Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

ESC93 kirjoitti:En tiedä johtuuko näistä helteistä, mutta viimeöisessä unessani hiihdin umpihangessa.
oi, hiihto :ihana: itse näin vähän aikaa unta, jossa hiihdin saksan entistä maajoukkuehiihtäjää viola baueria ja virpi kuitusta vastaan pimeitä, syksyisiä, vetisiä ja lumettomia helsingin katuja pitkin. oli tosi kova kisa. hävisin..
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Näin kirjaimellisesti jakomielisen unen, enkä tiedä, osaanko edes selittää sitä. Siinä oli sellainen kysymys tai arvoitus kuin "mistä Eino Leino oikein keskustelikaan", ja koetin ratkaista tätä arvoitusta. Mutta samanaikaisesti olin sen arvoituksen laatija eli tiesin vastauksen vallan hyvin, ja pointti oli viitata runoon, jonka Leino olisi kirjoittanut ja jonka nimi oli "Puhe on siitä", ja oikea vastaus olisi toki ollut tämän runon sisältö (jota en enää muista, kai se oli jotain isänmaallista lätinää). MInusta tämä on huolestuttavan pimeää.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mä oon nähnyt painajaisia jo 3 kertaa tällä viikolla :eeek: Yhessä olin joutunut vankilaan rattijuopumuksesta(lindsay lohan II oon) toisessa putosin ikkunasta(naapureina madridissa paloma) kolmannessa koulu oli jo alkanut
LOBODA

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

On aina hassua, miten todellisuus sekoittuu uniin. Viime yönä näin unta, jossa olin raskaana ja synnytyspoltot alkoivat. Heräsin hetken päästä kamalaan mahakipuun. Todellisuudessa varmaan mahakipu ole aiheuttanut unen.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Näin unta että olin mökillä perheeni kanssa. Menimme siskoni kanssa rantaan. Ja sitten yhtäkkiä siinä laiturin vieressä ui valkohai, ja sitruunahai. Voiko tämä merkitä jotain? :heh:

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^ sun pitää ostaa MAHD. PIAN valkosuklaata ja sitruuna...limsaa?
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Näin unta sellaisesta utuisen valkoisesta maailmasta/elokuvasta, jossa ihan kaikki oli valkoista sävyä, mutta se "kuva" oli koko ajan vähän unenomainen ja siinä ihmiset esittivät jonkin sortin äänetöntä performanssia tai mahdollisesti teatteria. Juuri niin pönöä, että jos joskus sorrun tekemään taide-elokuvaa, niin voisin käyttää näkemääni "tyylikeinoa". :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

riksa[ kirjoitti:^ sun pitää ostaa MAHD. PIAN valkosuklaata ja sitruuna...limsaa?
Vois kyllä :D

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mulla oli hyvin kuppilapitoinen yö :uujee: . Tajuttoman uskomattomin juttu oli, että useimmat näistä unista selkeästi liittyivät toisiinsa. Sekin oli aika TUJ, että osa unista tuntui tapahtuvankin viime yön aikana. Unet voi ei niin karkeastikaan jakaa kahteen ryhmään.

Ensimmäiseen ryhmään kuuluu foorumiunet. Ensimmäisessä unessa kirjoitin jonkin miljoonastibiljoonasti pitkän hyvin asiapitoisen viestin johonkin ketjuun, jota en muista, kuten en sen viestin aihettakaan. Kello oli muistaakseni 0:52, kun sen lähetin. No, sitten tuli toisenlainen kuppilauni (katso alla) ja sen jälkeen näin unta, jossa kello oli vähän yli kaksi ja sitten löysin tuon aiemmassa unessa nähdyn viestin ja ihmettelin kovasti, kun en muistanut yhtään kirjoittaneeni moista viestiä. Katsoin lähetysaikaa, joka oli tuo sama 0:52 ja rupesin oikeasti pohtimaan, olinko kirjoittanut sen unissani. Jälleen kerran kirjoitin jonkin asiapitoisen viestin johonkin, joskin tällä kertaa paljon lyhyemmän. Tämän jälkeen tulleissa unissa kirjoitin ainakin kaksi viestiä Kuppilaan niin, että edellisten unien viestit olivat vielä tallella, mutta nämä kaksi viimeistä viestiä saattoivat kyllä olla samaakin unta.

