Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa
Lukittu

Eric Saade – Popular

*****
70
41%
****
32
19%
***
29
17%
**
24
14%
*
16
9%
 
Ääniä yhteensä: 171

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Toni kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:G:sonilta vois ottaa nyt jotain mahtipontista ja legendaarista tyylillä Ruotsi 2006 tai Tanska 2010. Sellaista, mutta ei homohumppaa.
Eikö 2006 ollut muka homohumppaa? :hihi:
No tarkoitinkin 2006:ssa lähinnä sitä legendaarisuutta, enkä homohumppaa. Anteeksi, jos ilmaisin asiani taas huonosti. :roll: :heh: Sanna tarvitsee menestysreseptin ja se on Empty Roomin kaltainen balladi pienine legendaarisine mausteineen.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

romualdo kirjoitti:EN SAGA HAR BLIVIT SANN - etno/folk .... 10 pistettä ja plussat päälle.... :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:


esit. Linnian Hörnberg & Mattias Gummesson, "nopeaa etnopoppia" kuten ihku-Pete tuolla aiemmin edellisellä sivulla kirjotti.....
siis jos tään laulun ruohtin kansa lähettää sinne... siis jos maailman 30049. ihme tapahtuis.... ja siellä kansa henkistyisi niin paljon... (viimeksi näin tapahtui v. 2000) .... niin, nostaisin Ruohtin kyl ihan 1. sijalle sitte siel Saksan loppukisoissa... toukokuun viimiselle viikolleko ne jo menee... kumma ku ei Juhannuksen tietämille.... tai, ei nehän tais olla jo 2. viikolla, eikös vaan... nohhh... että tiedoksi vaan...
Mitä minä katsoin SVT:ltä nettijokereiden hakemistosta kohdasta E, niin ei ollut tämä kappale enää jatkossa. :eiei: :lohduton: Surkeaa ruotsalaiset, todella surkeaa äänestämistä teiltä! :jupinaa:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja romualdo »

^¨mitä !!???? jär- kyt- tä- väääääää!!!!!!!!!!!!!! ... ... .... mutta tämänhän olen aina tienny ruohtalaisista, siis ei mikään muu kansakunta taida olla niin törppö, että se valitsee esim. sellaisia per soonattomia muovisia lauluja (anteeksi, tais tulla ehkä hieman kärkevästi sanottua mut...) Just Nu:n, Diggiloon, ... tai v. -06 edustuslaulun tapaisia kökköraktorikappaleita näihin kisoihin.... nyt mulle riitti! Toivottavasti makeiden kakkujen ja liian sokerisen suklaan ( = Marabou) valtio (jossa järjestelmällinen kauppasienten opettaminenkin aloitettiin hyvin paljon myöhemmin kuin täällä itäisemmässä "sivis.. öö naapurimaassa) EI TULE ENÄÄ KOSKAAN SIJOITTUMAAN TOP TENIIN .... HÄPEÄN ruohtalaisten tavis-maun puolesta... laittakaa sinne sit vaan niin hajutonta ja mautonta musssiikkia ku haluatte, kuten esim. v. -03 vai milloin ne mies- ja naislaulaja olivat duettona hönkäilemässä...siellä...
HÄVETKÄÄ! sanon Jari Tervon äänellä (kuten hän sanoi radiopakinassaan lähinnä ristillisten räsäsen päkälle.....)
HÄVETKÄÄ RUOHTALAISET, ...
v...u... (anteeksi) mä palailen kuuntelemaan loppuja nettiviisuja... ja varsinkin tuota jumalallista etnofolk - laulua, ..... että osasivat tehdä vielä kiehtovan videonkin siitä .... :ihana:
enkä haluakaan nähdä mitään pudotus-listoja.... jos näin he..tin huonosti osaavat äänestää... kyllä tuo laulu olisi saanut olla Sari Kaasisen säveltämänä meijän karsinnoissa niin... ja norjalaisetkin olisivat äänestäneet tuon loppukarsintaansa... olisihan ...:!??????????
Viimeksi muokannut romualdo, 22 Loka 2010, 07:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja entropia »

