Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Shoppasin hammaslääkärireissun päätteeksi ompelukoneen. Kaikki paikka-asiat siis kerralla kuntoon, myös vaatteissa! Olin ajatellut huollettua käytettyä rautarunkoista konetta, mutta myyjäsetä onnistui kauppaamaan upouuden. Olen niin väsynyt vertaamaan ja valitsemaan, että lankesin tarjoukseen. Haluaisin ulkoistaa shoppailuni shoppailuassistentille, kuka perustaisi sellaista palvelua välittävän firman?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

En tiedä Rousku, mitä sinun pitäisi tehdä! Ehkä voisit tilata Kuluttaja-lehden, niin kuin meikä teki... tullut jo kaksi numeroa, mutta lasku vuodessa vain 25 euroa... ja ihan asiaa ja tavaroiden testausta: muun muassa pyykinpesuaineita ;)
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Koska en löytänyt foorumilta mielenkiintoista postikeskustelua, laitan kyssärini tänne.
Kuinka nopeasti ulkomailta tilaamanne levyt ovat tulleet perille?
Oma tapaukseni on levyboxi, joka tullee pakettina Iso-Britaniasta.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Juurovissön kirjoitti:Ehkä voisit tilata Kuluttaja-lehden, niin kuin meikä teki...
Minulle tulee Kuluttaja-lehti, mutta siinä on testattu aina jokin sellainen tuote, jota juuri silloin en satu tarvitsemaan. Niinkuin nyt taisi olla jotain laskettelusuksia. (Pussilakanatestistä voi kyllä olla hyötyä.) Ja kun tuottajat vaihtavat tuotevalikoimaansa useammin kuin minä sukkia, niin vanhat testit eivät enää ole päteviä.
Rise, angel, shine, love!

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja greece »

Ostin The Fame Monster nuotit :surrur: ..Love it :ihana:
Ostin kans kengät Spiritistä, josko tällä kertaa pysyisivät ehjänä ...Ja sitte ostin jotain ..en muista enää :heh:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Vilnasta ostin talveen paremmin sopivat kengät ja Liettuan lipun. :uujee: Minskistä hankin Valko-Venäjän lipun.
Riskinä seniorilaumat

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja greece »

Ostin paidan..semmosen mustan paljettitopin :rakkaus: .....Oikeesti mun piti ettii talvitakkii ja talvikenkii ...mut kuinkas siinä sitte kävikää :heh:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Piti shopata kukkaruukku, mutta kaupasta lähtikin mukaan farkut. Ehkä lahkeet voisi solmia ja täyttää sisuksen mullalla?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tukholmasta ostin muoviviherkasvin ja sille ruukun, harmaan paidan ja mustat housut. Laivalta mukaan tarttui kolmet Calvin Klein -bokserit (hintaan 10 € / kpl :shock: ).
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä olin shoppailemassa yhen kivan tyypin kaa eilen ja sain vihdoin ostettua TAKIN ja KENGÄT! :uujee: Ja ne on HIANOT! :uujee: Ja sain PIPONKIN! :uujee:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ostin ihanan boleron valmistujaisiani varten erään mekon kaveriksi. Mua vaan huvittaa, että olin etsinyt juuri tuollaista boleroa kauan ja tänään vihdoinkin löysin haluamani - lastenosastolta. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja skidi »

Olen tässä jo pari vuotta ostanut äidilleni aina yksi kerrallaan Puhtaat valkeat lakanat -sarjaa. Hänellä on jo osat 1 - 4. Nyt sitten pukkasi sellaisen ongelman, että lähi-Anttilassani ei sitä enää myydä. No, onnekseni satuin huomaamaan Tarjoustalon alelaarissa osat 5, 6 ja 8, jotka tietysti ostin heti pois. Enää on ongelmana se, mistä löydän osan 7 :(
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^Mutta jos seuraavaksi annat numeron 5 niin seiskaa on vielä melkoisesti aikaa etsiä :joojoo: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tilasin USA:sta kaksi hoitoainetta. Hinta oli postikuluineen noin 11 euroa. :apuva: Hippisieluni huutaa, kun lennätän ylellisyystuotteita meren yli, mutta kun noi hinnat.
What color is your life?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Taas pitäisi ostaa uudet kengät. :niinpa: Vasta marraskuussa ostin Vilnasta todella mukavat talvikengät, mutta olen käyttänyt niitä joka päivä, ja nyt niissä on kantapäiden kohdalla kuopat, ja sieltä töröttää jotkin tukirakenteet. :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ :heh: Töröttää tukirakenteet = hajoamassa! :eeek: Sokoksella oli miesten kenkiä jopa 60 % alessa, Citymarketissa gore-tex-kenkiä 50 %. Kyllä nyt saa hyvin kenkiä, kun kauppiaat haluavat talven varastot kevään tieltä pois kuleksimasta. :peukku:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ostin tällaisen haalarin. :ihana:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja entropia »

