Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Sori, tulee tupla. Osittain viisuaiheinen uni.

Näin unta, että istuin laiturin alkupäässä, ja yhtäkkiä laiturille saapui yksi lempilaulajistani, Jeffree Star. Jeffree lauloi ensin kappaleensa Prisoner, ja laulun lopuksi kysyin "what else can you sing?" johon Jeffree vastasi "oh bitch, i can sing whatever i want. Check this out!" ja yhtäkkiä Verka Serduchka ilmestyi taustakuoroineen Jeffreen seuraan ja Jeffree ja Verka alkoivat laulaa duettona Dancing Lasha Tumbaita. Kappaleen jälkeen Jehvree sanoi "next song" ja Milan Stankovic saapui laiturille ja he lauloivat ja tanssivat yhdessä sekä Ovo Je Balkanin että Milanin toisen biisin, Nepristojna Ponudan. Lopuksi sain nimmarit, ja sen jälkeen Verka, minä, Jeffree, Milan ja jollain kummallisella tavalla itsensä joukkoomme ujuttaneet Dima Bilan, Alexander Rybak, Nina Åström, Hadise ja Andy Abraham hyppäsimme käsi kädessä laiturilta alas. Uni loppui siihen, että luin päivän lehteä, jossa luki seuraava uutinen (kirjoitin ylös heti aamulla, muistin todella tarkasti):

Supertähdet aiheuttivat hyökyaallon Sodankylässä

Suuri lauma julkisuuden henkilöitä ja muuan tuntematon tyttö hyppäsivät laiturilta Kitisen jokeen eilen illalla kymmenen aikaan. Joukkoon kuuluivat muun muassa vuonna 2007 Ukrainaa edustanut Verka Serduchka, tunnettu homotähti Jeffree Star sekä Venäläinen viisuvoittaja Dima Bilan. Hyppääjät selvisivät vammoitta, mutta hyppy laiturilta veteen aiheutti massiivisen hyökyaallon, joka liikkuu edelleen villinä ja on jo peittänyt Sodankylän keskustan metrinsyvyiseen veteen. Hyökyaallon syyksi epäillään Verka Serduchkan muovipallorintojen lyömistä vedenpintaa vasten, joka aiheutti vedenpinnassa valtavia liikkeitä. Ihmisiä kehotetaan siirtymään Askan, Vaalajärven ja Syväjärven kyliin, jos tulva keskustassa alkaa kasvaa isommaksi. Asiasta tiedotti Sodankyläläinen Sompio-lehti.

Onneksi se oli vain unta :D
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Voi ei mikä ihana uni :rofl: Mistä uniisi tulikin Nina Åström? :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Serduchka kirjoitti:^ Voi ei mikä ihana uni :rofl: Mistä uniisi tulikin Nina Åström? :heh:
Ei mitään ideaa, kuuntelin päivällä A Little Bitin (kun olen oppinut jopa pitämään siitä) niin varmaan jotenkin se jäi päähäni :D Ninalla oli muuten samainen nahkatakki päällä kuin hänellä oli esityksessään :D
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Balkan kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:^ Voi ei mikä ihana uni :rofl: Mistä uniisi tulikin Nina Åström? :heh:
Ei mitään ideaa, kuuntelin päivällä A Little Bitin (kun olen oppinut jopa pitämään siitä) niin varmaan jotenkin se jäi päähäni :D Ninalla oli muuten samainen nahkatakki päällä kuin hänellä oli esityksessään :D
Olet oppinut pitämään siitä, voi kamala :draamaa: :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Serduchka kirjoitti:
Olet oppinut pitämään siitä, voi kamala :draamaa: :heh:
A Little Bit on itse asiassa ihan hyvä kappale, kertosäe on ainakin ihan nätti. Kolmen tähden viisu, kyllä sitä kuuntelee, vielä parisen viikkoa sitten vihasin kyseistä kappaletta sydämeni kyllyydestä, mutta eihän se niin kamala ole :D
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
caboxena
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 09 Kesä 2010, 00:21

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja caboxena »

