Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä haluaisin sen vinyylilevysoittimen, jonka saa kytkettyä suoraan tietokoneeseen ja voi muuttaa vinyylit mp-kolmosiksi... Lisäksi tarvitsisin Rimakauhua ja rakkautta sarjan viidennen kauden ja Indiana Jones trilogia dvd-paketin  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

UFOPOLI kirjoitti:  
  Tein tänään noin maailman parhaita ostoksia. 
:megafoni:  KERRO JO MITÄ OSTIT !!! 
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Fabrizio kirjoitti: :megafoni:   KERRO JO MITÄ OSTIT !!! 
Nyt kerron :joojoo:  Oli hyvä idea panna emakkovaroitus, sillä jo tänään päivällä mietin, kirjoittaisinko sittenkään, mutta muistin, etten voi olla enää kirjoittamattakaan. Uskaltauduin nimittäin eilen pitkästä aikaa erääseen suosikkivaatehtimoistani. Uskaltamisen suurin este oli luonnollisesti ollut, että moinen reissu päättyy yleensä finansiaalisesti hieman huonosti.

Jo lähestyessäni näin kaukaa näyteikkunassa takin, joka oli jotakuinkin kuin yhdistelmä parhaista takeistani. Tiesin kuitenkin, etten tosiaankaan tarvinnut sellaista, joten päätin tutkia, mitä muuta olisi tarjolla. Ensin löysin aivan ihanat housut, jotka sopivat täysin uuteen tyyliini. Niitä, kuten useimpia liikkeen luomuksista, oli vain yksi kappale, joka ilmoitti kokonsa ainoastaan jollain mystisellä ranskalaisella asteikolla. Omistaja kuitenkin arveli, että se voisi hyvinkin olla sopiva.

Seuraavaksi löysin hienon paidan, joka sopi loistavasti housujen kanssa, ja päätin kokeilla sitäkin, sillä eihän sovittaminen mitään maksaisi. En kuitenkaan saanut silmiäni irti myöskään takista ikkunassa. Sain kuulla senkin olevan ainoa laatuaan. Omistaja totesi varoittavaan sävyyn: "Moni jätkä on siitä haaveillut, mutta kukaan ei ole mahtunut..." Ajattelin kuitenkin kokeilla onneani varmuuden vuoksi.

Sovituskopissa, tai tarkemmin ottaen takahuoneessa, jonne omistaja vei minut sovituskoppien ollessa täynnä, olinhan jo aikanaan ollut ko. liikkeen historiallinen ensimmäinen virallinen kanta-asiakas :draamaa:, totesin kaikkien kolmen vaatekappaleen olevan kuin mittojen mukaan tehdyt. Varsinkaan niin hyvin istuvia housuja ei monesti elämässään löydä. Tämän lisäksi myös niiden keskinäinen synergia oli ilmeinen.

En suorastaan voinut muuta kuin ostaa kaikki, vaikka lompakkoon korttiin tulikin syvä lovi. Järkeilin, että kun löytää niin hyvin tyyliinsä sopivia vaatteita, ne pitää poimia talteen, sillä etsimällä sellaisia ei löydä. Toisaalta selittelin myös ajankohdan olevan sopiva, sillä pääsen heti käyttämään ostoksiani viikonlopun bändipromokuvaussessiossa, mitä toisaalta oli myös syytä juhlistaa. Nyt sitten köyhäillään loppuvuosi, mutta ainakin sen voi tehdä tyylikkäästi :mrgreen:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

tonywerner kirjoitti: Mä haluaisin sen vinyylilevysoittimen, jonka saa kytkettyä suoraan tietokoneeseen ja voi muuttaa vinyylit mp-kolmosiksi...
Tässäkin taloudessa joku haaveilee moisesta. :heh: Mullahan on hyllyssäni tällä hetkellä peräti yksi vinyyli. :heh: :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

UFOPOLI kirjoitti:Järkeilin, että kun löytää niin hyvin tyyliinsä sopivia vaatteita, ne pitää poimia talteen, sillä etsimällä sellaisia ei löydä.
Oikea asenne. Tuo on yksi parhaista selityksistä liian kalliisiin vaateostoksiin. :joojoo:
What color is your life?

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Jónжì kirjoitti: Mullahan on hyllyssäni tällä hetkellä peräti yksi vinyyli. :heh: :heh:
Noku halvalla sai, niin pitihän se Kylie ostaa. :ylppis: :heh:

Huomenna alkaa tosiaan Hullut päivät, mutta mulla on tosi vähän rahaa tällä hetkellä ensi maanantain palkkapäivään saakka... Kiitos kuuluu Sokoksen 3+1 päiville, joilta piti ostaa Iittalan Teemoista, Bionicleistä ja tiskiräteistä lähtien kaiken maailman halpaa kamaa, etenkin kun satuin jostain syystä olemaan aina paikalla shokkivarttien aikaan. :mrgreen: Vielä kun viikonloppuna olisi tarkoitus laittaa rahaa jonkin verran kurkusta alas 104-vuotissynttäreillä, niin ei hennois ostaa nyt mitään. No levylaarit pitää kyllä käydä silti selaamassa, syön sitten viikon puuroa... :hiips: :puna:
Keep your head high above the water

