Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin sellaista unta, että Kongo osallistui ilmeisesti tämän vuoden Euroviisuihin Ranskan 1996 sävelmällä Diwanit Bugale. Kappaleen esitti apina, joka räppäsi, eikä kappale näin ollen tainnut olla ollenkaan sellainen kuin se oikeasti on. Se sijoittui semifinaalissaan 7. sijalle, kun Da Da Dam oli sijoittunut 6. sijalle saaden jotain 500 pistettä. :rofl: Kongolle tuli saaliiksi vain jotain 100 pistettä muistaakseni. :shock: Finaalissa Kongon sijoitus oli sama, mutta Suomi oli painunut johonkin 20 hujakoille. :roll:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Olin --evg:n kanssa eräänlaisessa musiikkitapahtumassa, jossa tulisi esiintymään paljon viisuartisteja. Myös riksa[ olisi ilmeisesti ollut paikan päällä, mutta hän oli kadonnut jonnekin. :mrgreen: Seuraavana esiintymisvuorossa oli Paradise Oskar ja me olimme luonnollisesti oikein lähellä lavaa, mutta melko reunassa. Para ilmoitti, että haluaa esiintyä yhdessä Tom Dicen kanssa, mistä minä innostuin kovin paljon, mutta pysyin tyynenä, etten näyttäisi vauhkolta fanilta. Tom ja Para alkoivat molemmat soittaa kitaraa, mutta pian Para otti kitaran olaltaan ja ilmoitti menevänsä mielummin tiirailemaan yleisön hyvännäköisiä tyttöjä. :heh: Sanoin leikilläni --evg:lle, että hän tarkoittaa varmasti meitä ja yllätykseksemme Para kävelikin lavan reunalle, istui alas ja rupesi tuijottamaan meitä. Minulle tuli siitä vaivaantunut olo ja tahdoin myös esittää vaikeasti tavoiteltavaa, joten rupesin puolestani tuijottamaan yhä esiintyvää Tomia. Hän oli selvästi närkästynyt ja tiesin, että hän piti Paran käytöstä täysin epäammattimaisena. :joojoo:

Tämmöistä tällä kertaa. :mrgreen:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Näin unta, että Bakun viisut järjestettiin ilmalaivassa! :shock:
Istuin katsomossa ja pelkäsin koko ajan, pudotaanko milloin alas..

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin unta, jossa suutelin kielareilla erästä miespuolista viisuartistia, jonka nimeä en kyllä kerro. :puna: PS. Sen voin kuitenkin sanoa, että kyseessä ei ole mikään vanha artisti. :joojoo:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16265
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ Se on siis joko itsestäänselvä tai nolostuttava artisti. :heh: Sanamuodon vuoksi epäilen jälkimmäistä. :miettii:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

ESC93 kirjoitti:Sanamuodon vuoksi epäilen jälkimmäistä. :miettii:
Jep. :joojoo: Ainakin minulle tämä on hirveän nolo artisti... Tosin salainen paheeni. :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5367
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Unessani viisuihin piti lähteä uimalla! :shock: Otin urheiluhenkisen veljeni, joka osaa uida pitkiäkin matkoja, matkakumppaniksi. Jotenkin sitä kohta kuitenkin istuimme laivalla ja kerroin hänelle muistoja viisuista 2000.

Viisujen lehdistökeskuksessa juttelin erään merkittävän OGAE-klubin pj:n kanssa ja hän kertoi, että nykyään OGAE-kokouksissa keskustellaan OGAE:n armeijan perustamisesta. Hän kysyi, puhuttiinko vuosikymmenen alkupuolella tästä? No ei todellakaan! :heh: Olin mainita, että silloin kiisteltiin siitä, mitkä klubit saivat kuulua verkostoon ja miten rekisteröidyttäisiin, mutta armeijasta ei mitään... :eiei:

Itse viisumusiikista tai laulajista ei mitään havaintoa :heh:

Avatar
Dana123
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 862
Liittynyt: 23 Touko 2011, 15:13

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Dana123 »

näin unta ,että olin missanut 2012 viisut.
No, I can't even read the news today
cause everything reminds me of yesterday

