Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Peten avattaresta tuttu miekkonen saapui tänään kotiini Super Mario Bros. 2:n muodossa. Hinta oli aika suolainen: 50 euroa, mutta kyllähän se nyt piti hommata, kun silmiin osui pelikaupassa. Lisäksi ostin tällaisen:

Kuva

Hintaa kertyi 15 euroa.

Lisäksi tuli ostettu The Royal Philharmonic Orchestra plays ABBA Classic -cd:n sekä DJ Bobon World in motion.

Eikä ostokset tähän jääneet. Ostettua tuli myös pari Aku Ankkaa, joissa molemmissa Don Rosan tarina tai sen alku: Kolmen Caballeron paluu ja ja se unimatka Roopen menneisyyteen -juttu. Jälkimmäinen saattaa tosin ollakin jo, mutta kun en ollut varma, korjasin talteen.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

The_Sipi kirjoitti:Peten avattaresta tuttu miekkonen saapui tänään kotiini Super Mario Bros. 2:n muodossa.
Oih! :ihana:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Ikeasta tarttui mukaan kolmea erilaista verhokangasta, kaksi säilytyslokerikkoa ja käsipyyhkeitä. Urheilukaupasta löytyi lenkkarit ja huppari ja sitten Tarjoustalosta pölyhuisku ja lasinpesuainetta autoa varten.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Löysin JC:stä erittäin mieluisan valkoisen paidan. :tapu: Ihan erityylinen kuin aikaisemmat paitani. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Ohoh, Pete vaihtaa tyyliä. Mun shoppailu on jäissä, koska valuuttavarannot ovat lähes pakkasen puolella... mutta eiköhän sitä kaikennäköistä shoppailtavaa taas ilmene, kun tulee rahaa. :draamaa:

Itse asiassa olen huomannut sellaisen ilmiön, että kun ei ole rahaa, ja päättää pitää itsensä muiden kuin ruokakauppojen ulkopuolella, huomaakin yllättäen, että ei tarvitse mitään. Auta armias, jos erehtyy johonkin shoppailukeskukseen, johan shoppailuvietti ottaa vallan ja taluttaa narussa. (sori en halua olla ilonpilaaja)
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Mä shoppailin itselleni keittiöjakkaran, nyt yletän vihdoin laittamaan lamput kattoon ja verhot ikkunaan. :uujee:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jokunen aika sitten ostin uuden lämpimän syystakin ja tänään ostin hiusväriaineen (luonnonvaalea kultatuhka). Yli kaksi vuotta omalla värillä alkoi jo kyllästyttää. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kävin Ikeassa. :heh: Tosin tein vain yhden impulssiostoksen ja kaikki muut olivat sellaisia asioita, joita olin lähtenytkin hakemaan. Rahaa meni ihastuttavan vähän.

- aluslakana
- paistinpannu
- kaksi lasipurkkia (Droppar)
- hyllylokerikko aterimille
- piirakkavuoka ja irtopohjavuoka (impulssiostos)

Valitettavasti en löytänyt kaipaamaani lankalokeroa hyllyyn roikkumaan. :eiei:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Määkin lähden kohta fillaroittemaan kohti Iiiiik-keaa, tarkoituksena hankkia oranssinkiiltävät sivuverhot olkkariin. Samalla vois syödä lihapullat ja hankkia ruotsalaista näkkileipää.