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ja torstaina alkaa Anttilan keskusvaraston tyhjennysmyynti. MIKS OI MIKS mulla ei oo rahaa  :niinpa:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Margot kirjoitti: Tuo on yksi parhaista selityksistä liian kalliisiin vaateostoksiin. :joojoo:
Raportista oli unohtunut kaksi muutakin hyvää lisäselitystä. Ensinnäkin omistaja kehui tyylitajuani, sillä kyseiset housut ovat kuulemmat hänen itsensäkin suosikkeja ja hän käyttää niitä nimenomaan samaisen takin kanssa. Toisekseen sain koko potista varsin huomattavan alennuksen.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

tonywerner kirjoitti:
Mä haluaisin sen vinyylilevysoittimen, jonka saa kytkettyä suoraan tietokoneeseen ja voi muuttaa vinyylit mp-kolmosiksi... Lisäksi tarvitsisin Rimakauhua ja rakkautta sarjan viidennen kauden ja Indiana Jones trilogia dvd-paketin  :joojoo:
Ihan samiksii  :surrur:!! Kaks viimeksimainittua mulla jo tosin on, enkä ilman vois elää.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

kwak kirjoitti: Bionicleistä
:shock:

Hesarissa ainakin mainostettiin Anttilan Keskaripäiviä alkavaksi jo tänään, ja eilen kovalla vauhdilla jo vetelivät keltaisia kelmuja laatikkopinojen päälle. :joojoo:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Voi apua... mua ei ne Stockan hullut päivät kiinnosta mutta ilmeisesti Anttilaan keskaripäiville pitää suunnata. :surrur:
Raipatirai

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Joo, just tuli mainos, jossa kerrotaan tyhjennyspäiviksi 10.-20.10. Tänään siis voi jo mennä apajille. :joojoo:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Näinpä tuli. <3 Pitää leffapuolta hieman tarkistaakin taas sieltä.  :p
Raipatirai

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Jvvv kirjoitti:
kwak kirjoitti: Bionicleistä
:shock:
Jommalle kummalle pikkuveljelle joululahjaksi. :joojoo: Ei itselleni. :heh:
Keep your head high above the water

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

No sitä minäkin. Ne on nimittäin ihan turhia. Ei veljet vaan Bioniclesit.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

UFOPOLI kirjoitti:
Margot kirjoitti: Tuo on yksi parhaista selityksistä liian kalliisiin vaateostoksiin. :joojoo:
Raportista oli unohtunut kaksi muutakin hyvää lisäselitystä. Ensinnäkin omistaja kehui tyylitajuani, sillä kyseiset housut ovat kuulemmat hänen itsensäkin suosikkeja ja hän käyttää niitä nimenomaan samaisen takin kanssa. Toisekseen sain koko potista varsin huomattavan alennuksen.
Mä kykenen helposti Ufiksen kaltaiseen suoritukseen, mutta ei mulle kukaan mitään lisäaleja koskaan anna. :( Eikä vaatteet varmaan näytä yhtä täydellisiltä mun päällä. :(

Mutta täysi ymmärrys Ufolle siis täältä. Tässä asiassa. Et ilmeisesti ole halukas paljastamaan tämän super-extra-wonder-shopin nimeä? Ja parempi niin, krooninen vararikko muutenkin. :puna:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

barbarossa kirjoitti: Mä kykenen helposti Ufiksen kaltaiseen suoritukseen, mutta ei mulle kukaan mitään lisäaleja koskaan anna. :(
Aika harvinaistahan se on, mutta onnistuu, jos on oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
barbarossa kirjoitti: Mutta täysi ymmärrys Ufolle siis täältä. Tässä asiassa.
Hyvä tarkennus :heh:
barbarossa kirjoitti: Et ilmeisesti ole halukas paljastamaan tämän super-extra-wonder-shopin nimeä? Ja parempi niin, krooninen vararikko muutenkin. :puna:
En tiedä, kuinka paljon sillä tiedolla tekisitkään, jollet ole päättänyt ruveta käyttämään miesten vaatteita :shock:

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Kirotut tarjouspäivät! :niinpa:

Muutama single ja pitkäsoitto alehintaan, pari uutuuslevyä, muutama dvd alehintaan, suklaata, paistinpannu, jauhelihaa... No, kerrankos sitä. :puna:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

UFOPOLI kirjoitti: En tiedä, kuinka paljon sillä tiedolla tekisitkään, jollet ole päättänyt ruveta käyttämään miesten vaatteita :shock:
:draamaa:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

tonywerner kirjoitti:
Mä haluaisin sen vinyylilevysoittimen, jonka saa kytkettyä suoraan tietokoneeseen ja voi muuttaa vinyylit mp-kolmosiksi... Lisäksi tarvitsisin Rimakauhua ja rakkautta sarjan viidennen kauden ja Indiana Jones trilogia dvd-paketin  :joojoo:
Kamalan kallis tuo USB-levari Stockalla :shock: Niitähän saa paljon halvemmalla, Play.comissakin 116 Euroo.