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37071
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin unta, että kaksi pikkutyttöä lauloivat minulle Kreikan 2011 karsinnoista tutun Hamogela-kappaleen kun olin Ruotsissa tappamassa pieniä tontun näköisiä tyyppejä. :shock: Uneen liittyi myös isäni, joka oli noiden tonttujen hallitsija (hän ujutti ne kimppuuni) sekä facebookin timeline, mutta ne eivät liity viisuihin mitenkään. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Näin unta että Olin edustamassa Suomea vudeon 2016 viisuissa biisillä "What a ?" ja taustalaulajinani : Nanne Grönvall,Dana International,Jari Sillanpää ja Ruslana.Oltiin sijalla 3.pisteillä 201,
HAUSKAA AINAKIN OLI :uujee:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37071
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tää uni oli ihan saakutin outo: Olin jossakin hautausmaalla ystävieni kanssa ja olimme hänen jonkun tutun haudalla ja ystäväni rupesi laulamaan. Kuuntelin häntä loppuun asti ja sitten pyysin, saanko minäkin laulaa jotakin. Hän antoi luvan ja aloin veisata niin saakutin upealla äänellä jotakin The Secret Is Love:n tyylistä, mutta paljon voimakkaampaa balladia. Ääneni oli todella korkea, melkein naiselta kuulostava. Huusin puhtaasti vaikeatkin kohdat ja rupesin itsekin itkemään. Siis unessani. :heh: Lauloin ja lauloin ja lauloin, biisi oli niin kaunis, pahus vie en enää muista sen rytmiä, sillä se oli oikeasti aivan upea kappale! :shock: Laulamisen jälkeen tuli sellainen kauhean onnellinen fiilis.

Nyt ärsyttää, miksein oikeasti osaa laulaa noin hyvin! :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

^ Minäkin näin tässä yksi yö sellasta unta että mulla oli ihan hullun hyvä laulu ääni!

Mutta, näin viime yönä sellaisen unen, ehkä painajaisen jollain tasolla, että olin kertakaikkiaan unohtanut viisut kokonaan! Koko keväänä en ollut tietoinen viisuista ja itse pääkilpailukin jäi näkemättä. Olin aivan hämilläni. Ja kaikkein kauheinta tässä on se ettei se edes harmittanut minua, totesin siskolleni unessa vain että ei nämä viisut minua enää kiinnosta kun unohdin koko jutun! Huh, toivottavasti ei ole enneuni! :eeek:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä näin unta eräästä söpöstä kuppilalaisesta. :ihana:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37071
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Tarkotaksä meitsiä? :uujee: :kaunis:
Meow cat, please meow back.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16265
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Serduchka kirjoitti:Mä näin unta eräästä söpöstä kuppilalaisesta. :ihana:
Niin mäkin! Mut mä paljastan tarkempia tietoja asiasta vasta ensi vuoden puolella. :joojoo: Jännityksentäyteisemppöö. :hihi:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti:Tarkotaksä meitsiä? :uujee: :kaunis:
En. :lohduton:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Näin unta että Nanne Grönvall edustaa Ruotsia Bakussa Håll om mig tyylisellä biisillä,mutta heräsin enne tuloksia :lohduton:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20758
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Olen nähnyt tasan 4 euroviisu-unta :D. Vaan yhden muistan

Näin sellaista unta, että olin siellä haavelaivassa mikä oli Yohannan vuoden 2009 kappaleen taustalla :D. Siellä purjehdin ja näin jopa Yohannan livenä siitä takaanta!! Noh, haaveeksi jää. Ehkä joskus.. En tykkää unien näkemisestä. Jos se on hyvä uni, siinä sitten pettyy kun ei se olekaan totta. Jos se on paha, niin sitten tulee paha mieli.

Semmoinen uni kuitenkin!
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37071
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Tuo kuulosti harvinaisen luovalta unelta. :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20758
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

:mrgreen: Näen hirveän harvoin unia. Kuulisitpa, millaisia ne ovat. Vain universumi on rajana :rofl: Ne ovat ihan sekoja, laidasta laitaan.

Laittelen taas sitten tähän näitä unia jos sattuu harvinaisesti näkemään niitä jokunen yö.. :mrgreen:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Näin viime yönä unta, että olin jossain sivistyneessä tilaisuudessa, jossa oli myös Loreen pukeutuneena MF-esiintymisasuunsa. Menin sitten kysymään, että "Loreen, can I have a hug?" ( :heh: ), ja tottakai sain halin. Ja sitten lätisin siinä kaikki mahdolliset "I loved you in MF, and I can't wait to hear your whole album! I performed My Heart Is Refusing Me i OGAE Finlands julfest, och jag kom på fjärde plats! Jag tycker att du borde ha vunnit MF!" Loreen oli kovin kohtelias ja kiinnostunut puheestani. :heh: Ja kaunis! :kups: Seuraavaksi Loreen kuitenkin meni seurueensa luo, ja siellä hänestä kuoriutui oikea diiva. :draamaa: Seurueen suurin tähti Loreenin jälkeen oli selvästi solariumissa aikaansa viettänyt ja vaaleaa ja hopeaa hiuksiinsa värjäyttänyt nimiVIP Jónsì, jonka luo Loreen kääntyi kaikissa asioissa. Kun tajusin, etten voi ikinä olla yhtä upea Loreenin silmissä kuin Jónsì, harmistuin. Ja sitten uni loppui, ja heräsin 40 minuuttia pommiinnukkuneena. :rofl:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