Oli ensi vuoden Euroviisu-finaali ja Lordi juonsi sitä :shock: Se alko puhumaan rauhottelevalla äänellä (englanniksi tietenkin) "Tervetuloa tänne Berliinin Euroviisuihin. Valitettavasti Ukrainan Fire Staipovinski ja Espanjan Water Ólé ovat sairastuneet pahaan tuhkarokkoon eivätkä voi esiintyä. Onneksi olemme saaneet Ukrainasta ja Espanjasta heille varaesiintyjät! He ovat Ani Lorak (Ani Lorak kävelee lavalle vilkuttaen) ja Soraya (tekee saman kuin Ani)"
Lordi kysyy heiltä että miltä tuntuu kun pääsivät edustamaan omaa maataan näin lyhyellä varoitusajalla niin Ani vastaa että " totta kai hyvältä, mutta tämä narttuhan ei edes osaa laulaa niin miksi hän on täälä?? Kumpikaan ei ehdi edes sanoa mitään kun Soraya käy Anin kimppuun :eeek: . Sitten koko yleisö alkaa huutamaan "CATFIGHT CATFIGHT CATFIGHT..." heräsin koska ne huusi nii kovaa... :mrgreen: huomasin herättyäni että mulle tulikin kännyyn viesti... :heh: :heh:

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Mites ihmeessä nämä viisut tulevat uniini... Noh, viime yönä taas viisu-uni:

Se alkoi jotenkin siitä että olin koulun pihalla levitoimassa. Yhtäkkiä olinkin meidän kylpyhuoneessa, jossa olivat myös Nina Lassander (?) ja Laura Voutilainen (??) sekä Katy Perry miehensä Russellin kanssa. Russell ja Katy puhuivat vain Englantia, joten me muutkin puhuimme. Kysyin "hey guys, what the hell are we doing here?" johon Russell vastasi "we live here." Asustelin siis kylpyhuoneessamme Katyn, Russellin, Lauran ja Ninan kanssa. Mielenkiintoista. Olimme lähdössä kaupungille (vaikka asun pikku kylässä 15km kaukana keskustasta) ja mietimme että mikä Ninaa oikeen viivyttää. Kuulin äänekästä laulua, ja menin katsomaan. Nina lauloi Amadeuksen Anastaciaa (Suomen karsinnat 2010) kummallisen korkealla äänellä ja roikkui saunamme ovessa (?!). Russell tuli katsomaan ja Nina tipahti ovesta. Lähdimme yhdessä kaupungille, ja Nina lauleskeli Anastaciaa, Katy California Gurlsia, Russell Eltonin Your Songia ja Laura Addicted To Youta. Menimme sitten Alkoon, vaikken alaikäisenä päässyt sisälle, ja ooKoo-kenkään. Muistan myös sen että Katy puhui kokoajan hirvittävän rumasti ja härskisti, ja Laura oli koko ajan alasti ja tanssi samalla tavalla kuin esityksessään.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ai että mitä ihania uni oletkaan nähnyt Balkan :uujee: Laura Voutilainen alasti, en halua kuvitella :rofl: Nää täytyy todella oikein pysähtyä lukemaan (kyllä mä muidenkin viisu-unia luen) ja pohtimaan melkein :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Serduchka kirjoitti:^ Ai että mitä ihania uni oletkaan nähnyt Balkan :uujee: Laura Voutilainen alasti, en halua kuvitella :rofl: Nää täytyy todella oikein pysähtyä lukemaan (kyllä mä muidenkin viisu-unia luen) ja pohtimaan melkein :heh:
Uneni kiittävät :D Mie en ymmärrä, nään varmaan kolme viisu-unta per viikko. Pitäs vähän rauhottaa tätä viisusekoilua :D
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

lauran tanssi 2002 oli ihan mahtava!! ah ne liikkeet :tosion: :rok: :loppu:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Zima-
Maistelija
Maistelija
Viestit: 32
Liittynyt: 06 Elo 2010, 23:37

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Zima- »

Sellaista unta näin että olin Euroviisuissa 2010 paikan päällä Oslossa. Niamh Kavanaghin esiintymisen aikana lavalle tuli irlantilainen mies hyppelemään sille lavalle. (samalla tavalla kuin tän vuoden viisuissa Espanjan esityksen aikana lavalle tuli outo espanjalainen...) Niamh hetken siinä sitten lauleskeli ja yritti olla välittämättä siitä miehestä. Mutta sitten meni laulu sekasin ku se mies häiritsi Niamhia entistä enemmän. Niamh ei kestänyt enää vaan hakkasi miehen kuoliaaksi ja sen jälkeen tosta noin vaan jatkoi laulamistaan...