Toinen ryhmä sitten koostuikin tapaamisunista, joita näin ainakin kaksi. Ensimmäisessä unessa oli joku iso kesämiitti jossain (ei muistaakseni Jongulla), johon iso joukko kuppilalaisista meni, mutta tonywerner ei ollut miitistä innostunut ja kun mulla, Soppiksella ja Horvathilla ei ollut varaa mennä, niin järjestettiin sitten varjomiitti tonywernerin kämpillä Riihimäellä, jossa sitten ryypättiin. :rofl:

Toisessa unessa sitten oltiin jossain isossa tapaamisessa ulkosalla ja osa otti huikkaa, mutta jostain syystä mulla ei ollut mitään juotavaa ja tähän syyhyn liittyi kellonaika jotenkin niin, että tunnin päästä piti hakea sitä juotavaa tai lähteä johonkin muualle ja sitten joku tarjosi täysin pyytämättä mulle jotain Golden Capin Dry Cideriä, joka maistuikin vähän kuivalta. Otin ensimmäisen huikan suoraan pullosta, kunnes sitten muistin, että ai niin, enhän minä juo suoraan pullon suusta, joten kas, mulla olikin muovimuoki kädessä, josta sitten join sitä siideriä. Tämän unen lopussa sitten juteltiin vielä jotain Fabben kanssa, minkä aiheen muistin vielä aamulla, mutta nyt en enää muista sitä, mutta joku hyvä aihe se kyllä oli.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Näin viime yönä unta, jossa olin lesbo! :shock: Seurustelin ilmeisesti jonkun kilparatsastajanaisen kanssa ja puuhailimme vaikka mitä jossain rakennuksessa ratsastuskilpailujen aikana. :rofl:

Mitähän tämäkin minusta kertoo? :hihi:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä näin viime yönä tosi pönöjä unia. Kahdessa ensimmäisessä unessa olin osana kauhuelokuvia, joiden pääpahana oli Iron Maidenin maskotti Eddie the Head (ei, en edes juuri kuuntele Iron Maidenia). Se ensimmäisen unen elokuva oli myöskin sarjan ensimmäinen ja selvästi se kauhupitoisin, vaikka pari komediallista kohtaakin elokuvasta löytyi ja ainakin minua siinä elokuvan sisällä pelotti valtavasti. Toisessa unessa oltiinkin siirrytty sitten jatko-osaan, joka oli selvästi enemmän komediaa kuin kauhua, mutta toisaalta ihan hauskasti toteutettua sellaista ja näissä unissa tiesin sitten, että se kolmas elokuva olisikin jo sitten täyttä komediaa ja odotin jo, että pääsisin siihen uneen/elokuvaan (saattoi olla, että tiesin unissa niiden olevan unta, en ole varma), mutta ei, kolmantena tulikin jo sitten jotain muuta.

Yhdessä unessa lähdin automatkalle erään isoveljeni kaverin, jota en ole nähnyt kymmeneen vuoteen ja tuskin isovelikään) ja jonkun naisen kanssa (käsitin, että oli vain tuon kaverin ystävä, ei muuta) isoveljen ja tämän avovaimonsa luo, jotka asuivat joko Utsjoella tai Uudessakaupungissa, joka tässä unessa sijaitsi Itä-Suomessa; isoveljeni ei tiennyt, että minäkin olin tulossa, joten toki oli hyvä idea lähteä näillä eväin tuntikausia kestävälle automatkalle :heh: . No, päästyämme melkein perille meidän piti vielä kävellä sellaista pitkiä suoria ja paljon tiukkoja mutkia sisältävää tietä pitkin ja lumihangessa, vaikka tämä kiermulteleva reitti kulkikin välillä niin, että eri suorien välillä olisi ollut vain pari metriä, joten helposti olisi voinut poiketa reitiltä ja mennä sille suoralle, joka oli lähempänä määränpäätä eli isoveljen talolle. Minä teinkin niin, mutta nämä matkatoverini kiersivät koko pitkän reitin alusta loppuun oikaisematta yhtään ja sitten vielä ihmettelivät, miten olin ennen heitä siinä ovella, vaikka mitään näköesteitä ei ollut niin, etteivätkö olisi nähneet minua. Sisällä sitten isoveljeni vaan sanoi mulle, että "Ai sinäkin tulit?" ja sitten jäätiin vaan hengaamaan.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Olin viime yönä nimiPoni Tonin kanssa Belgradissa. En tiedä, miten olimme kumpikin sinne päätyneet. :sorivaan: Me kuitenkin nukuimme jossain hämärässä aulassa, koska meillä ei ollut varaa hotelliin ja meille tarjottiin lapsiprostituoitua, mistä teimme (tai ainakin aioimme tehdä) rikosilmoituksen. Minä kävin jonkun toisen kanssa pikaisella päiväretkellä Madeiralla (kyllä, Euroopan kartta on hallussa) ja purskahdin itkuun nähtyäni moskeijan. Sieltä lähtiessäni totesin, että en ole ehtinyt nähdä kaupunkia lainkaan ja päätin tulla uudestaan joskus Peten kanssa.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