Serduchka kirjoitti:
romualdo kirjoitti:EN SAGA HAR BLIVIT SANN - etno/folk .... 10 pistettä ja plussat päälle.... :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:


esit. Linnian Hörnberg & Mattias Gummesson, "nopeaa etnopoppia" kuten ihku-Pete tuolla aiemmin edellisellä sivulla kirjotti.....
siis jos tään laulun ruohtin kansa lähettää sinne... siis jos maailman 30049. ihme tapahtuis.... ja siellä kansa henkistyisi niin paljon... (viimeksi näin tapahtui v. 2000) .... niin, nostaisin Ruohtin kyl ihan 1. sijalle sitte siel Saksan loppukisoissa... toukokuun viimiselle viikolleko ne jo menee... kumma ku ei Juhannuksen tietämille.... tai, ei nehän tais olla jo 2. viikolla, eikös vaan... nohhh... että tiedoksi vaan...
Mitä minä katsoin SVT:ltä nettijokereiden hakemistosta kohdasta E, niin ei ollut tämä kappale enää jatkossa. :eiei: :lohduton: Surkeaa ruotsalaiset, todella surkeaa äänestämistä teiltä! :jupinaa:
No mun mielestä tämä ei ollut kummonen. Tuli joku vihreiden nudistileiri mieleen tosta musavideosta. Mut on tuolla jatkossa paljon huonompiakin. Onneksi mun puntarin 4-2 tähden tyrkyistä vaan yks oli tippunu. Tosin nyt monet on kyl vaarassa karsiutua.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33313
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Pete »

Scandipop tweettasi Nannen paljastaneen heidän haastattelussaan, että One More Time lähetti kappaleen Ruotsin karsintoihin, mutta että sitä ei ole valittu.
Riskinä seniorilaumat

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Sandipop... anteeksi, nyt en ymmärtäny sympaattisen Peten viestiä ... olen niin järkyttynyt edelleen tuosta pudotuksesta.... mutta mitä voi odottaa kansakunnalta joka lähettää mm. Lena Philipsonin ev-tyrkyistä JUURI sen kaikkein tavanomaisimman ja yllätyksettömimmän laulun.... sinne kisoihin -04 ja jättivät mielenosoituksellisesti, siis etelä-ruohtin urbaaneimmat, korservatiivisimmat ja äärioikeistolaisimmat juppiäänestäjät Tango Tango -laulun.... joka olisi ehdottomasti pitänyt olla siellä loppukisoissa Istanbulissa.... huhhhhh hittolainen että mä oon ny niin täynnä noita ....

(jäähyttelee ihteään parilla jääkallella... ja tosi vahvalla kahvilla .....)


lisää... del/osa/veppijokerit osa 7/19 ....
lisää helmiä.... löytyy.... pudottakaas ny pirulaiset nämäkin pois niin olette Dusseldorfissa jälleen viiden viimeisimmän joukossa, hähähähähähähähääääääÄÄÄÄ!!!!!!!! .....

nro 269 Stand here - Ghena ... että oli tehty hieno, luonnonläheinen video... tuli ihan ikävä mustikkametsää, marjanpoimuria ja kun itekkin tykkään kulkea mehtisä paljain jaloin... ei haittaa kävyt eikä risut... suloisesti kutittaa vaan jalkapohjia... mmmm, tyttö on super nätti goottimeikeissään.... ja laulukin on oikein wahva, hyvä! 7.8 pist.

nro 127 Change of heart - Nadina .... hei, kukas tää Nadina on... likka vaan suoraan Gluubeniin... ja vaikka edustajaksi..... (millään kun ei ole enää väliä..... noh, tällä he saisivat sijoittua korkeintaan sijalle 14. ... eli ruohti karsiutuisi finaalista seuraavien 20 vuoden ajaksi, jos minä saisin Mr. Fortunana määrittää tuolta...jostain...!)
näppärä laulu... kertosäe varsinkin... ihana puolisävelen nosto... tehokeino... varsinainen sellainen!!!! 8.0 pist.