Sarjassamme myyjän-aktiivisuus-palkitaan: pyöriskelin eilen Jumbon Stokkan parhvyymipuolella, ja iloinen myyjä tulee silmiin vetoavasti tapittaen kysymään: päivää, kuinka voin auttaa? Olin lentää selälleni noin palvelevasta otteesta. Sopertaen sain suustani käkästyä: joo... eli katselen tässä vain näitä tuoksuja. Minkätyyppistä tuoksua olet hakemassa? Ehkä jotain sellaista kirpeätä, raikasta, sitrusmaista... aaah, no siinä tapauksessa Kenzon Eau on mielekkäin, koska siinä on eniten sitrusta. No sitten lappuun tujaus ja kun oli niin hyvvee, niin kämmeneenkin. Joo, mä otan tän. Oli siinä keksustelussa muutakin, mutta tiivistän vähän. Palvelu oli niin asiallisen ystävällistä ja asiantuntevaa, että puteli tuli ostettua, vaikka olin tosiaan "ihan vain" katselemassa!
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Kävin Akateemisessa ostamassa matkaoppaita (San Francisco, Tokio) ensi viikoa varten. Myyjä yritti kovasti tyrkyttää Hullujen päivien tarjouskarttoja erinäisin argumentein, joista "paras" oli: "Entä sitten kun harrastaa yöelämää ja pitää raahata kirjaa joka paikkaan? Eikö kevyt kartta olisi kätevämpi?" Vastasin ykskantaan: "Kannan aina kassia." Siihen ei täti saanut enää sanaa suustaan :rofl:

Lisäksi ostin Hakaniemen hallin suutarilta kenkämaaleja, joitse tarkoitus olisi elvyttää muutamat kuluneet yksilöt.

Lopuksi kävin vielä muuannessa hienosto-vaateputiikissa, josta taannoin hankin elämäni toistaiseksi kalleimmat housut. Housujen hienouteen kuului, ettei niiden hankkiminen ollut vain hetkellinen, yksinkertainen toimenpide, vaan jopa ostoprosessi on persoonallinen, pitkällinen elämys, sillä olen sittemmin vieraillut ko. putiikissa kohta kymmenen kertaa samojen housujen johdosta. Kaikki alkoi ensipesusta, jossa housujen väri, siitä huolimatta, että noudatin tarkkaan pesuohjeita, muuttui. Vein ne takaisin, minkä jälkeen liikkeen omistaja viikoittain teki niille kaikkia erilaisia toimenpiteitä, kunnes lopulta olin tyytyväinen. Tämän jälkeen toki huomasin, että ne olivat prosessin aikana päässeet kutistumaan. Nyt ne ovat sitten pidennytettävinä :heh:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Stephen Kingin Just after sunset tuli hommattua tuossa joku aika sitten. Novellikokoelmampoo! :uujee:

Tänään sitten shoppasin itselleni uudet farkut. 4-5 peräkkäiset Basic-farkut. Hintaa se sama tuttu 30 euroa (tai euron alle). :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Conductor »

Suomalaisen kirjakaupan alen loppurysäyksestä löysin Anna Muurisen Euroviisut - Kisastudion käsikirjan hintaan 3.50€

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Selectedin liikkeet on mulle vaarallisia paikkoja, koska niissä päädyin aina ylittämään budjettitavoitteeni. Eilen mukaan päätyi kaulahuivi ja kauluspaita.

Lisäksi poistuessani sovituskopista viereisen kopin virolaisittain suomea korostava nainen pyysi minua arvostelemaan asukokonaisuutensa. Annoin myönteisen arvion, jonka jälkeen nainen pyysi vielä jäämään jotta voisin arvostella myös seuraavan asukokonaisuuden. Ilmeisesti myyjät eivät olleet tuolloin liikkeessä kovin läsnä.

Iloitsen toki siitä, että ilmeisesti näytän omaavan jonkinlaista makuauktoriteettia. :uujee:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Sokoksella olisi ollut todella monta hienoa paitaa, mutta en vaan millään raski ostaa paitaa, joka maksaa 69 euroa. :eiei:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Osta pois, jos saat hyvän paidan ja joka on miellyttävä päällä ja jota käytät suunnilleen aina, se kannattaa! :joojoo:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostinkin sitten tänään Kappahlista kaksi paitaa yhteishintaan 49,90 €. :mrgreen: Oikea hinta olisi ollut 59,90, mutta sain jostakin syystä 10 euroa alennnusta. ??? :uujee:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mainiot Kossin Porta Pro -kuulokkeeni sanoivat sopimuksensa irti, joten päivän tutkimisen jälkeen marssin Stockmannille ja haa, siellä oli tornillinen Sennheiserin kuulokkeita ja pulmana se, että sieltä tuli jotain yleistä musaa. Kysyin myyjältä, että onko mitenkään mahdollista kuunnella joitain näistä kuulokkeista kytkettynä omaan mp3-soittimeen, johon myyjä, että onnistuu: hän ruuvasi näppärästi pylvään auki, otti soittimeni yhteispiuhaan ja jokaisesta noin 8 eri kuulokemallista kuului oma valitsemani musiikki! :uujee:

Mitä loistavaa palvelua! Suorastaan asiakkaan hemmottelua! Sain kaikessa rauhassa testailla eri kuulokkeita! :ihana: Ostin DJ-kuulokkeet: Sennheiser HD 205. Eipähän kuulu junassa toisten pölötys tai puhelimeen kailotus! Mukavat bassot ja kirkas diskantti! Ja onpahan kaiken lisäksi komeet luurit! :uujee:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Olen jo pidemmän aikaa haaveillut sellaisesta pyöräilytakista, joka olisi tuulen- ja vedenpitävä mutta kuitenkin hengittävä sekä niin paksu, ettei sen alle tarvitsisi pakata kymmentä kerrosta muuta tavaraa. Useimmat tähän tarkoitukseen tarkoitetut tuotteet täyttävät kaksi ensimmäistä ehtoa mutteivät kolmatta, sillä yleisesti ajatellaan, että pyöräilijä pyöräillessään generoi riittävästi lämpöä pitääkseen itsensä lämpimänä. Tavanomainen suositus onkin, että liikkeelle lähtiessä kuuluukin olla hieman kylmä. Jos kuitenkin sattuu olemaan tällainen jääsankari (tai -morsian) kuin minä, tuon ohjeen noudattaminen johtaa vain kylmettymiseen.

Olin todennut, ettei oikeanlaista takkia ainakaan pyöräliikkeestä löydy. Urheilukauppojenkaan valikoimat eivät vakuuttaneet, kunnes tajusin etsiytyä Stadiumiin, jossa vaihtoehtoja oli vaikka kuinka (ainakin sen jälkeen, kun olin vastannut myöntävästi myyjän kysymykseen "Saako se maksaa?"). Valitsin Salomonin monikäyttötakin, joka vaikutti paitsi lämpimältä, myös kätevältä, koska sitä voi käyttää joko kahtena erillisenä tai yhtenä isona takkina. Kallis se toki oli (250 tms. €) mutta toivottavasti pitkäikäinen.

Myyjä kysyi (ilmeisen rutiininomaisesti), olinko vailla muuta, mihin totesin, että voisin samalla katsella toppatakkeja, joiden olin huomannut olevan yli 50%:n alennuksessa. Myyjän ilme oli kiinnostava, kun lompsin suoraa päätä takkirivistön luo ja nappasin mukaan ensimmäisen käteen osuneen (jota olin käynyt hetki sitten sovittamassa, mutta tätä hän ei tokikaan tiennyt). Sysäsin takin myyjän syliin toisen päälle ja pyysin viemään molemmat kassalle odottamaan sillä välin kun sovittaisin villapaitoja, joita tarttuikin mukaan pari, sekä pipo.

Lastatessani tavaroita kassalle kerroin myyjälle (eri yksilö), että minulle pitäisi olla takkeja siellä odottamassa. Taas sain osakseni kiinnostavan ilmeen. "No niinpä on, pari takkia", hän lopulta totesi ymmärrettyään, mistä oli kysymys. Tunsin itseni sillä hetkellä aika ostomaanikoksi, mutta muistutin itseäni, että jokainen ostamistani kohteista oli tarpeellinen käyttöesine, jollaista olin tarvinnutkin (paitsi ehkä jälkimmäinen takki (mutta se oli niin halpa...)), enkä ollut esimerkiksi ostanut yhtään kassia tai kenkää, mikä on yleinen riski.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Onnistuin löytämään kaksi asiaa, joita olen etsinyt jo kauan ja jotka auttavat myös pikkujouluajan
pukeutumisessa. :uujee: Ostin H&M:ltä pitkät helmet, joissa on läpinäkyviä helmiä, joiden toinen puoli on värjätty hopealla. Oikeastaan haluaisin kokonaan läpinäkyvät, mutta sopivia ei ole tullut vastaan. Aloitin myös mummoutumisen ostamalla KappAhlista punaisen kimaltelevan boleron. Nyt saan juhla/bilepukeutumiseen helposti jotain punaista, sehän on lempivärini. :surrur:
What color is your life?

