Suomi 2011: Paradise Oskar – Da da dam

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa
Lukittu

Paradise Oskar – Da da dam

*****
103
45%
****
53
23%
***
39
17%
**
21
9%
*
14
6%
 
Ääniä yhteensä: 230

Avatar
Salka Valka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Salka Valka »

Daniela kirjoitti: Ja ei ihme jos on huomioitu Ruotsissa, puol ruotsalainen kuin on.
Varmaan yrität vain provosoida, mutta mikäli et, ihan yleissivistyksen vuoksi sinunkin on hyvä tietää, että suomenruotsalaiset ovat ihan täysin suomalaisia; heidän äidinkielensä vain sattuu olemaan ruotsi tai he ovat kaksikielisiä.

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Daniela »

No olkoompa suomalainen, ruotsalainen tai kuka tahansa niin biisi on edelleen tylsä ja mitäänsanomaton. Tuommoista pientä jammailua kitaran kanssa, dam dam vaan. En mä tiä mitä ihmiset tässä oikeasti kuulee?? :kups:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Sen jammailun kitaran kanssa, sen me kuulemme, da da dam. :ihana:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Siitä lähdetään, että tämä on aito, sympaattinen ja suloinen esitys. Karismaa pojalta ei kyllä puutu. Jos minä sanon, että Paradise Oskarilla on lähes yhtä paljon karismaa kuin Alexander Rybakilla, niin se on jo todellakin jotain. :joojoo:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
kutvonen
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 83
Liittynyt: 07 Syys 2006, 19:37
Paikkakunta: pietarsaari

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja kutvonen »

Tämä Oskar on kyllä paras mahdollinen tässä porukassa:) :uujee:

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Oskaria ei paljon näyttänyt kiinnostavan/hetkauttavan voitto. Aika mielenkiintoinen reaktio.

Mutta onnea Saksaan!

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

No, onnea vaan Paradise Oskarille! :tapu: Ei ollut ihan suosikkejani voittajaksi, mutta eiköhän tuo menettele... Kiitos Luojalleni mun, ettei se kamala Father McKenzie sentään voittanut! Se olisi ollut jo liikaa. :draamaa:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
hotdogs
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 11 Touko 2006, 16:55

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja hotdogs »

Finaalipaikasta on turha haaveilla näin heikolla ja tylsällä kappaleella. Ulkomaisilla foorumeillakin Paradise Oskarin voitto sai pääosin aika nihkeät ensireaktiot. Tuhoon tuomittu. Eipähän tarvtse jännittää Suomen puolesta tänä vuonna, jotain positiivista sentäs tässäkin. :)

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

hotdogs kirjoitti:Finaalipaikasta on turha haaveilla näin heikolla ja tylsällä kappaleella. Ulkomaisilla foorumeillakin Paradise Oskarin voitto sai pääosin aika nihkeät ensireaktiot. Tuhoon tuomittu. Eipähän tarvtse jännittää Suomen puolesta tänä vuonna, jotain positiivista sentäs tässäkin. :)
Jokainen superfinaaliin päässyt olisi saanut paskaa niskaansa. Saara: "kauheeta Disney-sontaa!". Oskar:"kauhee Tom Dice kopio!". Ja jos Stala ois päässyt: "kauheeta rokkii, aina ne suomalaiset lähettää näitä!"

Point being, paskaa sataa niskaan riippumatta siitä mitä tästä joukosta lähetettiin

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

BruiseViolet kirjoitti:Oskaria ei paljon näyttänyt kiinnostavan/hetkauttavan voitto. Aika mielenkiintoinen reaktio.
Ai eikö? Tai ehkä se oli varma voitostaan. Tai ainakin sen tuottaja.

Karsinnasta päästyään jatkoon Oskar oli kyllä silmin nähtävästi yllättynyt ja iloinen.

Ja nytkin muistan sen hymyilevänä.

Ja olinko näkevinäni, että Oskar lipoi huuliaan ennen tuloksen julkaisua? Niin kuin sillä olisi ollut kuiva suu (jännityksestä)?

Ainut mikä minua hieman hämmästytti oli se, että Oskar ei näyttänyt tuntevan Viisukuppilaa....

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä olen nyt niin iloinen! :ihana: Ihanaa Axel, Ihana Da Da Dam! <3
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Salka Valka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Salka Valka »

Serduchka kirjoitti:Mä olen nyt niin iloinen! :ihana: Ihanaa Axel, Ihana Da Da Dam! <3
Jag med! :tuuletus: Eipä tarvitse itkeskellä tänä iltana... ;) Lollero! :heh:

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

UsvaAuer kirjoitti:
BruiseViolet kirjoitti:Oskaria ei paljon näyttänyt kiinnostavan/hetkauttavan voitto. Aika mielenkiintoinen reaktio.
Ai eikö? Tai ehkä se oli varma voitostaan. Tai ainakin sen tuottaja.
Eräs ulkomaalainen sanoi että Oskari näytti siltä ettei voisi vähempää kiinnostaa voitto, ja itsekin olin vähän et hei missä aito ilo ja huuma. Who knows, eipä tuolla väliä.

Avatar
Salka Valka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Salka Valka »

BruiseViolet kirjoitti:Oskaria ei paljon näyttänyt kiinnostavan/hetkauttavan voitto. Aika mielenkiintoinen reaktio.
Hei come on, eikös poika seissyt siellä lavalla yksin ilman mitään tukijoukkoja? Mitä sen olis pitänyt tehdä? Lyhistyä polvilleen itkemään ja suutelemaan estradia? :mitvit:

ESC-fani
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 533
Liittynyt: 07 Elo 2010, 00:05
Paikkakunta: Tampere

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja ESC-fani »

Ihan hyvä valinta, vaikkei suosikkini ollutkaan. Tätä ei kuitenkaan tarvitse hävetä kuten viimevuotista edustajaa. Eiköhän tällä finaaliin mennä. Ihan hyvä kappale.
I was in Kyiv 2017

Avatar
kutvonen
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 83
Liittynyt: 07 Syys 2006, 19:37
Paikkakunta: pietarsaari

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja kutvonen »

Mielipiteeni on rekisteröit, äänestein tätä. :voitto:

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Oma suosikkini voitti! Laulu on viehättävä ja personnallinen, vaikka onkin vähän kotikutoisen tuntuinen. Oskar on hirveän sympaattinen esiintyjä. Se, että hän oli kuin viilipytty voitonkin jälkeen, osoittaa, että hän hallitsee tilanteen millä tahansa areenalla.

On aivan ennenaikaista tuomita tämän mahdollisuudet Dusseldorfissa. Eihän tästä artistista tiennyt Suomessakaan kukaan ennen karsintoja. Kaikki suosio - voittoo asti - tuli laulun ja esiintymisen ansiosta. Ei keskiverto eurooppalinen yleisö ole sen kummenpaa kuin suomalainenkaan. Moni Suomen ulkopuoellakin voi tykästyä tähän viehättävään kappaleeseen.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja toivo »

Onneks oli jättänyt ne silmien pyörittelyt pois. :roll:

Avatar
pete-84
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 22 Huhti 2008, 11:44
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja pete-84 »

Varmasti tämä Oskari saattaa olla ihmisenä mukava kaveri, mutta artistina, vähän aneeminen :kuolaus:
Eipä tarvitse tosiaan tänä vuonna(kaan) pelätä että Suomi olisi kärkikahvinoissa saatika voittaisi viisuja :heh:
Ainoa tämän illan biiseistä jonka olisi voinut laittaa ylpeydellä viisuihin, olisi ollut nää kaksi hauskaa dudea (en nyt muista nimee), jotka teki parhaan viisubiisin ever :mrgreen:

Sillä ois tullut pisteitä ja paljon. :peukku:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Voi Suomi sinua taas. Että sitten halutaan varmistaa finaalin ulkopuolelle jääminen kopioimalla edellisvuoden Belgian kisaajaa... :draamaa: On se kivvaa, jännittää jäädäänkö finaalista heittämällä vai jäädäänkö joka tapauksessa finaalista... :hiips:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Pete »

Hyvä Oskar! :peukku: Vaikka biisi ei ykkössuosikkini ollutkaan, niin kelvollinen edustaja meillä on taas kerran. :peukku:

Lycka till Düsseldorf! :huiskut:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

taas kerran konservatiivista ja vaaratonta (silti pikkuisen kuivakkaa ja tylsähköä )
toivon pojulle paljon onnea

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 681
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Hyvä valinta. Tämä tai Saara Aalto oli omissa toiveissani, joten eipä tähän voi olla kuin tyytyväinen. Kaikista edustajista Paradise Oskar iski ensimmäisenä vähän kuin se Heli Kajo viime vuonna. Taistelee ihan tosissaan finaalipaikasta Saksassa, toivotaan että selviää jatkoon, vaikka erä on ehkä hippusen vaikeampi mitä toinen.