eilen tai toissapäivänä osallistuin kuppilassa keskusteluun pinjansiemenistä ja viime yönä näin unta, että harhailin kotonani ja katsoin keittiössä kaappiin ja siellä oli pinjansiemenpussi joka oli tehty kullasta ja se hohti siellä kaapissa. sitten sen uni loppu. ookoo
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Olen useana yönä löytänyt itseni Helsingistä, Tallberginkadulta (ei aavistustakaan, onko Helsingissä sen nimistä katua). Siellä sijaitsee jokin kauppa, johon minun pitäisi mennä, mutten koskaan mene sinne vaan haahuilen kadulla. Välillä käyn katukyltistä varmistamassa, että kyseessä tosiaan on Tallberginkatu. No, viime yönä hengailin taas siellä ja tarkkailin rakennuksia. Siellä on vanhoja, hienoja kivitaloja, tehdasrakennuksia ja uutuutena kolmikerroksinen, 70- luvun kerrostalo. Tämän talon melkein kaikkien kadunpuoleisten ikkunoiden ikkunalaudoilla oli useita värikkäitä, metrin mittaisia maatuskanukkeja. Kolme ikkunaa oli tyhjillään ja siihenkin löytyi selitys kun eräs talon asukas ilmestyi tyhjästä kertomaan naureskellen, että he ovat yrittäneet saada kaikki mukaan maatuskajuttuun, mutta nämä kolme eivät innostuneet. Sitten minulle tuli yhtäkkiä kiire sieltä pois ja otin taksin satamaan(?). Taksikuski ei löytänyt sinne vaan ajoi mihin sattuu ja taksamittari näytti jo hälyttäviä lukemia. Uni päättyi kuin joku tietokonepeli, minulla ei ollut rahaa maksaa, taksi ei löytänyt perille, kaikki vaan jotenkin hiipui ja game over.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Tallberginkatu löytyy ilmeisesti Ruoholahdesta Helsingistä. :joojoo: Sinne vaan mars!

http://www.directa.fi/reittihaku/Tallbe ... ELSINKI/-/
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Tsekkasin asian ja uskomatonta kyllä, johonkin noille nurkille uneni tapahtumat sijoittuvatkin :shock: . Voin kyllä vannoa, etten eläessäni ole kyseisellä kadulla vieraillut.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19861
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

^Ehkä olet joskus kadunnimen jossakin kartassa tms. nähnyt, ja se on alitajuntaisesti painunut mieleesi. Muutakaan selitystä en keksi.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:shock: Scary shit! Jos sä oot käynyt siellä entisessä elämässäsi? ;)

Mä näin viime yönä aika hilpeää unta. Olin viisuleirillä useiden kuppilalaisten kanssa. :surrur: Huvittavinta oli, että kyseinen leirikeskus mainosti isoin kyltein olevansa se paikka, jossa John Lennon (!) on käynyt rippikoulunsa. :rofl: Ihan Suomessa sitä kuitenkin käsittääkseni oltiin. Tapahtumista en muista erityisemmin, mutta ainakin nimimerkki Violette heitti kanssani tikkaa ja jotkut tyypit telttailivat. :rofl:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33313
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Niinku nyt aina nähdään unia, joissa koirien peräaukosta tulee matoja! :nohyi: Onneksi en muista siitä mitään muuta. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Näin unta, että pelasin tuttujen ihmisten kanssa koripalloa. Unessa oli hidastuksia ja lähikuvia kuin elokuvassa konsanaan ja taustalla soi Apocalyptican Not Strong Enough -kappale. :rok:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Leena »

