Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

En mäkään paljon lahjoja osta, tuolle pojanpojalle tietty, lapset kun kumminkin niistä ilahtuvat. Omalle pojalle myös jotain ja sitten äidille ja siskolle sekä parille ystävälle. Ja koiranhoitajalle, sille ostin Frendien tokan tuotantokauden  :mrgreen:.

Ai niin shoppailun mä miniällekin jotain ja sen koiralle  :joojoo:. Ja omille karvajaloille toki myös.

Kamala, mähän oon ostanutkin paljon lahjoja  :uujee: .
Viimeksi muokannut Hazel, 16 Joulu 2007, 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Äidille ja siskolle on mulla joululahjat ostettuna. Tosin kuolaan tota äitini lahjaa itselleni. :kuolaus: Paula Koivuniemeä (ei ikävä kyllä timantti -levy) :rakas:
Raipatirai

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Olipas turha ihmispaljous joululahjailuun, mutta aikalailla kaikki tuli kuitenkin hankittua. Ystävät jo tietävät että meidän lahjarahat menevät jokaisen nimissä kodittomille eläimille, joulumarkkinoilta ostin vain kortit kaikille. Siipan kanssa järkeiltiin ettei henkilökohtaisiakaan lahjoja osteta lainkaan, sen sijaan pari pakettia ikäänkuin koko perheelle, ja nuo onnistui tänään haalia. Samoin kuin kummipojalle & sukulaisten ja ystävien pienemmille lapsille paketit. Ehdottoman kovat sellaiset.

Lahjojen hankkiminen ja antaminen on mukavaa silloin, kun on oikea ajatus mitä haluaa antaa.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja minnie »

Ostin eilen joululahjoja ja paketoin osan jo. Ostan vielä siskoille lahjat...kunhan tietäis mitä. :miettii: Ostin kotiini hyasintin ja toin porukoille joulutähden.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mulla on vielä pari pakettia hankkimatta.  Viime shoppailulla mahdoin olla näky, kun siinä ohimennessäni huomasin, että oli myytävänä parin euron puuvarrellisia Suomi-lippuja. Niissä luki minun silmissäni "Kiiruna-rekvisiitta" ja olikin sit ihan pakko testauttaa lipun heilautusliikehdintää, ennen ostopäätöstäni  :heh: Sain mä pari pitempää katsetta osakseni, mutta who cares, kun halvalla sai...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

En edelleenkään pidä jouluun niin usein liittyvästä ns. pakkolahjonta-ajatuksesta, enkä yleensä ostakaan lahjan lahjaa, mutta aion hankkia täältä Brysselistä ainakin pari lahjaa 5-vuotiaalle siskonpojalleni, koska menen aattona siskoni perheen luokse jouluaterialle. Tämän lisäksi ostanen monta suklaarasiaa siskon perheelle ja exän perheelle (jos jotain huolivat), mutta ne ovatkin lähinnä Belgiantuliaisia. :mrgreen: Ehkä ostan itselleni vielä jotain ihania hyväntuoksuisia suihkugeelejä ja/tai shampoita "lahjaksi", siskollekin voisi jonkun kivan hankkia jos löydän.

Viime viikolla ostin itselleni joululahjaksi Rantanplan-pehmolelun. :ihana:

Onko kenelläkään vinkkejä, mitä 5-vuotiaalle pojalle voisi ostaa lahjaksi? Ainakin aion hankkia jonkun dinosaurus-pehmolelun ja koottavan dinosauruksen luurangon, poika kun tykkää dinoista. Selvästi tullut tätiinsä. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Kuka taas osaa neuvoo mua. Mitä ostaa isälle, joka muka ei koskaan tarvii mitään ja halua mitään.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Meidän perheessä nuo ongelmat on ratkaistu jo ajat sitten sillä, ettei osteta lahjoja aikuisille. Lapsille ne ovat toki tärkeitä, mutta aikuiset eivät ihan oikeasti yleensäkään tarvitse mitään, ja jos tarvitsevat, osaavat ostaa itse itselleen oikeanlaiset tavarat.