Aikamoinen uni. Olisi ollut kyllä jännittävää katseltavaa :uujee:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Zima- kirjoitti:Sellaista unta näin että olin Euroviisuissa 2010 paikan päällä Oslossa. Niamh Kavanaghin esiintymisen aikana lavalle tuli irlantilainen mies hyppelemään sille lavalle. (samalla tavalla kuin tän vuoden viisuissa Espanjan esityksen aikana lavalle tuli outo espanjalainen...) Niamh hetken siinä sitten lauleskeli ja yritti olla välittämättä siitä miehestä. Mutta sitten meni laulu sekasin ku se mies häiritsi Niamhia entistä enemmän. Niamh ei kestänyt enää vaan hakkasi miehen kuoliaaksi ja sen jälkeen tosta noin vaan jatkoi laulamistaan...

Aikamoinen uni. Olisi ollut kyllä jännittävää katseltavaa :uujee:
Äääääh, miksi hajosin ihan täysin :repeilee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Zima-
Maistelija
Maistelija
Viestit: 32
Liittynyt: 06 Elo 2010, 23:37

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Zima- »

TomppaJr kirjoitti:
Zima- kirjoitti:Sellaista unta näin että olin Euroviisuissa 2010 paikan päällä Oslossa. Niamh Kavanaghin esiintymisen aikana lavalle tuli irlantilainen mies hyppelemään sille lavalle. (samalla tavalla kuin tän vuoden viisuissa Espanjan esityksen aikana lavalle tuli outo espanjalainen...) Niamh hetken siinä sitten lauleskeli ja yritti olla välittämättä siitä miehestä. Mutta sitten meni laulu sekasin ku se mies häiritsi Niamhia entistä enemmän. Niamh ei kestänyt enää vaan hakkasi miehen kuoliaaksi ja sen jälkeen tosta noin vaan jatkoi laulamistaan...

Aikamoinen uni. Olisi ollut kyllä jännittävää katseltavaa :uujee:
Äääääh, miksi hajosin ihan täysin :repeilee:
Tiäkkö mäki kyllä nauroin ku heräsin. Tajusin millasta unta mä näin. :rofl: Se oli hyvä kohta ku Niamh hakkas sen miehen niin sitte se vaan jatkoi lurittelujaan!! "Joo justiinsa tapoin ton miehen tohon ku häiritsi niiin vietävästi... Mutta sopiiks että laulan tän mun lauluni loppuun eka niin viekää sitte oikeuteen jos siltä tuntuu!!"

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2837
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

En tiedä, onko tämä juuri tänne ketjuun. Ja muutenkin pyydän anteeksi untani. :puna:

Näin siis unta, että tapasin osan kuppilan väestä. Se oli jonkinlainen odotushuone sairaalassa. Siellä oli ainakin Timoteus, TomppaJr ja Samiasd. Taisi olla myös Jee euroviisut :mitvit: .
Timoteus oli poliisipäällikkö ja hänellä oli yllään vihreä, pitkä takki ja poliisikypärä. TomppaJr oli punkkari keltaisessa hupparissa ja pillifarkuissa, Samiasdin ja Jee euroviisujen ulkonäköä en enää muista.

