Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina (Out of love)

Euroviisut 2012 Bakussa
Lukittu

Nina Zilli – L'amore è femmina

*****
43
37%
****
35
30%
***
27
23%
**
6
5%
*
5
4%
 
Ääniä yhteensä: 116

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Albin »

:vollotus: Just joo, sain päivitettyä Per sempren puntarini kolmoseksi viiden tähden viisuksi :roll:

Tämä uusi tuntuu näin aluksi aika kylmältä ja muutenkin ottaa päähän nämä vaihdokit joten päivitystä luvassa puntarissani Italian kohdalla eikä ainakaan parempaan päin :jupinaa:

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Leo »

No voi ei :lohduton: Olisi se Per sempre ollut enemmän minun makuuni. Ei tämäkään huono ole, mutta vaatii totuttelemista. Olen tänään kuunnellut sen verran monesti Marie Serneholtin Salt ´n´Pepper -melloehdokasta, että samantyyliset bum-bum-bumit ja melodiakulut tulivat jännästi mieleen tätä Nina Zillin viisuakin kuunnellessa.
Ja kun vaihtamisen makuun on nyt päästy, niin kuunnellaan, katsellaan, mikä se Italian lopullinen valinta sinne Bakuun tuleekaan olemaan :heh:

Nisan24
Siemailija
Siemailija
Viestit: 165
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 14:34
Paikkakunta: Suomi

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Nisan24 »

Hyvä että vaihtoivat Para sempren! Se oli niin unettava, että ei tullut kertaakaan kuunneltua ihan loppuun asti kun kyllästytti niin. Tässä on jo enemmän ytyä, vaikka aika tavanomainen sävellys onkin, mutta sentään jotakin.. :joojoo:
Live that you might find the answers,
Love and life will give you chances.
From your flaws learn to forgive
You can't know before you live.

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Tyhmä veto Italialta. Pudottivat huippuviisun. Tällaista se on, kun aletaan laskelmoida voitosta ja siitä mikähän mistäkin eniten ääniä keräisi.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Albin »

Nisan24 kirjoitti:Hyvä että vaihtoivat Para sempren! Se oli niin unettava, että ei tullut kertaakaan kuunneltua ihan loppuun asti kun kyllästytti niin. Tässä on jo enemmän ytyä, vaikka aika tavanomainen sävellys onkin, mutta sentään jotakin.. :joojoo:
Kyllä jokainen kappale kannattaa kuunnella loppuun asti; varsinkin jos mottona on:

Live that you might find the answers,
Love and life will give you chances.
From your flaws learn to forgive
You can't know before you live.

:)

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2178
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Vaikka tykkäsinkin Per semprestä niin tämä on ehkä jopa parempi. Per sempre vaati useamman kuuntelukerran, jotta kappaleeseen pääsi mukaan ja sen hienouden ymmärsi. tämä on menevä ja mieleenpainuvampi ralli, joka heti kahden kuuntelukerran jälkeen jäi mieleen. vahvat neljä tähteä näin aluksi :surrur:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
terorero
Siemailija
Siemailija
Viestit: 108
Liittynyt: 16 Touko 2007, 00:57
Paikkakunta: Manse
Viesti:

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja terorero »

Mielenkiintoinen vaihto... Tosin en valita, koska kyllä tämä on parempi kuin Per sempre. Onko tässä kuitenkin jotain samaa kun Italian viime vuoden biisissä? Taidan vaan kuulla omiani... :mrgreen:
Ja tällä hetkellä soi Ive - Sunlight
http://www.youtube.com/watch?v=ddYWdN-iQMU

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

terorero kirjoitti:Mielenkiintoinen vaihto... Tosin en valita, koska kyllä tämä on parempi kuin Per sempre. Onko tässä kuitenkin jotain samaa kun Italian viime vuoden biisissä? Taidan vaan kuulla omiani... :mrgreen:
Mulle tuli samanlainen fiilis.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3744
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Zera »