.... hejsan, ... lysnataan lisseee..... !!!! rakastattehan Te muutkin täysillä näitä webbijokker-sävelmiä...
ONKOHAN NÄITÄ MAHDOLLISTA TALLENTAA, KOVALEVYLLE... siis taltioida.... osaisiko joku nörtti tai muu selvemmin syvemmin asioista perillä oleva ohjeistaa.... toivoisin niin kovin että joku sen pystyisi tekemään, ja näkisin sitten myöhemmin vielä vaikka 100 kertaa näitä omiakin suosikkejani.... on näistä niin mieleenpainuvia videoita tehty... jo tässä vaiheessa !! t. sama norja- ja suomi- viisujen Ystävä mutta ei ehkä enää juurikaan (kovarytmisimpien...) ruohtiviisujen.... ei ainakaan... .... siis 2001-2007 ja ... -09-... muitten kuin niitten yhä harvempien omien suosikkien, tietty....

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Minusta Günther olisi kiva veto Ruotsilta Saksan viisuihin. <3
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33313
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Pete »

romualdo kirjoitti:anteeksi, nyt en ymmärtäny sympaattisen Peten viestiä ...
Vuonna 1996 kappaleella "Den vilda" Ruotsia viisuissa edustanut One More Time -yhtye lähetti kappaleen Ruotsin v. 2011 karsintoihin, mutta sitä ei kelpuutettu mukaan. :eiei:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Pete kirjoitti:Scandipop tweettasi Nannen paljastaneen heidän haastattelussaan, että One More Time lähetti kappaleen Ruotsin karsintoihin, mutta että sitä ei ole valittu.
:shock:

Den Vilda on yksi kaikkien aikojen parhaita euroviisuja. :ihana: Tuhmat ruotsalaiset valitsijat, TUHMAT! :jupinaa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Kaiken rehellisyyden nimissä pitää kuitenkin sanoa, että vaikka kuinka olen yrittänyt One More Timen tuatantoa aikoinaan kuunnella - juuri Den Vildan loistavuuden vuoksi - en ole sieltä toista kovinkaan hyvää biisiä löytänyt.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja romualdo »

'* *^*¨^ aha, just jooo ja jetsulleeen....
osa/del 9/18 ... urakka lähenee loppuaan.. ja mitä vielä... ... ei ees loppusuoraa vielä näy ja mun piikkarit ovat jo ihan täynnä mutaa ja kuraaa......
nro 300 Värden vackraste kvinna - Anja Nillson / Andreas Watzinger ... hitto ku on sympaattinen esitys ja kappale.... oikein kunnon dansbandet-schlaaageri.... että mä rakastan tälläst juurevaa rehellistä vilpitöntä menoa.... Anja, hyvä Anja... tsemppiä.... Gluupenissako teidän nähdään duetoimassa..... kaikenkarvaisten Alkaszaarien ja Eric Saadien välissä... no tuskimpa Te ny kuitenkaan siellä ootte, ehkä Vikingarnat esittävät tämän kappaleen siellä... mikäli ruohtalaiset ny omaavat sevverran järkeä etteivät ihan mahdottomia sinne valihte.... v. -09 oli sairaan hyvä se edustuskappale... oopperapoppia sen olla pittäää! .... mikä jännitysnäytelmä silloin koettiinkaan... ja voi sitä riemua kun oma suosikkini valittiin ....! tulihan tämän esityksen aikana toki mieleen Gösta Sundqvitin kuolematon viisu "Älä luovuta Anja ...!!" vetoomus vahvalle naiselle, joka yritti pestä vaatteita joen rannalla vanhan pyykkilaudan ja muuripadan ääressä pakkasen jo hyydyttäessä joen rantoja kovaa vauhtia.... "missä hitossa me h iukset pestään...!%#"%&/)=?" vai mites ne sanat ny menikään ..... mahtava Gösta!!!! llyriikoitten kunkku.... --90-00 luvulla.... no yks heistä .... muutamista !!! :ihana:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja romualdo »