Näin viime yönä synkän enneunen: Hiukseni leikattiin ja yks hampaani lähti.Voi kauheeta :vollotus: :synkka:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minä taas viime yönä karkasin kotoa ( :mitvit: ) ja varastin veljeni lapsen. Se oli siis ihan tavanomainen pakoilu- ja piilottelu-uneni, paitsi että tällä kertaa minulla oli mukanani varastettu lapsi. Nukuimme hänen kanssaan muun muassa leikkipuistossa kierreliukumäen alla. (Päädyn muuten yllättävän usein pakoilu-unissani nimenomaan leikkipuistoon. :miettii: )
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Viime yönä kuuntelin livenä Mavis Staplesia ja uusinta hittiään "Overies are out". En muista biisistä enää mitään, mutta muistan kyllä mietiskelleeni, miten ydinlausahdus tulisi tulkita (kuvainnollisesti "pois muodista" vai ihan konkreettisesti leikkauksen jälkeen).

Oikeasti en ole koskaan kuullut kyseisen artistin tuotantoa, mutta Hesarissa häntä on mainostettu jo viikkokaupalla.
Kymmenen sientä.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Minä näin unta, että me järjestettiin koulussa tapahtuma, jossa kaikki oppilaat kokkasivat yhtä aikaa pinaattilettuja. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Jos mä nään unia (tai siis muistan niitä tai whatever) niin ne on niin häiriintyneitä että niistä ei muille sovi kertoa! :mrgreen: Ei muuta, jatkakaa. :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Vuonna 2007 näin unta,että Niko Nousiainen voitti BB:een. Niin ei käynyt,mutta tänä vuonna niin tod.näk. käy. :jupinaa:
LOBODA

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16271
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Viime yönä olin jossain koelauluissa keskellä Prisman käytäviä, ja siellä seassa oli myös Latvian JESC-porukka laulamassa ja tanssimassa Viva la Dancea. Hassua muuten, että aika monessa unessa joudun vaihtamaan verkkarit toisiin keskellä ihmisten ilmoja, niin tälläkin kertaa :heh:

Tottakai siellä unessa oli tarjolla myös herkullisia leivoksia :mums:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Sain unessani selville, että hupsistakeikkaa, olen raskaana. Yritin koota ystäviäni yhteen kertoakseni heille uutiset. Päätöksenäni oli kuitenkin tehdä abortti ellei lapsen isällä olisi mitään sitä vastaan. Ja lapsen isä? No sehän oli Melodifestivaleniinkin osallistuva Christian Walz. Taisin heittää unessa myös jonkinlaisen "Wonderchild" aiheisen vitsin. :heh: Lopuksi jäinkin miettimään saakohan herra Walz aiheesta lähettämäni sähköpostiviestin tarpeeksi ajoissa. :draamaa:

Pystyn kyllä erottelemaan mistä nämä kaikki eri osaset ovat uneeni tulleet. Hassua miten niistä koostuukin tuollainen kummallinen sekoitus. :mrgreen: Oli se kuitenkin helpotus aamulla huomata, että en olekaan raskaana. :joojoo:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Näin unta, jossa alussa olin ihan normaalisti kotona, kunnes minut vedettiin jonkinnäköisen videopelin sisään, jossa minun täytyi pelastaa Shrek ennen kuin tämä joutuu Muumien Taikurin käsiin, koska Shrekillä oli jotain mitä Taikuri halusi. En nyt muista mitä. Se oli jännää, juoksentelimme ympärinsä ja hypimme kaikennäköisten välikköjen läpi. Kerran käteni jäi myös jonkun ritilän väliin ja Taikurin kätyrit melkein repivät sen irti. Pääsimme koko pelin läpi, ja sitten palasin taas kotiin ja rupesin tiskaamaan.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mua yritettiin tapaa koko viime yö. Hirveen taitavasti mä väistelin luoteja ja puukkoja. :uujee:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Vastaa Viestiin