Mutta meidän perhe onkin pakanaperhe jolle joulun juhliminen ei ole kovinkaan merkityksellistä. :miettii:

Anteeksi, musta ei nyt ollut apua. :hiips: Tykkääkö isäsi lukea? Voisit ostaa hänelle jonkun kirjan. Mutta jos hän ei tosiaankaan halua mitään niin olisiko mahdollista kunnioittaa sitä toivetta?
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Olin juuri kävelyllä ystäväni kanssa joka yritti ehdottaa vaikka mitä. Mun isä ei oikeen lue kirjoja, eikä harrasta mitään. Eli pitää varmaan kääntyy taas vaatepuolelle. Joskin sekin on tosi vaikea ala.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ate »

Violette kirjoitti: Onko kenelläkään vinkkejä, mitä 5-vuotiaalle pojalle voisi ostaa lahjaksi?
Mä ostin 4-vuotiaalle kummipojalleni legoja. Ja 8-vuotiaalle veljen pojalle. Ja 3-vuotiaalle veljen pojalle. Legot on kivoja :uujee:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Legot on kivoja ja hyvä lahja aina, koska lähes kaikki pojat ja tytötkin tykkäävät niistä rakennella  :joojoo:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tuo on kyllä hyvä idea! Minkäköhänlaisia legoja sille sitten ostaisi, en tiedä onko sillä vielä minkälaista kokoelmaa. :raaps:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ate kirjoitti:
Violette kirjoitti: Onko kenelläkään vinkkejä, mitä 5-vuotiaalle pojalle voisi ostaa lahjaksi?
Mä ostin 4-vuotiaalle kummipojalleni legoja. Ja 8-vuotiaalle veljen pojalle. Ja 3-vuotiaalle veljen pojalle. Legot on kivoja
Minäkin ostan 7-vuotiaalle kummipojalleni legoja  :joojoo:
Violette kirjoitti: Tuo on kyllä hyvä idea! Minkäköhänlaisia legoja sille sitten ostaisi, en tiedä onko sillä vielä minkälaista kokoelmaa.
Osta sellainen, jolla voi leikkiä itsenäisesti - ilman, että tarvitsee olla ennalta muuta kokoelmaa  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kosti-71 kirjoitti: Kuka taas osaa neuvoo mua. Mitä ostaa isälle, joka muka ei koskaan tarvii mitään ja halua mitään.
Miten niin "muka"... Jos hän ei ihan oikeasti tarvii eikä halua mitään  :eiei:
Minäkään en tarvitse enkä halua mitään - ja vaivaannun, jos joku ostaa minulle jonkun lahjan (paitsi pupu  :heh:).

Osta pullo hyvää konjakkia  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Kosti-71 kirjoitti: Olin juuri kävelyllä ystäväni kanssa joka yritti ehdottaa vaikka mitä. Mun isä ei oikeen lue kirjoja, eikä harrasta mitään. Eli pitää varmaan kääntyy taas vaatepuolelle. Joskin sekin on tosi vaikea ala.
Onko isäsi viisufani? Jos ei, niin käännytä se!

Itse olen faijalle ostanut perinteisesti kirjan. Kumma kyllä ostin mitä ostin, niin samaa huttua tulee ostettua sitten seuraavana vuonna. Faija nimittäin sai vuosittain uusimman Arto Paasilinnan joko a) syntymäpäivälahjaksi (elokuu), b) isänpäivälahjaksi tai c) joululahjaksi. Nykyään kun perheenjäsenet asuvat hujan hajan siellä täällä, ei faijan synttäreitä/isänpäivää juuri olla juhlistettu. Jouluna sen sijaan minä olen kyseisen kirjan saanut sille hommata viimeisen viiden vuoden ajan. Pari vuotta sitten kyllästyin siihen ennalta-arvattavaan ostokseen ja ajattelin yllättää toisella kirjailijalla, Ilkka Remeksellä. En tiennyt lukiko sitä, mutta kun oli pakettinsa avannut, niin kertoi lukeneensa kaikki Remekset. Onnistunut lahja? Kyllä, mutta nyt tää tilanne on se, että tänäkin vuonna faija saa sekä Remestä että Paasilinnaa. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Margot kirjoitti: Samixii. :surrur: Paitsi etten mää kyllä osta pupulle, vaan Kloddelle. :heh:
En minäkään vaan possulle. Muuten sama.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Tänään oli Anttilassa tarjous "osta 4 lelua tai peliä, maksa 3" tämän yhden päivän ajan, joten päätettiin itikan kanssa sijoittaa lautapeleihin. Niitä tulee kuitenkin pelattua jonkin verran eikä niitä omana kovin montaa löydy. Otettiin vanhoista tutuista Monopoly ja Menolippu Eurooppa ja uusista kokeiluun Taistelu Roomasta ja Portobello Market. Tuo jälkimmäisin tuli jo tänään testattua ja vaikutti tosi kivalta! :peukku: Harmi, että Riskit oli jo loppunut... Siellä oli vaan jotain Transformers Riskejä, ei ehkä kiinnosta. :niinpa:

Lautapelit! :tuuletus:
Keep your head high above the water

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kimble meille kaikille, ja Disney Prinsessat -vaal.punainen froteepyyhe pikku prinsessalle. :) NetAnttilasta. Pitäs tulla jouluksi.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin H&M:stä itselleni viidellä eurolla mustan hihattoman t-paidan. Vähän motivaatiota punttisaleiluun. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Ostin sunnuntaina kaupoista kaikenlaista. Tampereen musiikista kitaranhihnan, Tietoasemalta langattoman reitittimen ja ionisaattorilla varustetun hiustenkuivaajan.

Ehkä kätevin noista ostoksista oli viimeisin. Ainakin kun vertaa vanhaan fööniin.

[img width=280 height=280]http://www.obhnordica.fi/Files/Billeder ... 78_jpg.jpg[/img]
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ostin UFFilta Tommy Hilfigerin farkut 16 eurolla. Aattelin etsiä jotkut edulliset farkut, koska tällä hetkellä melkein kaikki mun housut on joko liian suuria tai liian pieniä. Olin ihan varma, etten nirsona ja omituisen mallisena takuulla löydä mitään, koska en ole pitkään aikaan löytänyt. Mut sit onnisti. Farkut on kivat, sopivan kokoiset, halvat ja ekologiset, kun ovat käytetyt. Takataskut on vähän turhan pienet näin leveäpeppuiselle, mutta muuten on hienot. :joojoo:

Edit: Ai niin, ostin myös hoitoainetta. Ja Klodden kaa ostettiin yhdessä semmoiset muovikorit, jotta meidän miljoonat tukkatuotteet ei enää lentele pesukoneen päältä sen taakse. Voin kertoa, et kahden pitkätukkaisen talous on jännitystä (ja irtohiuksia) täynnä. :heh:
Viimeksi muokannut Margot, 20 Joulu 2007, 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What color is your life?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ostin tänään kuusi dvd:tä - en siis kuusidvd:tä, jossa lapset tanssivat koko dvd:n ajan kuusen ympärillä - , Ristikkovuosi 2008 -kirjasen mutsille, Karvis-kirjasen pikkubroidille (kun ei se pannahinen suostu lukemaan oikeata kirjallisuutta) sekä vauvakirjan siskolle, joka synnyttää tuossa vuodenvaihteen jälkeen. Isoveljelle lahjan ostaminen oli siinä ja siinä, kun se saattaa olla lähtenyt mutsilta jo ennen kuin ehdin sinne. Lähinnä sen vuoksi ostinkin sille Vuoden parhaat vitsit 2008 -kirjan ja jos ehtii lähtemään mutsilta ennen kuin minä olen siellä, pidän sen itselläni :mrgreen: .

Lisäksi tuli ostettua itselleni noiden dvd:iden lisäksi muutakin mukavaa: uusi moppi ja imuri! Kyllähän sitä itseään välillä pitää hemmotella! :mrgreen:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Kävin tänään ensimmäistä kertaa ikinä Ikeassa. :uujee: Mukaan tarttui ruokapöydäksi musta klaffipöytä, jonka saa kätevästi suurennettua tarpeen tullen puolella, 2 taitettavaa mustaa tuolia sille, 2 pussilakanasettiä ja ruokailuvälineille kuivausteline, ja koko hoito maksoi vain 80e. :shock: En ehkä kestä sitä, miten halpaa tuolla voi olla... Harmi, että mun pönöyden takia siellä kiertelyyn jäi aikaa vain n. tunti, joten kaikkea tarvittavaa en ehtinyt hamstrata. Pitää välipäivinä piipahtaa siellä uudestaan. :joojoo:
Keep your head high above the water