Play.com
Hello Hi!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Hoh, hoijaa, mua ei saa päästää mihinkään kauppaan rahojen kanssa. Eilisen ja tän päivän saldona on uudet silmälasit (no, ne oli oikeasti tarpeen), kaksi puolihametta, tunika ja 4 elokuvaa sekä tulipunainen pehmopiru  :mrgreen:.  Vaatteet ja pehmolelu on kirpparilta, joten niiden hinta ei onneksi kamalasti kirpaissut. Elokuvista kaksi on alesta (28 päivää myöhemmin ja Astronautin vaimo), mutta kaksi täysihintaisia (Babel ja Pant's Labyrinth). Oli vaan pakko saada.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Hullut päivät on kyllä tosiaan hullut päivät... Ihan hulluna porukkaa joka paikassa Stockalla! :shock: Jonoja oli liukuportaille, sovituskoppeihin ja kassoille. Ensi kerralla en todellakaan ainakaan mene keskiviikkona. :eiei: Yritin shoppailla hillitysti, mutta silti mukaan tarttui 3 levyä (Celine Dionia, Carole Kingiä ja Madonnaa), ex-Jugoslavian alueen iso tiekartta (kätevä Serbian reissua ajatellen) sekä hauska paita lauantain juhliin. :D
Keep your head high above the water

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Levylaarit oli kyllä Hulliksilla kuraa - samat levyt 6,90€ joita saa Anttilasta 3kpl/20€. Enkä jaksanut jonottaa Paholainen pukeutuu Pradaan takia, vielä.

Ja niitä kwakin Bioniclejakin oli Anttilassa 4,95€ (norm. 12,95), joitakin paketteja.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Bioniclet oli Sokoksella silloin 5e/kpl. Voi ei, menetin 0,05 euroa! :draamaa:

Miksi noilla on muuten noin tyhmä nimi, jota yksikään suomalainen lapsi ei osaa lausua oikein? :/ Ei kukaan sano [bai'anikl], vaan [pionikle].
Keep your head high above the water

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

kwak kirjoitti: Miksi noilla on muuten noin tyhmä nimi, jota yksikään suomalainen lapsi ei osaa lausua oikein? :/ Ei kukaan sano [bai'anikl], vaan [pionikle].
Usko tai älä, mietin joskus samaa. Sitten selvisi, että se on koostettu sanoista "biological" ja "chronicle". Onhan ne sellaisia orgaanisen ja... historiallisen näköisiä.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

^Mulla ei ole aavistustakaan, mitä noi on, mutta tulen tänne iloitsemaan, kun Hulluilla päivillä oli pitkään himoitsemani viinilasit tarjouksessa, joten sain niitä nyt 8 kappaletta 30 euroa normaalihintaa halvemmalla. :tapu:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tää löysi Anttilasta talvikengät viidellätoista eurolla, sekä kolme kahdensadan pumpulipuikon rasiaa puolellatoista eurolla. Ei paha  :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Tää on ostanut viimeisen kahden viikon aikana kymmenen... tai oikeastaan yhdeksän ja puoli King-filmatisointia, kun yksi leffoista on Firestarterin jatko-osa. Eilen löysin kauan hamuamani Langolieerit (tai kuten se on tyhmästi suomennettu: Ajan valtiaat) ja tänään löysin sitten tuon Tukikohdasta tehdyn minisarjan. Nämä kaksi olen halunnut vaikka kuinka kauan. Toivottavasti Langolieerit ei petä leffaversiona. Seuraavana etsimällä etsin sitten Desperationin. Tää leffahulluus on ihanaa. <3
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kävin tänään kirpputorilla ja ihmettelin korkeita hintoja, joita ihmiset laittavat tuotteille.  :shock: Esimerkiksi joku todella vanha peliohjain oli 3 euroa, vaikka varmaan 10 eurolla saa jo ihan hyvän ja nykyaikaisen kaupasta. Sitten monet takit olivat 30-40 euroa, samalla hinnalla saa myös kaupasta ihan uuden. Itse ainakin, kun olen vienyt kirppikselle tavaraa, olen laittanut niihin sellaiset hinnat, että ne varmasti lähtevät pois. En ole koskaan yrittänytkään tienata kirppiksellä rahaa.

Mutta asiaan, löysin kirppikseltä kuitenkin kaksi hienoa lautasta 50 senttiä kappale.  :heh: Laitoin niihin kukkia.  :rakas:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Etpä ole Weewa ainoa joka noita nykyhintoja on ihmetellyt. Musta ihmisten käsitys kirpparihinnoista on täysin kateissa.  :roll: Sitten samat kalliit takit on aina siellä roikkumassa.
Raipatirai

Vastaa Viestiin