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ostin itselleni tallentavan digiboksin. <3 Siihen meni melkein kaikki säästöni, mutta ostos oli sen arvoinen. Sitten ostin myös pyörääni lampun, että näen ajaa talvella pimeässä. :mrgreen:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Ei sais olla kertomatta Boksin merkkiä ja mallia. :heh: Lamppukin hyvä, sillä poliisi sakottaa lamputtomia.

Itse ostin erään asusteen pikkujouluja varten. 5 kauppaa myi ensin eioota tai eioositäväriätä, mutta Sokos ei pettänyt taaskaan.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Uudet kengät ostin 30 euron hintaan! :uujee:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6375
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja mariah »

kahdet saappaat piikkikoroil :surrur: yhteensä 60e ;) top-10 hesan keskustas. ihania kenkiä halvalla. joskus niitä myydään myös 20e tai 10e per kengät. suosittelen :peukku: myös tosi hyviä farkkuja ja paitoja :peukku:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Klodvig kirjoitti:Ei sais olla kertomatta Boksin merkkiä ja mallia.
Boksi on Finnsatin FSH2500CX, jota en voi kyllä kehua vielä yhden illan kokeilun perusteella. :niinpa: Pitäisköhän tämä kirjoitus siirtää tekniikka ketjuun. :miettii: Sapetuksiin jo laitoinkin, että boksi on kaatunut tänään ainakin neljä kertaa, sitten koetallennukset ovat epäonnistuneet ja välillä kuva häviää. Jos tuo temppuilu ei lopu pian, niin käyn vaihtamassa laitteen. :niinpa:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Weewa kirjoitti:Jos tuo temppuilu ei lopu pian, niin käyn vaihtamassa laitteen. :niinpa:
Voit myös koittaa päivittää boksin ohjelmiston, jos uskallat. Finnsatin sivulla on ohjeet ja uudet ohjelmistoversiot, uusin julkaistu on 1.3.8. http://www.finnsat.tv/ohjelmistot-fsh2500pvr.html
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ok, kiitos vinkistä. Täytyy huomenna tutkia lisää tuota boksia ja tehdä ehkä tuo päivitys. :miettii:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

UFOPOLI kirjoitti: Lopuksi kävin vielä muuannessa hienosto-vaateputiikissa, josta taannoin hankin elämäni toistaiseksi kalleimmat housut. Housujen hienouteen kuului, ettei niiden hankkiminen ollut vain hetkellinen, yksinkertainen toimenpide, vaan jopa ostoprosessi on persoonallinen, pitkällinen elämys, sillä olen sittemmin vieraillut ko. putiikissa kohta kymmenen kertaa samojen housujen johdosta. Vein ne takaisin, minkä jälkeen liikkeen omistaja viikoittain teki niille kaikkia erilaisia toimenpiteitä, kunnes lopulta olin tyytyväinen.
Kerro toki liikkeen nimi, että mekin pääsemme nauttimaan hyvästä palvelusta ja laadukkaista tuotteista... :joojoo:
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Cyrano kirjoitti:Kerro toki liikkeen nimi, että mekin pääsemme nauttimaan hyvästä palvelusta ja laadukkaista tuotteista... :joojoo:
Toki kerron: Sirus, Kampin keskuuden toisessa kerroksessa.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

mariah1979 kirjoitti:kahdet saappaat piikkikoroil :surrur: yhteensä 60e ;) top-10 hesan keskustas. ihania kenkiä halvalla. joskus niitä myydään myös 20e tai 10e per kengät. suosittelen :peukku: myös tosi hyviä farkkuja ja paitoja :peukku:
Missä tuo liike tarkemmin ottaen sijaitsee? Voisin mennä käymään kun seuraavan kerran pääkaupunkiin saavun.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

mariah1979 kirjoitti:kahdet saappaat piikkikoroil :surrur:
Uuh :vonkaus:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vastaa Viestiin