osa/del 11/14 ...
nr ... Ta mig som jag är.... - Lise Edman, polittista satiiria... olen pitäny ruohtalaisia varsin tosikkona kansana....enkä usko että tätä tullaan kuulemaan loppusuoralla..... ei, vaikka... no joo, meillä olisi toiminut ja ihastuttanut vielä joskus hassulla -80 luvulla.... karvalakkia ja hanuria käsitellyt solisti toi äänellisesti mieleen meidän ihastuttavan Pikku Myyn, Elina Salon ..... 6.1 pist. kuoro-fanina kiinnitin toki huomiota naisvaltaiseen taustakuoroon ....
nro ... täh... ny alkavat jo numerotkin uupumaan... joko nämä kohta loppuvat... tuo järkytys vei jotenkin intoa.... enää hirveän tarkasti seurata näitä... ja pitkä päivä... maastokävelyineenkin.... ai mitäkö löysin, noh monta litraa kantarelleja, lampaankääpiä.... hallavahakkaita..... nam. ... vielä ehkä pitäis laittaa ainakin yksi kuivurillinen yöksi jauhamaan ......
nro .... melkoista banjon repimistä.... Janne Hyöty varmaan tykkäis tästä, solisti oli kyl ehkä vaatimattomin siis ääneltään.... tai top bottom 2:ssa .... 4 nelosessa. .... ! kuvattu jostain ulkoilmanäytännöstä .... hei, täähän on siis kuultu aiemmin... yleisöäkin taisi olla siinä, ainakin tuo yks emäntä... diskausjutuksi menööö ....! ei jaksa antaa enää pisteitä... armoa ....! onko niitä vielä tulossa .... parhaat sain jo nostettua esille... kuunnelkaa ja ihastukaa niihin !!!!!!!!!!

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja entropia »

Pete kirjoitti:Scandipop tweettasi Nannen paljastaneen heidän haastattelussaan, että One More Time lähetti kappaleen Ruotsin karsintoihin, mutta että sitä ei ole valittu.
No oho. Haluaisin kyllä kuulla sen hyllytetyn biisin. :jumankauta:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja romualdo »

arvaas vaan haluaisiko sen kuulla tuhannet muutkin innokkaat tähänkin ketjuun osallistuvat Kuppilan asiakkaat....
Tuo Ossian taitaa olla "tämän vuoden Ingela" eli tyyppi on jo mukana kolmannessa musiikkiesityksessä... se kakkua syöttelevä... hirviölle syöttelevä laulajapoika on edelleen selvästi paras näistä... hänen tuotoksistaan, liekö kaveri säveltänyt kaikki nämä tyrkyt... en ole jaksanu enää tarkistaa..... :krooh: vieläkö niitä tulee montako kymmentä... (ja eräskin halusi myös meidän nettikarsintaan kuunneltavaksi noin 250 laulua ... !!! *hhoohhhhaaah*) (:vaivautunutta perseen siirtelyä toimistotuolillani....)
mitä mä katsoin illalla että tuola ruudun alakohdassa oli merkintä, että jotain vielä 150 kohdetta näkemättä ..... :draamaa: :mitvit: :shock: :roll: :heh: :kups: :uujee: :tuuletus:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja romualdo »