Avatar
heimohilse
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 348
Liittynyt: 19 Helmi 2007, 15:23
Paikkakunta: pks

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja heimohilse »

Aika monessa maassa on jo valittu edustaja viisuihin ja täytyy sanoa, että Paradise Oskar on kyllä tällä hetkellä ihan parhaita ellei paras. Norjan musta naislaulaja voi kerätä jonkin verran ääniä, mutta on kuitenkin kysymysmerkki. Suurin osa maista on vielä valitsematta edustajaa, mutta kyllä mä lähtisin jo veikkailemaan, että Paradise Oskar menee Dusseldorfissa finaaliin. Tosin pitäähän se laulu ensin laulaa.

Siihen Axelin stailauksessa mä suosisin kyllä mahdollisimman paljon Axelin itsensä näköistä rentoa lookia. Tässä esimerkki
http://www.youtube.com/watch?v=4gX1-sIq ... re=related

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

Mahtaa tulla esityksen puolesta edullinen reissu tänä vuonna, koskapa Axel mainitsi heti voittonsa jälkeen astuvansa myös Düsseldorfissa lavalle yksin. Se vaatii muuten munaa nuorelta artistilta ottaa koko esitys harteilleen miljoonayleisön edessä.

Nyt kun rahaa ei tarvitse käyttää itse esitykseen, niin pitäisi ehdottomasti panostaa statistiin, joka stailaa esiintyjän kuntoon, sekä ohjaajaan, joka suunnittelee esityksen kameratyöskentelyn. Ne ovat tällaisessa esityksessä tärkeitä seikkoja.
Eurovision all year long!

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 681
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Andyliini kirjoitti:Nyt kun rahaa ei tarvitse käyttää itse esitykseen, niin pitäisi ehdottomasti panostaa statistiin
Toivottavasti sinne ei mitään statisteja lähetetä :rofl:

Itse panostaisin biisin etukäteismarkkinointiin enemmän jos mahdollista ja tarvittaessa Axel voisi käydä kiertämässä etukäteen Euroopassa. Miten mulla on fiilis ja muistikuva, ettei Suomen edustajia markkinoitaisi kovinkaan hyvin etukäteen. Tuohon kannattaisi oikeasti panostaa.

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Komppaan edellisiä. Sekä stailistiin että erityisesti ennakkomarkkinointiin pitäisi nyt panostaa enemmän kuin ennen on tehty. Stailauksen osalta tosin vanhat jäljet myös pelottavat, kun jostain syystä suomalaiset stailausyritykset ovat varsin monta kertaa menneet pahasti pieleen. :apuva: Yliyrittämistä pitää välttää ja pyrkiä korostamaan vähäeleisyyttä, luonnollisuutta ja rentoutta.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

heimohilse kirjoitti:Siihen Axelin stailauksessa mä suosisin kyllä mahdollisimman paljon Axelin itsensä näköistä rentoa lookia. Tässä esimerkki
http://www.youtube.com/watch?v=4gX1-sIq ... re=related
Aivan samaa mieltä. Axelin charmin lähde on (pikku)poikamaisuus ja siitä pitää lähteä. Samalla juuri se tekee eroa siihen Diceen. Joka tosiaan on niin spontaani reaktio niin monella, sellaisellakin jotka katsoo viisuista vaan ne pääkisat puolella silmällä, että varmasti nousee esille. Minusta liivipuku oli ihan epäonnistunut.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Nyt meillä on mielenkiintoinen edustaja Saksaan ja uskon että Oskaria kyllä huomioidaan siellä muiden joukossa. Vaikea sanoa miten Oskar menestyy mutta uskon kyllä finaalipaikkaan. :joojoo:

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Jee, kerrankin mun suosikki voitti! :tuuletus:

Se uusi puku oli vähän yllätys, koska me viisufanithan tietysti muistamme, että Tomppa Dicellä oli lähes samanlainen Oslossa. Kuitenkaan kanssani ohjelmaa katsoneet ystäväni, jotka kuitenkin ovat keskimääräistä tietoisempia viisuasioista minun takiani, eivät muistaneet koko Tomia (mikä on ihme, koska olen hänen faninsa). En siis olisi huolissani, että keskivertokatsoja yhdistää Paradise Oskaria ja Tom Dicea (paitsi ehkä belgialaiset :mrgreen: ).

Esitys oli rento ja kameraan oli hyvin kontaktia. En minä ymmärrä miksi joku sanoisi, että Axel ei olisi ollut iloinen voitosta. Minun mielestäni ainakin hän näytti iloiselta. :joojoo: Kai se vähän riippuu siitä minkälaista riemunpurskahdusta olisi odottanut. Minulle tämän voitto tuli iloisena yllätyksenä, sillä en uskaltanut edes odottaa superfinaalipaikkaa. Onneksi Suomen kansa kuuli oikein. :ihana:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Lukittu