassi kirjoitti:Esitys ei livenä ollut niin paha kuin vain kuultuna, mutta en mä tästä silti mitään hauskaa löytänyt, olenhan perustosikko varsinaissuomalainen.
Täällä toinen alun perin varsinaissuomalainen hihittelee osuvalle ilmaisulle. :hihi:

Mä alan jo lämmetä tälle kappaleelle, mutta esitys oli vastoin mun odotuksia oikeastaan aika vaisu. Se koskettimien paneminen tuli vähän järkytyksenä, kun muuten meno oli niin hillittyä. :shock: Mutta en mä tätä häpeä. En mä tosin häpeäisi mitään Suomen edustajaa, paitsi jos menisin itse sinne laulamaan. :heh:
What color is your life?

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja AntSa »

En mä tätä kyllä kovin kansainvälisenä menestyjänä pidä. :puna: Ja esityskin oli yllättävän kesy verrattuna etukäteishypetykseen. Ei lukeudu suosikkieni joukkoon, muttei juuri ärsytäkään.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja --evg »

Tämä Osloon lähtijä ei kyllä tunnustaudu suomalaiseksi eikä ota Suomen lippua mukaan jos tämä laulu edustaa Suomea. :shock: Heja Sverige, jag heter STINA och jag ska vara svensk.
IB- International Bullshit

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »


Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja umbros »

Voi ku työ ootta ihania! :heh:

Tätä viestiäketjua on suorastaan ilo lukea. :mrgreen: Tämä sekasorto, tämä paniikki, tämä maailman turmio yhdistettynä megalomaaniseen tuskaan suorastaan huokuu kirjoituksissa. :heh: Täällä olis olis ollu väihntään ziljoona lainausta, joihin olis voinu kommentoida jotain tai laittaa ees hymiön, mutta ku niitä tosiaan oli niin monta ni tyydyn vaa lukemaan ja ittekseni hihittämään... :heh: :surrur:

Kullatrakkaat. Eipä tuo Eläkeläisten esiinmarssi nyt minunkaa jaloissa sukkia saanut pyörimään. Itse tunnustaudun antamaan kaiken tukeni ja sympatiani Heli Kajolle finaalissa. Mutta elekää nyt oloko noin tosikkoja!!! :heh: Jos tämä nyt lähtee sinne Osloon, ni go for it! Onpahan erilaista, eikä tarvitse ainakaan sanoa että ois massaan hukuttu. Jatkopaikkaahan tällä ei Oslossa tipu, ei varsinkaan tällä nykyisellä järjestelmällä jossa "asiantuntijoilla" on puolet äänivallasta, mutta mitä sitten. Mehän on kerran nää jo voitettu! :tuuletus:

Nyt vähän jäitä hattuun, Eläkeläisvastaiset adressit kuivumaan ja ilomieltä elämään. Vastustajia tällä rykmentillä tulee olemaan hirvittävä määrä, ja varmasti kevät puhutaan taas skandaalista ja fiaskosta ja häpeästä YMS., mutta piruvie puhutaanpahan ainakin viisuista! :tapu: Ja toisaalta tulettepa näkemään, että kyllä niitä kannattajiakin tulee tässä maassa tälle löytymään; luulen että kepittää kaikki muut 6-0 äänestyksessä!

Toisaalta, jatkakaa. Ilohan näitä on lukea. :heh: Ja tsemppiä ihananihana Heli! <3

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

werro kirjoitti:Ei aina voi kaikkia miellyttää. Euroviisut on koko kansan juttu, ei vain viisufanien tai kuppilaisten.
Täti on myös kansaa, vaikkei aina tahtoisikaan, ja viisufani ja kuppilalaisia, vaikkei aina tahtoisikaan. Tätiä voi silti miellyttää.

Mangolassi - pahempi tämä on nähtynä kuin kuultuna.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:Ainiin - sinäkin kannatit tätä laulu- ja soitinyhtyettä :puna: Anteeksi :hali:
No ehkä yleistys oli liian laaja, mutta - todellakin - näkyvimmät ja äänekkäimmät kanssafanisi varastivat show'n teiltä mukavilta, puhtailta ja asiallisilta "eläkeläisiltä" :joojoo: Suorastaan pelotti tilanne, mitä olisi tapahtunut jos Eläkeläiset ei olisikaan päässyt finaaliin :apuva: Nöyrän pettyneinäkö olisivat, päät painuksissa kävelleet ulos studiosta?
Onneksi olen itse iso, ruma ja pelottava, ja sain esimerkiksi tuloksien julkistamisen aikana "HILJAA!"-huudollani suuren osan "mölyapinoista" hiljenemään ja kuulin keitä muita kilpailijoita pääsee jatkoon :) Lisäksi yksi runsaasti alkoholia nauttinut eläkeläisfani, joka kesken lopputekstien lähti jo rynnimään ulos studiosta hokien mantraansa: "HUMPPA! HUMPPA! HUMPPA!..." hiljeni tuokioksi, kun loin häneen wernerin (lue: ison ruman miehen pahan katseen). Werneri toimii lähes aina myös kaupassa kitisevien kakaroiden kohdalla... tulee niillä pikkukitisijöillä äitiä ikävä, kun iso, paha, ruma, tummanpuhuva mies mulkaisee :heh:
Mäkin seisoin siinä sun takanasi koko ajan valmiina ollakseni turvassa. :heh: Todellakin sai ihan pelätä, että mitä tapahtuu jos tämä lauluyhtye ei olisi jatkoon päässyt. Ihan kuin niin ois tapahtunut....