huomenta rakkaat Kuppilalaiset... jos joku vielä jaksaa näitä mun ennakkospekulointejani... niin, ...
osa/del 45/49 ... weppijockerit....
155 Set my home, näytä tie kotiini, hei tosi hyvä nimi laululla, kaksi kitaraa (niimpä tietenniii) soittavaa kaveria käveleskelee kototietä... toisella on tosi komeat pitkät hiukset, tollasia mäkin just parhaillaan työstän... nokkoskeitinvedellä huuhtelen suortuvani välilä, koska se on kaikkein parasta hiusjuurille, ja tuo tumma vesi mm. tuo hairiin kiiltoa... niin johan kohta hulmuaa mehtäsä yhen sortin takatukka thomasforstner nuurr einn liiiddd..... joten hopi hopi kaikki keräämään nokkosia vielä kun niitä on saatavilla... vanhat, osin kuivetuneetkin kävyät, arvelen että näin tekee ne kaikkein järkevimmät, luonnonläheisimmät jäsenet mm. hazell .... veikkaampa että antoi silloin aikoinaan koirille nokkosjauhetta ruoan mukana tuomaan koirienkin turkkiin kiiltoa, vahvuutta ym. kaikkea hyvää mitä tuo LUONTOMME ARVOKKAIN YRTTI- ELI RUOKAKASVIMME SISÄLTÄÄ ....... mä oon siis niin nässla-fani kuin vain voi olla... kiitos mm. Toivo Rautavaaran ja Ulla Lehtosen, luonnonmukaisen viljelyn profeetat...
ai hitto, nyt poikkesin hieman... näin tärkeä viesti taitaa hukkua tänne ja tää olis kuulununut tuonne jonnekkin Yrtit-kasvit-luonnontuoteet ym. -osioon.... noh, ..... siinäpä menetätte tosi tärkeän vinkin jos ......
4.9 pist. tälle, sori kundit mu teitä tuskin tulemme näkemään Göteborgin Lissebärg hallin lavalla taimissäseruohtinloppukilpailunvinnaali sit pietäänkään.....
251 Regula girl ... balladi, nainen taitaa ite soittaa kitaraa.... ja valloittava hymy esityksen lopuksi... "olinkohan mä ny tarpeeksi valloittava ja vakuuttava, toivottavasti sain mahiken monen bi- ja hetskumiehen housut kireiksi ja ..kunmmää niin haluaisin päästä esille näinä omine lauluineni... mä oon tehnyt siis ainaski 32 piisiä, tämän valitsin ja onnekseni suureksi pääsinkin tänne loppu- ja keski-suoralle.... esittelemän tämän tosi hei kauniin lauluni...." jooh, mä en isommin jaksa innostua täst viel täs vaiheess... 6.2 pist. =? - 6.6 pist. voi hyvinkin nousta vielä...vaikka kukaties tuonne 7.3 pisteeseen !! =?
142 Dont stop! - 6.1 pist. vahvahko laulu, kyl tämänkin vois ihan hyvin kuvitella sinne loppusuoran semeihin, vois tulla hyvinkin joku sija 3-6 ... vahvoja lauluja, niitä olla pitää... ja enerkinen rockhenkisyys on siis niin kovin pinnalla.....
nro 132 Dansa Dansa - porkkana ja jätesäiliö tanssivat, kaikil jotka menevät metrolla töihin niin he taitavat ihastua tähän... mä en niinkään... pakettiauto laulamassa videolla, sellaisseen mä voisin tykästyä, miel. toyota hiace... vuosimallia -93... vai -91 kö tuo mun on .... ihana, automaattivaihteisto ja kaikki herkut... siis aika harvinainen jo tuo vaihteistomalli... tuonkin ikäiseen, kehui parikin miestä.... eli heti se Varilan Jussi, terkkuja, jonka luota mä hain tämän silmäteräni toissa kesänä... Kaustiselta.... ihana oli pyöräillä sinne täältä meiltä... matkaa tuli noin 50 km, mut kesäsade välillä kasteli minun sutjakkaa hoikkaa olemustani... ja heinäkuu oli kauneimmillaan, aahh mitä muistoja.... musta mountainbike maastopyöräni vain kiisi pitkin keskipohjanmaan henkeäsalpaavan kauniita mäki- ja peltolakeuksia... Ullavanjärvikin hehkui kaikessa upeudessaan siin matkan noin puolivälissä.... matkaa meni noin 5-8 tuntia.... toki lepotauot ym. mukaan lukien.... astmaa potevana tuollainenkin lenkki, osin vastatuulessa ei tietenkään ole mikään helppo nakk... -kakku ..... ai niin, tälle dyykkareiden laululle.... noin 4.4 pist. solistin ääni oli aika karke...luontaantyöntävä.... siis ei ihan noin miehekäs tarvi olla .... :heh:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

werro kirjoitti:JEEeee vihdoin Danny on mukana! Toivottavasti hänellä ois kunnon jytäbiisi ! :tuuletus:
"In the club" on tuskin ainakaan sydäntäriipaiseva balladi :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja romualdo »