Älkääpä loukkaantuko.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mattokauppias kirjoitti:TomppaJr oli punkkari keltaisessa hupparissa ja pillifarkuissa,
EIIIIIIIIH! :rofl: :rofl: :rofl:

1. hupparit + tomppa = yök
2. farkut + tomppa = yök
3. farkut + huppari + tomppa = mahdotonta.



hihi... :repeilee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Mattokauppias kirjoitti:En tiedä, onko tämä juuri tänne ketjuun. Ja muutenkin pyydän anteeksi untani. :puna:

Näin siis unta, että tapasin osan kuppilan väestä. Se oli jonkinlainen odotushuone sairaalassa. Siellä oli ainakin Timoteus, TomppaJr ja Samiasd. Taisi olla myös Jee euroviisut :mitvit: .
Timoteus oli poliisipäällikkö ja hänellä oli yllään vihreä, pitkä takki ja poliisikypärä. TomppaJr oli punkkari keltaisessa hupparissa ja pillifarkuissa, Samiasdin ja Jee euroviisujen ulkonäköä en enää muista.

Älkääpä loukkaantuko.

:rofl: Harmi, että mun ulkonäköä et muista :(
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

voda07
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 315
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 14:18

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja voda07 »

Näin unta että olin katsomassa Suomen euroviisukarsintoja. Istuin mukana olleiden ihmisten kanssa pyöreän pöydän ympärillä - en kyllä muista keitä ne muut olivat... Mutta Lena istui viereisessä pöydässä. :tapu:

Kumma etten viime aikoina ole muistanut uniani tämän paremmin. Kyllä minä olen muitakin unia nähnyt, tiedän sen, mutten muista niitä paljonkaan tämän paremmin. Tiedän kyllä nähneeni muitakin euroviisu-unia, mutta muuta en niistäkään muista sen enempää :mitvit: (Lukiossa pidin unipäiväkirjaa, ehkä pitäisi taas alkaa)

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19857
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Mattokauppias kirjoitti:Taisi olla myös Jee euroviisut :mitvit:
:uujee:

Itse näin viime yönä seuraavanlaista unta: Katsoin vuoden 1977 euroviisuja ja sielä esitettiin Ranskan L'oiseau et l'enfant. Mutta sitten lopuksi alkoi vielä yksi ylimääräinen kertosäkeen soitto ja ne taustalaulajat lauloivat jotakin mielikuvituskieltä, joka ei siis tarkoittanut mitään ja joka sopi kertosäkeen melodiaan.

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Näin unta että Suomen tämän vuoden edustusviisu oli Adam Lambertin Whataya Want From Me, jonka MINÄ lauloin hänen kanssaan :shock: No kuitenkin, kesken esityksen minun tanssinopettaja saapui lavalle pesäpallomailan kanssa (tuli varmaan mieleen siitä, miten hän selitti kuinka kungfu-opettajat lyövät oppilasta pesäpallomailalla vatsaan selvittääkseen onko keskivartalon kannatus hyvä), löi minua täysillä vastaan ja nosti ilmaan samalla tavalla kuin eilen tanssitunnilla (ei hän siis lyönyt minua eilen tunnilla, vaan nosti :D) Yhtäkkiä Niamh Kavanagh ja foorumin Serduchka ja tämän siamilainen kaksonen Didrik Solli-Tangen saapuivat lavalle, ja kaikki he huusivat "this is against the rules and the law. Stop the violence now!" ja sitten Serduchka ja Didrik jotenkin kummallisesti irtautuivat toisistaan ja alkoivat tanssia tiputanssia, tanssinopettajani hakkasi Adam Lambertin henkihieveriin ja lopuksi Suomi voitti, hallelujah :D

Ja Serdu, älä kysy miksi olit mun unessa, en tiedä itsekään :D Jotenkin mulle on jäänyt mieleen se avattares jossa olit Didrikin kanssa ja se jotenkin generoitui mun päässäni siamilaisiksi kaksosiksi :D
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Balkan kirjoitti:Näin unta että Suomen tämän vuoden edustusviisu oli Adam Lambertin Whataya Want From Me, jonka MINÄ lauloin hänen kanssaan :shock: No kuitenkin, kesken esityksen minun tanssinopettaja saapui lavalle pesäpallomailan kanssa (tuli varmaan mieleen siitä, miten hän selitti kuinka kungfu-opettajat lyövät oppilasta pesäpallomailalla vatsaan selvittääkseen onko keskivartalon kannatus hyvä), löi minua täysillä vastaan ja nosti ilmaan samalla tavalla kuin eilen tanssitunnilla (ei hän siis lyönyt minua eilen tunnilla, vaan nosti :D) Yhtäkkiä Niamh Kavanagh ja foorumin Serduchka ja tämän siamilainen kaksonen Didrik Solli-Tangen saapuivat lavalle, ja kaikki he huusivat "this is against the rules and the law. Stop the violence now!" ja sitten Serduchka ja Didrik jotenkin kummallisesti irtautuivat toisistaan ja alkoivat tanssia tiputanssia, tanssinopettajani hakkasi Adam Lambertin henkihieveriin ja lopuksi Suomi voitti, hallelujah :D