Kyllä mun täytyy yhtyä tällä heihin, jotka uskaltavat kritisoida tämän poppoon faneja. Ihan samaa mieltä olen. Ainakin ne suurimmat HARDCORE fanit saisivat hävetä, mutta tuskin he häpeävät, hehän vain nauttivat "maineestaan" mölyapinoina. Eläkeläisten fanien kuulu olla sellasia ja blaa blaa blaa, mutta jos eivät osaa pitää turpiaan kiinni edes muiden esiintyessä niin JÄÄKÄÄ KOTIIN, MOUKAT!!! Ryhmän fanien totaalinen muiden artistien dissaus on kyllä tökeröintä mitä olen koskaan nähnyt Euroviisuissa. Siis melutkaa omienne esiintyessä ihan niin paljon kuin haluatte, mutta antakaa muille esiintymisrauha. Urheasti se Maria Lundkin vain naurahti kun vuoroaan odotteli ja tämän fanilauman jonkun jäsenen suustaa pääsee huuto "KYLLÄ HÄVETTÄÄ"!! Ja sitten muu ryhmä nauraa paskasta viinaltahaisevaa räkätystään perään. Vitsillähän ne vaan, joo joo :roll: Onko sitä omiensa kannatusta pakko korostaa muiden esiintyjien kustannuksella. Joka esityksen ennen, aikana ja perään on pakko huutaa "HUMPPA, HUMPPA, HUMPPA"

MAUTONTA!!!!!! Oppikaa käytöstavat!! :niinpa:

Ei me viisufanitkaan huudella teidän esiintyjän aikana "TYÖLKI ELLÄÄ ANNANKADUN KULMASSA ME OLLAAN SUN PUOLELLA" Että ottaa kupoliin. Olikin ihan liikaa oletettu meikäläiseltä, että tämän ryhmän fanit tulivat kannustamaan Tohloppiin omiaan. Ei, eivät tulleet kannustamaan vain omiaan, vaan tulivat siinä samalla häiriköimään muiden esityksiä.

EI OLE MEILLÄ EUROVIISUISSA TAPANA MOINEN!!!! :niinpa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jos nämä Eläkeläiset nyt haluaa täyttää odotukset niin kyllä tota esitystä yksinkertaisesti pitää skarpata. Se on yhdetekevä, hampaaton ja epäanarkistinen. Ne pöydät ei vaan toimi, esimerkiksi, kolmessa minuutissa yhtään kun niihin niin oleellisesti liittyy että joku sammuu niitä vasten tms. Viinojen puuttuminen pitäisi jollain osata korvata jos ei kerran niitä uskalla sääntöjen vastaisesti lavalle raahata. Ja sitten vielä sellainenkin, että tulipa mieleen, että Sliipparit on ollut aika lailla anarkistisempi puskafarsiissaan jo kauan aikaa sitten ja on vielä aikamiesiässäin jäähdytellessään (onko muuten toi sliippareissa sinisessä kokovartalokortsussa tossa laulava tuo Eläkeläisten pyöreähkö kaveri ...?).

Humpasta kyllä pidän edelleen.

Juu ja tosiaan se anarkia nimenomaan olisi syytä keskittää sinne lavalle eikä muita häiritsemään katsomoon - tämä vielä selvennöksenä ettei jää aiemmista viesteistäkään väärää kuvaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
viisutar
Siemailija
Siemailija
Viestit: 183
Liittynyt: 04 Touko 2008, 09:26
Paikkakunta: Sastamala

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja viisutar »

Jos ei muuten niin ainakin kauhean hässäkän tämä orkesteri on saanut aikaan. Petyin eiliseen esitykseen - olisivat sitten örveltäneet täysillä, nyt ihan liian tylsiä. Rumpali muuten soitti tyynesti kämmenellä kun rumpukapula lensi lattialle. Mutta sain hienon huivin eilen, siitä kiitos!

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Olin luullut näkeväni jo kaikista noloimman esityksen ikinä, kun näin muinoin Popedan "Sukset", mutta senkin voi näköjään alittaa :heh: Voi,voi..suomen kansa ettekö ikinä opi :lohduton: Oi, kuinka häpesinkään :puna:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Lukittu