*huoh* ... :
nro 180 Här står jag för dig ... toella nättiballadi, 8.9 pist. ja solistikin on varmaan näteimmästä päästä mitä voi aatella.. jos noin nuorista nyt sattuu tykkäämään... mä en niinkään... ja laulussakin oli jotain kovin tutunnäköistä... - eee.. oloista, tuli mieleen v. -72 Lena Ericssonin up-e-a balladi ..... se Björn U..Benny Ulva.. Anderssonin sävellys... ei hitto, mähän alan jo arvosteleen näitä uudestaan... toiselle kierrokselle lähtee hän... maratoninsa miltein (?) kohta ... (?) läpikäyny ... kestävyysottelija.... Kuppilan ssavuttomasta kabinetista..... hitto ku mä oon pöljä ja hullu... grazy,... grazy... (ire- 81) ... poistuu jo taka-kaakkoon ja kohta lenkille ...... ja nostelee aavistuksen verran jo raskaita sormia pois näiltä hiton koukuttavilta näppäimistöiltä....:

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Jvvv kirjoitti:Minusta Günther olisi kiva veto Ruotsilta Saksan viisuihin. <3
Komppaan :peukku:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja entropia »

Kosti-71 kirjoitti:
Jvvv kirjoitti:Minusta Günther olisi kiva veto Ruotsilta Saksan viisuihin. <3
Komppaan :peukku:
No eikä. :heh: Eikö ne ollu joskus 2005 tai 2006 karsinnoissa. Ei vakuuttanu ainakaan silloin mua.

Avatar
merfloro
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Loka 2010, 19:13
Paikkakunta: Tukholma, Ruotsi

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja merfloro »

romualdo kirjoitti:nr 292 Trophy girl - Mats Sjöblom, road-move-esc-laulu... esikatseluvideona ehkä turhan yksitoikkoinen... datsuni saa kenkää..... 4.8 psit. pelkästään kuunneltuna ihan leppoisa
Se ei ole Datsun; se on Ford Sierra CLX '91 - ja kassettinauhuri on originaali.
/m

("Toinen kotimainen kieleksi": enligt reglerna ska videon visa artisten "framföra bidraget". Efter två minuter ser man bilens akter, där registreringsskylten visar texten "BIDRAGET". Det var hela idén; ett visuellt skämt som inte riktigt går fram, ens på svenska.)

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja romualdo »

^ei voi juuri vähempää kiinostaa kuin jotkut automerkit... ja olishan tuon jälkimmäisenkin henkäyksen voinut kirjoittaa sillä virallisella yleisemmällä kielellämme .... :roll:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

romualdo kirjoitti:^ei voi juuri vähempää kiinostaa kuin jotkut automerkit... ja olishan tuon jälkimmäisenkin henkäyksen voinut kirjoittaa sillä virallisella yleisemmällä kielellämme .... :roll:
Ja ehkä tälläiset viestit voisivat jäädä pois Ruotsi 2011-ketjusta ..
tonywerner kirjoitti:
werro kirjoitti:JEEeee vihdoin Danny on mukana! Toivottavasti hänellä ois kunnon jytäbiisi ! :tuuletus:
"In the club" on tuskin ainakaan sydäntäriipaiseva balladi :heh:
Mistä sitä tietää. Voihan se kertoa vaikka ensirakkauden tapaamisesta klubilla. :heh:

Dannya kohtaan minulla on kyllä suurimmat odotukset, jospa kerrankin Ruotsista lähettettäisiin jotain erittäin kivaa, eikä ne tykkibiisit jäisi viisujen ulkopuolelle.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
merfloro
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Loka 2010, 19:13
Paikkakunta: Tukholma, Ruotsi

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja merfloro »

romualdo kirjoitti:^ei voi juuri vähempää kiinostaa kuin jotkut automerkit... ja olishan tuon jälkimmäisenkin henkäyksen voinut kirjoittaa sillä virallisella yleisemmällä kielellämme .... :roll:
Suomi ei ole minun äidinkieli, ja asuun Ruotsissa. Sorry about that, I should have gone for the more universally accepted alternative language from the start.