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Alennusmyynnit ei nähtävästi sovi mulle. Hirveesti tuli ostettua vaikka mitä, mutta niitä alennuksessa olevia tuotteita ei juurikaan. Tai no, yhdestä tuotteesta sain alennusta Plussa-kortilla, niin osaa siitä sanoa, oliko se juuri alennusmyynteihin alennettu hinta. DVD-ostoksistakin ei osaa sanoa juuri, onko ne vasta nyt alennettu, vai olivatko ostamani leffat juuri sellaisia leffoja, jotka ovat aina alennuksessa. Joka tapauksessa leffojen (+ yhden tv-sarjan) lisäksi tuli ostettua:

Kuulokkeet, vanhoista kuulokkeista toisen kuulokkeen pehmuste revennyt, joten tälle oli tarvetta. (24,90e)
Tyyny, Familon Ultra Plus. Tajusin viime yönä, että tarvitsen uuden tyynyn, joten tuli sitten ostettua sellainen hintaan 15,90e (normaali hinta ilman Plussa-korttia 19,90e).
Hanskat. Vanhat hanskat olivat käymässä todellakin vanhoiksi ja uusille siten tarvetta. 12,90e tuli noista pulitettua.

DVD-ostokset kerrottakoon toisaalla. :)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minäkin ostin tänään vain tuotteita, jotka eivät olleet alennuksessa.

Ostin klo 14.16 Kajaanin Prismasta 15,90 € maksaneen suihkuverhon, jossa on sinisiä epäsymmetrisiä ovaalirenkaita. Verhon leveys on 180 senttimetriä ja pituus on 200 senttimetriä. Tuote on vedenkestävä. :rofl: Lisäksi ostin suihkuverhon renkaita, jotka maksoivat 2,50 €. Niitä on 12 kappaletta, ne ovat valkoisia ja merkiltään Spirella (Fashion for bathrooms :heh:). Pelkään niiden olevan liian pieniä mahtumaan suihkuverholleni varatun suihkuverhotangon ympärille. :/ Lisäksi sain ostettua vessaani sinisen Habilux-maton, jonka hinta oli 8,50 €. Siihen ei ole painettu kuvioita.

Yhteensä nämä kaikki ostokset maksoivat 26,90 €, ja maksoin ne jouluaattona mummoltani joululahjaksi saamallani 50 euron setelillä. Takaisin sain ihan oikein (hyvä kassaneiti!) 23,10 €. Verojen osuus tästä 26,90 euron summasta oli 4,85 €. Kassalla näytin S-etukorttiani, joka on rinnakkainen vanhempieni kortin kanssa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Pete, eikö noin tarkat jutut kuulukaan tajuttoman uskomattomiin juttuihin?  :raaps:

Pete:  :hali:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja minnie »

Vaihdoin pukin Helmille (4v.) tuoman sisustusvalosarjan toiseen: läpinäkyvät sydämet, niitä 10kpl. Laitoin 1,50 päälle, koska ne olivat eri valmistajan, kalliimmat. Muut valosarjat -paitsi nämä- olivatkin sitten ale hintaan.

Ostin Hempalle vielä Tuhkimo-tarravihon. Norm.hintainen sekin. Sekä silmäsalmiakkia.
:)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Jee, perinteinen shoppailuretki Turkuun. Cd-ostokset kirjoitan asianmukaiseen ketjuun, mutta muut tänne.

Ostin postikortin, jossa on Will Turner. :kuolaus: Ostin liilat rintsikat alennuksella. Ostin vyön, jossa on glitteriä ja tähtiä. Ostin H&M:n poikien osastolta T-paidan ja kaulakorun. On jokseenkin surullista, että poikien vaatteet sopivat tyyliini parhaiten. :heh:
What color is your life?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

JukkaV kirjoitti: Pete, eikö noin tarkat jutut kuulukaan tajuttoman uskomattomiin juttuihin?  :raaps:
Ostoksissani ei ollut mitään tajutonta, joten en usko niiden siihen ketjuun kuuluvan. :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Löysin eilen alennusmyynneistä farkut 5:llä eurolla  :eeek: Mukaan tarttui myös hame, toiset farkut, jakku ja kotihousut.  :tuuletus:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Vastaa Viestiin