riksa[ kirjoitti:Seurueen suurin tähti Loreenin jälkeen oli selvästi solariumissa aikaansa viettänyt ja vaaleaa ja hopeaa hiuksiinsa värjäyttänyt nimiVIP Jónsì, jonka luo Loreen kääntyi kaikissa asioissa. Kun tajusin, etten voi ikinä olla yhtä upea Loreenin silmissä kuin Jónsì, harmistuin. Ja sitten uni loppui, ja heräsin 40 minuuttia pommiinnukkuneena. :rofl:
Apua! :repeilee: Kuolin nyt mielikuvalle nimiVIP-Jönskästä :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Unessani Suomea edusti Maria Järvenhelmi (jos joku ei tiedä, niin näyttelijä, tekee myös laulukeikkaa bändin kanssa + esiintynyt rapkollektiivi Notkean Rotan Meno-Anuna). Asu kokovalkoinen, hiukset punervan oranssit, kappaletta en muista :sorivaan:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 473
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TS »

Näin viime yönä unta, jossa edustin Suomea viisuissa kappaleella, joka oli kuin kopio Andreas Lundstedtin "Aldrig aldrig" -kappaleesta, mutta latinovaikuttein höystettynä. :rofl:
Kappale laulettiin jollain ihme kielellä ja se oli masentava kuin mikä. Mietin, ettei tällä kappaleella ainakaan voiteta euroviisuja. :heh:

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1653
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Näin unta että Suomen euroviisukarsinnan voitti Pekka Haavisto :mitvit:

Parina yönä olen katsellut painajaisia, joissa unohdan aloittaa viisujen katsomisen, tai digiboksi sekoaa. Toisena näistä öistä Loreen aloitti oman seminsä, mutta kappaleen nimeksi oli vaihdettu "You and I" :rofl:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Minä olin viime yönä yksi Venäjän mummoista :) Esitimme kappaleen, ja se olikin diskaamisen johdosta aivan eri kuin tuo nykyinen. Se oli joku ihme laahaava ja huono rap-biisi :shock: Muistan, että häpesin lavalla, sillä tiesin ihmisten olevan pettyneitä.

On mullakin unia :roll:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Aancon kirjoitti:Minä olin viime yönä yksi Venäjän mummoista :)
:repeilee: Kiitos päivän piristyksestä! :rofl:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Viime yönä kohtasin Jedwardit jonkun tapahtuman bäkkärillä ilmeisesti. Menin poikia tervehtimään ja heidän mielestään oli hauskaa alkaa leikkisästi hakata päätäni ovenkarmiin. :shock: Tästä suuttuneena pidin heille pitkän puhuttelun, mutta he vain hyppivät ympäriinsä kuin apinat. :draamaa:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Aancon kirjoitti:Minä olin viime yönä yksi Venäjän mummoista :) Esitimme kappaleen, ja se olikin diskaamisen johdosta aivan eri kuin tuo nykyinen. Se oli joku ihme laahaava ja huono rap-biisi :shock: Muistan, että häpesin lavalla, sillä tiesin ihmisten olevan pettyneitä.
Tämän haluaisin nähdä :rofl:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Aancon kirjoitti:Minä olin viime yönä yksi Venäjän mummoista :) Esitimme kappaleen, ja se olikin diskaamisen johdosta aivan eri kuin tuo nykyinen. Se oli joku ihme laahaava ja huono rap-biisi :shock: Muistan, että häpesin lavalla, sillä tiesin ihmisten olevan pettyneitä.
Aancon-mummo olisi varmasti hehkeä.. :rofl:
Piggybank kirjoitti:Viime yönä kohtasin Jedwardit jonkun tapahtuman bäkkärillä ilmeisesti. Menin poikia tervehtimään ja heidän mielestään oli hauskaa alkaa leikkisästi hakata päätäni ovenkarmiin. :shock: Tästä suuttuneena pidin heille pitkän puhuttelun, mutta he vain hyppivät ympäriinsä kuin apinat. :draamaa:
Tuhmat pojat! :shock: Tosin toi apinan lailla ympäriinsä hyppely ei paljon todellisuudesta eroa. :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Vastaa Viestiin