I merely tried to explain that there was a new rule communicated this year, that the video must focus on moving images of the artist performing the entry. In Swedish, "drive" and "perform" come out the same (framföra) so the video for "Trophy Girl" was an elaborate (if somewhat boring) visual pun, as the licence plate says "the entry" (bidraget).

Many of the entrants missed this new rule, so SVT decided to back down and allow non-performer videos this year as well.
/M

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja entropia »

romualdo kirjoitti:^ei voi juuri vähempää kiinostaa kuin jotkut automerkit... ja olishan tuon jälkimmäisenkin henkäyksen voinut kirjoittaa sillä virallisella yleisemmällä kielellämme .... :roll:
Minua puolestaan häiritsee sinun tapasi kirjoittaa tuollaista sekavaa ajatustekstimössöä. Anteeksi vain mutta ilmaisinpahan minäkin sinun tapaasi offtopic-mielipiteeni.

No mutta se siitä, Danny olisi kyllä niin hyvä edustaja Ruotsille, jos biisi vaan on hyvä. Tokyo-biisi on iskevä, onks Dannylla jotain muita hyviä biisejä? E.M.D:ltä tiedän jotain, mutta soolona...

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

entropia kirjoitti:
Tokyo-biisi on iskevä, onks Dannylla jotain muita hyviä biisejä? E.M.D:ltä tiedän jotain, mutta soolona...
Apua. Eksyin tähän viestiketjuun ja lähes pyörryin... söpö hurmuri Danny Saucedo :kups:

Tokyon lisäksi vaikkapa IF ONLY YOU ja RADIO on saanut kiitettävästi radiosoittoa Suomessa.

Enemmän pidän Dannyn soololevyistä kuin E.M.D. cd-levystä. Oh, ihana syy seurata Ruotsin kisaa.

Bonusraita cd:ltä
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

entropia kirjoitti:
romualdo kirjoitti:^ei voi juuri vähempää kiinostaa kuin jotkut automerkit... ja olishan tuon jälkimmäisenkin henkäyksen voinut kirjoittaa sillä virallisella yleisemmällä kielellämme .... :roll:
Minua puolestaan häiritsee sinun tapasi kirjoittaa tuollaista sekavaa ajatustekstimössöä. Anteeksi vain mutta ilmaisinpahan minäkin sinun tapaasi offtopic-mielipiteeni.
Et ole ainoa. Ja en sano tätä pahalla, alkaa vain pikku hiljaa häiritsemään, kun puolet sivuista tästäkin ketjusta on romualdon ihme pohdintoja. :roll:

Mun mielestä se englanninkielinen Tokio on parempi, mutta on tuokin ihan kiva. If Only You on ehkä paras kappale Dannylta, sellaista toivoisin Melodifesteillekin.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja romualdo »

merfloro kirjoitti:
romualdo kirjoitti:^ei voi juuri vähempää kiinostaa kuin jotkut automerkit... ja olishan tuon jälkimmäisenkin henkäyksen voinut kirjoittaa sillä virallisella yleisemmällä kielellämme .... :roll:
Suomi ei ole minun äidinkieli, ja asuun Ruotsissa. Sorry about that, I should have gone for the more universally accepted alternative language from the start.

I merely tried to explain that there was a new rule communicated this year, that the video must focus on moving images of the artist performing the entry. In Swedish, "drive" and "perform" come out the same (framföra) so the video for "Trophy Girl" was an elaborate (if somewhat boring) visual pun, as the licence plate says "the entry" (bidraget).

Many of the entrants missed this new rule, so SVT decided to back down and allow non-performer videos this year as well.
/M
^¨ai anteeksi, SIIS ANTEEKSI, fÖRLÅTTT !!! en huomannut katsoa tarkemmin tuota profiiliasi ...(minä kun olen vähä tällänen liian hätäinen höpönassu!!!!) .... niin ja muille ei niin kovin minua fanittaville että viestini voi aina hypätä nanosekunnissa ohitse....aika lapsellista ruveta kommentoimaan tai viilaamaan pilkkua jota jotkut toki täälläkin hartaasti tuntuvat harrastavan ...... ..jne... koskee myös tietysti minua itseäni... onkohan minussa jo sitä vaihdevuosien (50 v lähestytään eli ollaan jo melkein porrasmatolla...) hormonivajetta (ärtyneisyyttä, kuumia aaltoja jne. ) .... täytyis puhua tästä lääkärin kaa.... ja taisi se hymiö tai joku positiivisempi merkkikin jäädä pois viestistäni kaiken tämän hässäkän keskellä joten... annetaan kaikkien kukkien kukkia ...! :peukku: (ja muistakaa ulkoilman tarpeellisuus, silloin happihyppyjen jälkeen alkaa taas kummasti oudommatkin viestit avautua...)
Viimeksi muokannut romualdo, 02 Marras 2010, 09:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Kauheesti pisteitä sun teksteissäs, romualdo :heh: (vähempikin riittäis)

Danny JEE! Tosin kyllä mä mieluummin olisin EMD:n ottanut kokonaisuudessaan...
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

JeSSSe kirjoitti:Tosin kyllä mä mieluummin olisin EMD:n ottanut kokonaisuudessaan...
Sama täällä, sillä mä en jaksais mitään Dannyjä. :niinpa: Tosin jos biisi on hyvä, olen valmis muuttamaan mieleni tämän miehen suhteen. :joojoo:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2011

Viesti Kirjoittaja romualdo »

JeSSSe kirjoitti:Kauheesti pisteitä sun teksteissäs, romualdo :heh: (vähempikin riittäis)

Danny JEE! Tosin kyllä mä mieluummin olisin EMD:n ottanut kokonaisuudessaan...
luin ensiksi (kun olin pienentänyt näytön 70%een) että "(annan) kauheasti pisteitä Sun viesteistäsi...." :heh: ... no niin, vaikenen vähäksi aikaa ettei varsinkaan noilta pienimmiltä herkkähipiäisimmiltä pilteiltä mene ihan puurot ja vellit sekaisin....(tosikkomaisuus se se on synneistä pahimpia...) :hali: (siirtyy veteraanikerhon sukkapuikkojen helinän ja taskubiljardin elävöittämään kabinettiin...)








jk: niin, noille jotka tuos kritisoivat mun varovaista kommentointiani tähänkin ketjuun ovat ilmeisesti näitä murrosiän syvimpiä syövereisä eläviä nuoria jä..poikia... sanon täs vain heille himpun verran setämäisesti että älkää ..tai yrittäkääs ny ottaa rauhallisesti, murrosikä on ihmisen pahinta ja tyhymintä aikaa.... se menee kyl vielä ohi... (vaikka eräille se näyttää jääneen päälle ja vaikuttaa ..keski-iälläkin...vielä... :heh: ) ... silloin ärsyttää kaikki ja kaikenlainen... varsinkin Kuppilassa oleva sateenkaaren värinen monipuolinen kommentointi...... antakaa ajan kulua, parran kasvaa... viimeistään siviilipalveluksesa teistä tehdään ns. miehiä .... (tai armeijasa, *buahhhaaa*, mikäli sellainen homeinen vanha ajastaan jälkeen jäänyt instituutio kuten kirkkokin - on vielä silloin hengissä kun Te tulette siihen ikään ......)
Viimeksi muokannut romualdo, 09 Marras 2010, 20:55. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Lukittu