Päivän paras uutinen tämä vaihdos :uujee: Mahtava kappale tämä L´amore é femmina, viisi tähteä. Kerrankin muuten vaihtoivat parempaan, vaikka ei Per sempressä mitään vikaa toki ollut, pidin siitäkin.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Vaikka ruotsalaiset ovat osaksi olleet asialla, niin ei tästä kyllä ruotsalaisuutta pahemmin tunnista mielestäni. :miettii:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Sahara
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 427
Liittynyt: 23 Touko 2006, 09:57
Paikkakunta: Kreikka

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Sahara »

Mä olen kuunnellut tän nyt viisi kertaa putkeen - aivan upea!!!
Ja kivaa jamaicalaista juttua (mitä lie) siellä välissä...

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Leonardo kirjoitti:Ei tämäkään ollenkaan huono ole, vaikka Per sempre olikin vielä enemmän minun makuuni. Enemmän ärsyttävät vaihtaminen ylipäätään ja se, että taas yhden maan edustussävelmän takana on ruotsalaisia säveltäjiä. Olen suuri Ruotsin ja ruotsin ystävä, mutta viisuympyröissä ruotsalaisia säveltäjiä alkaa olla jo liian monessa maassa.
Näinpä. :joojoo: Tykkäsin enemmän Per Semprestä, mutta ei tääkään nyt ihan toivoton ole. :miettii: Tulee vähän mieleen Saksan Miss Kiss Kiss Bang. Kolme tähteä aluksi.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Okei saatiin Italia takaisin, mutta ei italialaista musiikkia. San Marinokin lähtee kisaan saksalaisbiisillä.
Ihme, jos tuo ruotslaisinvaasio ei tule tänä keväänä puheenaiheeksi naapuriäänestyksen tapaan ja vaatimuksia sääntöuudistukseen varmaan kuullaan.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Oli säveltäjä kuka tahansa, kyllähän tämä biisi on selvästi italialaistyylinen - jopa liian italialainen mun makuun! :draamaa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Niin ja G:sonista on kieltämättä kehkeytynyt jo melkein uskottava espanjalaissäveltäjä. :joojoo:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Aancon kirjoitti:Oli säveltäjä kuka tahansa, kyllähän tämä biisi on selvästi italialaistyylinen - jopa liian italialainen mun makuun! :draamaa:
Minustakin tämä on ihan italialainen kappale. :joojoo:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tykkäsin tosi paljon Per semprestä, mutta oikeastaan tästäkin.

En kyllä ihan tajua miksi vaihdettiin, onhan näisttä vähän eroa, ehkä se Per Sempre oli iskelmällisempi ja tämä nopeampi ja enemmän retrosti svengaava, mutta molemmat ovat niin samaa, että vähän turhaa ... en oikein tiedä saavutetaanko tällä mitään lisää mitä Per Semprellä ei olisi saavutettu.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6604
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Per sempre oli aivan uskomaton upea biisi, on edelleen! En tajua miksi se piti vaihtaa tähän rallliin. Onneksi tämäkään ei ole mikään kamala, ehdottomasti tämän vuoden parhaimmistoa, mutta ei niin kirkkaasti mitä Per sempre. Sinne viiden tähden biisien loppu päähän, ei paljon siis valittamista. *****

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Huomaan kaipaavani Per Sempreä. :lohduton: Vaikka en tätäkään huonona pidä, harmittelen varmasti tämän esityksen aikana, että tässä piti olla Per Sempre. :aivanmaassa:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Vaihdoksesta johtuva järkytys on laantunut, nyt olen alkanut jo vähän tykkäämään kappaleesta.
Love shine a light

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2429
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja jamira »

mpappa kirjoitti:Vaihdoksesta johtuva järkytys on laantunut, nyt olen alkanut jo vähän tykkäämään kappaleesta.
:samaamielta:

Olin aluksi kauheasti vastaan mutta kyllä tämäkin on tosi hyvä kappale, noussee ehkä jopa heikkoon viiteen tähteen :joojoo: Mutta mutta Per Sempre oli silti parempi eikä tämä kappale ihan yllä samaan puntarissani kun puntarikolmosenani ollut Per Sempre.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Albin »

jamira kirjoitti:
mpappa kirjoitti:Vaihdoksesta johtuva järkytys on laantunut, nyt olen alkanut jo vähän tykkäämään kappaleesta.
:samaamielta:

Olin aluksi kauheasti vastaan mutta kyllä tämäkin on tosi hyvä kappale, noussee ehkä jopa heikkoon viiteen tähteen :joojoo: Mutta mutta Per Sempre oli silti parempi eikä tämä kappale ihan yllä samaan puntarissani kun puntarikolmosenani ollut Per Sempre.
Tunnistan itseni kevään ensimmäiseksi luontoääneksi


Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja mpappa »

^ :heh:
Love shine a light

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Täytyy sanoa, että vaikka ensin Per Sempren vaihtuminen tähän oli pettymys, on tämä iskenyt nyt aika tehokkaasti - bum bum - tajuntaani. Olen kuunnellut monta kertaa ja jäänyt koukkuun, soi parhaillaankin päässäni. Viiden tähden kipale tämäkin. :joojoo:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7317
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ei näin Italia!! :eiei: Olen niin vihainen tästä kappaleen vaihdosta :jupinaa: :jupinaa:. Per sempre kun on todella hyvä kappale verrattuna tähän. Ei tämä nyt mua oikein säväytä & lisäksi tämä ei ole kauhean kaksinen kappale olekaan. Heikot kolme tähteä. Samalla Italia putosi puntarillani aika tavalla alaspäin.
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Kyllähän tämä uusikin biisi nousee koko ajan puntarissa lähelle kärkeä, vaikka olin ja olen vieläkin vihainen tästä
vaihdoksesta. Tää uus biisi on oikeesti tosi hyvä ja toivoisin sille kyllä menestystä, mutta kyllä Per Sempre vain oli paljon parempi! Siinä oli sellaista voimaa ja jotain ihanuutta joka vetosi muhun.. Onneksi sentään esittäjä pysyi ja kai tämä lauletaan Italiaksi Bakussa, hope so :pliis:

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

'
Meikä pitää tästä biisistä :joojoo:
Tämän vuoden parhaimmistoa.
Raikas, vauhdikas, iskevä kappale.
Paljonkin parempi kuin Per Sempre ja parempi kuin se Italian viime vuoden viisu, jota en juuri koskaan pystynyt kuuntelemaan edes loppuun asti :mrgreen:

'

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Kiitos Italia! <3 Saattaa jopa nousta top 10! :peukku: Menevä ja tempoisa! Ehdottomasti italian kieli tekee vaikutuksen! :joojoo:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Luin muuten jostain kommenteista, että biisi oli vaihdettu sen takia, että Per Sempren lyhentämisessä olisi ollut vaikeuksia. Ei kyllä ole mitään käryä, pitääkö paikkaansa. :mitvit:

EDIT:
Tsekkasin lyriikat, eivätkä ne olleetkaan niin kuraa, kuin olin olettanut. Olen jotenkin heikkona tähän biisiin. En silti nosta tätä neljään tähteen, koska mulla on "yllättäen" pieni ongelma artistin imagon kanssa. (Vähän turhan halvalla mennään täälläkin.) Toivon silti, että tähän tulee ok lavashow. Saattaa olla erittäinkin kova menestyjä Bakussa.
Viimeksi muokannut JuliaS, 20 Maalis 2012, 20:11. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Italia 2012: Nina Zilli – L'amore è femmina

Viesti Kirjoittaja Albin »

-kaitsu87- kirjoitti:Ei näin Italia!! :eiei: Olen niin vihainen tästä kappaleen vaihdosta :jupinaa: :jupinaa:. Per sempre kun on todella hyvä kappale verrattuna tähän. Ei tämä nyt mua oikein säväytä & lisäksi tämä ei ole kauhean kaksinen kappale olekaan. Heikot kolme tähteä. Samalla Italia putosi puntarillani aika tavalla alaspäin.
Yhdyn tähän viestiin. Tähdet tippuivat viidestä kolmeen. Silti Italia puntarini 11. (olen niin kriittinen) :kups:

Lukittu