skidi kirjoitti:Olen tässä jo pari vuotta ostanut äidilleni aina yksi kerrallaan Puhtaat valkeat lakanat -sarjaa. Hänellä on jo osat 1 - 4. Nyt sitten pukkasi sellaisen ongelman, että lähi-Anttilassani ei sitä enää myydä. No, onnekseni satuin huomaamaan Tarjoustalon alelaarissa osat 5, 6 ja 8, jotka tietysti ostin heti pois. Enää on ongelmana se, mistä löydän osan 7 :(
Jos et ole vielä ostanut, niin tilaa netistä. Näillä on ainakin reilusti varastossa ko. tuotetta: http://www.digishop.fi/puhtaat-valkeat-lakanat-7.html
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/308794 <Tuolta voit tsekata muut vaihtoehdot (saattaa olla edullisempia, mutta heillä ei välttämättä ole ko. tuotetta enää varastossa).

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja entropia »

Jónsì kirjoitti:Ostin tällaisen haalarin. :ihana:
Miksi en näe sitä. :shock: Voi toki olla, että mulla ei oo joku nettisovellus kohdallaan...

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Brittiversio tykkää bugata ainakin Chromella, toinen versio taas ei.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Jónsì kirjoitti:Ostin tällaisen haalarin. :ihana:
Onpa söpö. :ihana: Mitä materiaalia tuo on? (näyttää puuvillaiselta). Onko tuon hinta 1, 490 vai 1490 NOKkia? :heh:

Nuo ovat varmaan hyvin miellyttävät oloutumishaalarit. Tai siis oloutumishaalari. :ihana:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja entropia »

^^Siis onko noi niitä järkyttävän hintaisia Jumpin-haalareita? :shock:

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Mulle annettiin joskus syystalvella keskustassa flaijeri noista haalareista ja luulin silloin, että juttu on pelkkä vitsi. Sittemminhän noita on tullut kaupungilla vastaankin.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Juurovissön kirjoitti:Kyllä nyt saa hyvin kenkiä, kun kauppiaat haluavat talven varastot kevään tieltä pois kuleksimasta. :peukku:
Tarvitsisinkin kengät. Tiedätkö mistä saisi epämuodikkaita talvikenkiä, ts. semmoisia joihin mahtuu isommatkin varpaat? Tai ei tarvitse olla talvikengätkään, vaellus- tai turvajalkineet käyvät myös hyvin, kunhan soveltuvat Suomen talviolosuhteisiin. Voisin ajatella kenkäostosreissua jopa toiselle paikkakunnalle eli vaikka sinne Helsinkiin, jos oikeanlaista tavaraa olisi mahdollista saada. Muutkin saavat antaa vinkkejä kuin Juurovissön.

Kengän siis ei tarvitse muuten mitenkään iso olla, päkiän takaa voisi olla jopa kapeahko, mutta varpaille olisi löydyttävä reilusti tilaa! Etenkin korkeussuunnassa. Jos tilaa on saatavilla niin saa sitten olla tyyriskin. Ulkonäkökään ei ole kovin olennainen. Kunhan mahtuu ne varpaat ja pysyy jalat kuivina. Pohkeet olisi kiva kanssa mahtua ja ne on minulla paksut. Saa olla myös rasvattavaa mallia mutta ei tarvitse olla.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Kauhean mauttomat noi haalarit eli hankin itelleni sellaset heti.
LOBODA

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

entropia kirjoitti:^^Siis onko noi niitä järkyttävän hintaisia Jumpin-haalareita? :shock:
Kyllä. :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Siis apua haalareista on tullut taas muotia? :shock: Noihan on mageita! :uujee: Mä haluun heti! :tuuletus: *menee nettishoppailemaan*
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Aancon kirjoitti:Siis apua haalareista on tullut taas muotia? :shock: Noihan on mageita! :uujee: Mä haluun heti! :tuuletus: *menee nettishoppailemaan*

Mäkin haluaisin tollasen! Hirveän kalliita kyllä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Samiasd kirjoitti:Mäkin haluaisin tollasen! Hirveän kalliita kyllä.
Voin sanoa, että haalarin kangas tuntuu todella ihanalta paljasta ihoa vasten. :ihana:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Jónsì kirjoitti: Voin sanoa, että haalarin kangas tuntuu todella ihanalta paljasta ihoa vasten. :ihana:
Ihanaaaaaa. :ihana: Mitä materiaalia se on?
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Vastaa Viestiin