Ja Serdu, älä kysy miksi olit mun unessa, en tiedä itsekään :D Jotenkin mulle on jäänyt mieleen se avattares jossa olit Didrikin kanssa ja se jotenkin generoitui mun päässäni siamilaisiksi kaksosiksi :D
Ei saa tappaa :repeilee: *yrittää hengittää* BWAHAHAHAA :repeilee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2837
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

^^ :repeilee:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^^ Voi kamala :repeilee: Mitenköhän minä ja Didrik voisimme olla siamilaiset kaksoset, kun emme näytä edes samanlaisilta? :miettii: Mutta jos unessa näytimme, niin toivottavasti minä olen muuttunut Didrikin näköiseksi, eikä toisinpäin, sillä se olisi kyllä jotain niin järkyttävää... Kaksi minua :shock:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19857
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

TomppaJr kirjoitti:Ei saa tappaa :repeilee: *yrittää hengittää* BWAHAHAHAA :repeilee:
Mattokauppias kirjoitti:^^ :repeilee:
Serduchka kirjoitti:^^^ Voi kamala :repeilee:
Täysin sama tääläkin. :repeilee:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Pari yötä sitten näin unta että juttelin Vuokko Hovatan kanssa :mitvit: Se oli ulkoiluttamassa mustaa labradorin noutajaansa ja se näytti ihan meidän erityisopettajalta, mutta silti tunnistin sen ihan selvästi Vuokko Hovataksi. Minä juttelin sen kanssa kuinka ihana se sen viisutyrkky oli ja kaikkea muutakin ja sitten häivyin lähimetsään geokätköilemään :rofl:

Älkääkä kysykö mistä se tupsahti mun uneen... :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Ehkäpä Sami Hintsasen osallistuminen euroviisukarsintoihin järkytti minua enemmän kuin luulinkaan, koska viime yönä näin unta, jossa herralla oli oma TV-ohjelma, jossa hän luki ääneen lautapelien sääntökirjasia. Todellista laatu TV:tä olisi tommoinen. :mrgreen:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2837
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Näin unta, että Suomen karsinnat järjestettiin meidän olohuoneessamme ja väliaikanumerona nähtiin Marija Serifovic tankotanssijoiden kanssa. :hihi:

voda07
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 315
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 14:18

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja voda07 »

No joo, minä mietin äsken että enkös minä jossakin kuullut jonkun euroviisun ihan vasta?
Mutta sitten muistin, etten kuullutkaan, vaan se oli uni, jossa olin kahvilassa ja radiossa soi Visionary dream. Kahvilassa oli tosin vähän hälyä, enkä ollut aivan varma kuulemastani...

:mrgreen:

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2837
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Ihana Visionary Dream.. :ihana:

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Viimeyönä näin unta, että Monaco osallistui vuoden 2011 euroviisuihin, ja voitti ne sitten.
Vuonna 2012 Monacon viisuista tuli täysi kaaos, kun Jimmy Jump tuli taas pilaamaan kaiken hyppimällä kesken Suomen esityksen. :lohduton:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tontsa kirjoitti:Viimeyönä näin unta, että Monaco osallistui vuoden 2011 euroviisuihin, ja voitti ne sitten.
Vuonna 2012 Monacon viisuista tuli täysi kaaos, kun Jimmy Jump tuli taas pilaamaan kaiken hyppimällä kesken Suomen esityksen. :lohduton:
Missäköhän päin monacoa olisi tarpeeksi iso areena viisujärjestämiseen :heh:
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin