Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Naali »

Margot kirjoitti:Näin unta, että olin vahingossa päässyt eduskuntaan perussuomalaisten ehdokkaana. :shock: Joku oli vaan ilmoittanut mut jonkinlaiseksi täyte-ehdokkaaksi eikä se ollut haitannut mua, koska en kuitenkaan pääsisi. Kun sain tietää valinnasta, olin ihan kauhuissani, koska olisinhan mä voinut kansanedustajaksi ruveta, mutta en perussuomalaisena. Naalille oli käynyt samalla tavalla ja hän totesi, ettei todellakaan aio mennä. :heh:
Vain viikon myöhässä huomaan tämän. En todellakaan aio mennä. Olikohan värvääjä jokin yhteisistä kavereistamme? Kuka tunnustaa? :rofl:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8987
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Näin unta, että olimme luokkaretkellä Vatikaanissa ja minun käskettiin suudella paavia. Paavi näytti niin vastenmieliseltä henkilöltä, joten suutelinkin jotain Neitsyt Marian kuvaa ja annoin sen hänelle.
Qaj.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Meinasin viime yönä ruveta muhinoimaan jonkun Turkka Mastomäen näköisen miehen kanssa. :rofl: Alitajuntani halunnee viestittää minulle jotain tärkeää? :heh:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Viime yön unessani oli joku vampyyri, joka kertoi omistaneensa jonkin kartanon/linnan jo 5-vuotiaana vuonna 1760.

En taas ihan tajua, mistä näitä outoja unia oikein tulee. :shock:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mä putosin tylypahkan katolta maahan ja kuolin, erittäin mukavia unia näen tässä lähiaikoina. Ja sitten tottakai *** kippolalaista JEp.
LOBODA

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Taisin kuorsata ennen heräämistäni, kun unessa oli joulukirkossa, jossa veisattiin oikein huomiotaherättävän komeasti! Virren numero oli 519 tai 520 ja sen oli säveltänyt Uuno Klami.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Rousku kirjoitti: Virren numero oli 519 tai 520 ja sen oli säveltänyt Uuno Klami.
Oliko se On työni, Herra, lahjaasi vai Oi hyvä Jumala :mitvit: :mrgreen:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^No kun se oli jotain joulukirkkoon sopivaa, joten ehkä tapahtumat sijoittuivat jonnekin tulevaisuuteen jolloin virsikirja on taas järjestetty uudelleen. Saattaa olla, että kyseessä oli Klamin Jouluilta ("Taivahalla syttyi juuri" jne.) Joku omasta mielestäni liian simppeli melodia kuitenkin, mutta kirkossa se vedettiin niin reippaasti että silti pidin kuulemastani.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mulla oli viime vuonna ihan friikki uni. Meidän alalle oli valittu uusia opiskelijoita ja mä olin jossain uusien opiskelijoiden bileissä. Yks niistä uusista opiskelijoista istu siinä mun vieressä pyörätuolissa ja se oli siamilainen kaksonen. Sillä oli yhtenevä alaruumis, mutta yläruumis oli jakautunut kahteen osaan eli esim. kaks päätä jne. Toinen niistä päistä oli ihan normaali, mutta toisessa päässä ei ollu ollenkaan silmiä, ainoastaan sellaiset veriset kuopat. Ikään kuin sellanen kuollut ja epämuodostunut puolisko tossa ihmisessä. :eeek: Lisäksi kaikki uudet opiskelijat näytti tosi nuorilta suorastaan ala-asteikäisiltä ja todella ujoilta. Lukuunottamatta paria teiniä, jotka poltti marisätkää ja oli ihan ympärikännissä toisessa huoneessa. Mun unet on jotain ihan parhautta! :rofl:

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Näin viime yönä unta, että eräs tumma naiskuppilalainen pisteli minua puukolla :eeek: Eikä se pistely jäänyt yhteen kertaan, vaan hän jahtasi minua sen puukkonsa kanssa koko yön :shokki:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Näin toissayönä unta, että nimiHurjastelija jee euroviisut oli saanut kaverini poikaystävän pikkusiskon raskaaksi. Sen sain tietää tytön ilmoittaessa sen minulle tullessaan jee euroviisutin talosta minun odottaessa autossa jee euroviisutin talon edessä, että jee euroviisut tulisi kyytiin, sillä minun oli määrä viedä hänet joihinkin hänen sukujuhliin. Sitten jee euroviisut ilmestyi, ja päätti ajaa. Kysyin, osaako hän ajaa tai onko hän ikinä ajanut autoa. Hän vastakysyi, että tarvitseeko sitä muka osata. No, sitten hurjastelimme sinne sukujuhliin päin ja ajoimme kolareita matkalla, mutta jostain syystä ne eivät tehneet autolle eikä nopeudelle mitään. Emme päässeet perille (tai ainakaan minä en päässyt), vaan yhtäkkiä olin jonkun kaverini kämpässä, jossa eräs kuppilalainen oli minun ja monen oman paikkakuntani kaverin seurassa. Olimme harjoittelemassa alkoholisoitumista ja tämä kuppilalainen-joka-jääköön-nimeämättä istui lattialla ja yhtäkkiä halusi kovasti halia minua. No sitten syöksyin hänen päälleen, halasin ja jäin makaamaan hänen viereensä. Sitten yksi poika tuli odottamattomasti makaamaan väliimme. Sitten olimme yhtäkkiä laskemassa koskea koko sakki. Kuolimme. Sitten olin yhtäkkiä ottamassa osaa uintikisoihin, joissa oli pakko uida alasti. En ehtinyt uida kisaa loppuun, kun olinkin jo yhtäkkiä kahden israelilaismiehen kanssa jonkin huvilan terassilla ottamassa aurinkoa. Minusta tuo oli hurjan hassu uni. :)

Viime yönä näin unta eräästä komeasta ex-luokkalaisestani. Hän ei kyllä ole kenenkään muun mielestä komea, ja hänellä on nolon dorkan maine. :heh: Mutta minä olen aina salaa tykännyt. Uni oli kovin sensuelli. Heh. :)
I'm not as think as you drunk I am

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Minä nautin unessani Gerard Jolingin musiikkituotannosta. Jatkoin aamu-unianikin vain sen vuoksi, että halusin discotenhoisen unen jatkuvan. Herätys venähtikin kaksi tuntia pidemmäksi tuolla päätöksellä. :puna:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mulla oli viime yönä menossa herkät hetket vastahakoisen vampyyrin kanssa. :shock: :heh: Olen (ehkä) katsonut liikaa True Bloodia ja Twilightia elämäni aikana...
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Mä näin viime yönä unta, että olin saanu kuviksesta todistukseen numeroksi 2 ja jostain muusta aineesta 1. :heh: Syyski selvisi se, että eräät oppilaat olivat kierrelleet opettajien luona ja kysyneet numerot, jotka sitten veivät sihteerille, mutta yhden heistä käsialasta ei oltu saatu selvää. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Olin viime yön unessani taas kerran mies! :uujee: Ja ilmeisesti olen katsonut liikaa saippuaoopperoita (Salkkareita) viime aikoina... :rofl:

Olin siis nuori mies, nimeltäni ilmeisesti Oskari tai Oskar (mutta EN ollut Paradise Oskar!). Seurustelin tai olin naimisissa jonkun itserakkaan ja epämiellyttävän nuoren naisen kanssa. Naisen nimi saattoi olla Isabella, en ole varma. Hän ei piitannut minun tunteistani yhtään ja häntä kiinnosti vain raha - ilmeisesti hän oli melko rikas, tai sitten minä olin rikas ja hän käytti minun rahojani. Olisin halunnut jättää hänet, koska hän sai minut aina surulliseksi enkä rakastanut häntä tippaakaan, mutta sukulaisemme painostivat meitä pysymään yhdessä. Taisin olla niin tossun alla, etten uskaltanut erota naisesta... Olin ihastunut erääseen toiseen naiseen, jonka nimi ei tullut unessa ilmi. Hän oli pienen lapsen (vauvan) yksinhuoltaja ja hyvä ystäväni. Tapasimme usein, ihan vain ystävyyden merkeissä. Nainen oli myös ihastunut minuun, vaikken sitä varsinaisesti unessa tiennytkään. Hän ei ollut myöntänyt minulle ihastumistaan. Hän ei käsittänyt, miksi olin yhdessä itsekkään Isabellan kanssa, ja hän oli Isabellalle kateellinen ja mustasukkainen. Yhtenä päivänä olin taas surkeana Isabellan oikkujen takia, ja huomatessaan mielialani ihastukseni kysyi minulta: "Johtuuko tämä taas siitä Isabellasta?" Kun en vastannut juuta enkä jaata, ihastukseni loukkaantui ja paineli lapsensa kanssa tiehensä. Myöhemmin olin käymässä nukkumaan, kun ihastukseni yllättäen mönki viereeni ja käpertyi kainalooni...

Olisin todellakin halunnut tietää, miten tämä tarina olisi päättynyt! Harmi, että unet loppuvat aina kesken... Ehkäpä kirjoitan tästä draamasta vielä novellin, niin voin itse keksiä loppuratkaisun? :surrur: Mielestäni tämä oli kaikessa ällöydessään hieno uni. Ja on mahtavaa joskus katsella maailmaa vastakkaisen sukupuolen silmin, vaikka sitten vain unien maailmassa! :mrgreen:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Ilmiselvää Salkkari-kamaa, itsekästä Isabellaa myöten. :rofl: Kirjoita ihmeessä tuosta novelli, tai myy tuo käsikirjoituksena Salkkarien tekijätiimille. :mrgreen:

Mä en muista, olenko koskaan ollut unimaailmassa mies. Yleensä olen ihan oma itseni. :raaps:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä näin taas eroottista unta muinaisesta teinikiima-ajan yläasteihastuksestani. Jo toinen kerta puolen vuoden sisään. :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja OhJami »

Näin unta, että yksi koulumme oppilas kehui luokkatoverini penistä, sille oltiin nimittäin tehty yhdeksän pidennysleikkausta. :shock:

Toi on ehkä oudoin uni minkä oon ikinä nähny. Mistä ihmeestä tollanen tulee edes mun ajatuksiin unessa..
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja entropia »

^ :heh:

Mä näin kans aika outoa unta. Mut erotettiin yliopistosta, koska mä kuljin yliopiston käytävillä liian nopeaa ja paiskoin ovia niin kovaa, että litistin samalla kanssaopiskelijoita. Mä yritin vilpittömästi selittää, että en mä ollu huomannu mitään, kun mulla on aina niin kova vauhti päällä. WTF, taas kerran. :rofl:

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2837
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Viime yönä istuin luennolla, jossa kerrottiin puolueiden toimivan Raamatun mukaan. Mainittiin esimerkiksi kristillisdemokraattien puolueohjelman perustuvan psalmeihin 8 ja 9. :rofl:

En edes ymmärrä politiikasta mitään, entä mistä tuo luento tupsahti? Yliopisto on vielä kaukainen asia.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16265
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

En ole (ainakaan tietoisesti) tehnyt mitään juhannustaikoja mutta viime yön unessani tapasin Mäkkäriä muistuttavassa kahvilassa jonkun nuorukaisen, jonka kanssa aloin seurustella. Tavalliseen tapaan (harmikseni) heräsin juuri silloin kun K18-osuus oli alkamassa. :niinpa:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11626
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja romualdo »

tuossa välissä oli 3-4 päivää että olin ilman mielialalääkkeitä ja silloin näin joka yö unia joita jopa muistin, yksi liittyi kylämme entiseen kouluun, jossa asuin. Muina öinä en muista uniani kun lääkitys on päällä!? mitä tämä nyt sitten merkitsisi...

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Olen pohtinut ja pohtinut, mutta en keksi millään minkä ihmeen takia viimeöisessä Karvinen oli päättänyt mennä Voldemortin kartanoon syömään lasagnea. :miettii:
Raipatirai

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ :rofl: Apua!
Meow cat, please meow back.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Toissa yönä näin taas aivan sairasta unta. Olin liukuportaissa, kun sinne yllättäen ryntäsi joku tyyppi ammuskelemaan! :eeek:

Tämä oli jo toinen ammuskelu-uneni lyhyen ajan sisään... Hieman ennen Oslon ammuskelua näin unta, jossa istuin jossakin rakennuksessa (luultavasti kahvilassa), kun näin äkkiä kadulla jonkun naamioituneen miehen. Mies astui sisälle rakennukseen ja alkoi ammuskella siellä olevia ihmisiä. Itse yritin piiloutua pöydän taakse ja näytellä kuollutta...

Ihan sattumaahan nuo tuollaiset tietysti ovat, mutta...
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Mäkin näin ammuskelu-unta vähän Oslon tapahtumien jälkeen... Voin kertoa, että oli melkoisen ahdistavaa. :/

Sen sijaan viime yönä näkemäni uni oli ihku. Dana International tuli Suomeen nimmarikeikalle ja mä halusin tietysti päästä leidin kanssa myös yhteiskuvaan. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Green-Beece
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 10:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Green-Beece »

^
^


Mäkin näin vähän Oslon tapahtumien jälkeen terrorismi/kouluammuskelupainajaisia, vähän niinkuin Jokelan ja Kauhajoenkin tapahtumien jälkeen... Tosi pelottavaa oikeastaan... :apuva:
If you have a dream, cherish it and pursue the ideals to make that dream a reality, and someday you will achieve all that you dreamed of.
~N

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Minulle tuli viime yönä palautuskehoituspyyntö Lohjan kirjastolta. :niinpa: Oli muka lainattu viime helmikuussa ja nyt napsahti 50 euron sakko. :draamaa:

Hassua miten keskustelu, mistä yksi työkaveri on kotoisin, päätyy uneen tällä tavalla. Tänään taas piti uusia kirjastolainoja välttääkseni isoja sakkoja. :heh: Kaikelle löytyy aina selitys. :tosion:
Raipatirai

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Eikä mäkin näin että hullu ampuja ampu mut mun unessa. Mutta mikään ei voita Paranormal Activity painajaisia.
LOBODA

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Juu-u... Mun unet käy pelottaviksi. :shock: Homoeroottinen uni 4 vuotta nuoremman pojan kanssa... Eeh?
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin